Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 16. jul 2019, 12:03

Bundgaard skrev:
16. jul 2019, 11:50
Syntes der er meget stille på Hornevej, ingen reaktioner eller noget fra Gaarde, bo Henriksen har været ude og sige at de spillede af h til og der kommer en forstærkning i denne uge, det er muligt at det er på en anden hylde men afligevel, savner godtnok lidt, ikke nogle rygter eller banken på vandrørene udover Oliver Abildgaard.
Gaarde er vist på ferie.
Klubben kunne i høj grad trænge til et salg og et køb af en profil, for at få noget optimisme og hype igang.
Det er så trist det AaB er blevet til, og kampen i Lyngby var en mulighed for at få opbakning til holdet, men holdet og trænerteamet greb ikke chancen.
Min frygt er at et nederlag mod sønderjyske kan presse holdet endnu mere, og efter en uafgjort hjemme mod Silkeborg, så begynder krise-snakken.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 16. jul 2019, 12:36

Nå, Jacob Friis har meddelt Abildgaard at han ikke spiller, sålænge der er forhandlinger igang. AaB’s modkrav var 1,7 mio. euro, men det sagde Sparta nej til.

AaB har meddelt at de er indstillet på at lade Abildgaard skifte, og det kan lette forhandlingerne. Derfor spekulerer tjekkiske medier i at de kan mødes.
Så det kan tyde på at et salg er et snarligt faktum.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 16. jul 2019, 12:40

Gamen skrev:
16. jul 2019, 12:36
Nå, Jacob Friis har meddelt Abildgaard at han ikke spiller, sålænge der er forhandlinger igang. AaB’s modkrav var 1,7 mio. euro, men det sagde Sparta nej til.

AaB har meddelt at de er indstillet på at lade Abildgaard skifte, og det kan lette forhandlingerne. Derfor spekulerer tjekkiske medier i at de kan mødes.
Så det kan tyde på at et salg er et snarligt faktum.
Offentlig eller privat kilde?
Hvis vi var endt på 1,7 mio. euro ville det være okay, men lidt skuffende hvis vi skal lavere efter min mening.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 16. jul 2019, 12:42

Hanga skrev:
16. jul 2019, 12:40
Gamen skrev:
16. jul 2019, 12:36
Nå, Jacob Friis har meddelt Abildgaard at han ikke spiller, sålænge der er forhandlinger igang. AaB’s modkrav var 1,7 mio. euro, men det sagde Sparta nej til.

AaB har meddelt at de er indstillet på at lade Abildgaard skifte, og det kan lette forhandlingerne. Derfor spekulerer tjekkiske medier i at de kan mødes.
Så det kan tyde på at et salg er et snarligt faktum.
Offentlig eller privat kilde?
Hvis vi var endt på 1,7 mio. euro ville det være okay, men lidt skuffende hvis vi skal lavere efter min mening.
Synes det er en fin handel, og vi får sikkert også procenter af videresalg.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 16. jul 2019, 12:43

Hanga skrev:
16. jul 2019, 12:40

Offentlig eller privat kilde?
Hvis vi var endt på 1,7 mio. euro ville det være okay, men lidt skuffende hvis vi skal lavere efter min mening.
Tjekkiske iSport.

Safranko har været i kikkerten hos Bochum, men han er ikke interesseret i at skifte til 2. Bundesliga.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 16. jul 2019, 12:46

Hvad angår hele Kasper Kusk-debatten så tag lige et kig på de her tal/stats fra Benjamin Leander. Det er jo helt vildt, så meget han er faldet sammen i det her kalenderår. Mod Lyngby var han decideret træls at se på! Han mindede mig sgu en smule om Helenius med den lade attitude :'(

https://twitter.com/LeandinhoDK/status/ ... 60480?s=19
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Maglau » 16. jul 2019, 12:47

Gamen skrev:
16. jul 2019, 12:36
Nå, Jacob Friis har meddelt Abildgaard at han ikke spiller, sålænge der er forhandlinger igang. AaB’s modkrav var 1,7 mio. euro, men det sagde Sparta nej til.

AaB har meddelt at de er indstillet på at lade Abildgaard skifte, og det kan lette forhandlingerne. Derfor spekulerer tjekkiske medier i at de kan mødes.
Så det kan tyde på at et salg er et snarligt faktum.
Mon ikke vi så lander på 1,5 euro.
Er det ikke ok.
OA er ikke et enestående talent og personligt ser jeg ikke ham som den kommende leder vi mister. Kamp vilje og gejst er ikke nok til at være styrmand og leder - det kræver mere taktisk overblik og positioneringsevne.

Vi burde kunne få mere værdi for vores hold med de penge.
Så mangler vi bare safranko og okore.
Når de er væk og vi får tilgang af Kasper P og Thelander samt Thomsen.
Skulle vi så beholde Pallesen som back up en sæson mere lever jeg fint med det.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Maglau » 16. jul 2019, 12:50

Gamen skrev:
16. jul 2019, 12:43
Hanga skrev:
16. jul 2019, 12:40

Offentlig eller privat kilde?
Hvis vi var endt på 1,7 mio. euro ville det være okay, men lidt skuffende hvis vi skal lavere efter min mening.
Tjekkiske iSport.

Safranko har været i kikkerten hos Bochum, men han er ikke interesseret i at skifte til 2. Bundesliga.
Whaaaaaat ikke interesseret i et skifte til 2 Bundesliga - har han fuldstændigt mistet jordforbindelsen efter have scoret et par kasser for storholdet Dundee i skarpe skotske 2 division. Med en udtagelse til landsholdet for verdensmesterskabs favoritterne for Slovakiet
Jesus
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 16. jul 2019, 12:51

Maglau skrev:
16. jul 2019, 12:50
Gamen skrev:
16. jul 2019, 12:43
Hanga skrev:
16. jul 2019, 12:40

Offentlig eller privat kilde?
Hvis vi var endt på 1,7 mio. euro ville det være okay, men lidt skuffende hvis vi skal lavere efter min mening.
Tjekkiske iSport.

Safranko har været i kikkerten hos Bochum, men han er ikke interesseret i at skifte til 2. Bundesliga.
Whaaaaaat ikke interesseret i et skifte til 2 Bundesliga - har han fuldstændigt mistet jordforbindelsen.
Præcis! Han får ikke bedre muligheder end det. Det er jo også et fint udstillingsvindue.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 16. jul 2019, 12:57

Vi taler en spiller, som mente AaB var et godt springbræt til Premier League...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 16. jul 2019, 12:59

Gamen skrev:
16. jul 2019, 12:57
Vi taler en spiller, som mente AaB var et godt springbræt til Premier League...
Er det en insiderviden eller noget du har læst et sted? For det virker jo fuldstændig vanvittigt....
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 16. jul 2019, 12:59

Mads Thychosen vil væk nu. Kunne være frækt at hente ham, men hb er nok ikke lige 1.prioritet I know.... Han ender jo nok i Horsens. :thumbsdown:

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af DenGamleMand » 16. jul 2019, 13:02

Forza skrev:
16. jul 2019, 12:59
Gamen skrev:
16. jul 2019, 12:57
Vi taler en spiller, som mente AaB var et godt springbræt til Premier League...
Er det en insiderviden eller noget du har læst et sted? For det virker jo fuldstændig vanvittigt....
Det udtalte manden selv flere gange ved ankomsten.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 16. jul 2019, 13:03

DenGamleMand skrev:
16. jul 2019, 13:02
Forza skrev:
16. jul 2019, 12:59
Gamen skrev:
16. jul 2019, 12:57
Vi taler en spiller, som mente AaB var et godt springbræt til Premier League...
Er det en insiderviden eller noget du har læst et sted? For det virker jo fuldstændig vanvittigt....
Det udtalte manden selv flere gange ved ankomsten.
Hov, det var nu det med 2. Bundesliga jeg spurgte ind til. Beklager, jeg citerede den forkerte kommentar fra Gamen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 16. jul 2019, 13:06

Forza skrev:
16. jul 2019, 12:59
Er det en insiderviden eller noget du har læst et sted? For det virker jo fuldstændig vanvittigt....
Tyske medier

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ham der Emil » 16. jul 2019, 13:51

KongGulerod skrev:
11. jul 2019, 14:10
Ham der Emil skrev:
11. jul 2019, 13:00
Dalsgaard vil rigtig gerne hjem til AaB, men det bliver ikke i denne omgang. Han vil desuden gerne til en klub mere inden AaB, for at tjene lidt ekstra dollars og få et sidste udenlandseventyr.
Han er vel også for dyr på nuværende tidspunkt. Hvor troværdig er din kilde?
Kilden kender ham personligt.
Et Hjerte - En Klub

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 16. jul 2019, 13:55

Det virker lidt underligt, at en spiller, der takkede ja til den skotske 2. division, nu afviser den tyske 2. Bundesliga og sågar et hold med en solid Bundesligahistorik. For nu at sige det meget mildt.

I forhold til Kasper Kusk mindes jeg ikke at have set noget til ham siden scoringen direkte på hjørnespark i Brøndby engang i det halvtidlige forår. Jeg ser ingen mål, assists eller kampafgørende driblinger, og det var vel det, han var hyret til. Han lever for mig at se alene på meritter i en fjern fortid, og var han kommet hertil fra Slovakiet til samme løn og transfersum, ville der være lynchstemning herinde.

Man kan så diskutere, om han anvendes forkert, eller om trænerne ikke motiverer ham ordentligt eller andet. F.eks. kunne det måske en idé at sætte ham - eller Lucas Andersen - ned på vores offensivt mindrebemidlede midtbane?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 16. jul 2019, 14:02

Hovedet skrev:
16. jul 2019, 13:55
Det virker lidt underligt, at en spiller, der takkede ja til den skotske 2. division, nu afviser den tyske 2. Bundesliga og sågar et hold med en solid Bundesligahistorik. For nu at sige det meget mildt.

I forhold til Kasper Kusk mindes jeg ikke at have set noget til ham siden scoringen direkte på hjørnespark i Brøndby engang i det halvtidlige forår. Jeg ser ingen mål, assists eller kampafgørende driblinger, og det var vel det, han var hyret til. Han lever for mig at se alene på meritter i en fjern fortid, og var han kommet hertil fra Slovakiet til samme løn og transfersum, ville der være lynchstemning herinde.

Man kan så diskutere, om han anvendes forkert, eller om trænerne ikke motiverer ham ordentligt eller andet. F.eks. kunne det måske en idé at sætte ham - eller Lucas Andersen - ned på vores offensivt mindrebemidlede midtbane?
Kusk er en kæmpe humørspiller, og spørgsmålet er om vores hold ikke er bedre tjent med en anden type på hans plads. Vi er jo ikke ligefrem et tophold.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 16. jul 2019, 14:12

Jeg er helt enig i at Kusk har underpræsteret i for mange kampe, og jeg ser ham også som en humørspiller. Men han er en af de få spillere vi har, som kan noget ekstraordinært og med sine individuelle aktioner afgøre en kamp med enten mål eller assists. Han må og bør stadig være en af de første på holdkortet. Jeg er i øvrigt enig med Gamen i at den 4-3-3 vi forsøger at praktisere ikke passer ham ret godt. Han bliver for isoleret ude på kanten, og både han og Lucas bliver først rigtig gode, når de søger lidt længere ind og tilbage i banen. Vi skal have mere småspil mellem de to og TvW, det var faktisk det jeg synes vi lykkedes godt med i starten under Friis.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 16. jul 2019, 15:15

FIDEL skrev:
16. jul 2019, 14:02
Hovedet skrev:
16. jul 2019, 13:55
Det virker lidt underligt, at en spiller, der takkede ja til den skotske 2. division, nu afviser den tyske 2. Bundesliga og sågar et hold med en solid Bundesligahistorik. For nu at sige det meget mildt.

I forhold til Kasper Kusk mindes jeg ikke at have set noget til ham siden scoringen direkte på hjørnespark i Brøndby engang i det halvtidlige forår. Jeg ser ingen mål, assists eller kampafgørende driblinger, og det var vel det, han var hyret til. Han lever for mig at se alene på meritter i en fjern fortid, og var han kommet hertil fra Slovakiet til samme løn og transfersum, ville der være lynchstemning herinde.

Man kan så diskutere, om han anvendes forkert, eller om trænerne ikke motiverer ham ordentligt eller andet. F.eks. kunne det måske en idé at sætte ham - eller Lucas Andersen - ned på vores offensivt mindrebemidlede midtbane?
Kusk er en kæmpe humørspiller, og spørgsmålet er om vores hold ikke er bedre tjent med en anden type på hans plads. Vi er jo ikke ligefrem et tophold.
Tror mere man skal kigge på systemet. Han skal om nogen steppe op Ja, men systemet ser ikke ud til at passe ham særligt godt endnu.

Han mangler virkelig at få hul på nogle scoringer.
------------------
mvh Kristian

Låst