Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 15. jul 2018, 17:49

Kokkefar skrev:
15. jul 2018, 16:37
FIDEL skrev:
15. jul 2018, 12:26
BassogogsVen skrev:
15. jul 2018, 12:09
Gaarde må virkelig have noget vildt i ærmet, når han erklærer, at Rolim ikke er førsteprioritet og samtidig lader en spiller som Pusic (1 mål pr. 1,7 spillede kamp i sin superliga-tid) svæve fra AGF til Horsens.

Man kan jo næsten ikke være i sig selv af bare forventninger.
Det kunne være fuldstændig fantastisk med to bomber sidst i vinduet! Også selvom det måske ikke er i Okore og Kusk-klassen. Jeg vil være tilfreds med fx. Kadrii og en angriber som Festersen eller Douglas fra Helsingør.
Safranko har simpelthen ikke kontrol over sine bevægelser, og ødelægger for meget opspil.
Hold nu med at foreslå Festersen. Han er da bundelendig. Han har lavet 11 superligamål i de sidste 50 kampe. Pohl har lavet 9 i de sidste 51. Det er da dybt idiotisk at få en angriber på 31 år uden udviklingspotentiale ind i stedet for et lovende talent hvis ikke det giver kasser. Oveni købet har Pohl fysiske forcer til gavn for holdet som Festersen slet ikke har. Pohl bliver, og skal vi have en makker til Pohl skal det være på et langt højere niveau end mål i hver 5. kamp. Det er et useriøst bud.
Festersen er ikke den optimale løsning, jeg ved det. Men han er stadig bedre end Safranko, og kan stadig bidrage med mål. Han var med fra start idag, så det er alligevel ikke så realistisk.
Douglas så spændende ud, og har både fysik og fart samt fin teknik som link-up spiller. Men regner ikke med vi får en ægte angriber.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 15. jul 2018, 18:52

FIDEL skrev:
15. jul 2018, 17:49
Kokkefar skrev:
15. jul 2018, 16:37
FIDEL skrev:
15. jul 2018, 12:26
BassogogsVen skrev:
15. jul 2018, 12:09
Gaarde må virkelig have noget vildt i ærmet, når han erklærer, at Rolim ikke er førsteprioritet og samtidig lader en spiller som Pusic (1 mål pr. 1,7 spillede kamp i sin superliga-tid) svæve fra AGF til Horsens.

Man kan jo næsten ikke være i sig selv af bare forventninger.
Det kunne være fuldstændig fantastisk med to bomber sidst i vinduet! Også selvom det måske ikke er i Okore og Kusk-klassen. Jeg vil være tilfreds med fx. Kadrii og en angriber som Festersen eller Douglas fra Helsingør.
Safranko har simpelthen ikke kontrol over sine bevægelser, og ødelægger for meget opspil.
Hold nu med at foreslå Festersen. Han er da bundelendig. Han har lavet 11 superligamål i de sidste 50 kampe. Pohl har lavet 9 i de sidste 51. Det er da dybt idiotisk at få en angriber på 31 år uden udviklingspotentiale ind i stedet for et lovende talent hvis ikke det giver kasser. Oveni købet har Pohl fysiske forcer til gavn for holdet som Festersen slet ikke har. Pohl bliver, og skal vi have en makker til Pohl skal det være på et langt højere niveau end mål i hver 5. kamp. Det er et useriøst bud.
Festersen er ikke den optimale løsning, jeg ved det. Men han er stadig bedre end Safranko, og kan stadig bidrage med mål. Han var med fra start idag, så det er alligevel ikke så realistisk.
Douglas så spændende ud, og har både fysik og fart samt fin teknik som link-up spiller. Men regner ikke med vi får en ægte angriber.
Hvis det bare handler om at være bedre end Šafranko, så sætter vi sgu også overliggeren vanvittigt lavt. Skal vi hente en striker, så skal det satme være noget langtidsholdbart og ikke Rasmus fucking Festersen, som der bliver 32 år om lidt over måned.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamling » 15. jul 2018, 21:38

Vi mangler et par ekstra defensive midtbanespillere 🙄
Gamling
"Ib Simonsen forever"

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 15. jul 2018, 21:48

Jakobsen skrev:
15. jul 2018, 12:01
De Fem skrev:
Jakobsen skrev:
15. jul 2018, 10:00
Kan se Horsens snupper Pusic. Hvis Pusic er nede på et lønniveau, hvor de kan tage ham bør Gaarde slå til. En proven målscorer vi kender som allerede er blevet genrejst i AGF. Når man ser på Safrankos uduelighed bør ledelsen få slugt den kamel i en helvedes fart.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Som spiller ville det være en perfekt spiller til at hjælpe offensiven, men det er ligesom dokumenteret at han er en kæmpe idiot.
Tror egentlig vores trup af søde nordjyske knejter ville have godt af at forholde sig til "en kæmpe idiot". Det kunne være godt med noget kant og aggressivitet i vores trup som sådan. Bare se i forsvaret hvor en flinker fyr som Blåbjerg nærmest ikke gør noget for at stoppe sin mand eller vores ydmyge arbejdsomme angribere.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Har ser det før, men synes det er noget vrøvl. Det handler ikke om at være flink når en mand går forbi Blåbjerg, det er dårlig teknik og placering.

Pusic er blevet halvvejs smidt ud af hans sidste klubber og altid kommer i ballade. Fint at alle ikke er ens, men han er en fucking idiot.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 16. jul 2018, 07:59

De Fem skrev:
15. jul 2018, 21:48
Jakobsen skrev:
15. jul 2018, 12:01
De Fem skrev:
Jakobsen skrev:
15. jul 2018, 10:00
Kan se Horsens snupper Pusic. Hvis Pusic er nede på et lønniveau, hvor de kan tage ham bør Gaarde slå til. En proven målscorer vi kender som allerede er blevet genrejst i AGF. Når man ser på Safrankos uduelighed bør ledelsen få slugt den kamel i en helvedes fart.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Som spiller ville det være en perfekt spiller til at hjælpe offensiven, men det er ligesom dokumenteret at han er en kæmpe idiot.
Tror egentlig vores trup af søde nordjyske knejter ville have godt af at forholde sig til "en kæmpe idiot". Det kunne være godt med noget kant og aggressivitet i vores trup som sådan. Bare se i forsvaret hvor en flinker fyr som Blåbjerg nærmest ikke gør noget for at stoppe sin mand eller vores ydmyge arbejdsomme angribere.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Har ser det før, men synes det er noget vrøvl. Det handler ikke om at være flink når en mand går forbi Blåbjerg, det er dårlig teknik og placering.

Pusic er blevet halvvejs smidt ud af hans sidste klubber og altid kommer i ballade. Fint at alle ikke er ens, men han er en fucking idiot.
Plus til Gaarde for ikke at hente Pusic.
Jeg savner Winsnes

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 16. jul 2018, 08:07

Realistisk set med gaarde brilller på. Hvor mange tror I vi kommer til at hente og til hvilke positioner?

Og hvem tror i evt vi sælger ?

Personligt tror jeg vi ender med kun at hente 1 spiller - og jeg er i tvivl om man tænker angriber eller kantspiller.
Men en offensiv.

Tror stadig man prøver at afhænde Flores - men tror ik det lykkes.

Pallesen og Safranko er også på vej ud - men blir ikke i det her vindue.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af strangecap » 16. jul 2018, 08:18

baresi skrev:
16. jul 2018, 08:07
Realistisk set med gaarde brilller på. Hvor mange tror I vi kommer til at hente og til hvilke positioner?

Og hvem tror i evt vi sælger ?

Personligt tror jeg vi ender med kun at hente 1 spiller - og jeg er i tvivl om man tænker angriber eller kantspiller.
Men en offensiv.

Tror stadig man prøver at afhænde Flores - men tror ik det lykkes.

Pallesen og Safranko er også på vej ud - men blir ikke i det her vindue.
Flores er fortid i klubben tror jeg han er blevet lovet at komme videre og jeg tror det bliver et tab vi kommer ud med.

Pallesen tror jeg ikke de giver væk der skal komme et godt bud, især så længe Børsting ikke er på 100%

Og så kommer der nok en ny offensiv kant ind, og så tror jeg ikke man skal forvente sig mere, nu vandt vi jo sidste kamp så blev snoren jo længere igen til de nuværende spillere og ansatte omkring holdet.

Safranko bliver holdets bomber i år når vi får en ny kant ;)

Personligt så jeg hellere man flyttede Pohl på kanten og købte en 8'er der kunne skabe noget fremad

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 16. jul 2018, 08:25

baresi skrev:
16. jul 2018, 08:07
Realistisk set med gaarde brilller på. Hvor mange tror I vi kommer til at hente og til hvilke positioner?

Og hvem tror i evt vi sælger ?

Personligt tror jeg vi ender med kun at hente 1 spiller - og jeg er i tvivl om man tænker angriber eller kantspiller.
Men en offensiv.

Tror stadig man prøver at afhænde Flores - men tror ik det lykkes.

Pallesen og Safranko er også på vej ud - men blir ikke i det her vindue.
Realistisk set. En kant som erstatning for Flores. Den må vi nok vente lidt på. Dertil en angriber. Her ser jeg gerne en erfaren type, for Pohl er nok den mest erfarne deroppe.

Alternativt så alle penge i en dyr kvalitetsspiller og så må den anden position klare sig.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 16. jul 2018, 10:03

baresi skrev:
16. jul 2018, 08:07
Realistisk set med gaarde brilller på. Hvor mange tror I vi kommer til at hente og til hvilke positioner?

Og hvem tror i evt vi sælger ?

Personligt tror jeg vi ender med kun at hente 1 spiller - og jeg er i tvivl om man tænker angriber eller kantspiller.
Men en offensiv.

Tror stadig man prøver at afhænde Flores - men tror ik det lykkes.

Pallesen og Safranko er også på vej ud - men blir ikke i det her vindue.
Tror ikke vi får en ægte angriber ind, men mere en offensivspiller, som kan spille flere pladser fx. Kadrii.
Og Safranko tror jeg ikke de har afskrevet endnu. Wieghorst pegede på ham så mon ikke han får lang snor. Desværre...
Vi mangler så meget kvalitet i offensiven, og hvis ikke de herrer Gaarde og wieghorst gør noget ved det i dette vindue, så har de slet ikke forstået situationens alvor og risikoen for en fyring.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 16. jul 2018, 11:43

FIDEL skrev:
16. jul 2018, 10:03
baresi skrev:
16. jul 2018, 08:07
Realistisk set med gaarde brilller på. Hvor mange tror I vi kommer til at hente og til hvilke positioner?

Og hvem tror i evt vi sælger ?

Personligt tror jeg vi ender med kun at hente 1 spiller - og jeg er i tvivl om man tænker angriber eller kantspiller.
Men en offensiv.

Tror stadig man prøver at afhænde Flores - men tror ik det lykkes.

Pallesen og Safranko er også på vej ud - men blir ikke i det her vindue.
Tror ikke vi får en ægte angriber ind, men mere en offensivspiller, som kan spille flere pladser fx. Kadrii.
Og Safranko tror jeg ikke de har afskrevet endnu. Wieghorst pegede på ham så mon ikke han får lang snor. Desværre...
Vi mangler så meget kvalitet i offensiven, og hvis ikke de herrer Gaarde og wieghorst gør noget ved det i dette vindue, så har de slet ikke forstået situationens alvor og risikoen for en fyring.
Enig. - jeg har dog synes MW har været total fejlcastet fra start og han har indtil videre været en katatrofe som træner i AaB . Tror bare at ham og gaarde hænger sammen. Jeg frygter Sgu mere at man forlænger med ham- han har vist kun kontrakt til sommeren 19

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 16. jul 2018, 11:46

strangecap skrev:
16. jul 2018, 08:18
baresi skrev:
16. jul 2018, 08:07
Realistisk set med gaarde brilller på. Hvor mange tror I vi kommer til at hente og til hvilke positioner?

Og hvem tror i evt vi sælger ?

Personligt tror jeg vi ender med kun at hente 1 spiller - og jeg er i tvivl om man tænker angriber eller kantspiller.
Men en offensiv.

Tror stadig man prøver at afhænde Flores - men tror ik det lykkes.

Pallesen og Safranko er også på vej ud - men blir ikke i det her vindue.
Flores er fortid i klubben tror jeg han er blevet lovet at komme videre og jeg tror det bliver et tab vi kommer ud med.

Pallesen tror jeg ikke de giver væk der skal komme et godt bud, især så længe Børsting ikke er på 100%

Og så kommer der nok en ny offensiv kant ind, og så tror jeg ikke man skal forvente sig mere, nu vandt vi jo sidste kamp så blev snoren jo længere igen til de nuværende spillere og ansatte omkring holdet.

Safranko bliver holdets bomber i år når vi får en ny kant ;)

Personligt så jeg hellere man flyttede Pohl på kanten og købte en 8'er der kunne skabe noget fremad
Faktisk meget enig i at det ville være spændende. Køb en stærk 8er. Og her gad jeg godt se Nikolaj Thomsen retur. Han ville være vild på den position. Virkelig en skarp Box til Box der både kunne støtte wurtz men have et kæmpe blik for de freamadrettede spillere - samt selv løbe i feltet. Han har et fantastisk løbepensum og drev med bolden 😊

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Maglau » 16. jul 2018, 11:52

Som erstatning for Flores - Lucas Andersen lige bag Wessam eller pohl. Thellufsen på kanten så må der godt være 2 6´ere MC og Wurtz/abildgaard.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 16. jul 2018, 12:01

baresi skrev:
16. jul 2018, 08:07
Realistisk set med gaarde brilller på. Hvor mange tror I vi kommer til at hente og til hvilke positioner?

Og hvem tror i evt vi sælger ?
Vores 30-40 mio. spiller, Flores, skal vel skydes af ovenpå VM.

Når budkrigen er veloverstået, så tror og håber jeg man henter en kant og en angriber. Altså to spillere ind til at erstatte Rolim og Flores.

Det kan vel stort set ikke blive mere åbenlyst, at AaB mangler en skarp angriber. Altså en angriber hvis spidskompetence det er at sende bolden i rusen; ikke en der kan løbe solen sort, en god opspilsstation, god til rundbold eller Fanden og hans pumpestok - nej én hvis primære kompetence det er at ramme bolden med en kropsdel og sende bolden over målstregen.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 16. jul 2018, 12:48

san skrev:
15. jul 2018, 16:47
BassogogsVen skrev:
15. jul 2018, 12:09
og samtidig lader en spiller som Pusic (1 mål pr. 1,7 spillede kamp i sin superliga-tid) svæve fra AGF til Horsens.
gad vide hvorfor sådan en gude spiller svæver til horsens, sover samtlige andre superliga hold :o øhh nej det har de så ikke gjort 15 klubber på 13 år :o :o
Har du set nogen kalde Pusic en gudespiller? Jeg har ikke. Men du kan jo også bare køre rundt på et pjattet niveau uden at forholde dig til konteksten; det vælger du helt selv.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 16. jul 2018, 12:52

Patmand skrev:
16. jul 2018, 12:01
baresi skrev:
16. jul 2018, 08:07
Realistisk set med gaarde brilller på. Hvor mange tror I vi kommer til at hente og til hvilke positioner?

Og hvem tror i evt vi sælger ?
Vores 30-40 mio. spiller, Flores, skal vel skydes af ovenpå VM.

Når budkrigen er veloverstået, så tror og håber jeg man henter en kant og en angriber. Altså to spillere ind til at erstatte Rolim og Flores.

Det kan vel stort set ikke blive mere åbenlyst, at AaB mangler en skarp angriber. Altså en angriber hvis spidskompetence det er at sende bolden i rusen; ikke en der kan løbe solen sort, en god opspilsstation, god til rundbold eller Fanden og hans pumpestok - nej én hvis primære kompetence det er at ramme bolden med en kropsdel og sende bolden over målstregen.
Ja tror desværre som du antyder at Flores blir et dårligt salg for os :-( den budkrig AaB ønskede er vist langt væk.

Og kunne man finde den striker type du nævner - så skal der slås til.
Men de angribere hænger godt nok ik på træerne lige til at plukke..
kunne man hive en gratis Duncan hjem i et år i mangel af bedre måske..

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 16. jul 2018, 13:01

AalBoyeBK skrev:
15. jul 2018, 14:16
Jeg er nu glad for vi ikke hentede Pusic. Synes han er faldet meget i niveau de sidste par år.

Blåbjerg som 3. mand i midterforsvaret synes jeg heller ikke er så problematisk. Han plejer at være bedre end han var mod SønderjyskE. Forhåbentlig er KP snart tilbage, for han er helt sikkert bedre. Misforstå mig ikke, jeg i en ideel verden fik vi en ny midterforsvarer, men synes ikke, at det er så slemt.

Efter min mening skal en angriber prioriteres over alt andet. Gerne en med lidt erfaring som hurtigt kan spilles ind på holdet.
Der er da bestemt også mange angribere, jeg hellere vil have til AaB end Pusic. Men det var nu heller ikke pointen. Pointen var, at en spiller, som er vanvittigt mere målfarlig end vores nuværende (sidste sæson inkl. straffesparksmål: Pusic 173 min. pr. mål, Pohl 311 min. pr. mål, Safranko 737 min. pr. mål) ikke er interessant for Gaarde, som derfor må have noget ganske spektakulært i kikkerten.

Og nej, det er simpelthen ikke korrekt med Blåbjerg. Han sejler enormt ofte, han er usikker med bolden, han er svag mand-mand, hans hovedspil er gennemsnitligt, han mistimer særdeles ofte. Det var ikke en enlig svale. Og vil AaB være med, hvor det er sjovt, bør en spiller som Blåbjerg ikke figurere i A-truppen. KP kan gå som reserve/3.mand, men skal vi spille med, hvor det er sjovt - og uden to 6'ere - skal man simpelthen have mere kvalitet ved siden af Okore.
Jeg vil vove den påstand, at vi, hvis vi henter en spiller på hylde A til forsvaret, vil have et top 3-forsvar. Rinne, Okore, Ahlmann er højeste klasse i ligaen. Børsting kan udvikle sig til at blive en habil back.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 16. jul 2018, 13:08

BassogogsVen skrev:
16. jul 2018, 13:01
AalBoyeBK skrev:
15. jul 2018, 14:16
Jeg er nu glad for vi ikke hentede Pusic. Synes han er faldet meget i niveau de sidste par år.

Blåbjerg som 3. mand i midterforsvaret synes jeg heller ikke er så problematisk. Han plejer at være bedre end han var mod SønderjyskE. Forhåbentlig er KP snart tilbage, for han er helt sikkert bedre. Misforstå mig ikke, jeg i en ideel verden fik vi en ny midterforsvarer, men synes ikke, at det er så slemt.

Efter min mening skal en angriber prioriteres over alt andet. Gerne en med lidt erfaring som hurtigt kan spilles ind på holdet.
Der er da bestemt også mange angribere, jeg hellere vil have til AaB end Pusic. Men det var nu heller ikke pointen. Pointen var, at en spiller, som er vanvittigt mere målfarlig end vores nuværende (sidste sæson inkl. straffesparksmål: Pusic 173 min. pr. mål, Pohl 311 min. pr. mål, Safranko 737 min. pr. mål) ikke er interessant for Gaarde, som derfor må have noget ganske spektakulært i kikkerten.

Og nej, det er simpelthen ikke korrekt med Blåbjerg. Han sejler enormt ofte, han er usikker med bolden, han er svag mand-mand, hans hovedspil er gennemsnitligt, han mistimer særdeles ofte. Det var ikke en enlig svale. Og vil AaB være med, hvor det er sjovt, bør en spiller som Blåbjerg ikke figurere i A-truppen. KP kan gå som reserve/3.mand, men skal vi spille med, hvor det er sjovt - og uden to 6'ere - skal man simpelthen have mere kvalitet ved siden af Okore.
Jeg vil vove den påstand, at vi, hvis vi henter en spiller på hylde A til forsvaret, vil have et top 3-forsvar. Rinne, Okore, Ahlmann er højeste klasse i ligaen. Børsting kan udvikle sig til at blive en habil back.
Den betragtning er jeg meget enig i. Blåbjerg stresser på banen / han laver kæmpe fejl både i forsvars situationer med placerings fejl/ og store opspils fejl.
Han koster mål.

En stærk spillende central forsvarer ved siden af okorr ville være fantastisk.
Og så giv Børsting chancen.
Så har vi en super 4 back kæde.

+ en ny 8er der kan drive bolde frem og både komme med i feltet samt assistere offensiven. Og naturligvis hjælpe wurtz. Syns ikke om at man mest har 2 6ere til at være i midten - det er for let at læse.

Ja og så en stærk angriber .. ked af at sige det men Pohl blir ik en bedre afslutter.
Han er god til mange ting. Men han er ikke kølig i afslutningerne og han sparker bare ik godt nok til kuglenZ

Nicorisa
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2. aug 2017, 00:09

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Nicorisa » 16. jul 2018, 13:27

Hvor god er ham her? Billede

https://www.tipsbladet.dk/node/302140/appview

Ambitiøs 22-årig - ligner måske én der har ramt FCM’s overskudslager?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Mogens » 16. jul 2018, 13:52

Når vnakken går på angribere, så kan jeg ikke undgå at tænke på (og foreslå) Duncan. Selvom han ikke har de bedste år foran sig, så er jeg bange for, at Duncan er det bedste vi kan få. Han har det, der kendetegner en solid angriber - killerinstinkt og målnæse. Han kunne være en god makker til Pohl, hvor vi ville have et angreb bestående af en forholdsvis hurtig dybdeløber og en fysisk (placerings)stærk afslutter. Hvis han er i nogenlunde form og til at få med vores økonomi, så synes jeg bestemt, at muligheden skal overvejes.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 16. jul 2018, 14:00

Mogens skrev:
16. jul 2018, 13:52
Når vnakken går på angribere, så kan jeg ikke undgå at tænke på (og foreslå) Duncan. Selvom han ikke har de bedste år foran sig, så er jeg bange for, at Duncan er det bedste vi kan få. Han har det, der kendetegner en solid angriber - killerinstinkt og målnæse. Han kunne være en god makker til Pohl, hvor vi ville have et angreb bestående af en forholdsvis hurtig dybdeløber og en fysisk (placerings)stærk afslutter. Hvis han er i nogenlunde form og til at få med vores økonomi, så synes jeg bestemt, at muligheden skal overvejes.
Jeg synes bestemt heller ikke, idéen er dårlig.
Og så længe Gaarde bebor sportsdirektørkontoret, kommer vi ikke til at se, at AaB indhenter kompetente angribere uden dansk pas. Dertil er hans netværk simpelthen for ringe og hans indkøbsevner for dårlige.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Låst