Assistenttrænere

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Patmand » 21. dec 2018, 17:45

Så har vi en med pladen fuld!

AaB, AaB, AaB, AaB, AaB...AaB....og AaBBBBB!!

Er det ved at blive lidt selvforstærkende, hvem de ansætter i AaB?

Det virker umiddelbart lidt rodet med Allan K. Jepsen og Vendsyssel. Spændende at høre hvad dem der pegede fingre af Glen siger til den.
Jeg antager, at Allan havde en aftale på plads med AaB, inden han blev løst af kontrakten med Vendsyssel FF.

Det kan sikkert blive meget godt, selvom de ikke har den store erfaring med trænergerningen på seniorniveau.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Assistenttrænere

Indlæg af FlæskeFrank » 21. dec 2018, 17:48

Funky skrev:
21. dec 2018, 17:03
AaB kommer altså til at finde sig i, at der vil være en løbende diskussion om Friis frem til sommerferien. Det har klubben og træneren selv lagt grundlaget for med den konstruktion med en "prøvetid", uanset hvor mange gange, Gaarde siger, at Friis er en permanent løsning. Mere tydeligt er det vel, at AaB havde et navn mere til den ene assistenttræner-post, som ikke kunne tiltræde lige nu, hvorfor man laver en kortvarig løsning.
Gaarde ramte det vel meget godt med, at Friis også skulle vænne sig til, at hele verden fulgte med i hans liv og levned. Altså hvor mange vidste, at Friis havde en kone og hun var højgravid op til OB-kampen.

Det er altså noget andet at være assistent end cheftræner. Det virak gider alle ikke. Så jeg tror, at Friis ligeså meget er glad for, at han kan "nøjes" med et ½ år, hvis det ikke er ham.

Husk på, at der er enkelte fans, som ikke rigtig ved, hvor de rigtige streger er... Særligt når det går dårligt.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Gaarde6 » 21. dec 2018, 17:52

Stor fan af den nye trio.
Fedt man vælger 3 unge trænere frem for at suttet bolche ala Ove P, Ove C, Mølby, Peter Sørensen osv osv

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Buzz Killington » 21. dec 2018, 17:54

Patmand skrev:
21. dec 2018, 17:45
Så har vi en med pladen fuld!

AaB, AaB, AaB, AaB, AaB...AaB....og AaBBBBB!!

Er det ved at blive lidt selvforstærkende, hvem de ansætter i AaB?

Det virker umiddelbart lidt rodet med Allan K. Jepsen og Vendsyssel. Spændende at høre hvad dem der pegede fingre af Glen siger til den.
Jeg antager, at Allan havde en aftale på plads med AaB, inden han blev løst af kontrakten med Vendsyssel FF.

Det kan sikkert blive meget godt, selvom de ikke har den store erfaring med trænergerningen på seniorniveau.
...At Glen også havde løjet overfor Allan og at Allan også blev ansat under falske forudsætninger. VFF bossen er inde på det her:

"Allan og jeg har haft en del samtaler efter Glen Riddersholms pludselige opsigelse. Allan står i dag med en følelse af, at man ikke har været ærlig i ansættelsesforløbet, og at præmissen for hans ansættelse nu har ændret sig væsentligt, hvilket jeg er enig"
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Jakobsen » 21. dec 2018, 18:01

Allan K tjaeh. Lidt træt af endnu en gammel ven af huset, men synes jeg har hørt godt om hans arbejde i GF. Dog har jeg ikke kunnet lide ham siden hans klubskiftestunt udenfor vores eget vindue og nu løber han også fra en aftale med Vendsyssel og hvor meget vil han egentlig et job når han siger op så hurtigt. Hvordan kan vi være sikre på, at han så vil det her langsigtet. Derudover imponerer det mig altså ikke der skal hyres så meget fra den gamle AaB i start 00’erne klikke. Hvordan stiller det i øvrigt Friis at en af Gasrdes gamle buddies bliver hans assistent?

At man tager en intern assistent op som eftersigende er talentfuld kan jeg bedre lide. Han kender Friis og de måde klubben vil køre på og er givet loyal.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Funky » 21. dec 2018, 18:03

abbifar skrev:
21. dec 2018, 17:07
Funky skrev:
21. dec 2018, 17:03
Forza skrev:
21. dec 2018, 16:54
Hanga skrev:
21. dec 2018, 16:50
BassogogsVen skrev:
21. dec 2018, 16:42
Allan K Jepsen. Dejligt med en tidligere AaB'er på posten :aabfan:

Sjovt, at selv denne signing er et outcome af Glen-gate.
Eller også er det bare en belejlig undskyldning for at hoppe til AaB i stedet.

Jeg har intet belæg for at kunne vurdere om Allan K er den rigtige. Jeg undrer mig måske lidt over, at vi laver en permanent aftale når vi ikke har en permanent cheftræner.

Jeg havde nu også håbet på at Ris fik rollen i et halvt års tid så vi i fællesskab kunne vurdere om det var noget for ham fremadrettet.

Men super at have en afklaring i god tid til træningsopstart.
Friis er jo tiltænkt rollen som permanent cheftræner. Men der står intet nævnt om Allan K’s kontraktlængde?
AaB kommer altså til at finde sig i, at der vil være en løbende diskussion om Friis frem til sommerferien. Det har klubben og træneren selv lagt grundlaget for med den konstruktion med en "prøvetid", uanset hvor mange gange, Gaarde siger, at Friis er en permanent løsning. Mere tydeligt er det vel, at AaB havde et navn mere til den ene assistenttræner-post, som ikke kunne tiltræde lige nu, hvorfor man laver en kortvarig løsning.
Det giver mening med en kortvarig løsning som den ene assistent. HVIS Friis ikke fortsætter i chefstolen efter sæsonen, så er der plads til ham. Sådan en som ham vil man gerne beholde i klubben uanset rolle.
Nåja, det kan selvfølgelig også være idéen med den konstruktion. God pointe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Patmand » 21. dec 2018, 19:35

Buzz Killington skrev:
21. dec 2018, 17:54
Patmand skrev:
21. dec 2018, 17:45
Så har vi en med pladen fuld!

AaB, AaB, AaB, AaB, AaB...AaB....og AaBBBBB!!

Er det ved at blive lidt selvforstærkende, hvem de ansætter i AaB?

Det virker umiddelbart lidt rodet med Allan K. Jepsen og Vendsyssel. Spændende at høre hvad dem der pegede fingre af Glen siger til den.
Jeg antager, at Allan havde en aftale på plads med AaB, inden han blev løst af kontrakten med Vendsyssel FF.

Det kan sikkert blive meget godt, selvom de ikke har den store erfaring med trænergerningen på seniorniveau.
...At Glen også havde løjet overfor Allan og at Allan også blev ansat under falske forudsætninger. VFF bossen er inde på det her:

"Allan og jeg har haft en del samtaler efter Glen Riddersholms pludselige opsigelse. Allan står i dag med en følelse af, at man ikke har været ærlig i ansættelsesforløbet, og at præmissen for hans ansættelse nu har ændret sig væsentligt, hvilket jeg er enig"
Ha ha, den køber du forhåbentlig ikke?

Den eneste løgn må i så fald være, at Glen har stillet en klokkeklar garanti om, at han ville forblive i Vendsyssel FF i en specificeret periode. Det lyder mystisk i mine øren.
Selv hvis vi antager, at Glen måtte have givet denne urealistiske garanti, så fremstår det stadigvæk underligt, at en kommende assistenttræner der skal arbejde sammen med et trænerteam og en spillertrup, lige pludselig føler det hele ramler sammen - blot fordi sportsdirektøren skifter til en anden klub. Og det er så heller ikke den rigtige forklaring.

Man kunne næsten tro, at eller anden person med en universitetsgrad i kommunikation, havde været med til at orkestrere den forklaring.

Ordlyden er væsentlig anderledes, når Allan udtaler sig i et interview med bold.dk:

"AaBs nye assistenttræner siger til Bold.dk, at det i højere grad var et tilvalg af AaB end et fravalg af Vendsyssel, der gjorde, at Jepsen og Vendsyssel ophævede deres aftale fredag, fordi Jepsen skulle til AaB.

Men Allan K. Jepsen understreger overfor Bold.dk, at hans nye stilling hos lokal- og ligarivalerne ikke er et fravalg af Vendsyssel.

- Det er nok langt mere et tilvalg af AaB, end det er et fravalg af Vendsyssel, fortæller Allan K. Jepsen til Bold.dk.

- Det handler om, at Glen (Riddersholm, red.) var primus motor på at få mig derop, og det var en stor overraskelse, at han stoppede.

- Han var selvfølgelig en væsentlig årsag til, at jeg skulle derop, så hans farvel satte tanker i gang.

Efter Glen Riddersholms farvel i Vendsyssel efter halvanden måned som sportschef, tog AaB altså kontakt til den daværende fremtidige træner i Vendsyssel.

- Jeg tog en snak med AaB, og det var meget positivt og føltes rigtigt, siger Allan K. Jepsen, der tidligere har spillet omkring seks år i den nordjyske klub.

- Det har været nogle voldsomme og travle dage, men det vigtigste for mig har været, at Vendsyssel har kunne være med. Kunne de ikke det, så havde jeg ikke handlet på AaBs kontakt."

Du refererer til en pressemeddelelse, hvor en formand der nu har et horn i siden på Glen, udtaler sig.

Men når der tales direkte med Allan K. Jepsen, er det lige pludselig ikke løgne og deslige der er i fokus. Nej, så handler det om, at AaB kom på banen med et bedre tilbud, end det han allerede havde forpligtet sig til.
Altså fuldstændig analogt med Glen-gate. Eller egentlig en tak værre, idet Allan K. er nødt til at bryde en kontrakt, mens Glen blot afleverede en opsigelse på helt traditionel vis.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Buzz Killington » 21. dec 2018, 20:54

Patmand skrev:
21. dec 2018, 19:35
Buzz Killington skrev:
21. dec 2018, 17:54
Patmand skrev:
21. dec 2018, 17:45
Så har vi en med pladen fuld!

AaB, AaB, AaB, AaB, AaB...AaB....og AaBBBBB!!

Er det ved at blive lidt selvforstærkende, hvem de ansætter i AaB?

Det virker umiddelbart lidt rodet med Allan K. Jepsen og Vendsyssel. Spændende at høre hvad dem der pegede fingre af Glen siger til den.
Jeg antager, at Allan havde en aftale på plads med AaB, inden han blev løst af kontrakten med Vendsyssel FF.

Det kan sikkert blive meget godt, selvom de ikke har den store erfaring med trænergerningen på seniorniveau.
...At Glen også havde løjet overfor Allan og at Allan også blev ansat under falske forudsætninger. VFF bossen er inde på det her:

"Allan og jeg har haft en del samtaler efter Glen Riddersholms pludselige opsigelse. Allan står i dag med en følelse af, at man ikke har været ærlig i ansættelsesforløbet, og at præmissen for hans ansættelse nu har ændret sig væsentligt, hvilket jeg er enig"
Ha ha, den køber du forhåbentlig ikke?

Den eneste løgn må i så fald være, at Glen har stillet en klokkeklar garanti om, at han ville forblive i Vendsyssel FF i en specificeret periode. Det lyder mystisk i mine øren.
Selv hvis vi antager, at Glen måtte have givet denne urealistiske garanti, så fremstår det stadigvæk underligt, at en kommende assistenttræner der skal arbejde sammen med et trænerteam og en spillertrup, lige pludselig føler det hele ramler sammen - blot fordi sportsdirektøren skifter til en anden klub. Og det er så heller ikke den rigtige forklaring.

Man kunne næsten tro, at eller anden person med en universitetsgrad i kommunikation, havde været med til at orkestrere den forklaring.

Ordlyden er væsentlig anderledes, når Allan udtaler sig i et interview med bold.dk:

"AaBs nye assistenttræner siger til Bold.dk, at det i højere grad var et tilvalg af AaB end et fravalg af Vendsyssel, der gjorde, at Jepsen og Vendsyssel ophævede deres aftale fredag, fordi Jepsen skulle til AaB.

Men Allan K. Jepsen understreger overfor Bold.dk, at hans nye stilling hos lokal- og ligarivalerne ikke er et fravalg af Vendsyssel.

- Det er nok langt mere et tilvalg af AaB, end det er et fravalg af Vendsyssel, fortæller Allan K. Jepsen til Bold.dk.

- Det handler om, at Glen (Riddersholm, red.) var primus motor på at få mig derop, og det var en stor overraskelse, at han stoppede.

- Han var selvfølgelig en væsentlig årsag til, at jeg skulle derop, så hans farvel satte tanker i gang.

Efter Glen Riddersholms farvel i Vendsyssel efter halvanden måned som sportschef, tog AaB altså kontakt til den daværende fremtidige træner i Vendsyssel.

- Jeg tog en snak med AaB, og det var meget positivt og føltes rigtigt, siger Allan K. Jepsen, der tidligere har spillet omkring seks år i den nordjyske klub.

- Det har været nogle voldsomme og travle dage, men det vigtigste for mig har været, at Vendsyssel har kunne være med. Kunne de ikke det, så havde jeg ikke handlet på AaBs kontakt."

Du refererer til en pressemeddelelse, hvor en formand der nu har et horn i siden på Glen, udtaler sig.

Men når der tales direkte med Allan K. Jepsen, er det lige pludselig ikke løgne og deslige der er i fokus. Nej, så handler det om, at AaB kom på banen med et bedre tilbud, end det han allerede havde forpligtet sig til.
Altså fuldstændig analogt med Glen-gate. Eller egentlig en tak værre, idet Allan K. er nødt til at bryde en kontrakt, mens Glen blot afleverede en opsigelse på helt traditionel vis.
Køber og køber, jo når vi taler om mine fordomme om Glen vs. ham Hjørring duden, så har jeg langt mere mistilled overfor Glen som bl.a. har indrømmet han vil snyde for at vinde.

Mht. hvad løgnen er, eller uærligheden om du vil såfremt du er en af dem der mener der er en relevant distinktion, var det at Glen på uærlig vis havde givet udtryk for at han var færdig med trænergerningen. Angående AK's ansættelse, så er antagelsen jo at det var projekt "Glen" han blev ansat på, samt en stilling som var oprettet specifikt på Glens foranledning. Derudover, så er det da ikke et kontraktbrud hvis det er med den anden parts velsignelse. Det står netop i dit citat at begge parter var med på den. Det specielle ved den ophævelse er netop at den kræver at begge parter siger god. Så den vidner om fælles fodslag i højere grad end Glens opsigelse.

Tror du Allan havde haft interesse i at smutte hvis Glen var blevet? VFF ansatte Allan under en forudsætning som ændrede sig. Den ændrede sig pga. Glen's opsigelse. Det dobeltmoralske havde været hvis VFF havde fastholdt Allan da de forudsætninger de havde lovet ham ikke holdt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Patmand » 21. dec 2018, 22:55

Buzz Killington skrev:
21. dec 2018, 20:54
Køber og køber, jo når vi taler om mine fordomme om Glen vs. ham Hjørring duden, så har jeg langt mere mistilled overfor Glen som bl.a. har indrømmet han vil snyde for at vinde.

Mht. hvad løgnen er, eller uærligheden om du vil såfremt du er en af dem der mener der er en relevant distinktion, var det at Glen på uærlig vis havde givet udtryk for at han var færdig med trænergerningen. Angående AK's ansættelse, så er antagelsen jo at det var projekt "Glen" han blev ansat på, samt en stilling som var oprettet specifikt på Glens foranledning. Derudover, så er det da ikke et kontraktbrud hvis det er med den anden parts velsignelse. Det står netop i dit citat at begge parter var med på den.

Tror du Allan havde haft interesse i at smutte hvis Glen var blevet? VFF ansatte Allan under en forudsætning som ændrede sig. Den ændrede sig pga. Glen's opsigelse. Det dobeltmoralske havde været hvis VFF havde fastholdt Allan da de forudsætninger de havde lovet ham ikke holdt.
Samme Hjørring dude som stod bag kongemordet på den tidligere træner. Det var også uærligt hele farcen med Erik Rasmussen.

Det er ikke mit indtryk, at Glen skulle have garanteret, at han var helt og aldeles færdig med trænergerningen. Har vi beviser for det?

Under alle omstændigheder - hvor naiv kan man være?

Bestyrelsesformanden: er du helt sikker på du bliver i Vendsyssel, også selv om du får et væsentlig bedre jobtilbud?

Glen: øhhh...jaja!

Vedrørende dit spørgsmål; ja jeg tror også i det hypotetiske tilfælde, at han ville foretrække tilbudet fra AaB.
Alle kan jo se, at VFF balancerer på et knivsæg, når det kommer til at forblive i Superligaen. Allersenest når Superligaen skæres med til tolv hold, så er Vendsyssel færdige i Superligaen.

Allan K. er jo fuldstændig klar i spyttet: "Det er nok langt mere et tilvalg af AaB, end det er et fravalg af Vendsyssel"

Det kan da kun forståes som, at han opfatter jobbet i AaB som væsentligt mere attraktivt, end det han allerede havde givet håndslag på i Vendsyssel.

For mig at se nøjagtigt samme situation, som Glen lige har været igennem. Som fans er vi nok tilbøjelige til at glemme, at hele fodboldcirkusset trods alt også tilhører det danske arbejdsmarked. De er altså ikke mere 'ædle' end vi andre arbejdstagere.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Buzz Killington » 21. dec 2018, 23:17

Patmand skrev:
21. dec 2018, 22:55
Buzz Killington skrev:
21. dec 2018, 20:54
Køber og køber, jo når vi taler om mine fordomme om Glen vs. ham Hjørring duden, så har jeg langt mere mistilled overfor Glen som bl.a. har indrømmet han vil snyde for at vinde.

Mht. hvad løgnen er, eller uærligheden om du vil såfremt du er en af dem der mener der er en relevant distinktion, var det at Glen på uærlig vis havde givet udtryk for at han var færdig med trænergerningen. Angående AK's ansættelse, så er antagelsen jo at det var projekt "Glen" han blev ansat på, samt en stilling som var oprettet specifikt på Glens foranledning. Derudover, så er det da ikke et kontraktbrud hvis det er med den anden parts velsignelse. Det står netop i dit citat at begge parter var med på den.

Tror du Allan havde haft interesse i at smutte hvis Glen var blevet? VFF ansatte Allan under en forudsætning som ændrede sig. Den ændrede sig pga. Glen's opsigelse. Det dobeltmoralske havde været hvis VFF havde fastholdt Allan da de forudsætninger de havde lovet ham ikke holdt.
Samme Hjørring dude som stod bag kongemordet på den tidligere træner. Det var også uærligt hele farcen med Erik Rasmussen.

Det er ikke mit indtryk, at Glen skulle have garanteret, at han var helt og aldeles færdig med trænergerningen. Har vi beviser for det?

Under alle omstændigheder - hvor naiv kan man være?

Bestyrelsesformanden: er du helt sikker på du bliver i Vendsyssel, også selv om du får et væsentlig bedre jobtilbud?

Glen: øhhh...jaja!

Vedrørende dit spørgsmål; ja jeg tror også i det hypotetiske tilfælde, at han ville foretrække tilbudet fra AaB.
Alle kan jo se, at VFF balancerer på et knivsæg, når det kommer til at forblive i Superligaen. Allersenest når Superligaen skæres med til tolv hold, så er Vendsyssel færdige i Superligaen.

Allan K. er jo fuldstændig klar i spyttet: "Det er nok langt mere et tilvalg af AaB, end det er et fravalg af Vendsyssel"

Det kan da kun forståes som, at han opfatter jobbet i AaB som væsentligt mere attraktivt, end det han allerede havde givet håndslag på i Vendsyssel.

For mig at se nøjagtigt samme situation, som Glen lige har været igennem. Som fans er vi nok tilbøjelige til at glemme, at hele fodboldcirkusset trods alt også tilhører det danske arbejdsmarked. De er altså ikke mere 'ædle' end vi andre arbejdstagere.
Det er selvfølgelig en væsentlig pointe du bringer omkring fyringen af Mattson som jeg havde glemt, og de svækker naturligvis hans troværdighed. Men Glen har dog ikke været ude og tage til genmæle overfor beskyldningerne, så who knows. Angående det med ikke at ville træne igen:
- Vi brugte meget krudt på det i forbindelse med hans ansættelse til stillingen som sportsdirektør. Vi talte rigtig meget om, hvorvidt han nu var færdig som Superliga-træner. [...} Glen var meget afklaret på det tidspunkt, og han sagde, at han havde prøvet, hvad han nu skulle prøve i den danske Superliga som træner, og derfor ville han gerne prøve kræfter som sportsdirektør.
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/super ... aerdig-som

Men det kan selvfølgelig være han lyver.

Angående dit Allan-citat, så er jeg da helt enig i at han jobbet i AaB er mere attraktivt. Men vi ved jo delvist hvorfor, når det der oprindeligt trak ham til Hjørring var Glen. Han siger jo også:
- Det handler om, at Glen (Riddersholm, red.) var primus motor på at få mig derop, og det var en stor overraskelse, at han stoppede.

- Han var selvfølgelig en væsentlig årsag til, at jeg skulle derop, så hans farvel satte tanker i gang.
Ja, hvilke tanker mon han snakker om...?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Forza » 28. maj 2019, 09:18

https://aabsport.dk/nyheder/2019/maj/la ... ent-i-AaB/

Stensgaard bliver i assistent rollen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Jakobsen » 28. maj 2019, 09:26

Forza skrev:https://aabsport.dk/nyheder/2019/maj/la ... ent-i-AaB/

Stensgaard bliver i assistent rollen.
Gab, det er da klart vores egen-uddannede trænere skal belønnes ovenpå denne kraftpræstation af et forår. Hvor er det blevet kedeligt med kedeligt på med alle de promoveringer af middelmådige interne folk.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Forza » 28. maj 2019, 09:41

Jakobsen skrev:
28. maj 2019, 09:26
Forza skrev:https://aabsport.dk/nyheder/2019/maj/la ... ent-i-AaB/

Stensgaard bliver i assistent rollen.
Gab, det er da klart vores egen-uddannede trænere skal belønnes ovenpå denne kraftpræstation af et forår. Hvor er det blevet kedeligt med kedeligt på med alle de promoveringer af middelmådige interne folk.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Vi har i hvert fald ikke set noget som helst positivt udefra. Det er så gabende kedeligt alt hvad de foretager sig på Hornevej.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Assistenttrænere

Indlæg af Yankee » 28. maj 2019, 09:54

Forza skrev:
28. maj 2019, 09:41
Jakobsen skrev:
28. maj 2019, 09:26
Forza skrev:https://aabsport.dk/nyheder/2019/maj/la ... ent-i-AaB/

Stensgaard bliver i assistent rollen.
Gab, det er da klart vores egen-uddannede trænere skal belønnes ovenpå denne kraftpræstation af et forår. Hvor er det blevet kedeligt med kedeligt på med alle de promoveringer af middelmådige interne folk.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Vi har i hvert fald ikke set noget som helst positivt udefra. Det er så gabende kedeligt alt hvad de foretager sig på Hornevej.
Det er da ret spændende at få Claus Bech Jørgensen ind som U15-træner. Stor erfaring fra de lavere rækker og træneruddannelse i England, blandt andet som akademitræner i Coventry. Aner ikke hvad manden kan, men det er da om noget et frisk pust udefra.

Besvar