Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af PeterS » 28. maj 2019, 09:54

Pastorius skrev:
27. maj 2019, 22:50
FIDEL skrev:
27. maj 2019, 21:09
Friis ønsker sig nye spillere med fysik og kapacitet til at skralde igennem i 90+ min., og ikke mindst være stærk i presspillet.
Så er det bare at finde en masse emner med disse kompetencer. :thumbsup:
Jeg kunne godt tænke mig en eller to, der kunne løbe sådan rigtig hurtigt, og holde til det igennem en hel kamp. Mæhle elller Dalsgaard-style. Vi mangler seriøs hurtighed, efter Pohl tog afsted. Det gør ikke hvis de så også kan noget andet bare nogenlunde godt også.

Læste et sted, at Ernest Asante var blevet fritstillet. Han var i hvert fald hurtigt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 28. maj 2019, 11:45

PeterS skrev:
28. maj 2019, 09:54
Pastorius skrev:
27. maj 2019, 22:50
FIDEL skrev:
27. maj 2019, 21:09
Friis ønsker sig nye spillere med fysik og kapacitet til at skralde igennem i 90+ min., og ikke mindst være stærk i presspillet.
Så er det bare at finde en masse emner med disse kompetencer. :thumbsup:
Jeg kunne godt tænke mig en eller to, der kunne løbe sådan rigtig hurtigt, og holde til det igennem en hel kamp. Mæhle elller Dalsgaard-style. Vi mangler seriøs hurtighed, efter Pohl tog afsted. Det gør ikke hvis de så også kan noget andet bare nogenlunde godt også.

Læste et sted, at Ernest Asante var blevet fritstillet. Han var i hvert fald hurtigt.
Tror desværre ikke vi får noget ind til offensiven, da Gaarde & Co. vil have talenterne til at lykkes. Asante spiller iøvrigt højre kant, og der har vi jo stjernen Kusk. ;)
Det centrale forsvar og den centrale midtbane er 1. prioritet, og så må en ny højre back være en joker.

Brugeravatar
Raiman
1. div
1. div
Indlæg: 333
Tilmeldt: 24. apr 2006, 20:54

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Raiman » 28. maj 2019, 15:22

Altså, hvad foregår der?

To oplagte emner (Rilwan Hassan & Banggaard) med udløb ender nu i SE. Begge kunne potentielt have gået ind i en start 11'er for os. Skal vi nu overhales af Sønderjyske? Og ja, jeg ved godt, at de har relationer til Riddersholm.

Kom nu igang! Det bliver spændende at se hvor Albæk, Berggren, Thelander, Haugaard, Remmer, Uffe Bech, Rønnow mv. ender.

Kilde: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... cm-stopper

Et spændende emne kunne være: https://www.transfermarkt.com/branimir- ... ler/171209 med udløb i Frankfurt. Han er dog nok for dyr.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 28. maj 2019, 15:33

Raiman skrev:
28. maj 2019, 15:22
Altså, hvad foregår der?

To oplagte emner (Rilwan Hassan & Banggaard) med udløb ender nu i SE. Begge kunne potentielt have gået ind i en start 11'er for os. Skal vi nu overhales af Sønderjyske?

Kom nu igang! Det bliver spændende at se hvor Albæk, Berggren, Thelander, Haugaard, Remmer, Uffe Bech mv. ender.

Kilde: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... cm-stopper

Et spændende emne kunne være: https://www.transfermarkt.com/branimir- ... ler/171209 med udløb i Frankfurt. Han er dog nok for dyr.
Banggaard ser jeg ikke noget i. Han er sgu ikke god nok til os, særligt nu hvor vi skal ud og finde en leder til forsvaret.

Hassan ville jeg gerne have, men AaB vil jo have vores egne talenter til at slå igennem, så der bliver sgu nok ikke hentet ind til offensiven.

Jeg håber Sønderjyske er i markedet efter en central forsvarer fordi Gaarde er ved at hente Luickx :thumbsup:

Uffe Bech tror jeg bare vi skal holde os fra. Han har kæmpet meget med skader de seneste år, og vi er vel godt dækket ind på højrekanten.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 28. maj 2019, 15:59

Det er vist grundet en længerevarende skade til Marc Pedersen, at de har hentet Banggaard.
Jeg har ikke nogle navne, udover Rolim som kunne være lækker at få ind hvis det kan gøres billigt.
Men en profil til den centrale midtbane må simpelthen være førsteprioritet. Så kan vi godt have et forsvar der hedder Okore-Ross med Bærtelsen og Blåbjerg som back-ups for min skyld. Hvis vi samtidig kan finde en ung, hurtig og offensiv højreback et eller andet sted, så synes jeg egentlig det virker rimelig fornuftigt. Skulle der så stå en knalddygtig stopper sidst i transfervinduet der er kommet til overs et eller andet sted, så kan vi også slå til her.

Jeg læste iøvrigt den anden dag, at Mæhle arbejder på at komme afsted i dette vindue. Umiddelbart er der altså ikke planer (fra hans side) om, at han skal spille ChL med Genk.

EDIT: Gad vide om Marcus Ingvartsen ikke snart er træt af bænken i Belgien? Hvis vi spiller 4-4-2 kunne han være god ved siden af Van Weert, med Kusk og Lucas på kanterne og Abildgaard plus en ny profil på den centrale midtbane.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bundgaard » 28. maj 2019, 18:31

Jeg forstår ikke at der ikke sker noget på hornevej.
Ja ja vi har fået Allan K som assistent, som vel lagde til højre benet, endnu en AaB’er indavlet og igen ingen nyt blod udefra ......Suk

Men med spillere som Risgaard, pølsen, ohcs, kaspar p, som standser

Og safranko, lesniak, keketo, Pallesen som nok helt sikker
Skal søge ny græsgange pga manglende spilletid

Så er der ramkilde som er kronisk skadet

Og okore som har udtalt han ik vil forlænge

Ja puha så er der dælme meget og få på plads

Selvom at Ross, brødrene klitten og Bertelsen er på
I truppen så er det farligt at ligge vores lid til de klare den for os,

Så kom nu igang gaarde uret tikker, er godt nok nervøs
For vi igen kommer til at ligge i den tunge ende
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 28. maj 2019, 18:34

BT skriver at Agf jagter islændingen, Jon Dagur Thorsteinsson, som i denne sæson har været på leje i Vendsyssel FF.
Avisen skriver at andre suppe klubber også er interesseret, gad vide om vi er blandt?

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 28. maj 2019, 18:42

Spillertruppen er opdateret på hjemmesiden med O. Klitten, L. Klitten, A. Bærtelsen, M. Kaufmann og S. Tengstedt

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bundgaard » 28. maj 2019, 18:57

Hmm ja så kommer der nok ikke til at ske noget.... suk 😨
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 28. maj 2019, 19:14

Bundgaard skrev:
28. maj 2019, 18:31
Jeg forstår ikke at der ikke sker noget på hornevej.
Ja ja vi har fået Allan K som assistent, som vel lagde til højre benet, endnu en AaB’er indavlet og igen ingen nyt blod udefra ......Suk

Men med spillere som Risgaard, pølsen, ohcs, kaspar p, som standser

Og safranko, lesniak, keketo, Pallesen som nok helt sikker
Skal søge ny græsgange pga manglende spilletid

Så er der ramkilde som er kronisk skadet

Og okore som har udtalt han ik vil forlænge

Ja puha så er der dælme meget og få på plads

Selvom at Ross, brødrene klitten og Bertelsen er på
I truppen så er det farligt at ligge vores lid til de klare den for os,

Så kom nu igang gaarde uret tikker, er godt nok nervøs
For vi igen kommer til at ligge i den tunge ende
Vi har hentet Andreas Hansen så noget er der da sket ;)

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bundgaard » 28. maj 2019, 19:29

Hmm er det ik ham reserven for Lansing som er sket
For længe siden eller ❓❓❓
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 28. maj 2019, 20:04

Bundgaard skrev:
28. maj 2019, 18:57
Hmm ja så kommer der nok ikke til at ske noget.... suk 😨
Selvfølgelig gør der der, men vi skal nok af med et par spillere først. Der er rigeligt med flops, der skal videre...

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 28. maj 2019, 20:24

Aalborg frederikshavner skrev:
28. maj 2019, 18:42
Spillertruppen er opdateret på hjemmesiden med O. Klitten, L. Klitten, A. Bærtelsen, M. Kaufmann og S. Tengstedt
Virkelig vigtigt at der hentes noget kvalitet til at supplere de unge her. Vi må ikke gøre fejlen fra sidst igen.

Ud: Okore, Pallesen, Safranko og Lesniak. Ramkilde forlænges ikke.

Ind: Ny profil til forsvar, ny profil til midtbanen, ny back og så en spiller til venstrekanten vi vel henter i sidste øjeblik.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 28. maj 2019, 20:39

Aalborg frederikshavner skrev:
28. maj 2019, 18:42
Spillertruppen er opdateret på hjemmesiden med O. Klitten, L. Klitten, A. Bærtelsen, M. Kaufmann og S. Tengstedt
Jeg havde forventet at Jeppe Pedersen var med også, men han får nok et år mere på u19 så.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 28. maj 2019, 21:13

Aalborg frederikshavner skrev:
28. maj 2019, 18:34
BT skriver at Agf jagter islændingen, Jon Dagur Thorsteinsson, som i denne sæson har været på leje i Vendsyssel FF.
Avisen skriver at andre suppe klubber også er interesseret, gad vide om vi er blandt?
Det håber jeg godtnok. Jeg nævnte ham vist også i vinters. Kæmpe talent i mine øjne og har meget af den fart og 1-mod-1-kvalitet, som vi skriger efter i offensiven.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 28. maj 2019, 21:26

Yankee skrev:
28. maj 2019, 21:13
Aalborg frederikshavner skrev:
28. maj 2019, 18:34
BT skriver at Agf jagter islændingen, Jon Dagur Thorsteinsson, som i denne sæson har været på leje i Vendsyssel FF.
Avisen skriver at andre suppe klubber også er interesseret, gad vide om vi er blandt?
Det håber jeg godtnok. Jeg nævnte ham vist også i vinters. Kæmpe talent i mine øjne og har meget af den fart og 1-mod-1-kvalitet, som vi skriger efter i offensiven.
Det rimer bare ikke rigtigt på at AaB vil udvikle sine egne. Til venstrekanten har vi Thellufsen, klitten, Børsting og evt. Lucas. Så tror jeg simpelthen ikke på, at vi er ude efter ham Dagur.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 28. maj 2019, 21:33

FIDEL skrev:
28. maj 2019, 21:26
Yankee skrev:
28. maj 2019, 21:13
Aalborg frederikshavner skrev:
28. maj 2019, 18:34
BT skriver at Agf jagter islændingen, Jon Dagur Thorsteinsson, som i denne sæson har været på leje i Vendsyssel FF.
Avisen skriver at andre suppe klubber også er interesseret, gad vide om vi er blandt?
Det håber jeg godtnok. Jeg nævnte ham vist også i vinters. Kæmpe talent i mine øjne og har meget af den fart og 1-mod-1-kvalitet, som vi skriger efter i offensiven.
Det rimer bare ikke rigtigt på at AaB vil udvikle sine egne. Til venstrekanten har vi Thellufsen, klitten, Børsting og evt. Lucas. Så tror jeg simpelthen ikke på, at vi er ude efter ham Dagur.
Det har du givetvis ret i. Men Thellufsen og Børsting er jo ikke talenter mere og inden Oliver Klitten er klar til gennembrud er Dagur solgt videre til Belgien :thumbsup: Vi skal have unge spillere med speed og 1-mod-1-evner. Det er det, der er videresalgspotentiale i.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 28. maj 2019, 21:45

Yankee skrev:
28. maj 2019, 21:33
FIDEL skrev:
28. maj 2019, 21:26
Yankee skrev:
28. maj 2019, 21:13
Aalborg frederikshavner skrev:
28. maj 2019, 18:34
BT skriver at Agf jagter islændingen, Jon Dagur Thorsteinsson, som i denne sæson har været på leje i Vendsyssel FF.
Avisen skriver at andre suppe klubber også er interesseret, gad vide om vi er blandt?
Det håber jeg godtnok. Jeg nævnte ham vist også i vinters. Kæmpe talent i mine øjne og har meget af den fart og 1-mod-1-kvalitet, som vi skriger efter i offensiven.
Det rimer bare ikke rigtigt på at AaB vil udvikle sine egne. Til venstrekanten har vi Thellufsen, klitten, Børsting og evt. Lucas. Så tror jeg simpelthen ikke på, at vi er ude efter ham Dagur.
Det har du givetvis ret i. Men Thellufsen og Børsting er jo ikke talenter mere og inden Oliver Klitten er klar til gennembrud er Dagur solgt videre til Belgien :thumbsup: Vi skal have unge spillere med speed og 1-mod-1-evner. Det er det, der er videresalgspotentiale i.
Jojo er helt enig, men Gaarde har bl. A. Udtalt, at han stadig tror meget på Thellufsen, så jeg tror ikke vi får noget ind offensivt.
Men er Thorsteinsson egentlig god i presspillet?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 28. maj 2019, 22:14

Ingolstadt rykker ned i 3. Bundesliga. Kom så, Gaarde. Gå efter Paulsen!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FlæskeFrank » 28. maj 2019, 22:17

Gamen skrev:
28. maj 2019, 22:14
Ingolstadt rykker ned i 3. Bundesliga. Kom så, Gaarde. Gå efter Paulsen!
Tænkte det samme. Selvom han skrev med Ingolstadt i vinters, så må der være nogle muligheder for at vriste ham fri uden at skulle betale absurd mange penge.

Han virker til i sin udlandsperiode at være blevet en rigtig god forsvarsspiller. Formentlig en Ross vil kunne læne sig op ad. Og også gøre os mindre sårbare overfor et Okore-salg.
- FlæskeFrank

Låst