Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Liverpool1
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 8. jul 2018, 19:45

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Liverpool1 » 15. jul 2018, 08:30

Hvorfor skulle han vælge AaB ?

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 15. jul 2018, 10:00

:o
troelsh skrev:
15. jul 2018, 08:12
baresi skrev:
15. jul 2018, 08:04
Patmand skrev:
15. jul 2018, 07:26
McMark skrev:
15. jul 2018, 01:08
Breezer skrev:
14. jul 2018, 19:29
Midtjylland har ikke Frank Onyeka med i truppen i dag. Jeg ved ikke om han måske er skadet, men hvis han står bag Drachmann og Okosun på midtbanen, kunne han være et frisk bud til 8'er positionen. Han har noget fart, fysik og vision i hans spil, som kunne være rigtigt spændende. Det er dog ikke sikkert at FCM vil sælge til os, og nok slet ikke til en pris hvor vi kan være med.
Han har lige forlænget til 2023, så den kan du vist godt skyde en hvid pil efter.
Ellers et dejligt opportunistisk forslag, at hente en af FCM’s unge spillere der er midt i deres gennembrud. Måske kunne et bud på 15 mio. fange dem på det forkerte ben.
Tænke at kian Hansen var sat af- gad godt se ham ved siden af okore .
Okore er godt på vej ahlmann så godt ud.
Børsting blir forhåbentligt vores nye højre back.
Suppleret med en mega stærk og dygtig på bolden center ville være et fantastisk forsvar - foran Rinne - en af ligaens klart bedste keepere ..
Nogengange har jeg lidt svært ved at skelne imellem ironi og seriøsitet herinde, men Kian Hansen tror du vel ikke seriøst vi kan hente?
Og hvem skal så kaste de lange indkast for dem?

Nej tror naturligvis ikke vi kan hente ham - også bare en drømme tanke :-)
Ikke ironisk - bare håb.
Syns vi har en god akse fra Rinne okore og wurtz kusk.
Der skal ik meget til før det er okay.
Men MW blir jeg ikke fan af og tror ik på an forløser sab.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 15. jul 2018, 10:00

Kan se Horsens snupper Pusic. Hvis Pusic er nede på et lønniveau, hvor de kan tage ham bør Gaarde slå til. En proven målscorer vi kender som allerede er blevet genrejst i AGF. Når man ser på Safrankos uduelighed bør ledelsen få slugt den kamel i en helvedes fart.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 15. jul 2018, 10:04

Jakobsen skrev:
15. jul 2018, 10:00
Kan se Horsens snupper Pusic. Hvis Pusic er nede på et lønniveau, hvor de kan tage ham bør Gaarde slå til. En proven målscorer vi kender som allerede er blevet genrejst i AGF. Når man ser på Safrankos uduelighed bør ledelsen få slugt den kamel i en helvedes fart.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Jaaeeh... Der er en årsag til at det nu er Horsens niveau han er på vej til, og at AGF valgte at lade ham gå. Det er efterhånden lang tid siden at Pusic har vist noget i Superligaen. Men altså står vi tilbage ved vinduets lukning uden at have fundet andet ind, ville jeg da afgjort tage imod ham
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 15. jul 2018, 10:16

Jakobsen skrev:
15. jul 2018, 10:00
Kan se Horsens snupper Pusic. Hvis Pusic er nede på et lønniveau, hvor de kan tage ham bør Gaarde slå til. En proven målscorer vi kender som allerede er blevet genrejst i AGF. Når man ser på Safrankos uduelighed bør ledelsen få slugt den kamel i en helvedes fart.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Som spiller ville det være en perfekt spiller til at hjælpe offensiven, men det er ligesom dokumenteret at han er en kæmpe idiot.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 15. jul 2018, 11:39

Kokkefar skrev:
13. jul 2018, 18:32
Jeg har lige set 30 min af Abnor Mucolli fra Vejle. Det er nok. Shit et talent! Sikkert udenfor vores budget dog.
Det ville være synd for både ham og os AaB-fans, at han skulle hertil og spille 6'er.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 15. jul 2018, 12:01

De Fem skrev:
Jakobsen skrev:
15. jul 2018, 10:00
Kan se Horsens snupper Pusic. Hvis Pusic er nede på et lønniveau, hvor de kan tage ham bør Gaarde slå til. En proven målscorer vi kender som allerede er blevet genrejst i AGF. Når man ser på Safrankos uduelighed bør ledelsen få slugt den kamel i en helvedes fart.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Som spiller ville det være en perfekt spiller til at hjælpe offensiven, men det er ligesom dokumenteret at han er en kæmpe idiot.
Tror egentlig vores trup af søde nordjyske knejter ville have godt af at forholde sig til "en kæmpe idiot". Det kunne være godt med noget kant og aggressivitet i vores trup som sådan. Bare se i forsvaret hvor en flinker fyr som Blåbjerg nærmest ikke gør noget for at stoppe sin mand eller vores ydmyge arbejdsomme angribere.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 15. jul 2018, 12:09

Gaarde må virkelig have noget vildt i ærmet, når han erklærer, at Rolim ikke er førsteprioritet og samtidig lader en spiller som Pusic (1 mål pr. 1,7 spillede kamp i sin superliga-tid) svæve fra AGF til Horsens.

Man kan jo næsten ikke være i sig selv af bare forventninger.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 15. jul 2018, 12:26

BassogogsVen skrev:
15. jul 2018, 12:09
Gaarde må virkelig have noget vildt i ærmet, når han erklærer, at Rolim ikke er førsteprioritet og samtidig lader en spiller som Pusic (1 mål pr. 1,7 spillede kamp i sin superliga-tid) svæve fra AGF til Horsens.

Man kan jo næsten ikke være i sig selv af bare forventninger.
Det kunne være fuldstændig fantastisk med to bomber sidst i vinduet! Også selvom det måske ikke er i Okore og Kusk-klassen. Jeg vil være tilfreds med fx. Kadrii og en angriber som Festersen eller Douglas fra Helsingør.
Safranko har simpelthen ikke kontrol over sine bevægelser, og ødelægger for meget opspil.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 15. jul 2018, 13:08

Vi kommer til at spille med to 6'ere i hele Wieghorst tid i AaB, så længe Okore ikke har en makker på superliganiveau. Så længe man af uransagelige årsager bliver ved med at spille (spare penge) med Blåbjerg, som har sejlet rundt siden sin første kamp, vil Wieghorst aldrig slippe tøjlerne defensivt.

Vi er derhenne, at hvis vi skal have to reelle forstærkninger, må det være en angriber (som kan score en smule mere end Pohls 1 mål/4,14 kampe - 5,9 kampe, hvis fraregnet de 3 mål på straffe samt Safrankos 1 mål/8,2 kampe (begge målt pr. spillede minutter - pr. kamp hedder det for Pohl 1 mål pr. 5,8 kampe og for Safranko 1 mål pr. 14 kampe)) samt en forsvarer, der kan komplementere Okore med samme niveau eller i nærheden og ikke en spiller, der i snart sagt hver eneste kamp ligner en sejlende beruset teenager på sommerferie i Bulgarien med UngRejs.

Børsting på back kan godt gå hen og blive en solstrålehistorie, for han er virkelig elendig alle andre steder. På den anden back har vi en spiller, som bør være i periferien af landsholdet. Centralt Okore og en ny mand. Midten er det store spørgsmål, da der er alt for mange at vælge imellem, men fælles for dem alle (undtagen Kusk) er, at der er for langt mellem snapsene. Fremme ville jeg satse på Wessam/Pohl + en ny striker, som er marginalt bedre end ovenstående rystende elendige stats.

Muligt (og realistisk) tænker jeg følgende idealopstilling (jeg gad godt at kunne lave de der smarte grønne lineups):

Rinne
Børsting-Okore-Ny-Ahlmann
Thellufsen-Würtz-Risgård-Kusk
Wessam-Ny

Ideelt set (og urealistisk) så jeg også gerne en ny kant samt en 8'er/10'er, der kunne indsluses som erstatning for Risgård, som desværre også nærmer sig pensionen inden for et år eller to.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af AalBoyeBK » 15. jul 2018, 14:16

Jeg er nu glad for vi ikke hentede Pusic. Synes han er faldet meget i niveau de sidste par år.

Blåbjerg som 3. mand i midterforsvaret synes jeg heller ikke er så problematisk. Han plejer at være bedre end han var mod SønderjyskE. Forhåbentlig er KP snart tilbage, for han er helt sikkert bedre. Misforstå mig ikke, jeg i en ideel verden fik vi en ny midterforsvarer, men synes ikke, at det er så slemt.

Efter min mening skal en angriber prioriteres over alt andet. Gerne en med lidt erfaring som hurtigt kan spilles ind på holdet.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 15. jul 2018, 14:37

AalBoyeBK skrev:
15. jul 2018, 14:16
Jeg er nu glad for vi ikke hentede Pusic. Synes han er faldet meget i niveau de sidste par år.

Blåbjerg som 3. mand i midterforsvaret synes jeg heller ikke er så problematisk. Han plejer at være bedre end han var mod SønderjyskE. Forhåbentlig er KP snart tilbage, for han er helt sikkert bedre. Misforstå mig ikke, jeg i en ideel verden fik vi en ny midterforsvarer, men synes ikke, at det er så slemt.

Efter min mening skal en angriber prioriteres over alt andet. Gerne en med lidt erfaring som hurtigt kan spilles ind på holdet.
Jeg synes det er ret slemt at have en midterforsvarer, som laver flere fejl i hver kamp. Desuden er Blåbjerg alt for nem at komme forbi. Han er simpelthen for passiv.
Vi kommer ikke i top 4 med vores nuværende besætning i midterforsvaret.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Nitten » 15. jul 2018, 15:44

Vi kunne da vist godt have brugt ham Opondo.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 15. jul 2018, 15:52

Nitten skrev:
15. jul 2018, 15:44
Vi kunne da vist godt have brugt ham Opondo.
Haha jeg var lige på vej herind for at skrive præcis det samme. Kæft en god kamp han har spillet i dag!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af swfc » 15. jul 2018, 16:12

McMark skrev:
15. jul 2018, 15:52
Nitten skrev:
15. jul 2018, 15:44
Vi kunne da vist godt have brugt ham Opondo.
Haha jeg var lige på vej herind for at skrive præcis det samme. Kæft en god kamp han har spillet i dag!
Det ligner en plads på "ugens hold" Shit han var god.
Og lad mig så lige være misundelig på den cheftræner Vendsyssel har.
AaB i hjertet

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 15. jul 2018, 16:30

FIDEL skrev:
15. jul 2018, 14:37
AalBoyeBK skrev:
15. jul 2018, 14:16
Jeg er nu glad for vi ikke hentede Pusic. Synes han er faldet meget i niveau de sidste par år.

Blåbjerg som 3. mand i midterforsvaret synes jeg heller ikke er så problematisk. Han plejer at være bedre end han var mod SønderjyskE. Forhåbentlig er KP snart tilbage, for han er helt sikkert bedre. Misforstå mig ikke, jeg i en ideel verden fik vi en ny midterforsvarer, men synes ikke, at det er så slemt.

Efter min mening skal en angriber prioriteres over alt andet. Gerne en med lidt erfaring som hurtigt kan spilles ind på holdet.
Jeg synes det er ret slemt at have en midterforsvarer, som laver flere fejl i hver kamp. Desuden er Blåbjerg alt for nem at komme forbi. Han er simpelthen for passiv.
Vi kommer ikke i top 4 med vores nuværende besætning i midterforsvaret.
Fuldstændig enig!! Tag bare et kig på bold.dk highlights fra kampen mod SE. Stort set samtlige SE chancer de Blåbjerg involveret i. Og sådan kan man kigge de andre highlights fra andre kampe igennem og se samme mønster.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 15. jul 2018, 16:31

swfc skrev:
15. jul 2018, 16:12
McMark skrev:
15. jul 2018, 15:52
Nitten skrev:
15. jul 2018, 15:44
Vi kunne da vist godt have brugt ham Opondo.
Haha jeg var lige på vej herind for at skrive præcis det samme. Kæft en god kamp han har spillet i dag!
Det ligner en plads på "ugens hold" Shit han var god.
Og lad mig så lige være misundelig på den cheftræner Vendsyssel har.
Man kan undre sig over at AaB lod ham gå i sin tid.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 15. jul 2018, 16:37

FIDEL skrev:
15. jul 2018, 12:26
BassogogsVen skrev:
15. jul 2018, 12:09
Gaarde må virkelig have noget vildt i ærmet, når han erklærer, at Rolim ikke er førsteprioritet og samtidig lader en spiller som Pusic (1 mål pr. 1,7 spillede kamp i sin superliga-tid) svæve fra AGF til Horsens.

Man kan jo næsten ikke være i sig selv af bare forventninger.
Det kunne være fuldstændig fantastisk med to bomber sidst i vinduet! Også selvom det måske ikke er i Okore og Kusk-klassen. Jeg vil være tilfreds med fx. Kadrii og en angriber som Festersen eller Douglas fra Helsingør.
Safranko har simpelthen ikke kontrol over sine bevægelser, og ødelægger for meget opspil.
Hold nu med at foreslå Festersen. Han er da bundelendig. Han har lavet 11 superligamål i de sidste 50 kampe. Pohl har lavet 9 i de sidste 51. Det er da dybt idiotisk at få en angriber på 31 år uden udviklingspotentiale ind i stedet for et lovende talent hvis ikke det giver kasser. Oveni købet har Pohl fysiske forcer til gavn for holdet som Festersen slet ikke har. Pohl bliver, og skal vi have en makker til Pohl skal det være på et langt højere niveau end mål i hver 5. kamp. Det er et useriøst bud.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af san » 15. jul 2018, 16:47

BassogogsVen skrev:
15. jul 2018, 12:09
og samtidig lader en spiller som Pusic (1 mål pr. 1,7 spillede kamp i sin superliga-tid) svæve fra AGF til Horsens.
gad vide hvorfor sådan en gude spiller svæver til horsens, sover samtlige andre superliga hold :o øhh nej det har de så ikke gjort 15 klubber på 13 år :o :o
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Stefanovic » 15. jul 2018, 17:02

Hvorfor lod AaB Opondo gå? Fordi han ikke havde udviklet sig teknisk og taktisk i tre år. Han var fremtrædende i ungdomsrækkerne som 15-16 årig og deltog på træningslejr i Kent Nielsen-tiden. Så gik han i stå, og tempomæssigt begyndte han også at blive indhentet af mange af de andre. Hvis man kunne parre Opondo og MC, skulle jeg nok starte en kennel.

Låst