Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 854
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af hit666 » 13. jun 2019, 13:36

Hvad med Eddi Gomes han er uden klub
https://www.transfermarkt.com/eddi-gome ... ler/161137
:cool:
AaB AaB AaB AaB

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 13. jun 2019, 14:28

hit666 skrev:
13. jun 2019, 13:36
Hvad med Eddi Gomes han er uden klub
https://www.transfermarkt.com/eddi-gome ... ler/161137
:cool:
Vildt nok han har været arbejdsløs siden februar. Der er dælme sket ting og sager, siden han bragede igennem i Esbjerg og blev solgt til Kina. Synes allerede det var et mærkeligt karrierevalg, da han blev lejet ud til Island et par gange. Er dog rimelig lunken ved at hente en spiller som ikke har været på kontrakt i næsten et halvt år, selvom vi helt sikkert har brug for at få nogle solide forstærkninger til forsvaret.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Sønderhof » 13. jun 2019, 17:54

FIDEL skrev:
13. jun 2019, 13:13
Iøvrigt...hvis vi har snablen ude efter Opondo, så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle have det samme efter Hallberg eller Ramadani fra Vejle, og Wohlgemuth fra VFF. Ramadani scorede iøvrigt forleden for det albanske landshold.
Hallberg: Stort potentiale, men døjer konstant med diverse skader, og fortsætter Vejles ejere deres engagement, er han udenfor vores økonomiske formåen.

Ramadani: Helt sikkert en dygtig spiller, men er han ikke rendyrket 6'er? Det er vel netop det vi ikke står og mangler?

Wohlgemuth: Har han ikke været på bænken en del for Vendsyssel? Eller skadet, siden han ikke har spillet fast? Uanset, er han ikke god nok til at hæve vores niveau betragteligt. MC og Abildgård er jo gode nok til superligaen, konstellationen er bare ikke optimal, ligesom da Würtz og Augo skulle agere playmakere :|

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 13. jun 2019, 18:00

Sønderhof skrev:
13. jun 2019, 17:54
FIDEL skrev:
13. jun 2019, 13:13
Iøvrigt...hvis vi har snablen ude efter Opondo, så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle have det samme efter Hallberg eller Ramadani fra Vejle, og Wohlgemuth fra VFF. Ramadani scorede iøvrigt forleden for det albanske landshold.
Hallberg: Stort potentiale, men døjer konstant med diverse skader, og fortsætter Vejles ejere deres engagement, er han udenfor vores økonomiske formåen.

Ramadani: Helt sikkert en dygtig spiller, men er han ikke rendyrket 6'er? Det er vel netop det vi ikke står og mangler?

Wohlgemuth: Har han ikke været på bænken en del for Vendsyssel? Eller skadet, siden han ikke har spillet fast? Uanset, er han ikke god nok til at hæve vores niveau betragteligt. MC og Abildgård er jo gode nok til superligaen, konstellationen er bare ikke optimal, ligesom da Würtz og Augo skulle agere playmakere :|
Ang. Ramadani, så er han 6'er ja, men er dejlig aggressiv og en god presspiller, som Friis søger. Og så er han faktisk god i pasningsspillet,bl.a. Med nogle gode tværafleveringer.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Reyad » 14. jun 2019, 11:00

Eddi Gomes kunne da være ret spændende.
For ikke så lang tid siden den helt store salgsvare i Suppen og med til OL.
Ekstremt fysisk stærk og hurtig, som jeg husker ham. Men også med tendens til hjerneblødninger. Lyder som en erstatning for Okore. Og hvis Thelander kommer ind, så får vores hold noget tiltrængt speed og fysik.

Det er dog umuligt at vide, hvor han står lønmæssigt og fremfor alt niveaumæssigt.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 14. jun 2019, 11:07

Damn der er stille fra AaBs side - når man tænker på hvor mange vi skal hente og sælge, så er det dælme Fort Knox på Hornevej - intet slipper ud!!! :) Vi har brug for nogle lufthavnsrygter, nogle der kan ligge i grænset omkring HQ og se hvem der køre ind og ud....noget!!! :)

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af PeterS » 14. jun 2019, 11:43

raekkeettre skrev:
14. jun 2019, 11:07
Damn der er stille fra AaBs side - når man tænker på hvor mange vi skal hente og sælge, så er det dælme Fort Knox på Hornevej - intet slipper ud!!! :) Vi har brug for nogle lufthavnsrygter, nogle der kan ligge i grænset omkring HQ og se hvem der køre ind og ud....noget!!! :)
Der bliver holdt lang sommerferie i år, fordi der arbejdet så hårdt med nye strategier hele sæsonen, dertil skal stemmebåndet hviles efter, at have forklaret utallige gange, at vi kun var et mål, endda i sidste runde fra, at hele sæsonen havde været en kæmpe succes. Nemt at holde rygterne væk derudefra, hvis ikke man er igang med noget, så vent du bare til august med at starte Toyotaen op :D

Lufthavns rygterne går på, at Gaarde tager 3ugers ferie i Trnava. Igen

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 14. jun 2019, 11:57

Massiv uro i spillertruppen i Vitesse - stor utilfredshed med træneren ovenpå denne sæson. Det kan lette vores vej til Thelander en smule - han nævnes som en af flere spillere, der slet ikke har været givet en chance under Leonid Slutskiy.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 14. jun 2019, 12:02

Gamen skrev:
14. jun 2019, 11:57
Massiv uro i spillertruppen i Vitesse - stor utilfredshed med træneren ovenpå denne sæson. Det kan lette vores vej til Thelander en smule - han nævnes som en af flere spillere, der slet ikke har været givet en chance under Leonid Slutskiy.
Lyder godt. Mon der løber en erfaren central midt rundt dernede, med lyst til et skandinavisk eventyr... Det kunne være frækt at hente 2 spillere fra Vitesse.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 14. jun 2019, 12:39

FIDEL skrev:
14. jun 2019, 12:02
Gamen skrev:
14. jun 2019, 11:57
Massiv uro i spillertruppen i Vitesse - stor utilfredshed med træneren ovenpå denne sæson. Det kan lette vores vej til Thelander en smule - han nævnes som en af flere spillere, der slet ikke har været givet en chance under Leonid Slutskiy.
Lyder godt. Mon der løber en erfaren central midt rundt dernede, med lyst til et skandinavisk eventyr... Det kunne være frækt at hente 2 spillere fra Vitesse.
Ville sgu ikke have noget imod hvis vi hentede den tidligere Ajax-midtbane Thulani Serero! :cool: 29 år gammel, masser af landskampe for Sydafrika og tonsvis af kampe i Æresdivisionen. Tror dog desværre han er for dyr både i transfer, sign-on fee og løn :'(
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 14. jun 2019, 13:02

Reyad skrev:
14. jun 2019, 11:00
Eddi Gomes kunne da være ret spændende.
For ikke så lang tid siden den helt store salgsvare i Suppen og med til OL.
Ekstremt fysisk stærk og hurtig, som jeg husker ham. Men også med tendens til hjerneblødninger. Lyder som en erstatning for Okore. Og hvis Thelander kommer ind, så får vores hold noget tiltrængt speed og fysik.

Det er dog umuligt at vide, hvor han står lønmæssigt og fremfor alt niveaumæssigt.
Er bange for, at Eddi Gomes ville blive en ny Holger. Har senest haft korte ophold på Island, hvis uden så meget succes. Jeg tror ikke umiddelbart, at han stadig er god nok til os. En 30 årig som siden han forlod Esbjerg har spillet på tvivlsomt niveau i Kina og Island tror jeg ikke er ham der redder vores forsvar.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 14. jun 2019, 15:59

Jakobsen skrev:
14. jun 2019, 13:02
Reyad skrev:
14. jun 2019, 11:00
Eddi Gomes kunne da være ret spændende.
For ikke så lang tid siden den helt store salgsvare i Suppen og med til OL.
Ekstremt fysisk stærk og hurtig, som jeg husker ham. Men også med tendens til hjerneblødninger. Lyder som en erstatning for Okore. Og hvis Thelander kommer ind, så får vores hold noget tiltrængt speed og fysik.

Det er dog umuligt at vide, hvor han står lønmæssigt og fremfor alt niveaumæssigt.
Er bange for, at Eddi Gomes ville blive en ny Holger. Har senest haft korte ophold på Island, hvis uden så meget succes. Jeg tror ikke umiddelbart, at han stadig er god nok til os. En 30 årig som siden han forlod Esbjerg har spillet på tvivlsomt niveau i Kina og Island tror jeg ikke er ham der redder vores forsvar.

Enig. Han er en fuldstændig ubekendt. Ikke noget jeg ønsker vi skal kaste penge efter.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Uldahl » 14. jun 2019, 19:41

Forza skrev:
14. jun 2019, 15:59
Jakobsen skrev:
14. jun 2019, 13:02
Reyad skrev:
14. jun 2019, 11:00
Eddi Gomes kunne da være ret spændende.
For ikke så lang tid siden den helt store salgsvare i Suppen og med til OL.
Ekstremt fysisk stærk og hurtig, som jeg husker ham. Men også med tendens til hjerneblødninger. Lyder som en erstatning for Okore. Og hvis Thelander kommer ind, så får vores hold noget tiltrængt speed og fysik.

Det er dog umuligt at vide, hvor han står lønmæssigt og fremfor alt niveaumæssigt.
Er bange for, at Eddi Gomes ville blive en ny Holger. Har senest haft korte ophold på Island, hvis uden så meget succes. Jeg tror ikke umiddelbart, at han stadig er god nok til os. En 30 årig som siden han forlod Esbjerg har spillet på tvivlsomt niveau i Kina og Island tror jeg ikke er ham der redder vores forsvar.

Enig. Han er en fuldstændig ubekendt. Ikke noget jeg ønsker vi skal kaste penge efter.
Vil være tåbeligt at gøre det. Men han er billig, og det vil være en Gaarde clasic at hente ham.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Glenn Francisco » 14. jun 2019, 19:58

En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af AaB1978 » 14. jun 2019, 20:52

Jeg har sendt en PB til dig med hele artiklen.

Jeg har desværre ikke tid til at lave referat af den lige nu, men hvis du har lyst, så værsgo :)


Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Glenn Francisco » 14. jun 2019, 21:23

AaB1978 skrev:
14. jun 2019, 20:52
Jeg har sendt en PB til dig med hele artiklen.

Jeg har desværre ikke tid til at lave referat af den lige nu, men hvis du har lyst, så værsgo :)
Tusind tak :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 14. jun 2019, 22:25

Når målet øjensynligt er at genskabe Double holdet i videst muligt omfang må Gaarde få Augu, Würtz, Risgård, KEP, Curth og Due til at genoptage karrieren.
Det burde også være muligt at hente Wichmann fra den norske storklub Jerv samt sørge for at SF ikke skal spilde tiden blandt reserverne i Sønderjyske.

Spøg til side, på den ene side bliver klubben kritiseret for indavl i administrationen/trænerteamet men når det kommer til rekrutteringen af spillere er det mit indtryk at kritikken forstummer.

De mest nævnte transferønsker her i tråden vil jeg tro er Thelander, Lasse, Dalsgaard, Thomsen og Opondo.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 14. jun 2019, 23:09

Aalborg frederikshavner skrev:
14. jun 2019, 22:25
Når målet øjensynligt er at genskabe Double holdet i videst muligt omfang må Gaarde få Augu, Würtz, Risgård, KEP, Curth og Due til at genoptage karrieren.
Det burde også være muligt at hente Wichmann fra den norske storklub Jerv samt sørge for at SF ikke skal spilde tiden blandt reserverne i Sønderjyske.

Spøg til side, på den ene side bliver klubben kritiseret for indavl i administrationen/trænerteamet men når det kommer til rekrutteringen af spillere er det mit indtryk at kritikken forstummer.

De mest nævnte transferønsker her i tråden vil jeg tro er Thelander, Lasse, Dalsgaard, Thomsen og Opondo.
Så længe det er profiler vi henter er det fint med mig. Lucas og Kusk er begge scoops. Den kvalitet tiltrækker vores bovlamme “Nordkraften” strategi ikke uden et tilknytningsforholdet til klubben. Derfor er de spillere du nævner også attraktive i mine øjne.

Det er værre på personalesiden. Jeg ser ikke Friis, Gaarde, Bælum eller Allan K som profiler vi ikke ville ha kunne skaffe uden AaB historik.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 16. jun 2019, 15:28

Her burde vi være med: http://www.fotbolldirekt.se/2019/06/15/ ... um=twitter

Dygtig midtstopper, med en helt fantastisk fysik. Dygtig i dueller og i hovedspillet.
Elsker desuden at føre bolden op fra forsvaret, og spillede en superturnering for Chelsea da de genvandt Youth League.
Har været anfører på de svenske U-landshold.

Låst