Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 9000AaB » 22. jul 2019, 09:52

Kan se og har hørt at AaB har konkret interesser for Okore men at AaB iflg. Nettet kræver 13-15 mill hvillet lyder helt vildt.....

Men sælger vi Okore og Abildgaard for mellem 20-30 mill burde der sku være råd til nogle go og stærke profiler. Min 2-3 nye spillere.

Kom så Gaarde!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 22. jul 2019, 10:25

9000AaB skrev:
22. jul 2019, 09:52
Kan se og har hørt at AaB har konkret interesser for Okore men at AaB iflg. Nettet kræver 13-15 mill hvillet lyder helt vildt.....

Men sælger vi Okore og Abildgaard for mellem 20-30 mill burde der sku være råd til nogle go og stærke profiler. Min 2-3 nye spillere.

Kom så Gaarde!
Synes også det er lige i overkanten for Okore, men det kan jo forhandles ned. Kan vi sælge ham for 8 mill. må det være fint, og så kan vi hente Thelander.
Tror desuden der satses på at hente Thomsen på lejeaftale, men han er pt. skadet (igen igen), så måske holder AaB igen og afventer denne skade.
En anden spiller, som vi kunne byde på, er Amini i Agf. Han har da vist kontraktudløb sommeren 20, og vil Agf have nogle penge for ham, er det da nu de skal skyde ham af. Amini passer fint ind i vores 3-mands midtbane. Han arbejder hårdt begge veje.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 22. jul 2019, 10:45

FIDEL skrev:
22. jul 2019, 09:42
Jeg forventer en uge med en del rygter og konkrete nyheder om potentielle nye spillere. Nu skal vi satme videre!
Baresi og Tyskeren - sæt igang!!! :thumbsup:
😂😂 tak for tilliden - jeg har lige NU spurgt igen om der er lidt rygter men pt kan jeg ingen info få der er konkret . Så har ikke rigtigt haft noget siden min ajourføring.
Dog ved jeg (ikke ny viden) at man gerne vil have Nikolaj Thomsen da han er Friis nr. 1 til en plads i 3 mands midtbanen, og passer godt ind i filosofien om en løbestærk teknisk spiller der kan begge veje og som har blik for sine medspillere - samt holde på bolden uden at panikke.
Og så har jeg et meget løst rygte derudefra om at man måske vil noget til angriber positionen. Men tror ALT afhænger af hvad man kommer af med.
Hvis penge ikke var et issue var thelander nok hentet.
Men jeg gør alt jeg kan og følger op dagligt.

Og personligt syns jeg da at Gamens indlæg om Assante er yderst spændende hvis man kan nå ham økonomisk . Han ville satme gi noget speed.

Egen prioriteret liste:
Højre back (sælg Palle / lej ham ud)
Central forsvarer (sælg okore og kræv mindre for ham)
Central midt ( fordi vi mangler klasse til start 11 eren)

Prøv at sælg / lej ud:
Palle - okore - Wessam - Safranko - abild (men abild kun hvis god pris ellers behold)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 22. jul 2019, 11:13

9000AA skrev:
22. jul 2019, 09:49
Jo han har selvtrænet hen over sommerferien. AaB havde (ved ikke om de stadig har) kæmpe tro på at hans potentiale snart ville blive forløst. Men efter det her, er det ikk sikkert tiltroen er så stor længere.
Det var efter min mening også en ubegrundet tiltro. Alle statistikker og vurderinger peger i retning af at han ikke har kunnet tage springet op som senior-spiller endnu.

Jeg kan ikke engang sige om Wessam er en god afslutter, for han kommer aldrig til chancer. Og det er altså mere alvorligt end at brænde for mange chancer som fx Jannik Pohl. Wessam har fået 1379 minutter i Superligaen (heraf ca. 200 som kant), men kun kommet til 2,01 expected goals - dvs. 686 minutter pr. xG. Andre, sammenlignelige unge angribere kommer til markant flere chancer i Superligaen end Wessam gør:

Wessam Abou Ali (årgang '99 - 686 min/xG)
Alexander Ammitzbøll (årgang '99 - 205 min/xG)
Mikkel Kaufmann (årgang '01 - 231 min/xG)
Peter Christiansen (årgang '99 - 219 min/xG)
Emil Riis (årgang '98 - 348 min/xG)
Marcus Mølvadgaard (årgang '98 - 391 min/xG)
Jannik Pohl (årgang '96 - 303 min/xG)

Hvis AaB har troet at Wessam skulle slå til i kommende sæson, så skulle han enten afslutte bedre end Sergio Agüero eller pludselig komme til tre gange så mange chancer som før sommerferien. Det kan godt skræmme mig lidt at man seriøst har troet på det.

Med andre ord er Wessam heller ikke rent sportsligt moden til at spille Superliga-fodbold og selv hvis han ikke have været i byen, havde en udlejning eller et år på reserveholdet været oplagt. Nu synes jeg altså bare man skal komme af med ham hurtigst muligt.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 22. jul 2019, 11:36

FIDEL skrev:
22. jul 2019, 10:25
9000AaB skrev:
22. jul 2019, 09:52
Kan se og har hørt at AaB har konkret interesser for Okore men at AaB iflg. Nettet kræver 13-15 mill hvillet lyder helt vildt.....

Men sælger vi Okore og Abildgaard for mellem 20-30 mill burde der sku være råd til nogle go og stærke profiler. Min 2-3 nye spillere.

Kom så Gaarde!
Synes også det er lige i overkanten for Okore, men det kan jo forhandles ned. Kan vi sælge ham for 8 mill. må det være fint, og så kan vi hente Thelander.
Tror desuden der satses på at hente Thomsen på lejeaftale, men han er pt. skadet (igen igen), så måske holder AaB igen og afventer denne skade.
En anden spiller, som vi kunne byde på, er Amini i Agf. Han har da vist kontraktudløb sommeren 20, og vil Agf have nogle penge for ham, er det da nu de skal skyde ham af. Amini passer fint ind i vores 3-mands midtbane. Han arbejder hårdt begge veje.
Thomsen er udtaget til FCKs CL kvalkamp i Wales

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 668
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jayC » 22. jul 2019, 11:39

Wessam havde også disciplinære problemer på ungdomsholdene, hvor han ofte havde problemer med holdkammeraterne, hævede sig over de andre, og gjorde hvad der passede ham..

Kommer fra en som har spillet med ham på u15,u17 og u19
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 22. jul 2019, 11:46

jayC skrev:
22. jul 2019, 11:39
Wessam havde også disciplinære problemer på ungdomsholdene, hvor han ofte havde problemer med holdkammeraterne, hævede sig over de andre, og gjorde hvad der passede ham..

Kommer fra en som har spillet med ham på u15,u17 og u19
Det skræmmer mig nu, at holdet er så tømt for ledere at ingen i de øverste hierarki har sat ham ordentligt på plads.

Friis forventer jeg ikke har kompetencerne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Erasmus Montanus » 22. jul 2019, 12:02

jayC skrev:
22. jul 2019, 11:39
Wessam havde også disciplinære problemer på ungdomsholdene, hvor han ofte havde problemer med holdkammeraterne, hævede sig over de andre, og gjorde hvad der passede ham..

Kommer fra en som har spillet med ham på u15,u17 og u19
De mennesker i verden, der har mest ondt i røven, er de middelmådige Hasseris-drenge, der huserer på ungdomsholdene på Hornevej og som aldrig bliver rykket op. De har så meget lort at sige om de spillere, der endte i superligamandskabet, og der er altid et dusin undskyldninger, der kan forklare, at det ikke blev dem, der tog springet. Én af undskyldningerne er altid en knæskade, en anden er en uduelig ungdomstræner, de sidste 10 varierer.

Wessam var anfører på ungdomsholdene, og det bliver man ikke, hvis man ikke er et forbillede, der kæmper for holdet. I dag lader det dog til, at han klovner rundt og spilder sit talent. Det har truppen ikke brug for.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af gravballe » 22. jul 2019, 12:17

jayC skrev:
22. jul 2019, 11:39
Wessam havde også disciplinære problemer på ungdomsholdene, hvor han ofte havde problemer med holdkammeraterne, hævede sig over de andre, og gjorde hvad der passede ham..

Kommer fra en som har spillet med ham på u15,u17 og u19
Jep har hørt det samme, fra en der spillede på hold med ham. Han han ikke mange venner i truppen, pga han konstant opførte sig dumt.

Og inden folk siger, det bare er sagt fordi ham jeg kender ikke selv kom vidre, så valgte han altså aktivt fodbold fra i sidste ende, da han ønskede at lave noget andet, end fodbold 24/7 som det kræves hvis man vil langt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 22. jul 2019, 12:33

gravballe skrev:
22. jul 2019, 12:17
jayC skrev:
22. jul 2019, 11:39
Wessam havde også disciplinære problemer på ungdomsholdene, hvor han ofte havde problemer med holdkammeraterne, hævede sig over de andre, og gjorde hvad der passede ham..

Kommer fra en som har spillet med ham på u15,u17 og u19
Jep har hørt det samme, fra en der spillede på hold med ham. Han han ikke mange venner i truppen, pga han konstant opførte sig dumt.

Og inden folk siger, det bare er sagt fordi ham jeg kender ikke selv kom vidre, så valgte han altså aktivt fodbold fra i sidste ende, da han ønskede at lave noget andet, end fodbold 24/7 som det kræves hvis man vil langt.
Den med, at Wessam ikke har mange venner i truppen tror jeg simpelthen ikke på. Som jeg ser det, er han et meget socialt menneske, og han har da ofte været på café etc. med Okore og senest Patrick Olsen. Endvidere tror jeg ikke Wessam drikker alkohol, så at hænge ud i Gaden i de sene aftentimer er nok ikke så meget ham...
Han har jo talentet, men er måske lidt Zlatan-agtig, og jeg tror det kræver noget ekstra fra trænerteamet i AaB at få Wessam til at rette ind og udvikle sig. Nogle spillere er mere afhængige af motivation fra en træner end andre.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 22. jul 2019, 12:40

gravballe skrev:
22. jul 2019, 12:17
jayC skrev:
22. jul 2019, 11:39
Wessam havde også disciplinære problemer på ungdomsholdene, hvor han ofte havde problemer med holdkammeraterne, hævede sig over de andre, og gjorde hvad der passede ham..

Kommer fra en som har spillet med ham på u15,u17 og u19
Jep har hørt det samme, fra en der spillede på hold med ham. Han han ikke mange venner i truppen, pga han konstant opførte sig dumt.

Og inden folk siger, det bare er sagt fordi ham jeg kender ikke selv kom vidre, så valgte han altså aktivt fodbold fra i sidste ende, da han ønskede at lave noget andet, end fodbold 24/7 som det kræves hvis man vil langt.
En type som Wessam deler vandende. Enten kan man lide ham eller så kan man ikke.
Man er ikke anføre m.m. på ungdomsholdene for ingenting. Han kan helt sikkert rigtigt meget men har lige nu store problemer med at finde ud af hvad der er rigtigt og forkert i en superligatrup.
------------------
mvh Kristian

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 22. jul 2019, 12:51

Erasmus Montanus skrev:
22. jul 2019, 12:02
De mennesker i verden, der har mest ondt i røven, er de middelmådige Hasseris-drenge, der huserer på ungdomsholdene på Hornevej og som aldrig bliver rykket op. De har så meget lort at sige om de spillere, der endte i superligamandskabet, og der er altid et dusin undskyldninger, der kan forklare, at det ikke blev dem, der tog springet. Én af undskyldningerne er altid en knæskade, en anden er en uduelig ungdomstræner, de sidste 10 varierer.

Wessam var anfører på ungdomsholdene, og det bliver man ikke, hvis man ikke er et forbillede, der kæmper for holdet. I dag lader det dog til, at han klovner rundt og spilder sit talent. Det har truppen ikke brug for.
Det var noget af en generalisering du fik afløb for dér.
Ikke at du har for fem flade øre belæg for det sikkert... men så fik din aversion mod Hasseris ben at gå på :kiss:

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af gravballe » 22. jul 2019, 12:59

FIDEL skrev:
22. jul 2019, 12:33
gravballe skrev:
22. jul 2019, 12:17
jayC skrev:
22. jul 2019, 11:39
Wessam havde også disciplinære problemer på ungdomsholdene, hvor han ofte havde problemer med holdkammeraterne, hævede sig over de andre, og gjorde hvad der passede ham..

Kommer fra en som har spillet med ham på u15,u17 og u19
Jep har hørt det samme, fra en der spillede på hold med ham. Han han ikke mange venner i truppen, pga han konstant opførte sig dumt.

Og inden folk siger, det bare er sagt fordi ham jeg kender ikke selv kom vidre, så valgte han altså aktivt fodbold fra i sidste ende, da han ønskede at lave noget andet, end fodbold 24/7 som det kræves hvis man vil langt.
Den med, at Wessam ikke har mange venner i truppen tror jeg simpelthen ikke på. Som jeg ser det, er han et meget socialt menneske, og han har da ofte været på café etc. med Okore og senest Patrick Olsen. Endvidere tror jeg ikke Wessam drikker alkohol, så at hænge ud i Gaden i de sene aftentimer er nok ikke så meget ham...
Han har jo talentet, men er måske lidt Zlatan-agtig, og jeg tror det kræver noget ekstra fra trænerteamet i AaB at få Wessam til at rette ind og udvikle sig. Nogle spillere er mere afhængige af motivation fra en træner end andre.
Tja, du må tro hvad du vil, men dette er fra en der har spillet på hold med ham i flere omgange. Kristians udlægning om at man enten kan li ham eller ej, er nok korrekt. Lige meget hvad, håber jeg sku bare han får taget sig sammen, og vist han kan mere, end vi ser pt.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Erasmus Montanus » 22. jul 2019, 14:00

Gamen skrev:
22. jul 2019, 12:51
Erasmus Montanus skrev:
22. jul 2019, 12:02
De mennesker i verden, der har mest ondt i røven, er de middelmådige Hasseris-drenge, der huserer på ungdomsholdene på Hornevej og som aldrig bliver rykket op. De har så meget lort at sige om de spillere, der endte i superligamandskabet, og der er altid et dusin undskyldninger, der kan forklare, at det ikke blev dem, der tog springet. Én af undskyldningerne er altid en knæskade, en anden er en uduelig ungdomstræner, de sidste 10 varierer.

Wessam var anfører på ungdomsholdene, og det bliver man ikke, hvis man ikke er et forbillede, der kæmper for holdet. I dag lader det dog til, at han klovner rundt og spilder sit talent. Det har truppen ikke brug for.
Det var noget af en generalisering du fik afløb for dér.
Ikke at du har for fem flade øre belæg for det sikkert... men så fik din aversion mod Hasseris ben at gå på :kiss:
Det er helt afgjort en generalisering. Der er mange gode gutter, der ikke taler grimt om dem, der klarede det.
Jeg har bare tit oplevet det modsatte på min egen årgang, men også organgen over og under min egen. Det er så nogle af de spillere, der løber eller har løbet rundt på holdet.
Pointen er, at man skal passe gevaldigt på, når man formidler rygter videre.

Jeg holder desuden meget af Hasseris, hvor jeg er vokset op. Det er det miljø, jeg kender bedst.

PS: Wessam aner jeg intet om.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1731
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af RicoBR02 » 22. jul 2019, 14:35

Jeg har i dag snakket med et par stykker af spillerne. Kusk fortæller at moralen stadig er høj efter kampen i går. Dog ved jeg fast i at flere af spillerne ikke er enige i at wessam opfører sig nonchalant. Han er blevet set på Aalborg streetfood lørdag 22.30 med en sodavand. Flere af de rutinerede spillere forsvarede ham direkte..

Okore, Pallesen, Olsen og Kasper P var i højt humør og så frem til næste kamp.

(Jeg er sikkert ikke troværdig herinde ifølge nogle, men infoen er god nok)

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 22. jul 2019, 14:39

RicoBR02 skrev:
22. jul 2019, 14:35
Jeg har i dag snakket med et par stykker af spillerne. Kusk fortæller at moralen stadig er høj efter kampen i går. Dog ved jeg fast i at flere af spillerne ikke er enige i at wessam opfører sig nonchalant. Han er blevet set på Aalborg streetfood lørdag 22.30 med en sodavand. Flere af de rutinerede spillere forsvarede ham direkte..

Okore, Pallesen, Olsen og Kasper P var i højt humør og så frem til næste kamp.

(Jeg er sikkert ikke troværdig herinde ifølge nogle, men infoen er god nok)
Du er håbløst utroværdig, min ven :cool:

Sodavand eller ej, så skal man ikke føjte rundt så sent før en kampdag.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 22. jul 2019, 14:40

RicoBR02 skrev:
22. jul 2019, 14:35
Jeg har i dag snakket med et par stykker af spillerne. Kusk fortæller at moralen stadig er høj efter kampen i går. Dog ved jeg fast i at flere af spillerne ikke er enige i at wessam opfører sig nonchalant. Han er blevet set på Aalborg streetfood lørdag 22.30 med en sodavand. Flere af de rutinerede spillere forsvarede ham direkte..

Okore, Pallesen, Olsen og Kasper P var i højt humør og så frem til næste kamp.

(Jeg er sikkert ikke troværdig herinde ifølge nogle, men infoen er god nok)
Med dette som dit eneste indlæg er du desværre ikke den mest troværdige kilde. Du kunne ligeså godt selv være Wessam.

Pointen er dog stadig den samme. Han har tydeligvis ikke overholdt de interne regler som er blevet udpenslet inden sæsonen og han har en dårlig historik med disciplinærsager som ikke ligefrem taler til hans fordel.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 22. jul 2019, 14:43

Erasmus Montanus skrev:
22. jul 2019, 14:00
Det er helt afgjort en generalisering. Der er mange gode gutter, der ikke taler grimt om dem, der klarede det.
Jeg har bare tit oplevet det modsatte på min egen årgang, men også organgen over og under min egen. Det er så nogle af de spillere, der løber eller har løbet rundt på holdet.
Pointen er, at man skal passe gevaldigt på, når man formidler rygter videre.

Jeg holder desuden meget af Hasseris, hvor jeg er vokset op. Det er det miljø, jeg kender bedst.

PS: Wessam aner jeg intet om.
Så mange Hasseris-indfødte er der jo altså heller ikke på en årgang.
Jeg har aldrig hørt nogen direkte nedgøre hinanden - i hvert fald ikke uden der var noget om det. De fleste finder sig fint til rette med at vælge en anden vej før udskilningsløbet begynder.

Der er også meget at holde af :cheers:

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1731
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af RicoBR02 » 22. jul 2019, 14:45

Hvis jeg var wessam selv havde jeg sgu nok ikke valgt at kalde mig selv for Rico fra boys Republic. Men det må du om.

Tror det spillerne mener er at en sag bliver blæst op og en spiller der har det svært i forvejen bliver angrebet i offentligheden nu, for noget så fesent som en sodavand en lørdag aften.. Enig i at regler er regler. Men kommunikationen fra ledelse er håbløs..

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 22. jul 2019, 14:50

RicoBR02 skrev:
22. jul 2019, 14:45
Hvis jeg var wessam selv havde jeg sgu nok ikke valgt at kalde mig selv for Rico fra boys Republic. Men det må du om.

Tror det spillerne mener er at en sag bliver blæst op og en spiller der har det svært i forvejen bliver angrebet i offentligheden nu, for noget så fesent som en sodavand en lørdag aften.. Enig i at regler er regler. Men kommunikationen fra ledelse er håbløs..

Jeg havde slet ikke spottet dit navn ;) og jeg tror heller ikke du er Wessam.

Den del kan jeg godt følge til dels. Men jobbet som professionel fodboldspiller er mere end bare at rende på banen og de er nødt til at overholde de regler der bliver udstillet. Selvom det selvfølgelig ikke er det samme som hvis han havde stået i byen kl 4 med en helflaske i hånden.

Havde dette været første eksempel på dette fra hans side havde man næppe heller set det “ramaskrig” i offentligheden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst