Velkommen hjem Lucas Andersen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Buzz Killington » 30. jul 2019, 19:05

Maglau skrev:
30. jul 2019, 19:01
sulakvelidze skrev:
30. jul 2019, 18:20
Tyskeren skrev:
30. jul 2019, 12:40
Det seneste jeg hører er, at der ikke blir nogen handel! Lucas er glad i Aalborg og har stor respekt for at AaB skal have MANGE penge. Der snakkes om 30-40 millioner hvis det overhovedet skal komme på tale!

Min kilde tror den er død...
Er det den samme kilde som forleden eller to forskellige?
Hvorfor er det så vigtigt. Jeg tror mere på tyskeren og hans kilde end når Gaarde på tv afviser nogen kontakt med FCK.
Gaarde er alt andet end forpligtet til at sige sandheden og slet ikke hvis ikke FCK har villet imødekomme den eventuelle pris på LA.
Det er et helt stilfærdigt spørgsmål, der hverken krænker afsenderen eller hans kilde. Og det er vigtig info i forhold til at kunne vurdere kvaliteten af rygterne. Der er absolut intet på spil her. Jeg vil selv gerne have svar på spørgsmålet, udelukkende fordi det er brugbart.

Og så lige for at gøre det klart - jeg har ingen grund til at bringe tvivl om Tyskerens ærlighed.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af sulakvelidze » 30. jul 2019, 20:34

Maglau skrev:
30. jul 2019, 19:01
sulakvelidze skrev:
30. jul 2019, 18:20
Tyskeren skrev:
30. jul 2019, 12:40
Det seneste jeg hører er, at der ikke blir nogen handel! Lucas er glad i Aalborg og har stor respekt for at AaB skal have MANGE penge. Der snakkes om 30-40 millioner hvis det overhovedet skal komme på tale!

Min kilde tror den er død...
Er det den samme kilde som forleden eller to forskellige?
Hvorfor er det så vigtigt. Jeg tror mere på tyskeren og hans kilde end når Gaarde på tv afviser nogen kontakt med FCK.
Gaarde er alt andet end forpligtet til at sige sandheden og slet ikke hvis ikke FCK har villet imødekomme den eventuelle pris på LA.
Er det ikke åbenlyst? Hvis den samme kilde den ene dag leverer en information med en detaljegrad så omfattende, at kun ganske få mennesker kan kende til den, for så et par dage senere, efter at hovedpersonerne har afvist enhver for kontakt, leverer en information i en komplet amden retning, svækker det kildens troværdighed.

Hvis er tale om to forskellige kilder, er det kun den ene, jeg håber Tyskeren vil forholde sig kritisk til.

I øvrigt ville det da være fuldstændig hjernedødt af Gaarde at lyve om, at der ingen forespørgsel har været. For det første vil han se dum ud, hvis FCK siger, at de har forsøgt, men uden held. Og for det andet vil interesse fra FCK eller andre store klubber da kun presse prisen på Lucas op. Både i dette og næste transfervindue.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Tyskeren » 30. jul 2019, 22:52

Maglau skrev:
30. jul 2019, 19:01
sulakvelidze skrev:
30. jul 2019, 18:20
Tyskeren skrev:
30. jul 2019, 12:40
Det seneste jeg hører er, at der ikke blir nogen handel! Lucas er glad i Aalborg og har stor respekt for at AaB skal have MANGE penge. Der snakkes om 30-40 millioner hvis det overhovedet skal komme på tale!

Min kilde tror den er død...
Er det den samme kilde som forleden eller to forskellige?
Hvorfor er det så vigtigt. Jeg tror mere på tyskeren og hans kilde end når Gaarde på tv afviser nogen kontakt med FCK.
Gaarde er alt andet end forpligtet til at sige sandheden og slet ikke hvis ikke FCK har villet imødekomme den eventuelle pris på LA.
Det er den samme - den er død for nu!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Kokkefar » 31. jul 2019, 22:09

Ståle er lige blevet spurgt ind til Lucas Andersen. I korte træk:

“Lucas er en fantastisk spiller, men han føler nok han har en spændende opgave, der skal løses i Aalborg. Gaarde vil nok have mere end vi vil betale... lige nu”.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Buzz Killington » 31. jul 2019, 23:10

Tyskeren skrev:
30. jul 2019, 22:52
Maglau skrev:
30. jul 2019, 19:01
sulakvelidze skrev:
30. jul 2019, 18:20
Tyskeren skrev:
30. jul 2019, 12:40
Det seneste jeg hører er, at der ikke blir nogen handel! Lucas er glad i Aalborg og har stor respekt for at AaB skal have MANGE penge. Der snakkes om 30-40 millioner hvis det overhovedet skal komme på tale!

Min kilde tror den er død...
Er det den samme kilde som forleden eller to forskellige?
Hvorfor er det så vigtigt. Jeg tror mere på tyskeren og hans kilde end når Gaarde på tv afviser nogen kontakt med FCK.
Gaarde er alt andet end forpligtet til at sige sandheden og slet ikke hvis ikke FCK har villet imødekomme den eventuelle pris på LA.
Det er den samme - den er død for nu!
Ståle siger her til aften at man ikke har "gjort en henvendelse på Lucas", så den kontakt er nu afvist af alle involverede. Heldigvis for os.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Hanga » 1. aug 2019, 17:51

FCK ser nu ud til at lande afløseren for Robert Skov og det er heldigvis ikke Lucas, men en dyrtindkøbt spanier.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... obert-skov
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af BoT » 2. aug 2019, 12:18

Hanga skrev:
1. aug 2019, 17:51
FCK ser nu ud til at lande afløseren for Robert Skov og det er heldigvis ikke Lucas, men en dyrtindkøbt spanier.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... obert-skov
Lidt mærkelig transfer?? FCK har altså brændt nallerne på den her slags "eksotiske" transfers før. Bliver interessant.

hundekiks
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 92
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:34

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af hundekiks » 3. aug 2019, 09:55


Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Kokkefar » 19. aug 2019, 21:53

Lucas er gæst i studiet på tv3sport lige nu.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Hanga » 19. aug 2019, 22:11

Kokkefar skrev:
19. aug 2019, 21:53
Lucas er gæst i studiet på tv3sport lige nu.
Han er simpelthen fantastisk at høre på efter min mening. Sympatisk, velovervejet og ærlig. Repræsenterer AaB på fornemmeste vis!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Pastorius » 19. aug 2019, 22:29

Hanga skrev:
19. aug 2019, 22:11
Kokkefar skrev:
19. aug 2019, 21:53
Lucas er gæst i studiet på tv3sport lige nu.
Han er simpelthen fantastisk at høre på efter min mening. Sympatisk, velovervejet og ærlig. Repræsenterer AaB på fornemmeste vis!
Han er en dejlig dreng.
Med venlig Hilsen
--
Robert

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af raekkeettre » 21. aug 2019, 10:04

Jeg synes det er første gang at jeg høre, at det var Lucas der tog telefonen og ringede til AaB og sagde "vil I ha mig, så er jeg klar". Jeg troede da Gaarde måtte bare arbejde lidt for denne her :) Eller måske havde han nok arbejde i at få enderne til at lykkes med økonomi og kontrakt længde. Men viste ikke - måske har jeg sovet i timen - at det var Lucas der tog første skridt.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Hanga » 21. aug 2019, 10:17

raekkeettre skrev:
21. aug 2019, 10:04
Jeg synes det er første gang at jeg høre, at det var Lucas der tog telefonen og ringede til AaB og sagde "vil I ha mig, så er jeg klar". Jeg troede da Gaarde måtte bare arbejde lidt for denne her :) Eller måske havde han nok arbejde i at få enderne til at lykkes med økonomi og kontrakt længde. Men viste ikke - måske har jeg sovet i timen - at det var Lucas der tog første skridt.
Det har nu været nævnt herinde flere gange, men fra brugere du ikke plejer at lytte til ;)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Brodernumsi » 21. aug 2019, 11:55

Pastorius skrev:
19. aug 2019, 22:29
Hanga skrev:
19. aug 2019, 22:11
Kokkefar skrev:
19. aug 2019, 21:53
Lucas er gæst i studiet på tv3sport lige nu.
Han er simpelthen fantastisk at høre på efter min mening. Sympatisk, velovervejet og ærlig. Repræsenterer AaB på fornemmeste vis!
Han er en dejlig dreng.
God repræsentant. Men den guldkæde...?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Jakobsen » 21. aug 2019, 12:12

Hanga skrev:
21. aug 2019, 10:17
raekkeettre skrev:
21. aug 2019, 10:04
Jeg synes det er første gang at jeg høre, at det var Lucas der tog telefonen og ringede til AaB og sagde "vil I ha mig, så er jeg klar". Jeg troede da Gaarde måtte bare arbejde lidt for denne her :) Eller måske havde han nok arbejde i at få enderne til at lykkes med økonomi og kontrakt længde. Men viste ikke - måske har jeg sovet i timen - at det var Lucas der tog første skridt.
Det har nu været nævnt herinde flere gange, men fra brugere du ikke plejer at lytte til ;)
Forløbet har taget nogle dage og helt afgjort også krævet noget af Gaarde.
Jeg snakkede med en fra bestyrelsen som fortalte, at Lucas faktisk var i Aalborg en del dage op til transferen blev offentliggjort d. 30 August. Bl.a. var han på tribunen til hjemmekampen d. 27, men det opdagede Vestegnens lokal TV selvfølgelig ikke.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Hanga » 21. aug 2019, 12:25

Jakobsen skrev:
21. aug 2019, 12:12
Hanga skrev:
21. aug 2019, 10:17
raekkeettre skrev:
21. aug 2019, 10:04
Jeg synes det er første gang at jeg høre, at det var Lucas der tog telefonen og ringede til AaB og sagde "vil I ha mig, så er jeg klar". Jeg troede da Gaarde måtte bare arbejde lidt for denne her :) Eller måske havde han nok arbejde i at få enderne til at lykkes med økonomi og kontrakt længde. Men viste ikke - måske har jeg sovet i timen - at det var Lucas der tog første skridt.
Det har nu været nævnt herinde flere gange, men fra brugere du ikke plejer at lytte til ;)
Forløbet har taget nogle dage og helt afgjort også krævet noget af Gaarde.
Jeg snakkede med en fra bestyrelsen som fortalte, at Lucas faktisk var i Aalborg en del dage op til transferen blev offentliggjort d. 30 August. Bl.a. var han på tribunen til hjemmekampen d. 27, men det opdagede Vestegnens lokal TV selvfølgelig ikke.
Eller Nordjyske for den sags skyld...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Forza » 21. aug 2019, 12:58

Hanga skrev:
21. aug 2019, 12:25
Jakobsen skrev:
21. aug 2019, 12:12
Hanga skrev:
21. aug 2019, 10:17
raekkeettre skrev:
21. aug 2019, 10:04
Jeg synes det er første gang at jeg høre, at det var Lucas der tog telefonen og ringede til AaB og sagde "vil I ha mig, så er jeg klar". Jeg troede da Gaarde måtte bare arbejde lidt for denne her :) Eller måske havde han nok arbejde i at få enderne til at lykkes med økonomi og kontrakt længde. Men viste ikke - måske har jeg sovet i timen - at det var Lucas der tog første skridt.
Det har nu været nævnt herinde flere gange, men fra brugere du ikke plejer at lytte til ;)
Forløbet har taget nogle dage og helt afgjort også krævet noget af Gaarde.
Jeg snakkede med en fra bestyrelsen som fortalte, at Lucas faktisk var i Aalborg en del dage op til transferen blev offentliggjort d. 30 August. Bl.a. var han på tribunen til hjemmekampen d. 27, men det opdagede Vestegnens lokal TV selvfølgelig ikke.
Eller Nordjyske for den sags skyld...
Der er vel heller ikke en historie i at han ser en AaB kamp. Manden kunne jo sagtens være hjemme af andre årsager end en transfer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Jyden
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 98
Tilmeldt: 21. okt 2015, 21:29
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Jyden » 26. aug 2019, 13:00

Tøffe er forelsket. Fuldt forståeligt i øvrigt.

Gad vide hvad det kan blive til, nu der er et noget stærkere AaB hold bag ham.

https://ekstrabladet.dk/sport/kommentar ... sh/7762429


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Hanga » 26. aug 2019, 13:07

Jyden skrev:
26. aug 2019, 13:00
Tøffe er forelsket. Fuldt forståeligt i øvrigt.

Gad vide hvad det kan blive til, nu der er et noget stærkere AaB hold bag ham.

https://ekstrabladet.dk/sport/kommentar ... sh/7762429


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er ikke altid lige intelligent det der kommer fra Tøffe, men det er sq et fint skrev han har lavet der.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af troelsh » 2. sep 2019, 08:21

Vi har i øjeblikket en spiller i international klasse i sin bedste fodboldalder på vores hold.

Det er ikke så ofte vi oplever den slags i AaB, og jeg kom til at tænke på, om Lucas i sin nuværende forfatning er den bedste spiller vi nogensinde har haft i AaB?

Det er selvfølgelig svært at sammenligne fodboldspillere fra forskellige tider, det samme gælder jo med Messi/Maradona sammenligningen.

Ikke desto mindre, kan jeg ikke huske vi nogensinde har haft én spiller, der har skilt sig så markant ud som Lucas gør det, og jeg husker også spillere som Ståle, Prica, Strandli, Martin Ericsson, Nomvethe, Jozo etc.

Mit budskab med dette opslag er egentlig bare, lad os nyde ham imens han er her, for det tror jeg ikke han er næste sæson. :aabfan:

Besvar