Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gnu » 13. nov 2018, 14:14

FIDEL skrev:
13. nov 2018, 12:49
Gnu skrev:
13. nov 2018, 08:32
FIDEL skrev:
12. nov 2018, 15:45
Gnu skrev:
12. nov 2018, 15:15
FIDEL skrev:
12. nov 2018, 14:58
9000AaB skrev:
12. nov 2018, 11:25
Har hørt et rygte - håber det ikke er sandt men har desværre hørt det flere steder fra men det er fra folk der ikke har nogen direkte linje til AaB.
Okore til Brøndby til Januar for ca. 2,5-3 Mill EUR..... er der andre der har hørt det, eller er det bar en And?
Han passer ret godt til Bifs spillestil må man sige. Og hvis de vil købe ham for 20 mio. er det iorden med mig. Okore kan sagtens erstattes, og denne gang helst med en ledertype, som vi faktisk blev lovet for længe siden, men ikke fik!
Okore kan ikke "sagtens" erstattes. Han er sammen med Rinne og måske Würtz, som ikke går og gemmer sig på banen. Okore er en vinder, og han er i dén grad en ledertype, som ville være en helt naturlig anfører, hvis ikke det var fordi, vi allerede havde Würtz.

Hvis du derimod mener, at han ikke er en spillende forsvarer, så har du ret, men det er også noget nær det sværeste at finde sammen med en angriber med mål i støvlerne. Hvor mange superligaklubber kan reelt sige, at de har spillende midterforsvarere?
Okore er ikke en naturlig leder på banen. Han har faktisk været ustabil i sin AaB-tid med nogle halve hjerneblødninger og beskyldninger om racisme osv. Det skaber uro.
Han er mega dygtig i duelspillet, men han er ikke en styrende forsvarsspiller, som vi faktisk har mere har brug for og iøvrigt blev lovet for længe siden.
Kan vi få Lasse Nielsen tilbage, og derudover hente en udenlandsk leder og mere spillende forsvarer er vi styrket.
Vrøvl. Okore er i dén grad manden, der styrer vores forsvarskæde. Han er ikke decideret spillende forsvarer, men dem er der heller ikke ret mange af i ligaen. Trods et par uheldige episoder er han jo stadig en helt naturlig leder på banen. Han går forrest, er tydelig i det han gør og har attituden. Det er jo heller ikke for sjov, at han har båret anførerbindet adskillige gange.
Enig i at Okore går forrest i mange kampe - med svingende held i sine beslutninger. Men det er jo en rolle han er blevet tildelt at tage på et hold, hvor der ingen ledere er undtagen Risgaard og Würtz. AaB fik muligheden for at hente Okore i en tid hvor de faktisk ledte efter en lederprofil til forsvaret.
Jeg undrer mig ligeledes over, at Okore ikke råber sit hold frem istedet for at trække sig så langt tilbage ved en AaB-føring. Hvis han er en naturlig leder så ville det sidde bedre i skabet og komme mere naturligt til ham...
Lederrollen er jo ikke noget, man bliver tildelt. Det er noget man tager. Hvis det bare var noget man fik, hvorfor er det så Okore, der har båret anførerbindet, og ikke fx Kasper Pedersen eller Ahlmann, der har langt større anciennitet og tilmed er AaB-dreng?

Jeg tror såmænd gerne, at AaB ville stå højere på banen, men uanset hvor meget der bliver råbt og skreget om det, er det bare rigtig svært, når man spiller på et hold som ikke fungerer. WiegHesten står jo også og råber dem fremad, men alligevel står de gang på gang langt tilbage. Jeg tror da ikke, at det er fordi, de nægter at gøre, som træneren siger. Men af en eller anden grund kan de ikke.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FIDEL » 14. nov 2018, 11:56

Gnu skrev:
13. nov 2018, 14:14
FIDEL skrev:
13. nov 2018, 12:49
Gnu skrev:
13. nov 2018, 08:32
FIDEL skrev:
12. nov 2018, 15:45
Gnu skrev:
12. nov 2018, 15:15
FIDEL skrev:
12. nov 2018, 14:58


Han passer ret godt til Bifs spillestil må man sige. Og hvis de vil købe ham for 20 mio. er det iorden med mig. Okore kan sagtens erstattes, og denne gang helst med en ledertype, som vi faktisk blev lovet for længe siden, men ikke fik!
Okore kan ikke "sagtens" erstattes. Han er sammen med Rinne og måske Würtz, som ikke går og gemmer sig på banen. Okore er en vinder, og han er i dén grad en ledertype, som ville være en helt naturlig anfører, hvis ikke det var fordi, vi allerede havde Würtz.

Hvis du derimod mener, at han ikke er en spillende forsvarer, så har du ret, men det er også noget nær det sværeste at finde sammen med en angriber med mål i støvlerne. Hvor mange superligaklubber kan reelt sige, at de har spillende midterforsvarere?
Okore er ikke en naturlig leder på banen. Han har faktisk været ustabil i sin AaB-tid med nogle halve hjerneblødninger og beskyldninger om racisme osv. Det skaber uro.
Han er mega dygtig i duelspillet, men han er ikke en styrende forsvarsspiller, som vi faktisk har mere har brug for og iøvrigt blev lovet for længe siden.
Kan vi få Lasse Nielsen tilbage, og derudover hente en udenlandsk leder og mere spillende forsvarer er vi styrket.
Vrøvl. Okore er i dén grad manden, der styrer vores forsvarskæde. Han er ikke decideret spillende forsvarer, men dem er der heller ikke ret mange af i ligaen. Trods et par uheldige episoder er han jo stadig en helt naturlig leder på banen. Han går forrest, er tydelig i det han gør og har attituden. Det er jo heller ikke for sjov, at han har båret anførerbindet adskillige gange.
Enig i at Okore går forrest i mange kampe - med svingende held i sine beslutninger. Men det er jo en rolle han er blevet tildelt at tage på et hold, hvor der ingen ledere er undtagen Risgaard og Würtz. AaB fik muligheden for at hente Okore i en tid hvor de faktisk ledte efter en lederprofil til forsvaret.
Jeg undrer mig ligeledes over, at Okore ikke råber sit hold frem istedet for at trække sig så langt tilbage ved en AaB-føring. Hvis han er en naturlig leder så ville det sidde bedre i skabet og komme mere naturligt til ham...
Lederrollen er jo ikke noget, man bliver tildelt. Det er noget man tager. Hvis det bare var noget man fik, hvorfor er det så Okore, der har båret anførerbindet, og ikke fx Kasper Pedersen eller Ahlmann, der har langt større anciennitet og tilmed er AaB-dreng?

Jeg tror såmænd gerne, at AaB ville stå højere på banen, men uanset hvor meget der bliver råbt og skreget om det, er det bare rigtig svært, når man spiller på et hold som ikke fungerer. WiegHesten står jo også og råber dem fremad, men alligevel står de gang på gang langt tilbage. Jeg tror da ikke, at det er fordi, de nægter at gøre, som træneren siger. Men af en eller anden grund kan de ikke.
Fordi Okore har større erfaring og større egenskaber i at lede holdet ved at gå forrest. Men jeg mener ikke det er nok. Det viser præstationerne også.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af 9800 » 18. nov 2018, 02:24

FIDEL skrev:
12. nov 2018, 07:54
Synes Vff har et par spændende spillere, som vi skal gå efter. Det er Opondo, knudsen og Thorsteinsson, hvis han vil væk fra Fulham permanent. Vi mangler ihvertfald noget dynamik og tempo centralt, især fordi Würtz ikke er på sit tidligere niveau.
Men det kommer selvfølgelig an på hvem den nye træner bliver. Jeg kan forestille mig, at AaB godt kan finde på at hente Askou. :cheers:
Det håber jeg godt nok ikke! Der er vild utilfredshed med ham pga mange skader, og alt for hård træning

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FIDEL » 18. nov 2018, 12:53

9800 skrev:
18. nov 2018, 02:24
FIDEL skrev:
12. nov 2018, 07:54
Synes Vff har et par spændende spillere, som vi skal gå efter. Det er Opondo, knudsen og Thorsteinsson, hvis han vil væk fra Fulham permanent. Vi mangler ihvertfald noget dynamik og tempo centralt, især fordi Würtz ikke er på sit tidligere niveau.
Men det kommer selvfølgelig an på hvem den nye træner bliver. Jeg kan forestille mig, at AaB godt kan finde på at hente Askou. :cheers:
Det håber jeg godt nok ikke! Der er vild utilfredshed med ham pga mange skader, og alt for hård træning
Nå. Det er nyt for mig.

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af abbifar » 19. nov 2018, 13:28

Er i Schiphol lufthavn, hvor jeg skal videre til Milano. Da jeg venter v. gate D83 kommer Gaarde forbi mig fra Aalborgflyet, der er landet v. gate D85.

Kunne desværre ikke nå at spørge, hvor han var på vej hen, så jeg ved ikke om han er i transit eller skal blive i Holland.

Så hermed er et meget løst lufthavnsrygte smidt i spil: Bor Jon Dahl ikke stadig i Holland?
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Brodernumsi » 19. nov 2018, 13:38

abbifar skrev:
19. nov 2018, 13:28
Er i Schiphol lufthavn, hvor jeg skal videre til Milano. Da jeg venter v. gate D83 kommer Gaarde forbi mig fra Aalborgflyet, der er landet v. gate D85.

Kunne desværre ikke nå at spørge, hvor han var på vej hen, så jeg ved ikke om han er i transit eller skal blive i Holland.

Så hermed er et meget løst lufthavnsrygte smidt i spil: Bor Jon Dahl ikke stadig i Holland?
Mod ikke Jon er i Århus ( eller hvor det nu er landsholdet spiller i dag ). :)
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamen » 19. nov 2018, 13:52

abbifar skrev:
19. nov 2018, 13:28
Er i Schiphol lufthavn, hvor jeg skal videre til Milano. Da jeg venter v. gate D83 kommer Gaarde forbi mig fra Aalborgflyet, der er landet v. gate D85.

Kunne desværre ikke nå at spørge, hvor han var på vej hen, så jeg ved ikke om han er i transit eller skal blive i Holland.

Så hermed er et meget løst lufthavnsrygte smidt i spil: Bor Jon Dahl ikke stadig i Holland?
Jeg har lige tjekket, og der går ingen direkte fly fra Schiphol til hverken Bratislava, Kosice eller Zilina i Slovakiet i dag. Han må mellemlande et sted!

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af abbifar » 19. nov 2018, 13:57

Brodernumsi skrev:
19. nov 2018, 13:38
abbifar skrev:
19. nov 2018, 13:28
Er i Schiphol lufthavn, hvor jeg skal videre til Milano. Da jeg venter v. gate D83 kommer Gaarde forbi mig fra Aalborgflyet, der er landet v. gate D85.

Kunne desværre ikke nå at spørge, hvor han var på vej hen, så jeg ved ikke om han er i transit eller skal blive i Holland.

Så hermed er et meget løst lufthavnsrygte smidt i spil: Bor Jon Dahl ikke stadig i Holland?
Mod ikke Jon er i Århus ( eller hvor det nu er landsholdet spiller i dag ). :)
Haha - det viser hvor meget landsholdet betyder for mig.

Nå, men han skal nok ikke pakke flyttekasser for Jon, så nu er der åbent for bud.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 19. nov 2018, 14:50

abbifar skrev:
19. nov 2018, 13:57
Brodernumsi skrev:
19. nov 2018, 13:38
abbifar skrev:
19. nov 2018, 13:28
Er i Schiphol lufthavn, hvor jeg skal videre til Milano. Da jeg venter v. gate D83 kommer Gaarde forbi mig fra Aalborgflyet, der er landet v. gate D85.

Kunne desværre ikke nå at spørge, hvor han var på vej hen, så jeg ved ikke om han er i transit eller skal blive i Holland.

Så hermed er et meget løst lufthavnsrygte smidt i spil: Bor Jon Dahl ikke stadig i Holland?
Mod ikke Jon er i Århus ( eller hvor det nu er landsholdet spiller i dag ). :)
Haha - det viser hvor meget landsholdet betyder for mig.

Nå, men han skal nok ikke pakke flyttekasser for Jon, så nu er der åbent for bud.
Måske bare tjald.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af frederikshavneren » 19. nov 2018, 14:55

abbifar skrev:
19. nov 2018, 13:57
Brodernumsi skrev:
19. nov 2018, 13:38
abbifar skrev:
19. nov 2018, 13:28
Er i Schiphol lufthavn, hvor jeg skal videre til Milano. Da jeg venter v. gate D83 kommer Gaarde forbi mig fra Aalborgflyet, der er landet v. gate D85.

Kunne desværre ikke nå at spørge, hvor han var på vej hen, så jeg ved ikke om han er i transit eller skal blive i Holland.

Så hermed er et meget løst lufthavnsrygte smidt i spil: Bor Jon Dahl ikke stadig i Holland?
Mod ikke Jon er i Århus ( eller hvor det nu er landsholdet spiller i dag ). :)
Haha - det viser hvor meget landsholdet betyder for mig.

Nå, men han skal nok ikke pakke flyttekasser for Jon, så nu er der åbent for bud.
Snakke med en potentiel ny træner?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 19. nov 2018, 15:11

frederikshavneren skrev:
19. nov 2018, 14:55
abbifar skrev:
19. nov 2018, 13:57
Brodernumsi skrev:
19. nov 2018, 13:38
abbifar skrev:
19. nov 2018, 13:28
Er i Schiphol lufthavn, hvor jeg skal videre til Milano. Da jeg venter v. gate D83 kommer Gaarde forbi mig fra Aalborgflyet, der er landet v. gate D85.

Kunne desværre ikke nå at spørge, hvor han var på vej hen, så jeg ved ikke om han er i transit eller skal blive i Holland.

Så hermed er et meget løst lufthavnsrygte smidt i spil: Bor Jon Dahl ikke stadig i Holland?
Mod ikke Jon er i Århus ( eller hvor det nu er landsholdet spiller i dag ). :)
Haha - det viser hvor meget landsholdet betyder for mig.

Nå, men han skal nok ikke pakke flyttekasser for Jon, så nu er der åbent for bud.
Snakke med en potentiel ny træner?
Måske Ricardo Moniz er hjemme fra Trenčín på ferie. Med hans nuværende job, er der jo en pipeline til Slovakiet, og så er Gaarde glad, hvis han både kan signe en ny træner og holde styr på det slovakiske marked.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamen » 19. nov 2018, 15:25

BassogogsVen skrev:
19. nov 2018, 15:11
Måske Ricardo Moniz er hjemme fra Trenčín på ferie. Med hans nuværende job, er der jo en pipeline til Slovakiet, og så er Gaarde glad, hvis han både kan signe en ny træner og holde styr på det slovakiske marked.
Moniz er fyret i Trencin - eller det vil sige, han skred selv.

Men han bringer tankerne hen på skuespiller-talentet/realitydeltageren Michael Monetz, som jeg altid har haft et svagt punkt for. Legende.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af jonas386 » 19. nov 2018, 15:39

Gamen skrev:
19. nov 2018, 15:25
BassogogsVen skrev:
19. nov 2018, 15:11
Måske Ricardo Moniz er hjemme fra Trenčín på ferie. Med hans nuværende job, er der jo en pipeline til Slovakiet, og så er Gaarde glad, hvis han både kan signe en ny træner og holde styr på det slovakiske marked.
Moniz er fyret i Trencin - eller det vil sige, han skred selv.

Men han bringer tankerne hen på skuespiller-talentet/realitydeltageren Michael Monetz, som jeg altid har haft et svagt punkt for. Legende.
Jeg tror desværre ikke, at Penis-Michael ville finde sig tilpas i nordjylland. Der er ikke nok spradebasse typer han kan overbevise om, at han rent faktiks godt kan synge Opera.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamen » 19. nov 2018, 23:01

Priserne i årets Allsvenskan er blevet uddelt.

Paulinho, som jeg rettede opmærksomheden på for 1 år siden, fordi han havde få måneder tilbage af sin kontrakt og kun interesse fra få Allsvenskan-klubber, hvis lønniveau vi sagtens kunne matche, blev både topscorer og årets MVP. 32 år, men høj, høj klasse. Jeg kan kun ærgre mig over, at vi tilsyneladende ikke var interesserede. Han ville have været længder bedre end vores andre angribere.

David Batanero, som jeg har skrevet om herinde et par gange efterhånden, blev nummer 2 i kampen om at blive årets midtbanespiller, efter Kristoffer Olsson der siden skiftet fra FCM har mere end fordoblet sin værdi og menes at skifte væk efter denne sæson - stor interesse fra udlandet.
Jeg kan kun opfordre til at vi går efter den spanske playmaker, der har meget af det som savnes på den centrale midtbane.

Jeg mener stadig vi bør have sigtet rettet mod Allsvenskan, der skaber mange dygtige spillere i disse år.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af PeterS » 22. nov 2018, 11:20

Jens Martin Gammelby må vel snart være træt af at være i Brøndby uden at få chancer. Ville være en forstærkning i mine øjne.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Jakobsen » 22. nov 2018, 12:28

PeterS skrev:Jens Martin Gammelby må vel snart være træt af at være i Brøndby uden at få chancer. Ville være en forstærkning i mine øjne.
Mon ikke Larsson smutter ved kontraktudløb til nytår og Gammelby tager over? Tænk nu bare lidt frem. Der er ikke mange uger tilbage af 2018

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af PeterS » 22. nov 2018, 13:23

Jakobsen skrev:
22. nov 2018, 12:28
PeterS skrev:Jens Martin Gammelby må vel snart være træt af at være i Brøndby uden at få chancer. Ville være en forstærkning i mine øjne.
Mon ikke Larsson smutter ved kontraktudløb til nytår og Gammelby tager over? Tænk nu bare lidt frem. Der er ikke mange uger tilbage af 2018

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Jeg har absolut ingen intentioner om, at begynde at følge med i brøndbys kontrakt længder eller deslige. Det er sgu rigeligt alt det ligegyldige, man bliver stopfodret med fra den kant i forvejen. Om han er skadet eller ej ved jeg ikke, men ikke mange minutter han har spillet, og er ikke med i deres trup i pokaltuneringen i aften, hvilket Johan Larsson heller ikke er.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Jakobsen » 22. nov 2018, 13:35

PeterS skrev:
Jakobsen skrev:
22. nov 2018, 12:28
PeterS skrev:Jens Martin Gammelby må vel snart være træt af at være i Brøndby uden at få chancer. Ville være en forstærkning i mine øjne.
Mon ikke Larsson smutter ved kontraktudløb til nytår og Gammelby tager over? Tænk nu bare lidt frem. Der er ikke mange uger tilbage af 2018

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Jeg har absolut ingen intentioner om, at begynde at følge med i brøndbys kontrakt længder eller deslige. Det er sgu rigeligt alt det ligegyldige, man bliver stopfodret med fra den kant i forvejen. Om han er skadet eller ej ved jeg ikke, men ikke mange minutter han har spillet, og er ikke med i deres trup i pokaltuneringen i aften, hvilket Johan Larsson heller ikke er.
Tjaeh jeg følger heller ikke med i deres kontrakter, .men det er blevet omtalt mange gange i Viashits dækning og Medianos Superligaudsendelser. Tror faktisk også det er skrevet herinde.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Hanga » 22. nov 2018, 21:25

PeterS skrev:
22. nov 2018, 13:23


Jeg har absolut ingen intentioner om, at begynde at følge med i brøndbys kontrakt længder eller deslige. Det er sgu rigeligt alt det ligegyldige, man bliver stopfodret med fra den kant i forvejen. Om han er skadet eller ej ved jeg ikke, men ikke mange minutter han har spillet, og er ikke med i deres trup i pokaltuneringen i aften, hvilket Johan Larsson heller ikke er.
Du har da styr på hvem der spiller og ikke spiller, så lidt følger du med ;)

Anyway, jeg var selv lidt lun på Gammelby inden vi hentede Pallesen. Nu ved jeg ikke rigtig. Har han niveau til mere end Silkebåår? Det ligner ikke ligefrem at han skal tage over fra Larsson så derfor er jeg sådan set enig i at hans kontraktsituation er knap så væsentlig.

Uanset hvad skal vi nok have luget ud først. Vi har pt. 3 mand der kæmper om pladsen, og der er ingen af dem, der griber chancen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 23. nov 2018, 07:05

Hanga skrev:
22. nov 2018, 21:25
PeterS skrev:
22. nov 2018, 13:23


Jeg har absolut ingen intentioner om, at begynde at følge med i brøndbys kontrakt længder eller deslige. Det er sgu rigeligt alt det ligegyldige, man bliver stopfodret med fra den kant i forvejen. Om han er skadet eller ej ved jeg ikke, men ikke mange minutter han har spillet, og er ikke med i deres trup i pokaltuneringen i aften, hvilket Johan Larsson heller ikke er.
Uanset hvad skal vi nok have luget ud først. Vi har pt. 3 mand der kæmper om pladsen, og der er ingen af dem, der griber chancen.
Jeg korrigerer dig lige: Ingen af dem er gode nok til øverste del af superligaen.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Låst