Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 28. feb 2019, 21:43

BoT skrev:
28. feb 2019, 15:11
Jakobsen skrev:
27. feb 2019, 22:05
FIDEL skrev:
27. feb 2019, 20:43
BoT skrev:
27. feb 2019, 19:39
FIDEL skrev:
27. feb 2019, 18:47
Vi kan f. Eks. Erstatte Lesniak og kakeeto med Opondo. Det vil give mere konkurrence på midtbanen.
Desuden kan vi erstatte KP, hvis han smutter, med Kaltoft fra vff. Jeg vil hellere have Sander Fischer, men han er dyrere.
Sælger vi Okore, bør vi hente en leder som Fischer.
Vi kan sagtens erstatte vores spillere 1:1.
Rinne bliver dog meget svær at erstatte.
Og køber vi ikke Lucas, skal vi ud og hente en profil som Fisker eller R. Hassan.
Tror dog ikke AaB vil af med MC.
Du vil altså bruge flere penge på at erstatte vores mest stabile forsvarsspiller med en af forsvarsspillerne fra nr. 12 i ligaen?? Og vores topniveau-mæssigt bedste forsvarsspiller med en anden fra nr. 12? Det mener jeg ikke er den rigtige vej at gå.
Jeg hører hvad du siger, men jeg mener bare, at det vi har brug for er en rutineret leder til forsvaret. Og Fischer er rigtig god og stabil. Desuden kunne en Ross se godt ud med en Fischer til at guide ham.
Og så mener jeg sagtens at Kaltoft kan erstatte KP.
Kan ikke rigtig nødvendigvis se, at Vendsyssel ligger nr. 12 er argument for eller i mod Sander Fischer. Jeg har helt ærligt ikke set Vendsyssel nok til at vurdere om Sander Fischer passer ind hos eller er god nok, men jeg har tilgengæld set nok kampe med Jakob Blåbjerg til at vide, at hans er ligaens ringeste stopper blandt de stoppere som spiller fast, at Kasper P kun er blød mellemvare og at Okore eller en anden stopper kunne have stor gavn af en ledertil at styre forsvaret.
Her endnu et eksempel på "græsset er altid grønnere"-retorikken, som ofte udspiller sig på debatsiden. De andres spillere er næsten altid bedre, end vores egne. (I øvrigt ikke et ondt ord om hverken Sander Fischer eller Kaltoft, som sikkert er fine spillere).

Kasper Pedersen er i mine øjne en absolut undervurderet spiller i vores trup. Han præsterer nærmest konsekvent på et stabilt og sikkert niveau, han laver ingen store fejl, og han udstråler en ydmyg vindervilje, som jeg tror smitter af på flere af de unge (jo, man kan godt have vindervilje uden at råbe og te sig som en idiot!). Det er da rigtigt, at han ikke er nogen Michael Laudrup i sin boldomgang, men der er få andre stoppere i ligaen, som jeg ville bytte ham væk for.

Og når man så tager med i vurderingen, at han - selvom han sikkert vil have en lønforhøjelse - stadig vil være en samlet mindre belastning på spillerbudgettet, end at hente en erstatning fra en anden dansk klub, vil jeg mene, at en forlængelse med KP bør være en af Gaardes topprioriteter. Der kan jo være den faktor, at KP selv ønsker at prøve sig af i udlandet. Når den udmelding kommer, giver det mening at diskutere en afløser.

Jeg er helt enig i din vurdering af P. Han er en leder på holdet og bærer ofte anførerbindet. Han går forrest og leverer ganske stabile præstationer. Det bør være en stor prioritet at forlænge med ham såfremt han ønsker at blive.

Blåbjerg bør man derimod sige tak for denne gang til og skippe videre hvis muligheden byder sig. Han er en god klubmand og en fin fyr men præstationerne er desværre alt for svingende og ethvert angreb udnytter hans svagheder i opspillet og hovedspillet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BassogogsVen » 28. feb 2019, 22:14

Jeg istemmer holdningen til KP. I hvert fald, hvis Okore ryger.

Problemet med konstellationen af netop de to er bare, at de på mange måder minder om hinanden. Der ville det være godt, at man fik suppleret med en klassisk forsvarsstyrmand, der kunne løfte "overbliks- og spilopgaven". Men i så fald ville det jo nok desværre betyde, at den ene af de to skal væk og så man har knejterne som backups.

Og ja, Blåbjerg er der jo ingen grund til at diskutere yderligere.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 28. feb 2019, 23:30

BassogogsVen skrev:
28. feb 2019, 22:14
Jeg istemmer holdningen til KP. I hvert fald, hvis Okore ryger.

Problemet med konstellationen af netop de to er bare, at de på mange måder minder om hinanden. Der ville det være godt, at man fik suppleret med en klassisk forsvarsstyrmand, der kunne løfte "overbliks- og spilopgaven". Men i så fald ville det jo nok desværre betyde, at den ene af de to skal væk og så man har knejterne som backups.

Og ja, Blåbjerg er der jo ingen grund til at diskutere yderligere.
Man kan håbe at Ross slår til når han får chancen for alvor. Forhåbentligt ved siden af Kasper P.
------------------
mvh Kristian

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BassogogsVen » 28. feb 2019, 23:39

Kristian skrev:
28. feb 2019, 23:30
BassogogsVen skrev:
28. feb 2019, 22:14
Jeg istemmer holdningen til KP. I hvert fald, hvis Okore ryger.

Problemet med konstellationen af netop de to er bare, at de på mange måder minder om hinanden. Der ville det være godt, at man fik suppleret med en klassisk forsvarsstyrmand, der kunne løfte "overbliks- og spilopgaven". Men i så fald ville det jo nok desværre betyde, at den ene af de to skal væk og så man har knejterne som backups.

Og ja, Blåbjerg er der jo ingen grund til at diskutere yderligere.
Man kan håbe at Ross slår til når han får chancen for alvor. Forhåbentligt ved siden af Kasper P.
Tja... Okore har jo et langt højere topniveau med en stærk makker. Men enten eller må det jo nok blive, hvis det skal give mening. Dog håber jeg, man henter en rutineret ræv udefra i første omgang Ross' tid skal nok komme, hvis han har det i sig.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 1. mar 2019, 12:27

BoT skrev:
27. feb 2019, 17:34
Jeg siger bestemt ikke, at truppen ikke kan slankes. Jeg siger bare, at vi til sommer kan stå over for en relativt stor afgang, hvilket kan udfordre os på både kvalitet og kvantitet.
Lad os antage, at vi ikke sælger nogen af vores bærende spillere, men "kun" siger farvel til dem, vi alle kan se, nærmer sig exit - Safranko, Lesniak, Kakeeto samt Würtz og Risgård. Det er fem mand, hvoraf de to er fra den absolutte top i hierarkiet. Det frigiver selvfølgelig nogle lønkroner - især fra de to sidste, mens jeg ikke er overbevist om, at Lesniak eller Safranko tjener toplønninger i truppen. Lad os sige, at vi veksler dem lige over med to rutinerede topspillere + nogle ungdomsspillere for kvantitetens skyld. Det vil i min optik være et realistisk scenarie rent økonomisk.

Hvis vi så OGSÅ skal sige farvel til Pallesen, PK, KP, Børsting, MC og Blåbjerg (eller bare 3-4 af dem), fordi vi vil hæve kvaliteten, vil vi pludselig være i underskud rent økonomisk, da det vil være væsentligt dyrere at hente en bedre midtbanespiller ind udefra, end at fortsætte med Børsting. Og det går ikke.

Min hovedpointe er, at selvom mange debattører er sikre på, at stort set alle centrale midtbanespillere eller højrebacks i ligaen er bedre end vores nuværende folk, så vil det koste relativt meget at få en relativt lille forbedring på den enkelte plads.

Og RIGTIG dygtige spillere - den slags, der kan gøre en forskel - er VÆSENTLIGT dyrere, end vores egne.

Der KAN jo så ske det, at vi sælger Okore eller Rinne for et større beløb, hvilket rent økonomisk vil kunne få ovenstående scenarier til at ske. Men så vil vi jo også skulle have erstatninger for de solgte spillere, og igen - reelle erstatninger vil koste rigtig meget på budgettet.

Jeg tror selv, at Gaarde tilstræber en så lille udskiftning, som muligt - altså de fem første spillere, jeg nævnte, og så et par enkelte erstatninger i den tunge ende udefra. Og skulle vi så sælge fra toppen, vil de maksimalt blive erstattet 1:1.
Der er flere ting, der er relativt problematiske ved den forventede afgang til sommer.

1. Hierarkiet - flere af de spillere der efterhånden har sekundære roller i start-11'eren er i toppen af hierarkiet. Der er meget få øvrige ledere i den resterende trup.

2. Den massive udskiftning. Vi husker alle, hvordan det gik sidst vi skulle skifte stort ud - og vi er stadig ikke helt ovenpå endnu.

3. Manglende transferplan. Hvad end det er for en transferplan Gaarde har lagt, så virker det til at vi har planlagt yderst dårligt ifht. forventede afgange. Og det er bestemt ikke første gang vi har set det. Der er ingen løsning på midtbanen, hvor vi i dén grad savner kvalitet. Begge målmænd forsvinder sandsynligvis. 2 af de øjeblikkelige nøgleforsvarere kan forsvinde - ret hårdnakkede rygter om at KP vil videre, og Okore er blevet lovet et skifte. Alligevel er det meget svært at se de øjeblikkelige erstatninger i truppen. Vi er afhængige af at få en stor check for Rinne.

Vi er her - igen - fordi vi har forvaltet Bassogog-pengene ekstremt dårligt,og har forsømt at bringe spillere ind i truppen der kan træde i karakter på og udenfor banen.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 1. mar 2019, 12:35

Gamen skrev:
1. mar 2019, 12:27
BoT skrev:
27. feb 2019, 17:34
Jeg siger bestemt ikke, at truppen ikke kan slankes. Jeg siger bare, at vi til sommer kan stå over for en relativt stor afgang, hvilket kan udfordre os på både kvalitet og kvantitet.
Lad os antage, at vi ikke sælger nogen af vores bærende spillere, men "kun" siger farvel til dem, vi alle kan se, nærmer sig exit - Safranko, Lesniak, Kakeeto samt Würtz og Risgård. Det er fem mand, hvoraf de to er fra den absolutte top i hierarkiet. Det frigiver selvfølgelig nogle lønkroner - især fra de to sidste, mens jeg ikke er overbevist om, at Lesniak eller Safranko tjener toplønninger i truppen. Lad os sige, at vi veksler dem lige over med to rutinerede topspillere + nogle ungdomsspillere for kvantitetens skyld. Det vil i min optik være et realistisk scenarie rent økonomisk.

Hvis vi så OGSÅ skal sige farvel til Pallesen, PK, KP, Børsting, MC og Blåbjerg (eller bare 3-4 af dem), fordi vi vil hæve kvaliteten, vil vi pludselig være i underskud rent økonomisk, da det vil være væsentligt dyrere at hente en bedre midtbanespiller ind udefra, end at fortsætte med Børsting. Og det går ikke.

Min hovedpointe er, at selvom mange debattører er sikre på, at stort set alle centrale midtbanespillere eller højrebacks i ligaen er bedre end vores nuværende folk, så vil det koste relativt meget at få en relativt lille forbedring på den enkelte plads.

Og RIGTIG dygtige spillere - den slags, der kan gøre en forskel - er VÆSENTLIGT dyrere, end vores egne.

Der KAN jo så ske det, at vi sælger Okore eller Rinne for et større beløb, hvilket rent økonomisk vil kunne få ovenstående scenarier til at ske. Men så vil vi jo også skulle have erstatninger for de solgte spillere, og igen - reelle erstatninger vil koste rigtig meget på budgettet.

Jeg tror selv, at Gaarde tilstræber en så lille udskiftning, som muligt - altså de fem første spillere, jeg nævnte, og så et par enkelte erstatninger i den tunge ende udefra. Og skulle vi så sælge fra toppen, vil de maksimalt blive erstattet 1:1.
Der er flere ting, der er relativt problematiske ved den forventede afgang til sommer.

1. Hierarkiet - flere af de spillere der efterhånden har sekundære roller i start-11'eren er i toppen af hierarkiet. Der er meget få øvrige ledere i den resterende trup.

2. Den massive udskiftning. Vi husker alle, hvordan det gik sidst vi skulle skifte stort ud - og vi er stadig ikke helt ovenpå endnu.

3. Manglende transferplan. Hvad end det er for en transferplan Gaarde har lagt, så virker det til at vi har planlagt yderst dårligt ifht. forventede afgange. Og det er bestemt ikke første gang vi har set det. Der er ingen løsning på midtbanen, hvor vi i dén grad savner kvalitet. Begge målmænd forsvinder sandsynligvis. 2 af de øjeblikkelige nøgleforsvarere kan forsvinde - ret hårdnakkede rygter om at KP vil videre, og Okore er blevet lovet et skifte. Alligevel er det meget svært at se de øjeblikkelige erstatninger i truppen. Vi er afhængige af at få en stor check for Rinne.

Vi er her - igen - fordi vi har forvaltet Bassogog-pengene ekstremt dårligt,og har forsømt at bringe spillere ind i truppen der kan træde i karakter på og udenfor banen.
Jeg er også klart mere bekymret for de mulige afgange, end for manglende tilgange (hvis det giver mening..). Det værste scenarie er jo, at både Würtz og Risgård stopper karrierne, Okore og Rinne bliver solgt, KP forlader på en fri og der ikke opnås enighed med Lucas.

Så vil vi miste både vores bedste spillere på banen og vores vigtigste spillere uden for banen. Det er dette scenarie, Gaarde burde bruge al sin tid på - ikke at forsøge at afsætte Blåbjerg, Børsting eller andre i det lag.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af sulakvelidze » 1. mar 2019, 21:20

Hvis prisen for Lucas er seks millioner, og Gaarde ikke formår at udnytte det, skal Gaarde bare ud. AaB kommer aldrig i nærheden af så høj klasse til den pris - og vi gør det kun fordi det er Lucas Andersen.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Brodernumsi » 1. mar 2019, 21:24

sulakvelidze skrev:
1. mar 2019, 21:20
Hvis prisen for Lucas er seks millioner, og Gaarde ikke formår at udnytte det, skal Gaarde bare ud. AaB kommer aldrig i nærheden af så høj klasse til den pris - og vi gør det kun fordi det er Lucas Andersen.
Mon ikke det er lønnen, der er problemet....hvis der er et problem.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af sulakvelidze » 1. mar 2019, 21:40

Brodernumsi skrev:
1. mar 2019, 21:24
sulakvelidze skrev:
1. mar 2019, 21:20
Hvis prisen for Lucas er seks millioner, og Gaarde ikke formår at udnytte det, skal Gaarde bare ud. AaB kommer aldrig i nærheden af så høj klasse til den pris - og vi gør det kun fordi det er Lucas Andersen.
Mon ikke det er lønnen, der er problemet....hvis der er et problem.
Så skal lønkravet godt nok være voldsomt, hvis det skal bringe den samlede sum så højt op, at AaB ikke vil gribe ud efter den gave at komme i nærheden af så meget kvalitet.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hinrup85 » 1. mar 2019, 21:41

Brodernumsi skrev:
sulakvelidze skrev:
1. mar 2019, 21:20
Hvis prisen for Lucas er seks millioner, og Gaarde ikke formår at udnytte det, skal Gaarde bare ud. AaB kommer aldrig i nærheden af så høj klasse til den pris - og vi gør det kun fordi det er Lucas Andersen.
Mon ikke det er lønnen, der er problemet....hvis der er et problem.
Uanset om han vil knalde Gaardes kone/kæreste på ugentlig basis, så må han bare acceptere aftalen for at få Lucas til at blive.

Han skal gøre ALT for det


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 556 » 1. mar 2019, 21:56

Rolims kontrakt udløber til sommer.. som jeg forstod det i sin tid, ville han gerne blive. Jeg tænker han kunne være en fin 8er i samspil med Lucas og Abilgaard.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af MrDomoon » 1. mar 2019, 21:58

Gaarde har ikke evner nok til at hente Lucas permanent.

Jup. I hørte det her først.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 1. mar 2019, 22:05

556 skrev:
1. mar 2019, 21:56
Rolims kontrakt udløber til sommer.. som jeg forstod det i sin tid, ville han gerne blive. Jeg tænker han kunne være en fin 8er i samspil med Lucas og Abilgaard.
Det kunne være fantastisk at få Rolim tilbage, meeeen han er sgu ikke 8'er. Han skal spille kant istedet for Thellufsen så... :aabfan:
Hvis Lucas smutter, så skal vi da helt sikkert gå efter at hente Rolim.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BassogogsVen » 1. mar 2019, 22:11

Lucas, Kusk, Rolim, van Weert og fantomet Ramkilde, der pludselig bliver en grotesk bomber. Så kan vi stille op i en 4-1-5 og satse på at score så mange mål pr. kamp hver gang, at defensiven er ligegyldig. Gung ho!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 556 » 1. mar 2019, 22:12

FIDEL skrev:
1. mar 2019, 22:05
556 skrev:
1. mar 2019, 21:56
Rolims kontrakt udløber til sommer.. som jeg forstod det i sin tid, ville han gerne blive. Jeg tænker han kunne være en fin 8er i samspil med Lucas og Abilgaard.
Det kunne være fantastisk at få Rolim tilbage, meeeen han er sgu ikke 8'er. Han skal spille kant istedet for Thellufsen så... :aabfan:
Hvis Lucas smutter, så skal vi da helt sikkert gå efter at hente Rolim.
Ser ham som mere alsidig end du gør.. men ja han vil også pynte på venstrekanten.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 1. mar 2019, 22:29

MrDomoon skrev:
1. mar 2019, 21:58
Gaarde har ikke evner nok til at hente Lucas permanent.

Jup. I hørte det her først.
Ikke evner nok? Du er med på det handler om økonomien i klubben ik?

så det er vel ikke et spørgsmål om evner.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Brodernumsi » 1. mar 2019, 22:34

Forza skrev:
1. mar 2019, 22:29
MrDomoon skrev:
1. mar 2019, 21:58
Gaarde har ikke evner nok til at hente Lucas permanent.

Jup. I hørte det her først.
Ikke evner nok? Du er med på det handler om økonomien i klubben ik?

så det er vel ikke et spørgsmål om evner.
Måske har Lucas bedt Gaarde om, at jonglere 15 æbler i 10 minutter, før han vil skrive under.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af MrDomoon » 1. mar 2019, 22:42

Forza skrev:
1. mar 2019, 22:29
MrDomoon skrev:
1. mar 2019, 21:58
Gaarde har ikke evner nok til at hente Lucas permanent.

Jup. I hørte det her først.
Ikke evner nok? Du er med på det handler om økonomien i klubben ik?

så det er vel ikke et spørgsmål om evner.
Jeg siger at Gaarde har bare ikke den man som kan kommunikere med LA's agent om en kontrakt på den økonomiske forhold.

Hvorfor skal Gaarde være manden som skal overbise til 10'eren at AaB er ikke i skideren lige nu?

Han havde chancen med at hente ham i vinteren, men i stedet for kan jeg nu kun se ham forsætte i AaB hvis Gaarde er fortid.

Fordi de andre klubber kan nu se Lucas for hvad han er værd.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af frederikshavneren » 1. mar 2019, 23:04

sulakvelidze skrev:
1. mar 2019, 21:40
Brodernumsi skrev:
1. mar 2019, 21:24
sulakvelidze skrev:
1. mar 2019, 21:20
Hvis prisen for Lucas er seks millioner, og Gaarde ikke formår at udnytte det, skal Gaarde bare ud. AaB kommer aldrig i nærheden af så høj klasse til den pris - og vi gør det kun fordi det er Lucas Andersen.
Mon ikke det er lønnen, der er problemet....hvis der er et problem.
Så skal lønkravet godt nok være voldsomt, hvis det skal bringe den samlede sum så højt op, at AaB ikke vil gribe ud efter den gave at komme i nærheden af så meget kvalitet.
En anden debattør beskrev det meget godt for nogle dage siden. En kontrakt på eksempelvis fire år kan meget vel løbe op i 20 mill. kr. (transfer, løn, sign on samt agent fee) hvilket er en voldsom udgift.

Det vil være noget af en post på budgettet, det kan meget vel være en god investering men som altid er der også risiko for at det går galt

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 1. mar 2019, 23:13

MrDomoon skrev:
1. mar 2019, 22:42
Forza skrev:
1. mar 2019, 22:29
MrDomoon skrev:
1. mar 2019, 21:58
Gaarde har ikke evner nok til at hente Lucas permanent.

Jup. I hørte det her først.
Ikke evner nok? Du er med på det handler om økonomien i klubben ik?

så det er vel ikke et spørgsmål om evner.
Jeg siger at Gaarde har bare ikke den man som kan kommunikere med LA's agent om en kontrakt på den økonomiske forhold.

Hvorfor skal Gaarde være manden som skal overbise til 10'eren at AaB er ikke i skideren lige nu?

Han havde chancen med at hente ham i vinteren, men i stedet for kan jeg nu kun se ham forsætte i AaB hvis Gaarde er fortid.

Fordi de andre klubber kan nu se Lucas for hvad han er værd.
Skriftlig kommunikation er vist heller ikke din stærke side - jeg forstår ikke hvad du skriver.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst