Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 20. aug 2019, 09:37

Gamen skrev:
19. aug 2019, 15:50
BoT skrev:
19. aug 2019, 15:35
Jo, jeg har læst, hvad du har skrevet, for det har næsten været umuligt at undgå. 75% af dine (mange) indlæg har vel haft en bisætning om "Magnus sidelæns" og hvordan, han har ødelagt AaBs spil. På den måde har du været stærkt medvirkende til den debatside-sandhed, der nu går på, at Magnus Christensen er dårlig, kun afleverer bagud og at han har et stort ansvar for AaBs dårlige sidste sæson. Det er dårlig stil, og stærkt ensidigt.
Nå, det er dér skoen trykker. Det er ikke en debatside-sandhed, men noget langt de fleste der har set AaB's kampe de seneste par år har bemærket. Og det er da også derfor det har været så tiltrængt med konkurrence. Enhver kan se hvad der sker, nu hvor vi har fået en boldspiller på hans position,

Magnus Christensen afleverer ikke kun bagud, han afleverer også til siden... :thumbsup:
Ja, skoen trykker faktisk, når jeg oplever respekterede debattører køre en decideret hetz mod en af vores unge, lavt-lønnede spillere. Endda en fuldstændig usaglig hetz. Du har nu i dit eget hoved etableret en sandhed om, at Magnus er dårlig teknisk, tung og at han ikke kan aflevere fremad. En sadnhed, du bliver ved at holde fast i, lige meget, hvordan MC præsterer. Og før Magnus, var det Patrick Kristensen, du hetzede. Samtidig forsvarer du nærmest blindt en af vores absolut dyreste spillere med næb og kløer. Den slags bias ødelægger debatten - især når man mærker, at den aldrig rykker sig. Dine holdninger ER altså forudindtagede, og dermed invalide. Det var jo fint nok - den slags debattører er der mængder af herinde - men du er så etableret og aktiv, at du præger andre - og dermed skaber du debatside-sandheder. Det er usundt for et debatmiljø.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 20. aug 2019, 09:39

Sønderhof skrev:
20. aug 2019, 06:23
Jeg er, (og jeg kender utallige andre både her på siden og andre AaB-fans) til fulde enige i Games synespunkter omkring Magnus. Det er bare ikke super debatskabende, at smide et :thumbsup: efter hver gang han skriver noget som man er enig i.

Magnus kan ikke sætte tempo i spillet, hverken med hurtigt kombinationsspil, præcise diagonaler eller via drev med bolden.

Vi har en filosofi omkring hvordan vi gerne vil spille, der på ingen måde hænger sammen med Magnus boldomgang.

Jeg har længe plæderet for, at jeg har troet han kunne udvikle sig til i en "Busquets-rolle" for os, men som kampene (læs årene) går, svinder håbet.
I forhold til hvor mange kampe han har spillet, har hans udvikling været for alt for træg.
Bavl bavl bavl. Det er udelukkende et udtryk for, at du har et forudindtaget syn på sagen. Magnus spiller masser af fremadrettede afleveringer i dybden, og han indgår rigtig fint i førstegangsspil.

Hvilke ordrer, han fik under Wieghorst, er der ingen af os der ved, men det kunne let være at tage tempo ud af kampen og skabe lidt kontrol.

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ski » 20. aug 2019, 11:14

Med to boldsikre, fremadrettede typer som Patrick O. og Fossum, så bliver Magnus rolle mere defensiv i fremtiden.
Han vil få en meget vigtig rolle som bremse for modstanderens spil.
Det er jeg sikker på er den perfekte rolle for Magnus.

De største bekymringer pt., mener jeg, er vores manglende targetman og så Okores manglende spilforståelse, som specielt i denne sæson er meget markant.

Så ønske tænkningen må være: Ud med Okore og ind med en ny (Ikke Thelander), samt leje af en angriber for det næste halve år.

Så ser det, efter omstændighederne, ganske fornuftigt ud. :thumbsup:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 20. aug 2019, 11:37

Det er da rigtigt, at MC har en langsom boldomgang, men spørgsmålet er om vi kan undvære at spille med ham. Særligt imod fck, fcm og bif mener jeg det er absolut nødvendigt, da han er betydeligt bedre defensivt, end vores andre midtbanespillere.
Og jeg mener faktisk, at vi bør stille med MC fra start imod Horsens, da vi ellers er for sårbare på indlæg og dødbolde. Selvfølgelig skal vi have kampen over på vores præmisser, men vi kan ikke undgå dødbolde i en hel kamp.
Det bør være rigeligt offensivt at stille med MC, Fossum, Olsen, Lucas, Kusk og Kaufmann.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamling » 20. aug 2019, 12:00

Og så lige et par nye backs.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 20. aug 2019, 12:22

FIDEL skrev:
20. aug 2019, 11:37
Det er da rigtigt, at MC har en langsom boldomgang, men spørgsmålet er om vi kan undvære at spille med ham. Særligt imod fck, fcm og bif mener jeg det er absolut nødvendigt, da han er betydeligt bedre defensivt, end vores andre midtbanespillere.
Og jeg mener faktisk, at vi bør stille med MC fra start imod Horsens, da vi ellers er for sårbare på indlæg og dødbolde. Selvfølgelig skal vi have kampen over på vores præmisser, men vi kan ikke undgå dødbolde i en hel kamp.
Det bør være rigeligt offensivt at stille med MC, Fossum, Olsen, Lucas, Kusk og Kaufmann.
Jeg synes da bestemt ikke MC har en langsom boldomgang - Op til flere gange mod BIF fik han den sendt fremad i første berøring - så tror ikke det kan gøres meget hurtigere. Fordi han har virket langsomt, er jo, at når vi har spillet med 2 på midten og 2 kanter der skal trække ind i banen, er at han har måtte vente på de 2 kanter trækker ind, for at have nogle at spille den hurtigt op på - nu er der HELE tiden 2 spillere, rigtig boldspillere, med teknikken i orden, lige foran ham, plus 2 kanter der ikke første behøves, at rykke i position før de kan modtage bolden - og det kunne man se mod BIF, gjorde en verden til forskel. Så jeg synes bestemt han rummer det hele - men lad os nu se på hvilket niveau :) fremad. Jeg er meget positiv overfor hvad han har vist det sidste 3-4 måneder. Specielt det indhop han havde mod BIF.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 20. aug 2019, 12:58

Gamling skrev:
20. aug 2019, 12:00
Og så lige et par nye backs.
Ja det kan der ikke være 2 meninger om. Tænk hvis vi havde 2 stærke offensive backs, så ville Lucas og Kusk være uhyggelige. Men jeg tror ikke vi får noget ind i dette vindue. Det skulle da lige være hvis Ahlmann bliver solgt.
Jeg er faktisk villig til at lade Lukas Klitten få den ene back, men højre back har manglet kvalitet siden Mæhle smuttede.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gnu » 20. aug 2019, 13:35

Lucas Andersen har spillet fremragende fra sin frie position på midtbanen, og han nyder rigtig godt af samarbejdet med Patrick Olsen, der fungerer som dybt liggende playmaker. Han er meget bevægelig, teknisk stærk og meget dygtig til at fordele boldene. Derudover har vi hentet Fossum, som selvfølgelig er tiltænkt en rolle i startopstillingen. Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor vi skal lave om på det for at skabe plads til Magnus Christensen. Og da slet ikke mod fucking Horsens. Lad os nu for helvede holde fast i det, der fungerer og spille på vores egne styrker.

Jeg vil godt anerkende, at Magnus havde et fint indhop mod Brøndby med indtil flere fremadrettede afleveringer. Men det er alt andet lige også lidt nemmere at gøre mod en modstander, som har trukket sig tilbage på banen for at forsvare en føring.

Det er glimrende at der endelig er lidt konkurrence, men vi skal eddermame ikke i gang med at flytte rundt på det, der allerede fungerer. Hvis Magnus Christensen skal på banen, må han gøre sig fortjent til det ved at slå en af de andre af.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Alpa Chino » 20. aug 2019, 14:14

Det er sgu ikke meget Debatsiden har ændret sig, hvis Transferønsker stadig bliver brugt til at brokke sig over Magnus Christensen.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Mogens » 20. aug 2019, 14:22

FIDEL skrev:
20. aug 2019, 12:58
Gamling skrev:
20. aug 2019, 12:00
Og så lige et par nye backs.
Ja det kan der ikke være 2 meninger om. Tænk hvis vi havde 2 stærke offensive backs, så ville Lucas og Kusk være uhyggelige. Men jeg tror ikke vi får noget ind i dette vindue. Det skulle da lige være hvis Ahlmann bliver solgt.
Jeg er faktisk villig til at lade Lukas Klitten få den ene back, men højre back har manglet kvalitet siden Mæhle smuttede.
Jeg har faktisk været positivt overrasket over Paddy i denne sæson. Der er dog det store minus, at der ikke kommer nogen indlæg grundet en svag venstrefod. Ahlmann i topform er absolut god nok til vores hold, men han er jo skadet hele tiden. Klitten har jeg også fidus til - der kan jeg dog frygte for den defensive kvalitet. Nu var du dog også tilfreds med venstresiden. Jeg er i øvrigt (desværre) enig i forhold til højresiden. Desværre fordi der næppe kommer noget ind, når vi har 2-3 spillere til pladsen (inkl. Børsting).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 20. aug 2019, 14:41

Alpa Chino skrev:
20. aug 2019, 14:14
Det er sgu ikke meget Debatsiden har ændret sig, hvis Transferønsker stadig bliver brugt til at brokke sig over Magnus Christensen.
Tror ikke der er nogen, som stopper dig, hvis du har et par gode transferfrie navne, som du gerne vil bidrage med :aabfan:
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 20. aug 2019, 15:05

BoT skrev:
20. aug 2019, 09:37
Ja, skoen trykker faktisk, når jeg oplever respekterede debattører køre en decideret hetz mod en af vores unge, lavt-lønnede spillere. Endda en fuldstændig usaglig hetz. Du har nu i dit eget hoved etableret en sandhed om, at Magnus er dårlig teknisk, tung og at han ikke kan aflevere fremad. En sadnhed, du bliver ved at holde fast i, lige meget, hvordan MC præsterer. Og før Magnus, var det Patrick Kristensen, du hetzede. Samtidig forsvarer du nærmest blindt en af vores absolut dyreste spillere med næb og kløer. Den slags bias ødelægger debatten - især når man mærker, at den aldrig rykker sig. Dine holdninger ER altså forudindtagede, og dermed invalide. Det var jo fint nok - den slags debattører er der mængder af herinde - men du er så etableret og aktiv, at du præger andre - og dermed skaber du debatside-sandheder. Det er usundt for et debatmiljø.
Sikke en omgang kamp-tuderi, Bo. Jeg har ikke set nogen ændring i hans præstationer, og det er der grangiveligt en masse andre der heller ikke her. Han er lige nu, hvor hans kvaliteter rækker til - på bænken. Og skal vi så ikke lige skrue lidt ned for patos'en - hvorfor i alverden skal AaB-talenter være fredet for kritik?

Nu har du fået affejet min (ellers saglige) kritik, som både forudindtaget og invalid. Kan vi så ikke komme videre? Jeg har ved gud ikke tænkt mig at ændre holdning til hvad jeg synes en central midtbanespiller skal kunne i AaB.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 20. aug 2019, 15:28

Gamen skrev:
20. aug 2019, 15:05
BoT skrev:
20. aug 2019, 09:37
Ja, skoen trykker faktisk, når jeg oplever respekterede debattører køre en decideret hetz mod en af vores unge, lavt-lønnede spillere. Endda en fuldstændig usaglig hetz. Du har nu i dit eget hoved etableret en sandhed om, at Magnus er dårlig teknisk, tung og at han ikke kan aflevere fremad. En sadnhed, du bliver ved at holde fast i, lige meget, hvordan MC præsterer. Og før Magnus, var det Patrick Kristensen, du hetzede. Samtidig forsvarer du nærmest blindt en af vores absolut dyreste spillere med næb og kløer. Den slags bias ødelægger debatten - især når man mærker, at den aldrig rykker sig. Dine holdninger ER altså forudindtagede, og dermed invalide. Det var jo fint nok - den slags debattører er der mængder af herinde - men du er så etableret og aktiv, at du præger andre - og dermed skaber du debatside-sandheder. Det er usundt for et debatmiljø.
Sikke en omgang kamp-tuderi, Bo. Jeg har ikke set nogen ændring i hans præstationer, og det er der grangiveligt en masse andre der heller ikke her. Han er lige nu, hvor hans kvaliteter rækker til - på bænken. Og skal vi så ikke lige skrue lidt ned for patos'en - hvorfor i alverden skal AaB-talenter være fredet for kritik?

Nu har du fået affejet min (ellers saglige) kritik, som både forudindtaget og invalid. Kan vi så ikke komme videre? Jeg har ved gud ikke tænkt mig at ændre holdning til hvad jeg synes en central midtbanespiller skal kunne i AaB.
Du må have lige præcis den holdning, du har lyst til. Men lad være med at præsenter den som fakta.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 20. aug 2019, 15:38

BoT skrev:
20. aug 2019, 09:39

Bavl bavl bavl. Det er udelukkende et udtryk for, at du har et forudindtaget syn på sagen. Magnus spiller masser af fremadrettede afleveringer i dybden, og han indgår rigtig fint i førstegangsspil.

Hvilke ordrer, han fik under Wieghorst, er der ingen af os der ved, men det kunne let være at tage tempo ud af kampen og skabe lidt kontrol.
Det har da ikke noget med at være forudindtaget at gøre - det er en helt reel holdning og vurdering af MC's styrker og svagheder. Du mener så det modsatte, hvilket er helt fair. Jeg er til gengæld enig i at man ikke behøver at træde i det i hvert andet indlæg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 20. aug 2019, 15:44

FIDEL skrev:
20. aug 2019, 08:49
Hovedet skrev:
20. aug 2019, 08:41
9520AaB skrev:
20. aug 2019, 07:10
Jeg synes absolut ikke vi skal hente Pohl, men kan ikke lade være med at trække på smilebåndet, når folk mener at han havde det svært, fordi modstanderne var ekstra opmærksomme på ham. Er det ikke det samme som man siger om en ikke bidragende Kusk i øjeblikket. Kusk slog heller ikke igennem i Holland, og bidrager i max 10 minutter i hver kamp.
Tænk hvis vi havde Kusk og Pohl på samme hold, modstandernes taktiske oplæg vil kun dreje sig om de to, eller noget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det her argument forstår jeg heller ikke. Der var vel også "ekstra opmærksomhed" om Kusk tilbage i 2013/2014, ligesom der - uden sammenligning i øvrigt - i årevis har været "ekstra" opmærksomhed om Ronaldo og Messi. Der er jo det, der kendetegner klassespilleren; at kunne præstere, selv om det er "ekstra" opmærksomhed. Og det gør Kusk for lidt simpelthen.

Det er en skærpende omstændighed, at han har en makker i en næsten identisk type spiller i Lucas Andersen, der vel også pådrager sig opmærksomhed fra modstanderen.
Jeg synes faktisk Kusk præsterer. Han mangler bare at score nogle mål, og det skal nok komme. Manden kommer jo frem til en masse i hver eneste kamp. Det lader til, at målmændene i suppen kender ham alt for godt, og ved at han sparker fladt. Hvornår har Kusk f.eks. scoret højt i målet!? Jojo han forsøger en masse skud, men de rammer ikke kassen.
Han skal nok til at variere sine afslutninger mere, hvis han vil score flere mål.
Når det er sagt, så er han jo vores mest kreative spiller, og har muligvis det bedste og hurtigste drev med bolden i ligaen. Hans blik for spillet er på superliganiveau også helt i top.
Nu har Kusk jo aldrig været en topscorertype, og det er jo heller ikke primært det, han skal være. Snarere oplægger. Jeg husker nu i øvrigt hans afslutninger som glimrende historisk set; senest i udekampen mod OB tilbage i december, hvor han aldeles fremragende udlignende til 1-1. Men nu du siger det; kan nærmest ikke mindes et skud højt i mål fra hans side på noget tidspunkt?

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 20. aug 2019, 18:10

Hanga skrev:
20. aug 2019, 15:38
BoT skrev:
20. aug 2019, 09:39

Bavl bavl bavl. Det er udelukkende et udtryk for, at du har et forudindtaget syn på sagen. Magnus spiller masser af fremadrettede afleveringer i dybden, og han indgår rigtig fint i førstegangsspil.

Hvilke ordrer, han fik under Wieghorst, er der ingen af os der ved, men det kunne let være at tage tempo ud af kampen og skabe lidt kontrol.
Det har da ikke noget med at være forudindtaget at gøre - det er en helt reel holdning og vurdering af MC's styrker og svagheder. Du mener så det modsatte, hvilket er helt fair. Jeg er til gengæld enig i at man ikke behøver at træde i det i hvert andet indlæg.
Problemet er bare, at det af mange bliver slået fast som et faktum - og ikke en vurdering - at MC er tung, uduelig og ude af stand til at spille bolden fremad. Og når man ikke engang vil anerkende, at han i søndags vidste præcis det modsatte, ja så ER man jo forudindtaget.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af swfc » 20. aug 2019, 18:34

BoT skrev:
20. aug 2019, 18:10
Hanga skrev:
20. aug 2019, 15:38
BoT skrev:
20. aug 2019, 09:39

Bavl bavl bavl. Det er udelukkende et udtryk for, at du har et forudindtaget syn på sagen. Magnus spiller masser af fremadrettede afleveringer i dybden, og han indgår rigtig fint i førstegangsspil.

Hvilke ordrer, han fik under Wieghorst, er der ingen af os der ved, men det kunne let være at tage tempo ud af kampen og skabe lidt kontrol.
Det har da ikke noget med at være forudindtaget at gøre - det er en helt reel holdning og vurdering af MC's styrker og svagheder. Du mener så det modsatte, hvilket er helt fair. Jeg er til gengæld enig i at man ikke behøver at træde i det i hvert andet indlæg.
Problemet er bare, at det af mange bliver slået fast som et faktum - og ikke en vurdering - at MC er tung, uduelig og ude af stand til at spille bolden fremad. Og når man ikke engang vil anerkende, at han i søndags vidste præcis det modsatte, ja så ER man jo forudindtaget.
Kan i ikke finde et andet sted?
AaB i hjertet

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 20. aug 2019, 18:36

BoT skrev:
20. aug 2019, 18:10
Hanga skrev:
20. aug 2019, 15:38
BoT skrev:
20. aug 2019, 09:39

Bavl bavl bavl. Det er udelukkende et udtryk for, at du har et forudindtaget syn på sagen. Magnus spiller masser af fremadrettede afleveringer i dybden, og han indgår rigtig fint i førstegangsspil.

Hvilke ordrer, han fik under Wieghorst, er der ingen af os der ved, men det kunne let være at tage tempo ud af kampen og skabe lidt kontrol.
Det har da ikke noget med at være forudindtaget at gøre - det er en helt reel holdning og vurdering af MC's styrker og svagheder. Du mener så det modsatte, hvilket er helt fair. Jeg er til gengæld enig i at man ikke behøver at træde i det i hvert andet indlæg.
Problemet er bare, at det af mange bliver slået fast som et faktum - og ikke en vurdering - at MC er tung, uduelig og ude af stand til at spille bolden fremad. Og når man ikke engang vil anerkende, at han i søndags vidste præcis det modsatte, ja så ER man jo forudindtaget.
Jeg tror alle har "made their point" - lad os nu se hvad fremtiden bringer, og så kan se hvem der bliver nød til at ændre holding/mening. Nu tilbage til transferønsker :)

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af martinaalborg » 20. aug 2019, 19:12

Hvad tænker i?
Jeg tænker:

1 angriber på leje
1 forsvarer istdet for Okore

Og så synes jeg faktisk at vi burde have truppen til top 6.
Man kan altid drømme om nye backs, men det finder jeg ikke direkte nødvendigt, når nu Ahlmann er klar: så er Han og Patrick K ganske udmærket til top 6 i DK.

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ski » 20. aug 2019, 20:26

martinaalborg skrev:
20. aug 2019, 19:12
Hvad tænker i?
Jeg tænker:

1 angriber på leje
1 forsvarer istdet for Okore

Og så synes jeg faktisk at vi burde have truppen til top 6.
Man kan altid drømme om nye backs, men det finder jeg ikke direkte nødvendigt, når nu Ahlmann er klar: så er Han og Patrick K ganske udmærket til top 6 i DK.
Jeg kunne ikke være mere enig :thumbsup:

Låst