Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 15. sep 2019, 20:26

FIDEL skrev:
15. sep 2019, 20:10
Vi skal vel ud at hente en angriber på fri transfer nu? Det er fanme ikke holdbart med en hovedskadet Weert, og en svingende Kaufmann...! Her synes jeg man har gamblet lidt.
Med udsigt til et underskud i omegnen af de 30 mill. tvivler jeg stærkt på det.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 15. sep 2019, 20:40

Aalborg frederikshavner skrev:
15. sep 2019, 20:26
FIDEL skrev:
15. sep 2019, 20:10
Vi skal vel ud at hente en angriber på fri transfer nu? Det er fanme ikke holdbart med en hovedskadet Weert, og en svingende Kaufmann...! Her synes jeg man har gamblet lidt.
Med udsigt til et underskud i omegnen af de 30 mill. tvivler jeg stærkt på det.

Selv Silkeborg har en skarpere angriber end os. Det er en pine at se på...

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 15. sep 2019, 21:13

FIDEL skrev:
15. sep 2019, 20:40
Aalborg frederikshavner skrev:
15. sep 2019, 20:26
FIDEL skrev:
15. sep 2019, 20:10
Vi skal vel ud at hente en angriber på fri transfer nu? Det er fanme ikke holdbart med en hovedskadet Weert, og en svingende Kaufmann...! Her synes jeg man har gamblet lidt.
Med udsigt til et underskud i omegnen af de 30 mill. tvivler jeg stærkt på det.

Selv Silkeborg har en skarpere angriber end os. Det er en pine at se på...
Det er korrekt, at vi har en udfordring, som det hedder på nudansk, i vores angreb. Van Weert er jo ikke verdens bedste angriber, men i grunden hæderlig og garant for en vist antal mål, men pt. ligner han noget, katten har slæbt ind. Kaufmann havde en helt formidabel aktion mod FCK, som beklageligvis endte på stolpen, men bortset fra det, ser jeg desværre ingen tegn i sol, måne og stjerner på, at vi har en kommende målsluger eller assistkonge i spil på den plads. Her må vi kompensere med en på papiret fremragende midtbanekonstellation i Fossum, Kusk og Lucas, der til gengæld hører hjemme helt i Superligaens top, hvilket vores mange mål også vidner om. Men når den ikke shiner, har vi intet andet at skyde med.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 15. sep 2019, 23:16

Hovedet skrev:
15. sep 2019, 21:13
FIDEL skrev:
15. sep 2019, 20:40
Aalborg frederikshavner skrev:
15. sep 2019, 20:26
FIDEL skrev:
15. sep 2019, 20:10
Vi skal vel ud at hente en angriber på fri transfer nu? Det er fanme ikke holdbart med en hovedskadet Weert, og en svingende Kaufmann...! Her synes jeg man har gamblet lidt.
Med udsigt til et underskud i omegnen af de 30 mill. tvivler jeg stærkt på det.

Selv Silkeborg har en skarpere angriber end os. Det er en pine at se på...
Det er korrekt, at vi har en udfordring, som det hedder på nudansk, i vores angreb. Van Weert er jo ikke verdens bedste angriber, men i grunden hæderlig og garant for en vist antal mål, men pt. ligner han noget, katten har slæbt ind. Kaufmann havde en helt formidabel aktion mod FCK, som beklageligvis endte på stolpen, men bortset fra det, ser jeg desværre ingen tegn i sol, måne og stjerner på, at vi har en kommende målsluger eller assistkonge i spil på den plads. Her må vi kompensere med en på papiret fremragende midtbanekonstellation i Fossum, Kusk og Lucas, der til gengæld hører hjemme helt i Superligaens top, hvilket vores mange mål også vidner om. Men når den ikke shiner, har vi intet andet at skyde med.
Jeg har egentligt stor tiltro til Kaufmann på sigt, men det er klart, at han endnu ikke er stabil nok.
Og Weert, hmmm ja han er jo en dygtig spiller, men afslutningsmæssigt skylder han mange mål. Og når Kusk samtidig er skarp, som en våd berlinger, så ligger den hos Lucas og midtbanen. Vores backs scorer ihvertfald ikke mål.
Jeg er satme indebrændt idag.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 767
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af bedstefar » 18. sep 2019, 11:28

Er jeg den eneste der savner Rolim? Han har vidst ikke fået meget spilletid i det brasilianske, er han skadet eller?

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Halil » 18. sep 2019, 11:29

bedstefar skrev:
18. sep 2019, 11:28
Er jeg den eneste der savner Rolim? Han har vidst ikke fået meget spilletid i det brasilianske, er han skadet eller?
Er han ikke korsbåndsskadet og dermed ikke aktuel for AaB det næste 1½ års tid?
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 18. sep 2019, 14:16

Halil skrev:
18. sep 2019, 11:29
bedstefar skrev:
18. sep 2019, 11:28
Er jeg den eneste der savner Rolim? Han har vidst ikke fået meget spilletid i det brasilianske, er han skadet eller?
Er han ikke korsbåndsskadet og dermed ikke aktuel for AaB det næste 1½ års tid?
Gab, den nye Rade Prica. Så god var han altså heller ikke. Han så spændende ud, men der var altså også mange kampe hvor det ikke blev til noget som helst. Derudover kan vi sikkert godt opgive at købe ham så længe han er invovleret med ROGON. Synes Debatsiden må komme videre i sit liv her.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2019, 22:41

bedstefar skrev:
18. sep 2019, 11:28
Er jeg den eneste der savner Rolim? Han har vidst ikke fået meget spilletid i det brasilianske, er han skadet eller?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kempes » 22. sep 2019, 09:19

Vi er i så akut mangel på angribere at transferfrie Jakub Sylvestr efterhånden kunne være attraktiv. :'(

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 22. sep 2019, 18:37

Vi er blevet sådan en klub der hele tiden er 2-3 transfervinduet fra at have et godt hold (snakker ikke om et tophold eller guldhold, men bare et hold der er godt). Nu har vi set jeg ved ikke, hvad nr. gudsjammerlig kamp i Farum og jammerligheden var endnu større i Århus. Der er altså også noget mentalitet i truppen/klubben der ikke fungerer. Holdet er et medgangshold der kun kan i "lette kampe" eller når stadion er med dem hele tiden mod en stor modstander.

Der er jo mange steder man kan sætte ind og selvom vi havde en del skader i dag er præstationen stadig under alt kritik. Vores backs er simpelthen ikke gode nok til den spillestil vi vil og vi mangler mindst en spiller til den forreste kæde. Kasper Kusk gider kun en gang imellem, van Weert er en middelmådig spiller og Lucas kan ikke bære det alene. I dag så vi, at kvaliteten i bredden er alt for lav. Oliver Klitten er slet ikke klar og Kusk var der ikke.

Så er der Magnus, som ikke kunne følge med i dag. Jeg kan egentlig godt se ham som den rigtige 6'er type, men jeg tvivler ærligtalt på han er god nok i længere tid af gangen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 22. sep 2019, 22:58

Jakobsen skrev:
22. sep 2019, 18:37
Vi er blevet sådan en klub der hele tiden er 2-3 transfervinduet fra at have et godt hold (snakker ikke om et tophold eller guldhold, men bare et hold der er godt). Nu har vi set jeg ved ikke, hvad nr. gudsjammerlig kamp i Farum og jammerligheden var endnu større i Århus. Der er altså også noget mentalitet i truppen/klubben der ikke fungerer. Holdet er et medgangshold der kun kan i "lette kampe" eller når stadion er med dem hele tiden mod en stor modstander.

Der er jo mange steder man kan sætte ind og selvom vi havde en del skader i dag er præstationen stadig under alt kritik. Vores backs er simpelthen ikke gode nok til den spillestil vi vil og vi mangler mindst en spiller til den forreste kæde. Kasper Kusk gider kun en gang imellem, van Weert er en middelmådig spiller og Lucas kan ikke bære det alene. I dag så vi, at kvaliteten i bredden er alt for lav. Oliver Klitten er slet ikke klar og Kusk var der ikke.

Så er der Magnus, som ikke kunne følge med i dag. Jeg kan egentlig godt se ham som den rigtige 6'er type, men jeg tvivler ærligtalt på han er god nok i længere tid af gangen.
Og vi har STADIG ikke fået en spiller ind, som råber de andre op på banen! Det synes jeg er meget meget bekymrende.
Endvidere er jeg helt enig i, at vores backs slet ikke er gode nok til den spillestil vi praktiserer.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 28. sep 2019, 18:42

Ronnie hjem, tak.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 29. sep 2019, 14:40

Vil nogen overtage Okore gratis til nytår er det bare ud af vagten!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 29. sep 2019, 18:01

Gamen skrev:
28. sep 2019, 18:42
Ronnie hjem, tak.
Ja tak.
Ifølge Peter søndergaard på Twitter, så forsøgte AaB og OB at hente Ronnie her til sommer... Men Silkeborg ville ha 7,5 mio for ham.
Vi må hente ham til vinter så.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 29. sep 2019, 18:08

FIDEL skrev:
29. sep 2019, 18:01
Gamen skrev:
28. sep 2019, 18:42
Ronnie hjem, tak.
Ja tak.
Ifølge Peter søndergaard på Twitter, så forsøgte AaB og OB at hente Ronnie her til sommer... Men Silkeborg ville ha 7,5 mio for ham.
Vi må hente ham til vinter så.
Og hvorfor skulle Silkeborg IF sælge Schwartz til vinter? Schwartz er den eneste der kan redde SIF fra nedrykning så det giver overhovedet ingen mening at sælge ham.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 29. sep 2019, 18:10

Aalborg frederikshavner skrev:
29. sep 2019, 18:08
FIDEL skrev:
29. sep 2019, 18:01
Gamen skrev:
28. sep 2019, 18:42
Ronnie hjem, tak.
Ja tak.
Ifølge Peter søndergaard på Twitter, så forsøgte AaB og OB at hente Ronnie her til sommer... Men Silkeborg ville ha 7,5 mio for ham.
Vi må hente ham til vinter så.
Og hvorfor skulle Silkeborg IF sælge Schwartz til vinter? Schwartz er den eneste der kan redde SIF fra nedrykning så det giver overhovedet ingen mening at sælge ham.
Kontraktudløb vel.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 29. sep 2019, 18:21

Aalborg frederikshavner skrev:
29. sep 2019, 18:08
FIDEL skrev:
29. sep 2019, 18:01
Gamen skrev:
28. sep 2019, 18:42
Ronnie hjem, tak.
Ja tak.
Ifølge Peter søndergaard på Twitter, så forsøgte AaB og OB at hente Ronnie her til sommer... Men Silkeborg ville ha 7,5 mio for ham.
Vi må hente ham til vinter så.
Og hvorfor skulle Silkeborg IF sælge Schwartz til vinter? Schwartz er den eneste der kan redde SIF fra nedrykning så det giver overhovedet ingen mening at sælge ham.
Hvis de ligger rigtigt dårlig til vil de måske tilpasse der omkostninger allerede til vinter og få nogle penge i kassen til at polstre dem i divisionen. Hvis de bliver helt sidst er der jo ikke nogen play off denne gang, men bare farvel og tak. Ronnie havde dog ikke hjulpet os i dag - det er hele rygraden på holdet er gal med. Vi har masser af spillere med kvalitet eller som burde have det. Der er bare ingen der binder det her sammen og trækker de andre med op. Okore, Thelander og Kasper P er alle tre nr. 2 i et midterforsvar og ikke styrmanden. Hverken Iver eller Patrick O ligner de styrmænd, som kan kitte det sammen på midten og selv Lucas er en leder og stjerne er han ikke på den måde en der hiver hele holdet med. Det er altså noget personsammensætning der er helt gal her og det har været det i årevis. Vi er gudskelov gået tilbage til skandinav-modellen, men det nytter altså ikke noget vi kun henter introverte søde drenge bare fordi Gaarde selv er sådan en. Ledelsen og trænerstaben skal kunne rumme vi har nogle stærke personligheder i truppen, som kan trække læsset.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 29. sep 2019, 18:22

jonas386 skrev:
29. sep 2019, 18:10
Aalborg frederikshavner skrev:
29. sep 2019, 18:08
FIDEL skrev:
29. sep 2019, 18:01
Gamen skrev:
28. sep 2019, 18:42
Ronnie hjem, tak.
Ja tak.
Ifølge Peter søndergaard på Twitter, så forsøgte AaB og OB at hente Ronnie her til sommer... Men Silkeborg ville ha 7,5 mio for ham.
Vi må hente ham til vinter så.
Og hvorfor skulle Silkeborg IF sælge Schwartz til vinter? Schwartz er den eneste der kan redde SIF fra nedrykning så det giver overhovedet ingen mening at sælge ham.
Kontraktudløb vel.
Schwartz har udløb sommeren '20

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 29. sep 2019, 18:24

Aalborg frederikshavner skrev:
29. sep 2019, 18:22
jonas386 skrev:
29. sep 2019, 18:10
Aalborg frederikshavner skrev:
29. sep 2019, 18:08
FIDEL skrev:
29. sep 2019, 18:01
Gamen skrev:
28. sep 2019, 18:42
Ronnie hjem, tak.
Ja tak.
Ifølge Peter søndergaard på Twitter, så forsøgte AaB og OB at hente Ronnie her til sommer... Men Silkeborg ville ha 7,5 mio for ham.
Vi må hente ham til vinter så.
Og hvorfor skulle Silkeborg IF sælge Schwartz til vinter? Schwartz er den eneste der kan redde SIF fra nedrykning så det giver overhovedet ingen mening at sælge ham.
Kontraktudløb vel.
Schwartz har udløb sommeren '20
Ja, præcis. Hvis ikke han er interesseret i at forlænge, og der bliver budt lad os sige 2-3 millioner udefra, så kunne de vel godt sælge
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 29. sep 2019, 18:30

jonas386 skrev:
29. sep 2019, 18:24
Aalborg frederikshavner skrev:
29. sep 2019, 18:22
jonas386 skrev:
29. sep 2019, 18:10
Aalborg frederikshavner skrev:
29. sep 2019, 18:08
FIDEL skrev:
29. sep 2019, 18:01
Gamen skrev:
28. sep 2019, 18:42
Ronnie hjem, tak.
Ja tak.
Ifølge Peter søndergaard på Twitter, så forsøgte AaB og OB at hente Ronnie her til sommer... Men Silkeborg ville ha 7,5 mio for ham.
Vi må hente ham til vinter så.
Og hvorfor skulle Silkeborg IF sælge Schwartz til vinter? Schwartz er den eneste der kan redde SIF fra nedrykning så det giver overhovedet ingen mening at sælge ham.
Kontraktudløb vel.
Schwartz har udløb sommeren '20
Ja, præcis. Hvis ikke han er interesseret i at forlænge, og der bliver budt lad os sige 2-3 millioner udefra, så kunne de vel godt sælge
Hvis de har bare den mindste chance for overlevelse giver det overhovedet ingen mening, de forærer selvfølgelig ikke deres eneste chance for overlevelse væk for pebernødder. Derudover er SIF blev polstret med Skov/Dolberg millioner

Låst