Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamling » 10. jul 2019, 20:17

Jakobsen skrev:
10. jul 2019, 18:11
mholte1885 skrev:
10. jul 2019, 17:42
Kasper P er på alle mulige måder en spiller vi skal være taknemlig for at have sluppet af med....Han har ikke niveau til top 4/5 og får det aldrig....han er langsom og dårlig med bolden....et kæmpe problem at vi ikke siden Kenneth Emil (hans første tid i klubben) har haft en forsvarspiller der kan agere “playmaker” sammen med bagerst midtbane. Det skal løses. AaB vil spille Ross og Bærtelsen ind som midterforsvar fordi de har talentet. Kasper P, Blåbjerg og Okore skal alle væk. Bedre at få en forsvarsgeneral ind som wæhler der kan skole Ross og Bærtelsen....noget som Kasper p, okore og blåbjerg aldrig ville kunne. Thelander er heller ikke den rigtige i det puslespil. Jeg har ofte tænkt tanken at Ahlmann ville kunne løfte rollen som libero i et 3 mandsforsvar, med Ross og Bærtelsen på hver sin side.
Grundlæggende enig. Jeg vil jo gerne have en hylde A general til forsvaret og så en solid makker som Ross og Bærtelsen så skal slå af holdet.
Skal vi dog se på realiteterne kan det meget vel være, at vi må nøjes med det sikre billige valg som den solide makker og det er Kasper P. Kasper P har fået et acceptabelt solidt niveau uden det på nogen måder er prangende dog. Det er i det hele taget mareridtsagtigt, hvordan Gaarde har forvaltet det midterforsvar siden han kom til. Vi havde KEP, Lasse og Thelander der alle blev skibbet afsted og vi blev først spist af med en overdreven satsning på P og Blåbjerg bare fordi de var talenter og så to køb af Holgersson og Okore, hvor ingen af dem har været vildt gode ligesom vi har været uhyggeligt tynde på backs i mange år. Jeg mener i det hele taget, at vores svage forsvar er en stor af forklaringen på vores problemer offensivt. Både LS og Wieghorst prøvede sådan set at give los, men de lærte begge på den hårde måde, at holdets defensiv ikke var til at spille som klubben ville og derfor blev der sadlet om.
Har i pisset i natpotten. Okore og kp har været det bedste mf vi har haft i en hel del år (bortset fra okore’s 2-3 hjerneblødninger) og har berettiget i de fleste kampe fået høje scorer i nordjyske og andre aviser. Der hvor vi har haltet er den langsomme boldbehandling længere fremme af banen og dumme boldtab der som har sat hele holdet under pres. Og dem der glorificerer kep nu for at være spillende forsvarsgeneral skal vist tjekke deres langtidshukommelse
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 10. jul 2019, 20:45

MrBangDK skrev:
10. jul 2019, 19:12
Stærke ønsker!! Håber vi lander dem!!
Parcelhuskongen fra Herlev. Du bidrager også selv kraftigt til denne tråd.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 10. jul 2019, 21:00

Gamen skrev:
10. jul 2019, 16:55
Flot transfervindue af AGF. Eskelinen er i min optik kun en my dårligere end Rinne. Han var Allsvenskans næstbedste keeper sidste sæson og et godt emne for udlandseventyr.

Så har de deres trup på plads, og vi er ikke rigtigt i nærheden. Lidt ærgerligt.
Jeg håber ikke der er for megen udskiftning på vej.

Sæsonen begynder om lidt.
Ved godt det kan blive lidt farligt.
Men jeg håber stadig på et kaos vindue.
Synes sgu det hele står lidt i stampe i AaB, og har gjort det i flere sæsoner nu.

Håber stadig på følgende spillere forlader os:

Lesniak (Kommer vi nok ikke til at få en rød reje for, men lønkronerne kan bruges andre steder)
Safranko (Måske vi kan lande 1-1.5 million Euro pga hans sæson i Skotland)
Pallesen (her får vi heller ikke en krone)
Blåbjerg (0 kr, men en sparet løn)
Abildgaard (Kan sgu godt lide ham, men kan vi tjene 10-15 mill, åbner det for et indkøb af en klasse 8'er)

Ind skal vi have:

En klasse midtstopper.
En klasse højre back
En KLASSE 8'er.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af MrBangDK » 10. jul 2019, 21:07

Gamen skrev:
10. jul 2019, 20:45
MrBangDK skrev:
10. jul 2019, 19:12
Stærke ønsker!! Håber vi lander dem!!
Parcelhuskongen fra Herlev. Du bidrager også selv kraftigt til denne tråd.
Ca lige så meget som dine “se hvad de andre klubber har landet” indlæg
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 10. jul 2019, 21:45

MrBangDK skrev:
10. jul 2019, 21:07

Ca lige så meget som dine “se hvad de andre klubber har landet” indlæg
Hvilket udgør 0,1 % af mine indlæg på dette forum. Desuden er det da væsentligt at sammenligne med hvad konkurrerende klubber handler. I langt de fleste tilfælde kæmper vi jo om de samme spillere. Og Eskelinen havde været et oplagt køb, hvis Rinne var blevet solgt.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 10. jul 2019, 22:08

At folk ikke kan forstå, at KP er en af de mest solide og driftsikre midterforsvarere i ligaen, siger mest om vurderingskompetencerne hos en del debattører herinde. "Jamen vi vil hellere have en ny spillende forsvarsgeneral udefra".

Fedt. Jeg synes med det samme, vi skal ringe til Garde og fortælle ham, at han jo bare skal gå ind i butikken med Spillende Forsvarsgeneraler og så vælge en. Måske en af dem på tilbud. Dumme Gaarde, at han ikke selv kan se det?

Forstå nu to ting:
1: Vi kommer ikke til at hente spillere til toppen af truppen, før end mindst 1 af de otte stjernespillere er væk.
2: Nye spillere udefra løser ikke vores problemer fra sidste sæson. Det er holdet AaB, der skal fungere. Vi kan ikke købe spillere fra en hylde, der vil kunne løfte os direkte, ligesom vi har set tidligere med Ståle, Jozo, Prica og Greven. Yderligere nyindkøb i dette vindue bliver højest til at erstatte evt. afgange.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 10. jul 2019, 22:26

Gamen skrev:
10. jul 2019, 21:45
MrBangDK skrev:
10. jul 2019, 21:07

Ca lige så meget som dine “se hvad de andre klubber har landet” indlæg
Hvilket udgør 0,1 % af mine indlæg på dette forum. Desuden er det da væsentligt at sammenligne med hvad konkurrerende klubber handler. I langt de fleste tilfælde kæmper vi jo om de samme spillere. Og Eskelinen havde været et oplagt køb, hvis Rinne var blevet solgt.
Troede det var om transferønsker til AaB i denne tråd. Men du vil gerne snakke om AGF og deres nye keeper. Burde det ikke stå under generelt.

Igen er vi afsporet i denne tråd.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 10. jul 2019, 22:46

MrBangDK skrev:
10. jul 2019, 19:12
Gamen skrev:
10. jul 2019, 16:55
Flot transfervindue af AGF. Eskelinen er i min optik kun en my dårligere end Rinne. Han var Allsvenskans næstbedste keeper sidste sæson og et godt emne for udlandseventyr.

Så har de deres trup på plads, og vi er ikke rigtigt i nærheden. Lidt ærgerligt.
Jeg håber ikke der er for megen udskiftning på vej.

Sæsonen begynder om lidt.
Stærke ønsker!! Håber vi lander dem!!
Er det virkelig så forfærdeligt at skæve lidt til hvad vores nærmeste konkurrenter gør?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 11. jul 2019, 00:05

Kristian skrev:
10. jul 2019, 22:26

Troede det var om transferønsker til AaB i denne tråd. Men du vil gerne snakke om AGF og deres nye keeper. Burde det ikke stå under generelt.

Igen er vi afsporet i denne tråd.
Øh nej, jeg vil snakke om transfersituationen generelt i vores klub - og der er det sådan set meget normalt at skæve til andre klubber. Bl.a. når de henter spillere vi kunne/burde have i overvejelserne.

Jeg kommer med en lang række konstruktive ikke-bold.dk forslag i denne tråd, bringer input omkring tidligere spillere mm. - hvis du mener du kan hæve niveauet mere, så gør det endelig...

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3264
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Brodernumsi » 11. jul 2019, 03:45

Hanga skrev:
10. jul 2019, 22:46
MrBangDK skrev:
10. jul 2019, 19:12
Gamen skrev:
10. jul 2019, 16:55
Flot transfervindue af AGF. Eskelinen er i min optik kun en my dårligere end Rinne. Han var Allsvenskans næstbedste keeper sidste sæson og et godt emne for udlandseventyr.

Så har de deres trup på plads, og vi er ikke rigtigt i nærheden. Lidt ærgerligt.
Jeg håber ikke der er for megen udskiftning på vej.

Sæsonen begynder om lidt.
Stærke ønsker!! Håber vi lander dem!!
Er det virkelig så forfærdeligt at skæve lidt til hvad vores nærmeste konkurrenter gør?
Der findes en tråd, der hedder 'Transfers i andre klubber' eller evt. 'Superligaen 2019/2020' Hvis man gerne vil skæve.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Uldahl » 11. jul 2019, 04:42

Aalborg frederikshavner skrev:
10. jul 2019, 16:45
Bundgaard skrev:
10. jul 2019, 16:36
Gamen skrev:
10. jul 2019, 16:03
BoT skrev:
10. jul 2019, 15:33
KP tilbage på holdet vil være den bedst mulige forsvarssigning i dette vindue. Skulle vi hente en spiller med samme stabilitet, mentalitet og skadesfrekvens, skulle vi virkelig grave dybt økonomisk.
Måske ikke SÅ dybt, men vigtigst af alt er det noget vi kender. Jo mindre udskiftning blandt stammen, jo bedre. Medmindre det er spillere der ikke vil være her - a la Okore.
Hvad skal vi da med KP ?? Så god er han altså heller ik, og det er jo heller ik fordi der står mange i kø for at få ham, selvom han er gratis, så come on og lad os få noget andet
Jeg forstår heller ikke at KP pludselig bliver så hypet. Ja han er bedre end Blåbjerg hvilket ikke siger så meget, KP er en yderst ordinær forsvarsspiller som jeg gerne ser finde en anden klub
jonas386 skrev:
10. jul 2019, 16:50
Aalborg frederikshavner skrev:
10. jul 2019, 16:45
Bundgaard skrev:
10. jul 2019, 16:36
Gamen skrev:
10. jul 2019, 16:03
BoT skrev:
10. jul 2019, 15:33
KP tilbage på holdet vil være den bedst mulige forsvarssigning i dette vindue. Skulle vi hente en spiller med samme stabilitet, mentalitet og skadesfrekvens, skulle vi virkelig grave dybt økonomisk.
Måske ikke SÅ dybt, men vigtigst af alt er det noget vi kender. Jo mindre udskiftning blandt stammen, jo bedre. Medmindre det er spillere der ikke vil være her - a la Okore.
Hvad skal vi da med KP ?? Så god er han altså heller ik, og det er jo heller ik fordi der står mange i kø for at få ham, selvom han er gratis, så come on og lad os få noget andet
Jeg forstår heller ikke at KP pludselig bliver så hypet. Ja han er bedre end Blåbjerg hvilket ikke siger så meget, KP er en yderst ordinær forsvarsspiller som jeg gerne ser finde en anden klub
Han er god for Gaarde til at købe tid. Man kunne give ham en kort forlængelse, måske to år, og lade ham konkurrere med Ross/Bærtelsen. Han er efterhånden en rutineret superligaspiller, og ift hvad der har været nævnt som erstatatninger, så er KP en noget billigere løsning, end at skulle smide et par millioner efter Søren Reese, eller hvad ved jeg.
Et enkelt år mere vil være perfekt for beggge. Han kommer til at få kampe hvor han kan vise sig frem, ind til næste sommer. Og vi har tid til at få spillet Ross og Bærtelsen stille og roligt ind.

KP og Thelander med Ross og Bærtelsen som back up kan jeg godt leve med. Han er en billig og rimelig god, og vi ved hvad vi får. Plus han har trænet med. :cheers:

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Uldahl » 11. jul 2019, 04:52

Uldahl skrev:
11. jul 2019, 04:42
Aalborg frederikshavner skrev:
10. jul 2019, 16:45
Bundgaard skrev:
10. jul 2019, 16:36
Gamen skrev:
10. jul 2019, 16:03
BoT skrev:
10. jul 2019, 15:33
KP tilbage på holdet vil være den bedst mulige forsvarssigning i dette vindue. Skulle vi hente en spiller med samme stabilitet, mentalitet og skadesfrekvens, skulle vi virkelig grave dybt økonomisk.
Måske ikke SÅ dybt, men vigtigst af alt er det noget vi kender. Jo mindre udskiftning blandt stammen, jo bedre. Medmindre det er spillere der ikke vil være her - a la Okore.
Hvad skal vi da med KP ?? Så god er han altså heller ik, og det er jo heller ik fordi der står mange i kø for at få ham, selvom han er gratis, så come on og lad os få noget andet
Jeg forstår heller ikke at KP pludselig bliver så hypet. Ja han er bedre end Blåbjerg hvilket ikke siger så meget, KP er en yderst ordinær forsvarsspiller som jeg gerne ser finde en anden klub
jonas386 skrev:
10. jul 2019, 16:50
Aalborg frederikshavner skrev:
10. jul 2019, 16:45
Bundgaard skrev:
10. jul 2019, 16:36
Gamen skrev:
10. jul 2019, 16:03
BoT skrev:
10. jul 2019, 15:33
KP tilbage på holdet vil være den bedst mulige forsvarssigning i dette vindue. Skulle vi hente en spiller med samme stabilitet, mentalitet og skadesfrekvens, skulle vi virkelig grave dybt økonomisk.
Måske ikke SÅ dybt, men vigtigst af alt er det noget vi kender. Jo mindre udskiftning blandt stammen, jo bedre. Medmindre det er spillere der ikke vil være her - a la Okore.
Hvad skal vi da med KP ?? Så god er han altså heller ik, og det er jo heller ik fordi der står mange i kø for at få ham, selvom han er gratis, så come on og lad os få noget andet
Jeg forstår heller ikke at KP pludselig bliver så hypet. Ja han er bedre end Blåbjerg hvilket ikke siger så meget, KP er en yderst ordinær forsvarsspiller som jeg gerne ser finde en anden klub
Han er god for Gaarde til at købe tid. Man kunne give ham en kort forlængelse, måske to år, og lade ham konkurrere med Ross/Bærtelsen. Han er efterhånden en rutineret superligaspiller, og ift hvad der har været nævnt som erstatatninger, så er KP en noget billigere løsning, end at skulle smide et par millioner efter Søren Reese, eller hvad ved jeg.
Et enkelt år mere vil være perfekt for beggge. Han kommer til at få kampe hvor han kan vise sig frem, ind til næste sommer. Og vi har tid til at få spillet Ross og Bærtelsen stille og roligt ind.

KP og Thelander med Ross og Bærtelsen som back up kan jeg godt leve med. Han er en billig og rimelig god, og vi ved hvad vi får. Plus han har trænet med. Han vil også give lidt koniutet centralt, ellers skal vi stille med 2 nye midt stoppere hvoraf den ene lige er rykket op. :cheers:

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Tyskeren » 11. jul 2019, 07:31

Gamen skrev:
10. jul 2019, 14:44
Tyskeren skrev:
10. jul 2019, 14:34
Skrev for en uges tid siden, at de er ved og finde hinanden! Dagens artikler rundt om er sgu ren spin, for som jeg hører det så er de tæt på at lukke aftalen. Der er dog kommet ÉT spændende tilbud som de lige nu undersøger - går det i vasken så blir han i Aalborg.
Du er jo så utroværdig! ;-)

Så mangler vi bare at få Okore og hans dødssyge attityde skibet af, og så få en forsvarer ind der er sin løn værd. Jobba jobba, Gaarde!
Jeg lever med det, Gamen :@ :danmarkfan:

Rextherunt
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. okt 2005, 13:05
Geografisk sted: Østjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Rextherunt » 11. jul 2019, 09:43

Citat fra Bold:
Allan Gaarde fortæller videre, at AaB leder efter en midtstopper, mens også en central midtbane bliver overvejet, fordi Filip Lesniak øjensynligt er på vej videre.
Godt at der er konkrete bud på nogen af spillerne og at man forsøger at sælge dem dyrest muligt. Gaarde siger også at de SKAL sælge 1 spiller (af dem der spiller fast).

Syns det er positivt at se meldingen om en midtstopper og en midbanespiller men det er vel næppe overraskende. Mangler stadig et godt rygte og at flere marginal spillere er på vej ud (pallesen, blåberg, sfranko, wessam)
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 11. jul 2019, 11:03

Uldahl skrev:
11. jul 2019, 04:42
Et enkelt år mere vil være perfekt for beggge. Han kommer til at få kampe hvor han kan vise sig frem, ind til næste sommer. Og vi har tid til at få spillet Ross og Bærtelsen stille og roligt ind.

KP og Thelander med Ross og Bærtelsen som back up kan jeg godt leve med. Han er en billig og rimelig god, og vi ved hvad vi får. Plus han har trænet med. :cheers:
Helt enig. Ikke så meget ift det at han kan vise sig frem og gøre sig interessant, det må være Kasper P's egen hovedpine. Men han er i den grad brugbar for os, og hvad enten makkeren hedder Thelander eller Okore, så vil det være positivt med en efterhånden rutineret makker, fremfor at sætte al vores lid til to 18-årige, hvor den ene er skadet.
En forlængelse med KP vil gøre Gaardes vindue betydeligt lettere.

Positivt at Lesniak er på vej ud, og at vi kigger på mere til den centrale midtbane. Safranko skal gerne samme vej! Jeg kunne godt tænke mig en konstruktion, hvor vi kan få solgt Okore, og for pengene få en Thelander samt en central midtbanemand den anden vej. Det kunne for min skyld sagtens være Thomsen, eller måske et fra BIF lageret, hvor der vel skal sælges ud? Bliver Mæhle og Pallesen samtidig solgt, så håber jeg at Gaarde har Dalsgaard i røret, og vi kan finde en løsning. Et år tilbage af kontrakten, og så vidt jeg kan forstå røget ud af holdet. Men det er måske et drømmescenarie uden hold i virkeligheden?

Jeg havde ellers gerne set dette hold, omend der nok er for meget indspisthed til folk herinde

Rinne
Dalsgaard-Thelander-Kasper P-Ahlmann (Lukas K)
Olsen-MC(Abild)-Thomsen
Kusk-VW-Lucas

Det er selvfølgelig en best-case, men også et hold der er bedre end eksempelvis BIF, fyldt med erfaring og AaB'ere, ligesom der er mulighed for at få prøvet nogle af de unge af løbende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

RendOs
Drenge
Drenge
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. feb 2017, 06:18

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af RendOs » 11. jul 2019, 12:23

jonas386 skrev:
11. jul 2019, 11:03
Uldahl skrev:
11. jul 2019, 04:42
Et enkelt år mere vil være perfekt for beggge. Han kommer til at få kampe hvor han kan vise sig frem, ind til næste sommer. Og vi har tid til at få spillet Ross og Bærtelsen stille og roligt ind.

KP og Thelander med Ross og Bærtelsen som back up kan jeg godt leve med. Han er en billig og rimelig god, og vi ved hvad vi får. Plus han har trænet med. :cheers:
Helt enig. Ikke så meget ift det at han kan vise sig frem og gøre sig interessant, det må være Kasper P's egen hovedpine. Men han er i den grad brugbar for os, og hvad enten makkeren hedder Thelander eller Okore, så vil det være positivt med en efterhånden rutineret makker, fremfor at sætte al vores lid til to 18-årige, hvor den ene er skadet.
En forlængelse med KP vil gøre Gaardes vindue betydeligt lettere.

Positivt at Lesniak er på vej ud, og at vi kigger på mere til den centrale midtbane. Safranko skal gerne samme vej! Jeg kunne godt tænke mig en konstruktion, hvor vi kan få solgt Okore, og for pengene få en Thelander samt en central midtbanemand den anden vej. Det kunne for min skyld sagtens være Thomsen, eller måske et fra BIF lageret, hvor der vel skal sælges ud? Bliver Mæhle og Pallesen samtidig solgt, så håber jeg at Gaarde har Dalsgaard i røret, og vi kan finde en løsning. Et år tilbage af kontrakten, og så vidt jeg kan forstå røget ud af holdet. Men det er måske et drømmescenarie uden hold i virkeligheden?

Jeg havde ellers gerne set dette hold, omend der nok er for meget indspisthed til folk herinde

Rinne
Dalsgaard-Thelander-Kasper P-Ahlmann (Lukas K)
Olsen-MC(Abild)-Thomsen
Kusk-VW-Lucas

Det er selvfølgelig en best-case, men også et hold der er bedre end eksempelvis BIF, fyldt med erfaring og AaB'ere, ligesom der er mulighed for at få prøvet nogle af de unge af løbende.
Hvor har du læst Dalsgaard er røget af holdet? Thomas Frank er da glad for ham, og han er vel efterhånden fast mand på landsholdet. Virker voldsomt urealistisk at overhovedet have ham i tankerne.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 11. jul 2019, 12:28

RendOs skrev:
11. jul 2019, 12:23
jonas386 skrev:
11. jul 2019, 11:03
Uldahl skrev:
11. jul 2019, 04:42
Et enkelt år mere vil være perfekt for beggge. Han kommer til at få kampe hvor han kan vise sig frem, ind til næste sommer. Og vi har tid til at få spillet Ross og Bærtelsen stille og roligt ind.

KP og Thelander med Ross og Bærtelsen som back up kan jeg godt leve med. Han er en billig og rimelig god, og vi ved hvad vi får. Plus han har trænet med. :cheers:
Helt enig. Ikke så meget ift det at han kan vise sig frem og gøre sig interessant, det må være Kasper P's egen hovedpine. Men han er i den grad brugbar for os, og hvad enten makkeren hedder Thelander eller Okore, så vil det være positivt med en efterhånden rutineret makker, fremfor at sætte al vores lid til to 18-årige, hvor den ene er skadet.
En forlængelse med KP vil gøre Gaardes vindue betydeligt lettere.

Positivt at Lesniak er på vej ud, og at vi kigger på mere til den centrale midtbane. Safranko skal gerne samme vej! Jeg kunne godt tænke mig en konstruktion, hvor vi kan få solgt Okore, og for pengene få en Thelander samt en central midtbanemand den anden vej. Det kunne for min skyld sagtens være Thomsen, eller måske et fra BIF lageret, hvor der vel skal sælges ud? Bliver Mæhle og Pallesen samtidig solgt, så håber jeg at Gaarde har Dalsgaard i røret, og vi kan finde en løsning. Et år tilbage af kontrakten, og så vidt jeg kan forstå røget ud af holdet. Men det er måske et drømmescenarie uden hold i virkeligheden?

Jeg havde ellers gerne set dette hold, omend der nok er for meget indspisthed til folk herinde

Rinne
Dalsgaard-Thelander-Kasper P-Ahlmann (Lukas K)
Olsen-MC(Abild)-Thomsen
Kusk-VW-Lucas

Det er selvfølgelig en best-case, men også et hold der er bedre end eksempelvis BIF, fyldt med erfaring og AaB'ere, ligesom der er mulighed for at få prøvet nogle af de unge af løbende.
Hvor har du læst Dalsgaard er røget af holdet? Thomas Frank er da glad for ham, og han er vel efterhånden fast mand på landsholdet. Virker voldsomt urealistisk at overhovedet have ham i tankerne.
Tror ikke Dalsgaard er en mulighed. Så Brentford så sent som i April, hvor han i hvert fald stadig var fast mand. Jeg tror stadig han er for god/har mod på mere udland til, at det er realistisk. Vi skal finde en Dalsgaard type, hvis der bliver ryddet op på backen, men det bliver næppe ham selv.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 11. jul 2019, 12:40

RendOs skrev:
11. jul 2019, 12:23
jonas386 skrev:
11. jul 2019, 11:03
Uldahl skrev:
11. jul 2019, 04:42
Et enkelt år mere vil være perfekt for beggge. Han kommer til at få kampe hvor han kan vise sig frem, ind til næste sommer. Og vi har tid til at få spillet Ross og Bærtelsen stille og roligt ind.

KP og Thelander med Ross og Bærtelsen som back up kan jeg godt leve med. Han er en billig og rimelig god, og vi ved hvad vi får. Plus han har trænet med. :cheers:
Helt enig. Ikke så meget ift det at han kan vise sig frem og gøre sig interessant, det må være Kasper P's egen hovedpine. Men han er i den grad brugbar for os, og hvad enten makkeren hedder Thelander eller Okore, så vil det være positivt med en efterhånden rutineret makker, fremfor at sætte al vores lid til to 18-årige, hvor den ene er skadet.
En forlængelse med KP vil gøre Gaardes vindue betydeligt lettere.

Positivt at Lesniak er på vej ud, og at vi kigger på mere til den centrale midtbane. Safranko skal gerne samme vej! Jeg kunne godt tænke mig en konstruktion, hvor vi kan få solgt Okore, og for pengene få en Thelander samt en central midtbanemand den anden vej. Det kunne for min skyld sagtens være Thomsen, eller måske et fra BIF lageret, hvor der vel skal sælges ud? Bliver Mæhle og Pallesen samtidig solgt, så håber jeg at Gaarde har Dalsgaard i røret, og vi kan finde en løsning. Et år tilbage af kontrakten, og så vidt jeg kan forstå røget ud af holdet. Men det er måske et drømmescenarie uden hold i virkeligheden?

Jeg havde ellers gerne set dette hold, omend der nok er for meget indspisthed til folk herinde

Rinne
Dalsgaard-Thelander-Kasper P-Ahlmann (Lukas K)
Olsen-MC(Abild)-Thomsen
Kusk-VW-Lucas

Det er selvfølgelig en best-case, men også et hold der er bedre end eksempelvis BIF, fyldt med erfaring og AaB'ere, ligesom der er mulighed for at få prøvet nogle af de unge af løbende.
Hvor har du læst Dalsgaard er røget af holdet? Thomas Frank er da glad for ham, og han er vel efterhånden fast mand på landsholdet. Virker voldsomt urealistisk at overhovedet have ham i tankerne.
Blandt andet herinde. Det var mit indtryk, at han først var røget ind i midterforsvaret og siden røget helt af holdet grundet dårlige præstationer. Jeg ser dog ikke selv Brentfords kampe, så hvis ikke det er tilfældet, og han får rigeligt med spilletid, så er det nok ikke realistisk nej.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ham der Emil » 11. jul 2019, 13:00

Dalsgaard vil rigtig gerne hjem til AaB, men det bliver ikke i denne omgang. Han vil desuden gerne til en klub mere inden AaB, for at tjene lidt ekstra dollars og få et sidste udenlandseventyr.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 607
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af KongGulerod » 11. jul 2019, 14:10

Ham der Emil skrev:
11. jul 2019, 13:00
Dalsgaard vil rigtig gerne hjem til AaB, men det bliver ikke i denne omgang. Han vil desuden gerne til en klub mere inden AaB, for at tjene lidt ekstra dollars og få et sidste udenlandseventyr.
Han er vel også for dyr på nuværende tidspunkt. Hvor troværdig er din kilde?

Låst