Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 20. jul 2019, 10:38

Pisse vigtigt!!!! God nyhed!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 20. jul 2019, 10:50

Kasper P er en fin spiller at få papir på igen på nuværende tidspunkt, for han kan fra dag 1 falde ind på holdet. Det lå efterhånden også meget i kortene. Men der er jo en årsag til, at der ikke kom en større klub og samlede ham op. Lige siden Kasper P meldte sin udlandsambition ud, har jeg tvivlet på at han kunne finde noget der var væsentligt mere interessant end AaB. Han har ik niveau til mer end Aalbåår. Lidt pinligt for P, at det endte med at blive sådan, og AaB har ikke løst sit forsvars problem med dette. Vi skal have solgt Okore og købt en rigtig leder dernede.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gnu » 20. jul 2019, 10:56

Der har været en masse interesse fra flere steder i Europa, som ikke er blevet konkret, og blandt det, der var konkret, var der intet, der kunne trumfe AaB på det sportslige plan
LOL. Så er det godt nok nogle sløje tilbud han har fået.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Halil » 20. jul 2019, 11:00

Godt for AaB lige nu og for Kasper P(selvom det er træls med udlandsopholdet), men hold da magle, hvor er det en uinspireret signing.

Gaarde gør et ringe stykke arbejde for tiden.
Uden Synd Ingen Frelse

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 9520AaB » 20. jul 2019, 11:06

Fedt at få P tilbage, men at Gaarde udtaler at han hele tiden har været vores førsteprioritet, viser noget om hans netværk.
Gaarde har IKKE evner til at forny vores trup.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 20. jul 2019, 11:08

9520AaB skrev:
20. jul 2019, 11:06
Fedt at få P tilbage, men at Gaarde udtaler at han hele tiden har været vores førsteprioritet, viser noget om hans netværk.
Gaarde har IKKE evner til at forny vores trup.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det siger Gaarde jo næsten hver gang. Rent internt spin.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 20. jul 2019, 11:15

Fremragende nyhed, og langt stærkere signing end Thelander eller en eller anden Allsvenskan-spiller.

Husk på, at Okore og KP spillede mange gode kampe sammen.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2019, 11:18

BoT skrev:
20. jul 2019, 11:15
Fremragende nyhed, og langt stærkere signing end Thelander eller en eller anden Allsvenskan-spiller.

Husk på, at Okore og KP spillede mange gode kampe sammen.
Her og nu, er det faktisk den bedste forstærkning vi kan få. Håber han starter inde imorgen.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2019, 11:22

BoT skrev:
20. jul 2019, 11:15
Husk på, at Okore og KP spillede mange gode kampe sammen.
Det hjælper jo ikke meget, når AaB har en aftale med Okore om at han må skifte denne sommer, og han i øvrigt ikke ligner én der gider spille et sekund mere i Aalborg.

Vi mangler stadigvæk en lidt anden type i forsvaret, og det er KP ikke. Han er en ganske ordinær superliga-spiller, der ikke har kvalitet til mere og andet end det.

Vi mangler stadig en profil dernede, som rent faktisk er sin løn værd...

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af andreasaab89 » 20. jul 2019, 11:26

Hvis vi kan bytte okore med en rigtigt leder ala wæhler style og have KP+ny og så Ross og Bertelsen som backup er fint tilfreds med Forsvaret

Så skal Abildgaard ud og 1-2 nye 8’er ind

Ser også gerne vi får mere konkurrere i front til de 3 forreste . Alternativerne der hedder kaufman, thelufsen og ali
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af DobbeltA » 20. jul 2019, 11:30

Buzz Killington skrev:
20. jul 2019, 11:08
9520AaB skrev:
20. jul 2019, 11:06
Fedt at få P tilbage, men at Gaarde udtaler at han hele tiden har været vores førsteprioritet, viser noget om hans netværk.
Gaarde har IKKE evner til at forny vores trup.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det siger Gaarde jo næsten hver gang. Rent internt spin.
Helt enig, det der bliver sagt i de interviews der kommer fra Hornevej er rent manuskriptarbejde og det gælder også for spillerne. Det hele er fryd og gammen...på overfladen.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 20. jul 2019, 11:37

Forza skrev:
20. jul 2019, 09:59
Funky skrev:
20. jul 2019, 09:40
Aalborg frederikshavner skrev:
20. jul 2019, 09:12
Supporter i Kolding skrev:
20. jul 2019, 09:06
Kasper Pedersen ny kontrakt med AaB til 2021

https://aabsport.dk/nyheder/2019/juli/a ... ar-aftale/
Tja det må være noget af en nedtur på den måde at vende forsmået tilbage efter at have undersøgt markedet.
Nu har vi forlænget med en yderst ordinær spiller, i perioder har KP lignet vores bedste midterforsvarer men det siger mest af alt noget om konkurrenternes niveau.
Jeg synes ikke, P bare er en “ordinær” forsvarer, og hans fravær var meget mærkbart de sidste kampe i den forgangne sæson. Nærmere handler det vist om, at der er noget mere salg i offensivspillere, og at man derfor skal være en ret ekstraordinær midterforsvarer, hvis man vil ud til de klubber, P åbenbart har drømt om. Det lyder til, at han under alle omstændigheder kunne være kommet afsted til en eller anden klub, måske til en bedre løn ( / mere favorable skatteforhold), hvis det alene var det, han ville.
Helt enig. I mine øjne har P med afstand været vores mest stabile forsvarer. Han har tilmed en masser erfaring (tiltrængt efter Wurtz og Ris sagde farvel) og byder også ind med lederegenskaber i truppen.

Og så skal vi ikke glemme at han faktisk har været rigtig skarp på hovedet ved dødbolde. Den type “nemme” mål trænger vi i den grad til.
Det er en skrøne det med at vi mangler erfaring.

Pt. er idealopstillingen som jeg ser det:

Rinne
Patrick - Okore - KP - Ahlmann
MC - Olsen - Børsting
Kusk - van Weert - Lucas

Yngste mand er 22 årige MC der i morgen kan spille sin suppe kamp nr. 75!
Vi har ikke et ungt hold jvf. ovenstående opstilling, vi har derimod et meget rutineret hold som er decideret gammelt ift. eksempelvis Farum

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 20. jul 2019, 12:28

Gamen skrev:
20. jul 2019, 11:22
BoT skrev:
20. jul 2019, 11:15
Husk på, at Okore og KP spillede mange gode kampe sammen.
Det hjælper jo ikke meget, når AaB har en aftale med Okore om at han må skifte denne sommer, og han i øvrigt ikke ligner én der gider spille et sekund mere i Aalborg.

Vi mangler stadigvæk en lidt anden type i forsvaret, og det er KP ikke. Han er en ganske ordinær superliga-spiller, der ikke har kvalitet til mere og andet end det.

Vi mangler stadig en profil dernede, som rent faktisk er sin løn værd...
Enig i, at Okore skal væk. Og så skal vi selvfølgelig hente en erstatning. Men indtil da, fungerer han faktisk ok sammen med KP
Jeg vil dog også mene, at vi desværre befinder os i en situation, hvor vi ikke bare kan plukke den optimale type, ligesom fx FCK kan. Derfor handler det om pålidelig kvalitet. Og det er KP så rigeligt - i min bog en af de mest pålidelige og stabile forsvarere i ligaen. Kan vi erstatte Okore med Thelander - som vi VED kan præstere i superligaen, vil det være fint. Men holder han skadesmæssigt?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 20. jul 2019, 13:04

Hanga skrev:Kasper P er en fin spiller at få papir på igen på nuværende tidspunkt, for han kan fra dag 1 falde ind på holdet. Det lå efterhånden også meget i kortene. Men der er jo en årsag til, at der ikke kom en større klub og samlede ham op. Lige siden Kasper P meldte sin udlandsambition ud, har jeg tvivlet på at han kunne finde noget der var væsentligt mere interessant end AaB. Han har ik niveau til mer end Aalbåår. Lidt pinligt for P, at det endte med at blive sådan, og AaB har ikke løst sit forsvars problem med dette. Vi skal have solgt Okore og købt en rigtig leder dernede.
Enig, det er da fint P er tilbage, men vi er stadig ikke i mål. Forstår godt P ville afsøge mulighederne for han er en fin spiller, men ikke en større klubber køber. Muligheden for at han kan komme ud er fri transfer eller spille outstanding i en mesterskabssæson med AaB og så blive solgt. Derudover tror jeg P er så nede på jorden og ærgerrig, at han er sulten for at komme i gang igen og ikke ser det som et nederlag at blive i AaB når der ikke kom noget interessant.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Funky » 20. jul 2019, 13:18

Jakobsen skrev:
20. jul 2019, 13:04
Hanga skrev:Kasper P er en fin spiller at få papir på igen på nuværende tidspunkt, for han kan fra dag 1 falde ind på holdet. Det lå efterhånden også meget i kortene. Men der er jo en årsag til, at der ikke kom en større klub og samlede ham op. Lige siden Kasper P meldte sin udlandsambition ud, har jeg tvivlet på at han kunne finde noget der var væsentligt mere interessant end AaB. Han har ik niveau til mer end Aalbåår. Lidt pinligt for P, at det endte med at blive sådan, og AaB har ikke løst sit forsvars problem med dette. Vi skal have solgt Okore og købt en rigtig leder dernede.
Enig, det er da fint P er tilbage, men vi er stadig ikke i mål. Forstår godt P ville afsøge mulighederne for han er en fin spiller, men ikke en større klubber køber. Muligheden for at han kan komme ud er fri transfer eller spille outstanding i en mesterskabssæson med AaB og så blive solgt. Derudover tror jeg P er så nede på jorden og ærgerrig, at han er sulten for at komme i gang igen og ikke ser det som et nederlag at blive i AaB når der ikke kom noget interessant.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Han går for at være en rigtig klubmand. Forhåbentlig koster den her udvikling ikke på motivationen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2019, 15:18

Der arbejdes benhårdt på yderligere forstærkning til forsvarskæden.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 20. jul 2019, 15:24

Gamen skrev:
20. jul 2019, 15:18
Der arbejdes benhårdt på yderligere forstærkning til forsvarskæden.
Ved du om det er til midterforsvaret eller en back?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 20. jul 2019, 15:26

Gamen skrev:
20. jul 2019, 15:18
Der arbejdes benhårdt på yderligere forstærkning til forsvarskæden.
Interessant. Det må vel betyde, at Okore er på vej væk? Med mindre man vil hente en erstatning for Klitten?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 20. jul 2019, 15:39

Gamen skrev:
20. jul 2019, 15:18
Der arbejdes benhårdt på yderligere forstærkning til forsvarskæden.
Det plejer at være Thelander du har nys om.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2019, 15:47

Buzz Killington skrev:
20. jul 2019, 15:39
Det plejer at være Thelander du har nys om.
Ikke denne gang. Men nej, jeg ved ikke så meget mere. Alt taler dog for at der kan være tale om en back, så længe Okore ikke er solgt.

Låst