Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Buzz Killington » 27. jun 2018, 12:30

Kokkefar skrev:
27. jun 2018, 12:21
Til de der mente Dreyer var realistisk. 11,5 mio.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/t ... gl/7206448
Nogle vil måske men der var verden til forskel på om EFB rykkede op eller ej. Men nej, en god tommelfingerregel er forresten, at når først en ung spiller har opnået en tilstrækkelig hype til at selv debatsiden har fået øje for ham, så er han nok allerede blevet for dyr til os.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 27. jun 2018, 12:41

Buzz Killington skrev:
27. jun 2018, 12:30
Kokkefar skrev:
27. jun 2018, 12:21
Til de der mente Dreyer var realistisk. 11,5 mio.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/t ... gl/7206448
Nogle vil måske men der var verden til forskel på om EFB rykkede op eller ej. Men nej, en god tommelfingerregel er forresten, at når først en ung spiller har opnået en tilstrækkelig hype til at selv debatsiden har fået øje for ham, så er han nok allerede blevet for dyr til os.
Præcis - og så handler det også om andet end økonomi. Hvad skulle få Dreyer til at vælge AaB? Han er god nok til at væsentligt større klubber vil stå i kø. Et skifte til en mellemvare i superligaen er ikke et tilstrækkeligt stort skridt at tage. Han får ikke noget som han ikke har i Esbjerg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 27. jun 2018, 15:15

Jeg tager hatten af for Gaarde (og Flores' agenter), hvis man vender hjem fra Rusland med en handel i bagagen. Der har heldigvis været meget spilletid til Flores, men ikke helt den indsats, man kunne håbe. Jeg siger ikke, at han har været decideret dårlig, men han har heller ikke sprudlet og vist noget af det, han trods alt i glimt har vist i AaB. I kampen i går, virkede det nærmest til, at medspillerne spillede udenom Flores i flere tilfælde. Ikke det allerbedste kort at stå med i en salgssituation. Flores har tydeligvis fået tildelt en mere defensiv rolle, især i de sidste 2 kampe og kom desværre ikke i position på den centrale forreste midtbane, hvor jeg mener han er bedst.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9000AaB » 28. jun 2018, 09:22

Er der virkelig INGEN der har hørt nogle rygter PT?
Syntes det her har været det mest stille transfervindue jeg nogensinde kan huske.

Ved godt AaB næsten altid præsenterer sine spillere den sidste uge af transfervinduet, men der plejer trods alt at være lidt rygter..... Er sku lidt nervøs for I år hvis ikke vi får nogle offensive spillere ala Rolim (tror ikke på de kan købe ham)...

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 28. jun 2018, 09:40

Mon ikke det er som det plejer;

- Man render de game drenge på dørene for at høre om de har lyst til at komme hjem.
- Man har en mere eller mindre seriøs interesse i et udenlandsk navn som man ikke gider betale for.
- Gaarde tager på shoppetur til Slovakiet midt i August.
- Derudover signer vi en spiller fra enten Honduras, Vietnam eller Moldova.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Glenn Francisco » 28. jun 2018, 09:48

9000AaB skrev:
28. jun 2018, 09:22
Er der virkelig INGEN der har hørt nogle rygter PT?
Syntes det her har været det mest stille transfervindue jeg nogensinde kan huske.

Ved godt AaB næsten altid præsenterer sine spillere den sidste uge af transfervinduet, men der plejer trods alt at være lidt rygter..... Er sku lidt nervøs for I år hvis ikke vi får nogle offensive spillere ala Rolim (tror ikke på de kan købe ham)...
Jeg tror at Flores bliver solgt inden for de næste par uger ( noget kunne ihvertfald tyde på det, med Gaarde i Rusland ) og mon så ikke der begynder at ske lidt :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 28. jun 2018, 16:53

Kom ikke og sig, at der ikke sker noget i transfervinduet. En stor nyhed i dag - 4 år til Børsting.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 28. jun 2018, 17:31

Kom nu lige venner....I lyder ligesom pressen omkring landsholdet!!! Den negativitet er til at brække sig over. Man burde havde et debatforum for alle der ynder at ytre sig negativt og unuanceret konstant! Og så et hvor rationelle og realistiske AaB fans debattere om vores fantastiske hold...I mod og medgang Jeg forstår lige efter en tabt kamp at man har følelserne ude på tøjet...men en lang pause, som denne her med fantastisk fodbold på skærmen hver dag, må da få folk til at komme op til overfladen og få lidt ilt til hjernen.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 28. jun 2018, 17:49

raekkeettre skrev:
28. jun 2018, 17:31
Kom nu lige venner....I lyder ligesom pressen omkring landsholdet!!! Den negativitet er til at brække sig over. Man burde havde et debatforum for alle der ynder at ytre sig negativt og unuanceret konstant! Og så et hvor rationelle og realistiske AaB fans debattere om vores fantastiske hold...I mod og medgang Jeg forstår lige efter en tabt kamp at man har følelserne ude på tøjet...men en lang pause, som denne her med fantastisk fodbold på skærmen hver dag, må da få folk til at komme op til overfladen og få lidt ilt til hjernen.
Er det ikke lidt fjollet at smide hovedparten af medlemmerne ud? :-)

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 28. jun 2018, 18:35

De Fem skrev:
28. jun 2018, 17:49
raekkeettre skrev:
28. jun 2018, 17:31
Kom nu lige venner....I lyder ligesom pressen omkring landsholdet!!! Den negativitet er til at brække sig over. Man burde havde et debatforum for alle der ynder at ytre sig negativt og unuanceret konstant! Og så et hvor rationelle og realistiske AaB fans debattere om vores fantastiske hold...I mod og medgang Jeg forstår lige efter en tabt kamp at man har følelserne ude på tøjet...men en lang pause, som denne her med fantastisk fodbold på skærmen hver dag, må da få folk til at komme op til overfladen og få lidt ilt til hjernen.
Er det ikke lidt fjollet at smide hovedparten af medlemmerne ud? :-)
:) Damn it!! Du har ret...dog håber jeg på det er et fåtal, der bare fylder rigtig meget...

Brugeravatar
Raiman
1. div
1. div
Indlæg: 333
Tilmeldt: 24. apr 2006, 20:54

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Raiman » 29. jun 2018, 09:34

Duncan går ledig om lidt. Hent ham. Så har vi da i det mindste en rigtig target man, som der kan hakkes bolde efter, samt at vi får en stærk opspilningsstation. Han er ydermere stærk i boksen og vil være giftig på vores dødbolde. Han er garant for +10 scoringer på en sæson.

+ Bashkim!

Andreas Maxsø er ligeledes pisse spændende og kunne udgøre en voldsom duo med Okore i CF :aabfan:

Hvis Rinne ryger, så kunne en Jakob Haugaard måske være en mulighed :innocent:

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af swfc » 29. jun 2018, 11:36

Nu overvejer både AaB og Yann Rolim så åbenbart om man vil hinanden?!? Iflg. AaB selv
AaB i hjertet

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 29. jun 2018, 12:07

swfc skrev:
29. jun 2018, 11:36
Nu overvejer både AaB og Yann Rolim så åbenbart om man vil hinanden?!? Iflg. AaB selv
Lyder lidt som om der bliver trukket i land.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 29. jun 2018, 12:08

swfc skrev:
29. jun 2018, 11:36
Nu overvejer både AaB og Yann Rolim så åbenbart om man vil hinanden?!? Iflg. AaB selv
Årets dummeste pressemeddelelse. Man kan ikke med ud, at man ikke melder noget ud lige nu.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 29. jun 2018, 12:19

Raiman skrev:
29. jun 2018, 09:34
Duncan går ledig om lidt. Hent ham. Så har vi da i det mindste en rigtig target man, som der kan hakkes bolde efter, samt at vi får en stærk opspilningsstation. Han er ydermere stærk i boksen og vil være giftig på vores dødbolde. Han er garant for +10 scoringer på en sæson.

+ Bashkim!

Andreas Maxsø er ligeledes pisse spændende og kunne udgøre en voldsom duo med Okore i CF :aabfan:

Hvis Rinne ryger, så kunne en Jakob Haugaard måske være en mulighed :innocent:
Kæft hvor er jeg enig!
Flores og Rolim ud.
Duncan, Maxsø og Baskim ind

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 29. jun 2018, 12:32

De Fem skrev:
29. jun 2018, 12:08
swfc skrev:
29. jun 2018, 11:36
Nu overvejer både AaB og Yann Rolim så åbenbart om man vil hinanden?!? Iflg. AaB selv
Årets dummeste pressemeddelelse. Man kan ikke med ud, at man ikke melder noget ud lige nu.
Er det en pressemeddelelse??

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Freddie » 29. jun 2018, 12:34

De Fem skrev:
29. jun 2018, 12:08
swfc skrev:
29. jun 2018, 11:36
Nu overvejer både AaB og Yann Rolim så åbenbart om man vil hinanden?!? Iflg. AaB selv
Årets dummeste pressemeddelelse. Man kan ikke med ud, at man ikke melder noget ud lige nu.
Man kan jo læse det man vil ud af nyheden om Rolim.
Det jeg får ud af den er, at det jo ikke bare et spørgsmål om at sætte et gummistempel på en lejeaftale. Spillerens vilkår skal forhandles, og kontraktrettighederne skal skifte hænder. Jeg forestiller mig, at Rolims agent strammer skruen lige nu, og at det er muligt at få ham fri af den gamle aftale.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 29. jun 2018, 12:37

Raiman skrev:
29. jun 2018, 09:34
Duncan går ledig om lidt. Hent ham. Så har vi da i det mindste en rigtig target man, som der kan hakkes bolde efter, samt at vi får en stærk opspilningsstation. Han er ydermere stærk i boksen og vil være giftig på vores dødbolde. Han er garant for +10 scoringer på en sæson.

+ Bashkim!

Andreas Maxsø er ligeledes pisse spændende og kunne udgøre en voldsom duo med Okore i CF :aabfan:

Hvis Rinne ryger, så kunne en Jakob Haugaard måske være en mulighed :innocent:
Jeg har lidt sådan, at Hvis:

Flores bliver solgt - skal der hentes en ny
Rolim ikke bliver forlænget - skal der hentes en ny

Bashkim kan gå ind og dække begge pladser, så han er oplagt. Men så ser jeg dælme også en med noget fart i fusserne!! Vi skal til at være lidt mere hidsige i vores angrebsspil.

Hvis begge bliver, så tror jeg dælme ikke der bliver hentet noget overhoved til det offensive. Og jeg tror måske også på, at det kan udvikles til noget rigtig godt. Forsvaret ser fint ud, og der synes jeg ikke vi skal gøre noget. Dog synes jeg stadigvæk vi mangler en god 8'er lige meget hvad der sker!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 29. jun 2018, 12:41

De Fem skrev:
29. jun 2018, 12:08
swfc skrev:
29. jun 2018, 11:36
Nu overvejer både AaB og Yann Rolim så åbenbart om man vil hinanden?!? Iflg. AaB selv
Årets dummeste pressemeddelelse. Man kan ikke med ud, at man ikke melder noget ud lige nu.
Det er simpelthen den mærkeligste besked at lægge op på sin hjemmeside.
Rolim selv har sagt at han vil gøre alt i sin magt for st komme tilbage til AaB. Den ligger nok nærmere ved Gaarde om han vil kaste pengene efter ham.

Uanset hvad er det mærkeligt at melde ud at man intet nyt har under solen...
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af andreasaab89 » 29. jun 2018, 13:06

Forstår virkelig ikke den hype omkring kadrii

Personligt ville jeg langt hellere beholde Rolim end have kadrii ind

Jeg ser en midterforsvar / angriber og aller helst en 8’er som mere vigtige end kadrii
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Låst