Philipp Ochs

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Philipp Ochs

Indlæg af BassogogsVen » 10. aug 2018, 13:18

Forza skrev:
10. aug 2018, 13:14
Gamen skrev:
10. aug 2018, 10:51
dyhrmaN skrev:
10. aug 2018, 10:01
Mon ikke der er plads til både Kadrii og Ochs? Jeg ser ikke disse spillere som gensidigt udelukkende. Dette er muligivs en slags rettidig omhu, hvor man sikrer, at vi trods alt ikke står helt på bar bund, såfremt Kadrii ikke lykkes.
Det fordrer jo så at Flores bliver solgt. Ingen Flores-salg, ingen Kadrii - det tror jeg vi kan være ret sikre på.
Jeg forstår ikke hvorfor folk mener Kadrii nu er udelukket efter denne lejeaftale. Både Gaarde og Wieghorst har sagt at vi kigger efter 1-2 forstærkninger offensivt. Det er en offentlig hemmelighed at Bashkim først kan være en mulighed sidst i transfervinduet.

Jeg er ret sikker på denne handel ikke har ændret overhovedet på vores forhåbninger om at hente Bashkim.
Jeg tror, at det måske hænger lidt sammen med, at Gaarde har ævlet om en spiller med målgaranti, hvilket lyder meget som en rendyrket angriber, medmindre han vitterligt ser Ochs som denne. Men 'målgaranti' er jo også ret fluffy - der er jo også garanti for mål i Pohl.

Så hvis spilleren med "målgaranti" er Ochs, kan Kadrii sagtens være i spil endnu. Hvis ikke, kigger man nok på en rendyrket angriber som signing 2.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 13:22

Forza skrev:
10. aug 2018, 13:14
Jeg forstår ikke hvorfor folk mener Kadrii nu er udelukket efter denne lejeaftale. Både Gaarde og Wieghorst har sagt at vi kigger efter 1-2 forstærkninger offensivt. Det er en offentlig hemmelighed at Bashkim først kan være en mulighed sidst i transfervinduet.

Jeg er ret sikker på denne handel ikke har ændret overhovedet på vores forhåbninger om at hente Bashkim.
Formentlig ud fra en forventning om at Flores bliver skudt af. Gaarde gjorde det meget klart på mødet efter Fredericia-kampen, at vi var nødt til at sælge spillere for at kunne bringe noget ekstraordinært ind. Ergo, at Flores sælges.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Philipp Ochs

Indlæg af FIDEL » 10. aug 2018, 13:28

BassogogsVen skrev:
10. aug 2018, 13:18
Forza skrev:
10. aug 2018, 13:14
Gamen skrev:
10. aug 2018, 10:51
dyhrmaN skrev:
10. aug 2018, 10:01
Mon ikke der er plads til både Kadrii og Ochs? Jeg ser ikke disse spillere som gensidigt udelukkende. Dette er muligivs en slags rettidig omhu, hvor man sikrer, at vi trods alt ikke står helt på bar bund, såfremt Kadrii ikke lykkes.
Det fordrer jo så at Flores bliver solgt. Ingen Flores-salg, ingen Kadrii - det tror jeg vi kan være ret sikre på.
Jeg forstår ikke hvorfor folk mener Kadrii nu er udelukket efter denne lejeaftale. Både Gaarde og Wieghorst har sagt at vi kigger efter 1-2 forstærkninger offensivt. Det er en offentlig hemmelighed at Bashkim først kan være en mulighed sidst i transfervinduet.

Jeg er ret sikker på denne handel ikke har ændret overhovedet på vores forhåbninger om at hente Bashkim.
Jeg tror, at det måske hænger lidt sammen med, at Gaarde har ævlet om en spiller med målgaranti, hvilket lyder meget som en rendyrket angriber, medmindre han vitterligt ser Ochs som denne. Men 'målgaranti' er jo også ret fluffy - der er jo også garanti for mål i Pohl.

Så hvis spilleren med "målgaranti" er Ochs, kan Kadrii sagtens være i spil endnu. Hvis ikke, kigger man nok på en rendyrket angriber som signing 2.
Tror også Kadrii stadig er i spil, men jeg forstår ikke helt hvordan vores sportslige ledelse kan mene, at han skulle være garant for mål! Han har kun scoret stabilt senest for Randers, og det synes jeg sgu er et spinkelt grundlag.
Så vil jeg langt hellere have Pål til AaB! En angriber efter Wieghorst hoved, og som er en dygtig afslutter. Men måske er han for dyr - who knows.
Og lad mig minde folk om, at Kadrii faktisk ikke er en rendyrket angriber. Han har det meste af sin karriere spillet på venstrekanten. Iøvrigt har jeg hørt fra en fck-fan, at han ikke er særligt velbegavet taktisk - så måske er det derfor han helst skal spille i angrebet. :cool:

Men vi er altså også nødt til at se på HVORFOR så mange indkøbte profiler ikke slår til. Dårlig scouting - ja i nogle tilfælde, men vi har jo ikke en træner, som udvikler og motiverer spillerne, og dermed gør dem bedre på kort og lang sigt! Det er et kæmpe problem.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Philipp Ochs

Indlæg af 9000AaB » 10. aug 2018, 13:30

Kristian60 skrev:
10. aug 2018, 11:20
9000AaB skrev:
10. aug 2018, 11:00
Forstår ik hvorfor man ser Ochs som angriber.
det kunne muligvis have noget at gøre med at Ochs udtaler at han selv ser sig selv som angriber samtidig med at Gaarde udtaler at han ser Ochs som angriber. Men hvad ved jeg.
Hvis jeg ser mig selv som Messi og Gaarde udtaler at han ser mig som Messi, så gør det mig sku ikke rigtigt til Messi. Men hvad ved jeg.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Philipp Ochs

Indlæg af FIDEL » 10. aug 2018, 13:52

9000AaB skrev:
10. aug 2018, 13:30
Kristian60 skrev:
10. aug 2018, 11:20
9000AaB skrev:
10. aug 2018, 11:00
Forstår ik hvorfor man ser Ochs som angriber.
det kunne muligvis have noget at gøre med at Ochs udtaler at han selv ser sig selv som angriber samtidig med at Gaarde udtaler at han ser Ochs som angriber. Men hvad ved jeg.
Hvis jeg ser mig selv som Messi og Gaarde udtaler at han ser mig som Messi, så gør det mig sku ikke rigtigt til Messi. Men hvad ved jeg.
Den må du længere ud med...Alle herinde ved jo godt du ER den nye Messi..!

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Philipp Ochs

Indlæg af AalBoyeBK » 10. aug 2018, 14:08

BassogogsVen skrev:
10. aug 2018, 13:18
Forza skrev:
10. aug 2018, 13:14
Gamen skrev:
10. aug 2018, 10:51
dyhrmaN skrev:
10. aug 2018, 10:01
Mon ikke der er plads til både Kadrii og Ochs? Jeg ser ikke disse spillere som gensidigt udelukkende. Dette er muligivs en slags rettidig omhu, hvor man sikrer, at vi trods alt ikke står helt på bar bund, såfremt Kadrii ikke lykkes.
Det fordrer jo så at Flores bliver solgt. Ingen Flores-salg, ingen Kadrii - det tror jeg vi kan være ret sikre på.
Jeg forstår ikke hvorfor folk mener Kadrii nu er udelukket efter denne lejeaftale. Både Gaarde og Wieghorst har sagt at vi kigger efter 1-2 forstærkninger offensivt. Det er en offentlig hemmelighed at Bashkim først kan være en mulighed sidst i transfervinduet.

Jeg er ret sikker på denne handel ikke har ændret overhovedet på vores forhåbninger om at hente Bashkim.
Jeg tror, at det måske hænger lidt sammen med, at Gaarde har ævlet om en spiller med målgaranti, hvilket lyder meget som en rendyrket angriber, medmindre han vitterligt ser Ochs som denne. Men 'målgaranti' er jo også ret fluffy - der er jo også garanti for mål i Pohl.

Så hvis spilleren med "målgaranti" er Ochs, kan Kadrii sagtens være i spil endnu. Hvis ikke, kigger man nok på en rendyrket angriber som signing 2.
Jeg ser det egentlig fuldstændig modsat. Vi har været på udkig efter 1-2 offensive spillere på positionerne kant, offensivt indstillet midtbanespiller og angriber. Nu har vi så fået en angriber og kigger man eventuelt på andre offensive forstærkninger er det på de andre positioner.

Ser udelukkende Kadrii spille angriber i vores system. Det er den position han har spillet de sidste mange år, og som spillertype passer han ikke på kanten i vores system. Ser ham ikke som en mellemrumsspiller, ligesom venstrebenet taler imod. Tror mere man stadig håber på Thomsen, selvom det ser svært ud.

Men jeg ved ikke noget om hvad Gaarde tænker, og kan sagtens tage fejl..

Gamen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 14:14

AalBoyeBK skrev:
10. aug 2018, 14:08
Ser udelukkende Kadrii spille angriber i vores system. Det er den position han har spillet de sidste mange år, og som spillertype passer han ikke på kanten i vores system.
Ahva'?

Her kan du de positioner han har spillet igennem alle kampe i sin karriere. Kun 9 kampe som rendyrket angriber, og flere som second striker - altså hængende angriber.
Men langt de fleste som venstre (wing)back og kant.

https://www.transfermarkt.com/bashkim-k ... saison=ges

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Forza » 10. aug 2018, 14:16

AalBoyeBK skrev:
10. aug 2018, 14:08
BassogogsVen skrev:
10. aug 2018, 13:18
Forza skrev:
10. aug 2018, 13:14
Gamen skrev:
10. aug 2018, 10:51
dyhrmaN skrev:
10. aug 2018, 10:01
Mon ikke der er plads til både Kadrii og Ochs? Jeg ser ikke disse spillere som gensidigt udelukkende. Dette er muligivs en slags rettidig omhu, hvor man sikrer, at vi trods alt ikke står helt på bar bund, såfremt Kadrii ikke lykkes.
Det fordrer jo så at Flores bliver solgt. Ingen Flores-salg, ingen Kadrii - det tror jeg vi kan være ret sikre på.
Jeg forstår ikke hvorfor folk mener Kadrii nu er udelukket efter denne lejeaftale. Både Gaarde og Wieghorst har sagt at vi kigger efter 1-2 forstærkninger offensivt. Det er en offentlig hemmelighed at Bashkim først kan være en mulighed sidst i transfervinduet.

Jeg er ret sikker på denne handel ikke har ændret overhovedet på vores forhåbninger om at hente Bashkim.
Jeg tror, at det måske hænger lidt sammen med, at Gaarde har ævlet om en spiller med målgaranti, hvilket lyder meget som en rendyrket angriber, medmindre han vitterligt ser Ochs som denne. Men 'målgaranti' er jo også ret fluffy - der er jo også garanti for mål i Pohl.

Så hvis spilleren med "målgaranti" er Ochs, kan Kadrii sagtens være i spil endnu. Hvis ikke, kigger man nok på en rendyrket angriber som signing 2.
Jeg ser det egentlig fuldstændig modsat. Vi har været på udkig efter 1-2 offensive spillere på positionerne kant, offensivt indstillet midtbanespiller og angriber. Nu har vi så fået en angriber og kigger man eventuelt på andre offensive forstærkninger er det på de andre positioner.

Ser udelukkende Kadrii spille angriber i vores system. Det er den position han har spillet de sidste mange år, og som spillertype passer han ikke på kanten i vores system. Ser ham ikke som en mellemrumsspiller, ligesom venstrebenet taler imod. Tror mere man stadig håber på Thomsen, selvom det ser svært ud.

Men jeg ved ikke noget om hvad Gaarde tænker, og kan sagtens tage fejl..
Som Fidel også skriver har Kadrii spillet venstrekant det meste af hans karriere. Vores system er ikke så fastlagt længere at vi skal have en højrebenet venstrekant, vi skal blot have en kreativ spiller som kan skabe chancer og udfordre.

Min frygt er nærmere at han ikke passer ind i Wieghorsts livrem stil med fokus på den defensive indsats. Med Ahlmann der løber offensivt frygter jeg vores træner synes det er for offensivt og derfor ikke kan bruge dem sammen på den bedst mulige måde.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Philipp Ochs

Indlæg af AalBoyeBK » 10. aug 2018, 14:23

I både FCK og Randers har han primært været brugt som angriber. Nærmest alle de kampe på venstrekant og venstreback var i OB. Jeg er ikke nødvendigvis uenig i at han kan spille kant, men jeg tror man ser det anderledes på Hornevej.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Eksil » 10. aug 2018, 14:27

AalBoyeBK skrev:
10. aug 2018, 14:23
I både FCK og Randers har han primært været brugt som angriber. Nærmest alle de kampe på venstrekant og venstreback var i OB. Jeg er ikke nødvendigvis uenig i at han kan spille kant, men jeg tror man ser det anderledes på Hornevej.
Man kunne jo spille ham ved siden af Ochs og lade Pohl passe bænken. Eneste problem er at man så skal bemande kanten med Thellufsen/Risgaard komboen.

Gamen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 14:43

AalBoyeBK skrev:
10. aug 2018, 14:23
I både FCK og Randers har han primært været brugt som angriber. Nærmest alle de kampe på venstrekant og venstreback var i OB. Jeg er ikke nødvendigvis uenig i at han kan spille kant, men jeg tror man ser det anderledes på Hornevej.
Det passer altså heller ikke.

Hængende angriber er ikke rendyrket angriber. Og desuden har han også en del kampe for FCK som venstre kant.
Han nævner selv, at han foretrækker at spille som en lidt roamende angriber-type, der kan søge både dybt i banen og ud i siderne - det passer fint med den ene plads i en 4-4-2, der på banen nok mere får udtryk som en 4-4-1-1.
Ikke alene i den opstilling som vi har nu - det vil ikke fungere.
Men han har nu engang også rigtig gode evner som klassisk 10'er og ikke mindst som venstrekant.

Jeg tror hans alsidighed vil være et klart plus, hvis vi får fat i ham. Jeg kan godt lide at vores spillere ikke partout er klassiske typer. Det har f.eks. gjort underværker for vores spil at Kusk har en meget fri rolle.

Holgersson var også en spillende forsvarsspiller med lederpotentiale og Safranko var en fysisk stærk angrebsprofil med målnæse. Jeg tror efterhånden vi skal tage AaB's beskrivelse af de spillere de køber med et gran salt...

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Philipp Ochs

Indlæg af AalBoyeBK » 10. aug 2018, 15:07

Gamen skrev:
10. aug 2018, 14:43
AalBoyeBK skrev:
10. aug 2018, 14:23
I både FCK og Randers har han primært været brugt som angriber. Nærmest alle de kampe på venstrekant og venstreback var i OB. Jeg er ikke nødvendigvis uenig i at han kan spille kant, men jeg tror man ser det anderledes på Hornevej.
Det passer altså heller ikke.

Hængende angriber er ikke rendyrket angriber. Og desuden har han også en del kampe for FCK som venstre kant.
Han nævner selv, at han foretrækker at spille som en lidt roamende angriber-type, der kan søge både dybt i banen og ud i siderne - det passer fint med den ene plads i en 4-4-2, der på banen nok mere får udtryk som en 4-4-1-1.
Ikke alene i den opstilling som vi har nu - det vil ikke fungere.
Men han har nu engang også rigtig gode evner som klassisk 10'er og ikke mindst som venstrekant.

Jeg tror hans alsidighed vil være et klart plus, hvis vi får fat i ham. Jeg kan godt lide at vores spillere ikke partout er klassiske typer. Det har f.eks. gjort underværker for vores spil at Kusk har en meget fri rolle.

Holgersson var også en spillende forsvarsspiller med lederpotentiale og Safranko var en fysisk stærk angrebsprofil med målnæse. Jeg tror efterhånden vi skal tage AaB's beskrivelse af de spillere de køber med et gran salt...
Tja, den rolle du snakker om vil jo betyde at en af angriberne skal ud af holdet (Pohl og Ochs), og det er det jeg ikke tror på sker. Men det er ren og skær fornemmelse, så vi behøver bestemt ikke være uvenner omkring det. :cheers:

Kan godt være man mener han kan dække venstrekant, og så er han jo stadig en mulighed. Tror i hvert fald det primært er den position man kigger efter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Philipp Ochs

Indlæg af FIDEL » 10. aug 2018, 16:18

Vi må heller ikke undervurdere betydningen af, at Pohl rent faktisk får noget konkurrence i angrebet. Det kan muligvis udvikle ham.
Hvis nu Ochs løber hurtigere og afslutter bedre, så vil det motivere Pohl til at blive bedre...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Forza » 10. aug 2018, 16:40

FIDEL skrev:
10. aug 2018, 16:18
Vi må heller ikke undervurdere betydningen af, at Pohl rent faktisk får noget konkurrence i angrebet. Det kan muligvis udvikle ham.
Hvis nu Ochs løber hurtigere og afslutter bedre, så vil det motivere Pohl til at blive bedre...
Og så bliver det tiltrængt med en mand der kan tage lidt af presset fra Pohl. Hvis han ikke er den eneste forsvaret altid skal holde øje giver det ham væsentlig bedre betingelser i angrebet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Philipp Ochs

Indlæg af FIDEL » 10. aug 2018, 20:43

Forza skrev:
10. aug 2018, 16:40
FIDEL skrev:
10. aug 2018, 16:18
Vi må heller ikke undervurdere betydningen af, at Pohl rent faktisk får noget konkurrence i angrebet. Det kan muligvis udvikle ham.
Hvis nu Ochs løber hurtigere og afslutter bedre, så vil det motivere Pohl til at blive bedre...
Og så bliver det tiltrængt med en mand der kan tage lidt af presset fra Pohl. Hvis han ikke er den eneste forsvaret altid skal holde øje giver det ham væsentlig bedre betingelser i angrebet.
Enig. Men det bliver også vigtigt hvem vi ellers får ind. Vi skal helst have noget erfaring ind nu.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Kokkefar » 11. aug 2018, 01:13

Gamen skrev:
10. aug 2018, 14:14
AalBoyeBK skrev:
10. aug 2018, 14:08
Ser udelukkende Kadrii spille angriber i vores system. Det er den position han har spillet de sidste mange år, og som spillertype passer han ikke på kanten i vores system.
Ahva'?

Her kan du de positioner han har spillet igennem alle kampe i sin karriere. Kun 9 kampe som rendyrket angriber, og flere som second striker - altså hængende angriber.
Men langt de fleste som venstre (wing)back og kant.

https://www.transfermarkt.com/bashkim-k ... saison=ges
Shit en statistik han har som hængende angriber! 34 kampe, 10 mål, 12 assist. Rimelig solidt.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Philipp Ochs

Indlæg af FlæskeFrank » 11. aug 2018, 13:45

Jeg har selv brugt ordet lorent ved handel, men kun fordi han kun omtales som angriber og det ikke nødvendigvis virker til at være hans bedste plads.

Men vi skal huske på, at hvis Ochs var landet i FCM eller Brøndby havde ordene faldet sådan fra deres side:

FCM:Tysk U21-stjerne. Et bevis på at udlandet - selvom jantelovsDanmark ikke gør - anerkender det fantastiske arbejde, som vi laver her i Midtjylland. Det er i vores DNA at hente kommende superstjerner og vi ved med vores talentarbejde, at han i løbet af det næse uger minimum vinde fire internationale priser.

BIF: Der er tale om en spiller, som er udover hvad der kan hentes til superligaen og han kommer kun fordi Brøndbys navn er berømmet i udlandet for både vores meritter og gode talentarbejde. Samtidig er det kun fordi samspillet med Zorniger at en så stor kapacitet kan skaffes til SL. Viasat har samtidig forudvalg Brøndbys kampe de næste fire år, fordi de er alt for vilde.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Yankee » 12. aug 2018, 10:49

FlæskeFrank skrev:
11. aug 2018, 13:45
Jeg har selv brugt ordet lorent ved handel, men kun fordi han kun omtales som angriber og det ikke nødvendigvis virker til at være hans bedste plads.

Men vi skal huske på, at hvis Ochs var landet i FCM eller Brøndby havde ordene faldet sådan fra deres side:

FCM:Tysk U21-stjerne. Et bevis på at udlandet - selvom jantelovsDanmark ikke gør - anerkender det fantastiske arbejde, som vi laver her i Midtjylland. Det er i vores DNA at hente kommende superstjerner og vi ved med vores talentarbejde, at han i løbet af det næse uger minimum vinde fire internationale priser.

BIF: Der er tale om en spiller, som er udover hvad der kan hentes til superligaen og han kommer kun fordi Brøndbys navn er berømmet i udlandet for både vores meritter og gode talentarbejde. Samtidig er det kun fordi samspillet med Zorniger at en så stor kapacitet kan skaffes til SL. Viasat har samtidig forudvalg Brøndbys kampe de næste fire år, fordi de er alt for vilde.
Enig - Ochs er en hamrende spændende spiller, som jeg virkelig glæder mig til at se.

Problemet er at det stikker lodret imod tidligere udmeldinger om at vi gerne vil hente spillere med henblik på at score transfergevinster og lignende. Trenden lige nu er jo netop at der er grotesk mange penge at hente på spillersalg, og så nytter det altså ikke noget at investere spilletid og udvikling i en ung spiller, vi ikke kan sælge.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Philipp Ochs

Indlæg af BassogogsVen » 12. aug 2018, 11:04

Ochs og Wieghorst mener i forening, at førstnævnte er den angriber, man har villet hente. Ergo må man da håbe, at man så stadig arbejder på Kadrii eller en anden offensiv midtbanespiller (og en central forsvarer). Kusk er ikke tilstrækkeligt til at fodre Ochs-Pohl
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Hanga » 12. aug 2018, 11:28

Yankee skrev:
12. aug 2018, 10:49


Enig - Ochs er en hamrende spændende spiller, som jeg virkelig glæder mig til at se.

Problemet er at det stikker lodret imod tidligere udmeldinger om at vi gerne vil hente spillere med henblik på at score transfergevinster og lignende. Trenden lige nu er jo netop at der er grotesk mange penge at hente på spillersalg, og så nytter det altså ikke noget at investere spilletid og udvikling i en ung spiller, vi ikke kan sælge.
Joh men vi er ikke i en fase, hvor vi skal hente spillere for at kunne sælge dem igen. Vi skal have opbygget et hold der kan være med i toppen af ligaen. Ikke at det så er et argument for Ochs, for det passer en 1årig lejeaftale jo også dårligt på, men vi må se det som en erkendelse af, at vi pt. ikke har kunnet skaffe bedre, og at vi har et akut behov i offensiven. Lejeaftalen kan trods alt medvirke til en sæson hvor vi flytter os i den rigtige retning, og dermed kan vi stå med bedre muligheder til vinter eller næste sommer. I mellemtiden bliver presset taget lidt af Pohl og en spiller som Wessam får også lidt længere tid til at ligge på sit niveau (selvom han allerede hungrer efter spilletid).
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar