Patrick Olsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2020, 12:23

Patmand skrev:
26. aug 2020, 12:07
Buzz Killington skrev:
24. aug 2020, 12:00
AGF har mistet Amini, som var fint spillet ind, og som de ved passede i systemet. De har erstattet ham med en spiller der lige skal spilles ind, som har spist 8-9 mio af deres lønbudget bare i transfer, som sikkert har fået en slat penge mere i signon, og som antageligvis belaster lønbudgettet mere end Amini gjorde. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor AGF skulle være tydeligt bedre stillet nu end tidligere? Jeg kan simpelthen ikke se det, også selvom jeg har været glad for PO.
Piv piv piv.
"8-9 mio af deres lønbudget i transfer" - det var ikke en videre gennemtænkt sætning, og altså også decideret forkert.

Ja, jeg kan godt forklare hvorfor AGF er bedre stillet.
Amini startede kun inde i 19 kampe. Jeg tror Patrick Olsen får en del flere kampe fra start.
De får en spiller der umiddelbart passer perfekt til deres spillestil, og han er skadesfri og har lige haft en stor sæson.
Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor han ikke skulle blive en succes i AGF. De har i hvert fald gjort deres forarbejde godt ift. at hente en spiller ind der kan forventes at være en succes fra dag 1.

Dernæst kan vi forvente at AGF fortsætter med at bygge på sportsligt. For mig at se står AGF stærkere end meget længe.
Hvorfor skriver du dog "piv piv piv"?

Og den markerede sætning er der intet galt med. En transfer som mindst løber op i 8-9 mio, æder selvfølgelig en stor portion af transfer/løn-budgettet. Hvorfor skulle det ikke det? Udskiftningen af Amini for PO - selv under antagelse at de får det samme i løn - koster dem min. 8-9 mio.

Det med understreg: Amini røg ud af holdet efter han ikke ville forlænge. Han havde været fast starter indtil da. Det kan selvfølgelig være et kæmpe sammentraf at en spiller går til at spille 90 min. til at være helt ude af holdet (men det er det ikke). Amini var en profil for AGF, og har været det i flere år.

Og hvad baserer du påstanden på at PO passer perfekt ind i AGF på? Har han tidligere haft succes på et hold der spiller fysisk betonet fodbold?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2020, 12:28

Patmand skrev:
26. aug 2020, 12:09
Buzz Killington skrev:
26. aug 2020, 12:01
Patmand skrev:
26. aug 2020, 11:57
Pastorius skrev:
24. aug 2020, 12:04
Julgranen skrev:
24. aug 2020, 12:01
Pastorius skrev:
24. aug 2020, 11:46
Jeg er helt sikker på at AGF på et tidspunkt kommer ud med et større millionunderskud igen, eller kommer til at klare sig halvdårligt sportsligt (og så kommer underskuddet bare lidt forskudt) over de næste 3-4 år. Ellers så er de i hvert fald lykkedes med noget som ingen andre klubber i DK har gjort længe, medmindre de har en rigtig stærk partner i baggrunden, der er klar til bare at dække de huller der dukker op.
AGF budgetterede med en 8. plads i år...
Så de kan sagtens tåle dårlige resultater.
De har tydeligvis haft held med at øge antallet af længerevarende sponsoraftaler på næst-højeste og højeste niveau de sidste par år.
De har dobbelt så meget i sponsorindtægter som vi har. Det er voldsomt!
Du snakker stadig om et år. Jeg vil se en "sustainable" model over i hvert fald 3-4 år før jeg tro på de har styr på tingene. Jeg tror ikke på det, heller ikke selvom de har gode sponsorindtægter. Hvis de vil købe spillere i andre danske klubber og betale dem dobbelt løn, så får de så rigeligt brug for at have det dobbelte i sponsorindtægter.
De sidste to sæsoner er AGF sluttet foran AaB. De sidste to regnskabsår har givet overskud i AGF. Nyt stadion på vej, voksende indtægter, tæt på sølv foran FCK i seneste sæson, Europa League.
Jeg forstår godt den er svær at sluge for dig og mange andre nordjyder. Først så man FCM overhale AaB og blive den mest succesfulde provinsklub i Superligaens historie, og nu er AGF så endeligt begyndt at røre på sig - ja de har lagt sig ud i overhalingsbanen. Og AaB? De står bare helt stille.

Selvfølgelig har Patrick Olsen ikke fået fordoblet sin løn ift. sin nyligt indgåede kontrakt med AaB.
Men han har givetvis fået en lønforhøjelse, en 5-års kontrakt, mulighed for Europa League, et hold hvor hans spillestil matcher perfekt, en klub på vej frem - what's not to like?

AGF er ikke et galehus længere. De har meget fornuftigt bygget på, både sportsligt og økonomisk, de seneste år. Nu er de så i gang med at høste frugterne af det arbejde.
Jeg ved ikke hvad Morten Bruuns kilder er, men løber videre med påstanden om at hans løn er blevet fordoblet. Hvad er din kilde til at han "selvfølgelig" ikke har fået fordoblet sin løn?

https://www.bt.dk/superligaen/bruuns-bl ... uperligaen
Jeg afslører mine kilder når Morten Bruun afslører sine. Fair?

Det er jo helt tydeligt han har hevet den ud af røven.
Jamen hvis du med din påstand om at "PO selvfølgelig ikke tjener det dobbelte af hvad han gjorde i AaB" henvender dig til læsere der der tilskriver dig større autoritet om den slags end Morten Bruun, så er det fint med mig.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2020, 12:30

Patmand skrev:
26. aug 2020, 12:19
jonas386 skrev:
26. aug 2020, 12:15
Taler Patmand ikke om Olsens forlængelse med AaB, for en måned siden, og forskellen på den og den oprindelige kontrakt? Hvor Bruun, og i andre, snakker om forskellen på den nye forlængelse, og så den kontrakt der er indgået med AGF.
Nej, egentlig ikke men jeg tror til gengæld at Morten Bruun taler om en fordobling ift. hans nye kontrakt med AGF vs. hans første/gamle kontrakt med AaB.
Hvorfor tror du det? Igen blot en mavefornemmelse?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Julgranen » 26. aug 2020, 12:31

Pastorius skrev:
26. aug 2020, 12:22
PO-sagen viser at (uanset om det er en fordobling eller noget mindre) at AGF er villige til at betale mere for den samme vare end AaB er. Det betyder at de også er nødt til at have et højere indtægtsgrundlag for at kunne skabe nogenlunde de samme resultater (alt andet lige).
Det er ikke korrekt.
Det viser nærmere, at AGF er villig til at betale mere for en vare, som de tillægger en anden værdi for dem, end AaB har tillagt Patrick Olsen.

De HAR et helt, helt andet tilskuergrundlag, tjener penge ved siden af på events osv. I gode tider kan de trække 2-3 gange så mange tilskuere som i dårlige. Det kan vi ikke.
De har dobbelt så mange sponsor-kroner som vi har, over 15 % flere sponsorer end AaB - hvor vil du finde de 25 mio. der er i forskel på den konto? Det svarer til lidt under halvdelen af vores omsætning sidste år.

En af hovedmålsætningerne i Nordkraften er, at AaB i 2021 skal have øget tilskuersnittet markant. Det kommer vi til at fejle på - corona eller ej.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2020, 12:37

Julgranen skrev:
26. aug 2020, 12:31
Pastorius skrev:
26. aug 2020, 12:22
PO-sagen viser at (uanset om det er en fordobling eller noget mindre) at AGF er villige til at betale mere for den samme vare end AaB er. Det betyder at de også er nødt til at have et højere indtægtsgrundlag for at kunne skabe nogenlunde de samme resultater (alt andet lige).
Det er ikke korrekt.
Det viser nærmere, at AGF er villig til at betale mere for en vare, som de tillægger en anden værdi for dem, end AaB har tillagt Patrick Olsen.
Jo det er, og du skriver det samme som mig (plus en selvfølgelighed).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Julgranen » 26. aug 2020, 12:47

Pastorius skrev:
26. aug 2020, 12:37
Jo det er, og du skriver det samme som mig (plus en selvfølgelighed).
Nej, det gør jeg ikke.
Patrick Olsen kan hos AGF sammenlignes med Fossum hos os. Nøglespiller som 8'er.
Nøjagtig som Amini, der fik en ret høj løn, og blev købt fri 2 år før kontraktudløb i Randers.
Olsen var ikke en nøglespiller i AaB. Selv med hans nye aftale må der mindst have været 6-7 spillere, som tjener mere end ham - hans lønstigning ved kontraktforlængelse kan langtfra have været nok til at få ham ind i den kategori af toplønnede, som udgør en 6-7 spillere i AaB.
Kusk, Fossum, Lucas, Thelander, Rinne og Okore som minimum. Prica har nok heller ikke fået en lille løn - med tanke på minimal transfersum, massiv konkurrence plus invest. i potentiale.

Hvis Olsen ses som nøglespiller i AGF, på lige linje med Amini, som AGF var parat til at give pæn lønstigning + millionbonus for at beholde, så er der tale om at de to klubber tillægger spilleren forskellig værdi. Det er vel ikke så kompliceret.
Så kan man så tænke lidt over, at Fossum nok hæver mere end det dobbelte af hvad Olsen hæver hos AGF.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Brodernumsi » 26. aug 2020, 13:16

Patmand skrev:
26. aug 2020, 12:14
Brodernumsi skrev:
26. aug 2020, 12:06
Patmand skrev:
26. aug 2020, 11:57
Pastorius skrev:
24. aug 2020, 12:04
Julgranen skrev:
24. aug 2020, 12:01
Pastorius skrev:
24. aug 2020, 11:46
Jeg er helt sikker på at AGF på et tidspunkt kommer ud med et større millionunderskud igen, eller kommer til at klare sig halvdårligt sportsligt (og så kommer underskuddet bare lidt forskudt) over de næste 3-4 år. Ellers så er de i hvert fald lykkedes med noget som ingen andre klubber i DK har gjort længe, medmindre de har en rigtig stærk partner i baggrunden, der er klar til bare at dække de huller der dukker op.
AGF budgetterede med en 8. plads i år...
Så de kan sagtens tåle dårlige resultater.
De har tydeligvis haft held med at øge antallet af længerevarende sponsoraftaler på næst-højeste og højeste niveau de sidste par år.
De har dobbelt så meget i sponsorindtægter som vi har. Det er voldsomt!
Du snakker stadig om et år. Jeg vil se en "sustainable" model over i hvert fald 3-4 år før jeg tro på de har styr på tingene. Jeg tror ikke på det, heller ikke selvom de har gode sponsorindtægter. Hvis de vil købe spillere i andre danske klubber og betale dem dobbelt løn, så får de så rigeligt brug for at have det dobbelte i sponsorindtægter.
De sidste to sæsoner er AGF sluttet foran AaB. De sidste to regnskabsår har givet overskud i AGF. Nyt stadion på vej, voksende indtægter, tæt på sølv foran FCK i seneste sæson, Europa League.
Jeg forstår godt den er svær at sluge for dig og mange andre nordjyder. Først så man FCM overhale AaB og blive den mest succesfulde provinsklub i Superligaens historie, og nu er AGF så endeligt begyndt at røre på sig - ja de har lagt sig ud i overhalingsbanen. Og AaB? De står bare helt stille.

Selvfølgelig har Patrick Olsen ikke fået fordoblet sin løn ift. sin nyligt indgåede kontrakt med AaB.
Men han har givetvis fået en lønforhøjelse, en 5-års kontrakt, mulighed for Europa League, et hold hvor hans spillestil matcher perfekt, en klub på vej frem - what's not to like?

AGF er ikke et galehus længere. De har meget fornuftigt bygget på, både sportsligt og økonomisk, de seneste år. Nu er de så i gang med at høste frugterne af det arbejde.
Sæson 18/19 var vi vist et mål fra slutspillet, AGF ikke i nærheden. Men nu betyder de ligegyldige mellemgrupper pludselig noget, ok...

FCM har 3 mesterskaber, håber du ved hvor mange vi har.

Folk fra GF har udtalt, at PO har fået næsten fordoblet sin løn, at du er så skråsikker om noget andet, må stå for din egen regning.
Nå, der gik ikke lang tid før der var en der bed på.

Jeg står ved mit statement; FCM er den mest succesfulde provinsklub i Superligaens historie - det uagtet hvor mange mesterskaber AaB har vundet.

Hvor mange sølv har AaB vundet? Hvor mange point har AaB fået ift. FCM? Osv osv.

Men jeg håber da at FCM snart tager det fjerde guld, så er vi ude over den diskussion og mindreværdskomplekserne kan bryde ud i fuldt flor.
Så du er bare en troll. Har også tit undret mig over, hvad du laver på et AaB-forum.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2020, 14:12

Julgranen skrev:
26. aug 2020, 12:47
Pastorius skrev:
26. aug 2020, 12:37
Jo det er, og du skriver det samme som mig (plus en selvfølgelighed).
Nej, det gør jeg ikke.
Patrick Olsen kan hos AGF sammenlignes med Fossum hos os. Nøglespiller som 8'er.
Nøjagtig som Amini, der fik en ret høj løn, og blev købt fri 2 år før kontraktudløb i Randers.
Olsen var ikke en nøglespiller i AaB. Selv med hans nye aftale må der mindst have været 6-7 spillere, som tjener mere end ham - hans lønstigning ved kontraktforlængelse kan langtfra have været nok til at få ham ind i den kategori af toplønnede, som udgør en 6-7 spillere i AaB.
Kusk, Fossum, Lucas, Thelander, Rinne og Okore som minimum. Prica har nok heller ikke fået en lille løn - med tanke på minimal transfersum, massiv konkurrence plus invest. i potentiale.

Hvis Olsen ses som nøglespiller i AGF, på lige linje med Amini, som AGF var parat til at give pæn lønstigning + millionbonus for at beholde, så er der tale om at de to klubber tillægger spilleren forskellig værdi. Det er vel ikke så kompliceret.
Så kan man så tænke lidt over, at Fossum nok hæver mere end det dobbelte af hvad Olsen hæver hos AGF.
Hvis Patrick Olsen hos AaB ikke kan sammenlignes med Patrick Olsen hos AGF, så begynder det at blive svært at vurdere værdi på spillere. Den diskussion gider jeg ikke fortsætte.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Julgranen » 26. aug 2020, 14:31

Pastorius skrev:
26. aug 2020, 14:12

Hvis Patrick Olsen hos AaB ikke kan sammenlignes med Patrick Olsen hos AGF, så begynder det at blive svært at vurdere værdi på spillere. Den diskussion gider jeg ikke fortsætte.
Hvorfor stikker du halen mellem benene?
Det er da fuldstændig åbenlyst, at en spiller hvis værdi for holdet/rolle vurderes forskelligt i to lignende klubber, vil resultere i at den ene klub er villig til at betale mere for ham end den anden klub.
Hos AGF bliver Patrick Olsen formodentlig den højst lønnede profil på midtbanen. I AaB er der 3 midtbanespillere der tjener mere end ham. Han er ikke i nærheden af at være i toppen af lønhierarkiet, og vurderet ud fra løn ikke i nærheden af at være en profil.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2020, 15:34

Julgranen skrev:
26. aug 2020, 14:31
Pastorius skrev:
26. aug 2020, 14:12

Hvis Patrick Olsen hos AaB ikke kan sammenlignes med Patrick Olsen hos AGF, så begynder det at blive svært at vurdere værdi på spillere. Den diskussion gider jeg ikke fortsætte.
Hvorfor stikker du halen mellem benene?
Det er da fuldstændig åbenlyst, at en spiller hvis værdi for holdet/rolle vurderes forskelligt i to lignende klubber, vil resultere i at den ene klub er villig til at betale mere for ham end den anden klub.
Hos AGF bliver Patrick Olsen formodentlig den højst lønnede profil på midtbanen. I AaB er der 3 midtbanespillere der tjener mere end ham. Han er ikke i nærheden af at være i toppen af lønhierarkiet, og vurderet ud fra løn ikke i nærheden af at være en profil.
Fordi det ikke giver mening at diskutere, hvis man ikke taler samme sprog.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Kokkefar » 27. aug 2020, 20:47

Pis. Debutmål.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Patrick Olsen

Indlæg af jonas386 » 27. aug 2020, 20:48

Også for Tengstedt
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Kokkefar » 27. aug 2020, 20:50

jonas386 skrev:
27. aug 2020, 20:48
Også for Tengstedt
Træls

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Buzz Killington » 27. aug 2020, 20:51

Jeg kan ikke være sur på dem i dag. Må være dejligt for dem begge at snuppe en mod Honka Panki
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Kokkefar » 27. aug 2020, 20:54

Buzz Killington skrev:
27. aug 2020, 20:51
Jeg kan ikke være sur på dem i dag. Må være dejligt for dem begge at snuppe en mod Honka Panki
Min aversion mod dem er ikke situationsafhængig, den er bestandig.

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 743
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Kovacs » 27. aug 2020, 21:10

Slet tråden.

Peder V Mikkelsen
Junior
Junior
Indlæg: 70
Tilmeldt: 21. jul 2011, 11:33

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Peder V Mikkelsen » 28. aug 2020, 15:01

Julgranen skrev:
24. aug 2020, 11:18
Man kan ikke engang tilskrive udviklingen en sugardaddy
Vi skal vel opfinde et nyt udtryk, for broderparten af pengene til Projekt Kongelund kommer fra Salling Fondene og Lind Invest, vi kunne vel kalde dem gavmilde familier som ønsker Aarhus det bedste.
Kom så de Hviie

Peder V Mikkelsen
Junior
Junior
Indlæg: 70
Tilmeldt: 21. jul 2011, 11:33

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Peder V Mikkelsen » 28. aug 2020, 15:09

Fromthecradle skrev:
24. aug 2020, 11:23
IAO har sat røven i klaskehøjde - hvis han ikke får noget bedre end PO ind til den midtbane.
@Superligainside rygter at AaB skulle være ved at lande Amini:

https://twitter.com/Superligainside/sta ... 7667017728

Han er havnet i et mareridt i Tyrkiet, en klub er rendt fra deres løfte om en kontrakt og han sidder i en etværelses lejlighed i et feriehelvede i Antalya med familien og deres få måneder gamle babypige. Han tog til Tyrkiet fordi han han gerne ville fysisk tættere på landsholdet og familien i Australien (hans far er lige død for få måneder siden).
Kom så de Hviie

Peder V Mikkelsen
Junior
Junior
Indlæg: 70
Tilmeldt: 21. jul 2011, 11:33

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Peder V Mikkelsen » 28. aug 2020, 15:43

Pastorius skrev:
24. aug 2020, 11:38
Kan deres økonomi fx holde til at de skulle misse top-6, og har de styr over at kunne betale lønninger og lave nye transfers fremover, hvis de ikke spiller godt og ender med at være det tredjebedste hold i dk de næste sæsoner.
Det bliver spændende at se hvordan det udvikler sig.

Den sportslige målsætning er konsolidering i top 6, den økonomiske målsætning er top 8. Og det bliver det nok ved med at være indtil der kommer en ny vision på den anden side af et nyt stadion i 2025 eller deromkring.

Man vil gerne længere op, men erkender at det tager et stykke tid at få en økonomi som bliver tættere på FCK og FCMs. Hvis man vil lege med dem i toppen gælder det om at have mange penge på lommen.
Kom så de Hviie

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 4. dec 2009, 16:10

Re: Patrick Olsen

Indlæg af Hajen » 7. dec 2020, 23:03

Ovenpå et trælst nederlag i Odense, kan man da altid trøste sig over andres "ulykke".... :@

BT: KAMPENS FLOP

"Det kan se så lækkert ud, når Patrick Olsen med sine tekniske færdigheder får fordelt goderne på en god dag, men nu har vi også set med, at den mest boldsikre mand på holdet også kan være den svageste - med og uden kuglen. Helt og aldeles anonym i første halvleg. Han fik også 20 minutter til at udnytte, at hjemmeholdet var en mand i overtal og havde endnu mere plads på banen i anden halvleg, men der skete stadig intet, og så tog David Nielsen konsekvensen.

Karakter: 3"
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

Besvar