Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 9. dec 2019, 14:28

Jeg tror at han vil være sværere (og dermed dyrere) at flytte ham til andre danske klubber, men det er bare et gæt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 9. dec 2019, 18:32

Pastorius skrev:
9. dec 2019, 14:28
Jeg tror at han vil være sværere (og dermed dyrere) at flytte ham til andre danske klubber, men det er bare et gæt.
Muligvis på lønnen. Men omvendt, så er det jo heller ikke holdbart for hans egen karriere, at sidde på bænken i københavn, hvis han istedet kan være fast mand på et af de andre hold. Du har ret i, at vi nok kunne få ham en anelse billigere, men spørgsmålet er også hvor kræsen han har råd til at være. Foruden de nævnte klubber, hvem kunne så være efter ham, og være mere interessante? Han ville for mig at se være en oplagt afløser for Lucas, hvis det passer med sommeren 2021 hvor Thomsens kontrakt udløber. Men om FCK kunne finde på at leje ham ud i næste sæson, og lade ham løbe ud, er nok mere tvivlsomt. Han vil være 28 på det tidspunkt, men kunne sagtens have 3-5 gode sæsoner i sig.

Jeg er dog ikke i tvivl om, at han vil være en ligaprofil, hvis han kommer ind på et mindre profileret hold i ligaen end FCK.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 418
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Nestor » 10. dec 2019, 09:45

Forza skrev:
1. dec 2019, 13:47
Aalborg frederikshavner skrev:
1. dec 2019, 10:59
Nu spekulerer jeg.

Der skal penge i kassen og spares på spillerbudgettet så er det jeg tænker om Kusk kan være på vej væk?

Kusk kan ikke være tilfreds med situationen og det kan klubben vel heller ikke med at ha' en rigtig dyr spiller siddende på bænken. Kusk er et rigtig stærkt kort at kunne smide ind fra bænken men det var næppe denne situation han blev hentet hjem til
Jeg tvivler. På længere sigt er jeg sikker på han er tiltænkt en fast plads igen og jeg tror ikke der er den store interesse for at købe ham.
Det er en dyr spiller at have siddende på bænken, og som han spiller nu, er pladsen på bænken helt berettiget.
Han er 28 og er i en fodboldspillers guldalder. Han burde derfor være en bærende kraft, men det ser vi bare ikke.
Så med 2 år tilbage af kontrakten skulle både AaB og Kusk måske overveje, om han trænger til luftforandring

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af 9000AaB » 10. dec 2019, 10:35

Nestor skrev:
10. dec 2019, 09:45
Forza skrev:
1. dec 2019, 13:47
Aalborg frederikshavner skrev:
1. dec 2019, 10:59
Nu spekulerer jeg.

Der skal penge i kassen og spares på spillerbudgettet så er det jeg tænker om Kusk kan være på vej væk?

Kusk kan ikke være tilfreds med situationen og det kan klubben vel heller ikke med at ha' en rigtig dyr spiller siddende på bænken. Kusk er et rigtig stærkt kort at kunne smide ind fra bænken men det var næppe denne situation han blev hentet hjem til
Jeg tvivler. På længere sigt er jeg sikker på han er tiltænkt en fast plads igen og jeg tror ikke der er den store interesse for at købe ham.
Det er en dyr spiller at have siddende på bænken, og som han spiller nu, er pladsen på bænken helt berettiget.
Han er 28 og er i en fodboldspillers guldalder. Han burde derfor være en bærende kraft, men det ser vi bare ikke.
Så med 2 år tilbage af kontrakten skulle både AaB og Kusk måske overveje, om han trænger til luftforandring
Forstår virkelig ikke hvorfor Kusk er så udskældt for tiden - jo jo kampen igår var nok den dårligste jeg har set fra ham i mange år.
Men han har altså ikke været blandt det dårligste i år - 22 kampe 8 mål og 6 assist (jo jo 6 i pokalen meennn alligevel).

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 10. dec 2019, 12:41

Nej tak til Thomsen. Det er en dyr spiller uden videresalgspotentiale som typemæssigt ikke passer til hvad AaB har brug for.

AaB har rent offensivt brug for hurtighed og dybdeløb. Ingen af delene bringer Thomsen. Derudover synes jeg AaB har brug for flere spillere med "pil opad" i stedet for alle de her spillere, der kommer hjem for at få karrieren på ret køl eller for at trappe ned.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Brodernumsi » 10. dec 2019, 13:25

9000AaB skrev:
10. dec 2019, 10:35
Nestor skrev:
10. dec 2019, 09:45
Forza skrev:
1. dec 2019, 13:47
Aalborg frederikshavner skrev:
1. dec 2019, 10:59
Nu spekulerer jeg.

Der skal penge i kassen og spares på spillerbudgettet så er det jeg tænker om Kusk kan være på vej væk?

Kusk kan ikke være tilfreds med situationen og det kan klubben vel heller ikke med at ha' en rigtig dyr spiller siddende på bænken. Kusk er et rigtig stærkt kort at kunne smide ind fra bænken men det var næppe denne situation han blev hentet hjem til
Jeg tvivler. På længere sigt er jeg sikker på han er tiltænkt en fast plads igen og jeg tror ikke der er den store interesse for at købe ham.
Det er en dyr spiller at have siddende på bænken, og som han spiller nu, er pladsen på bænken helt berettiget.
Han er 28 og er i en fodboldspillers guldalder. Han burde derfor være en bærende kraft, men det ser vi bare ikke.
Så med 2 år tilbage af kontrakten skulle både AaB og Kusk måske overveje, om han trænger til luftforandring
Forstår virkelig ikke hvorfor Kusk er så udskældt for tiden - jo jo kampen igår var nok den dårligste jeg har set fra ham i mange år.
Men han har altså ikke været blandt det dårligste i år - 22 kampe 8 mål og 6 assist (jo jo 6 i pokalen meennn alligevel).
Nej, han er ikke blandt de dårligste i truppen, men han er tilgengæld blandt de aller dyreste. Han får kritik i forhold til, at han burde være en kæmpe profil i AaB.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14708
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 10. dec 2019, 13:36

Brodernumsi skrev:
10. dec 2019, 13:25

Nej, han er ikke blandt de dårligste i truppen, men han er tilgengæld blandt de aller dyreste. Han får kritik i forhold til, at han burde være en kæmpe profil i AaB.
Nemlig! Vi skal tillade os at forvente væsentligt mere af Kusk fordi han får betaling som en bærende spiller.

Jeg synes det er trist at se ham på bænken. Det er lidt en fiasko af Kusk og AaB i fællesskab, at vi ikke har fået forløst det han kan. Han virker for mig at se meget usikker, som f.eks. når han får scoringschancerne. Her var han altså tidligere en ret god og sikker afslutter men i dag er der næsten altid et touch for meget eller en slatten afslutning. Ligeledes virker han for opsat på at bevise sig når han har bolden, så den lidt for svære løsning for ofte bliver valgt. Han er dog stadig med afstand vores bedste mand til at slå dødboldene!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 10. dec 2019, 13:58

Hanga skrev:
10. dec 2019, 13:36
Brodernumsi skrev:
10. dec 2019, 13:25

Nej, han er ikke blandt de dårligste i truppen, men han er tilgengæld blandt de aller dyreste. Han får kritik i forhold til, at han burde være en kæmpe profil i AaB.
Nemlig! Vi skal tillade os at forvente væsentligt mere af Kusk fordi han får betaling som en bærende spiller.

Jeg synes det er trist at se ham på bænken. Det er lidt en fiasko af Kusk og AaB i fællesskab, at vi ikke har fået forløst det han kan. Han virker for mig at se meget usikker, som f.eks. når han får scoringschancerne. Her var han altså tidligere en ret god og sikker afslutter men i dag er der næsten altid et touch for meget eller en slatten afslutning. Ligeledes virker han for opsat på at bevise sig når han har bolden, så den lidt for svære løsning for ofte bliver valgt. Han er dog stadig med afstand vores bedste mand til at slå dødboldene!
Jeg tror problemet er mere generelt end Kasper Kusk. Det er altså ikke mange spillere, som har shinet her de sidste år. Om det er trupsammensætning, kultur eller noget helt trejde er jeg usikker på, men jeg hælder til noget kultur/mentalitet når man ser på hvor mange vi har som aldrig når deres maks-niveau.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14708
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 10. dec 2019, 14:03

Jakobsen skrev:
10. dec 2019, 13:58
Hanga skrev:
10. dec 2019, 13:36
Brodernumsi skrev:
10. dec 2019, 13:25

Nej, han er ikke blandt de dårligste i truppen, men han er tilgengæld blandt de aller dyreste. Han får kritik i forhold til, at han burde være en kæmpe profil i AaB.
Nemlig! Vi skal tillade os at forvente væsentligt mere af Kusk fordi han får betaling som en bærende spiller.

Jeg synes det er trist at se ham på bænken. Det er lidt en fiasko af Kusk og AaB i fællesskab, at vi ikke har fået forløst det han kan. Han virker for mig at se meget usikker, som f.eks. når han får scoringschancerne. Her var han altså tidligere en ret god og sikker afslutter men i dag er der næsten altid et touch for meget eller en slatten afslutning. Ligeledes virker han for opsat på at bevise sig når han har bolden, så den lidt for svære løsning for ofte bliver valgt. Han er dog stadig med afstand vores bedste mand til at slå dødboldene!
Jeg tror problemet er mere generelt end Kasper Kusk. Det er altså ikke mange spillere, som har shinet her de sidste år. Om det er trupsammensætning, kultur eller noget helt trejde er jeg usikker på, men jeg hælder til noget kultur/mentalitet når man ser på hvor mange vi har som aldrig når deres maks-niveau.
Det er jeg også enig i. Vi har svært ved at få forløst vores spillere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 10. dec 2019, 14:04

Man skulle næsten tro, at problemet kunne være det taktiske geni på bænken. Ikke alene stiller han konsekvent med Pallesen, han beder ham også om at slå høje indlæg imod Lucas - At vi så i enkelte kampe har ham (Lucas) isoleret alene med tre mand, så skal det taktiske oplæg selvfølgelig ikke ændres. Høje bolde ind i feltet, og konstant overraskelse over der ikke er nogen til at modtage, eller elendige indlæg hvor vi i selv upressede situationer forærer bolden væk.

Jeg ved ikke hvad Friis tager, men hans taktiske dispositioner er altså helt væk. Hvis ikke vi er markant bedre end modstanderen, så vinder vi ikke. Det falder 100p tilbage på Friis. Jeg er så træt af at se de samme fejl igen og igen og igen. Hvorfor lærer man ikke noget som træner efter så mange kampe? Har han ikke øjne i hovedet, eller ved han bare ikke bedre?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Martino » 10. dec 2019, 14:23

Jeg er godt nok lunken omkring at hente flere tidligere AaB’ere hjem selvom jeg alle dage har set et større lys i Thomsen end i Kusk.
Kunne en spiller som Markus Bay fra Fremad Amager være en billig tilføjelse til truppen ala Patrick Olsen? Spillere med et større uforløst potentiale.
Vi har Jeppe P og Højholt på vej, men de er stadig meget unge og uprøvede, og vi må vel antage at Abildgaard kunne ryge til vinter eller?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 10. dec 2019, 14:25

jonas386 skrev:
10. dec 2019, 14:04
Man skulle næsten tro, at problemet kunne være det taktiske geni på bænken. Ikke alene stiller han konsekvent med Pallesen, han beder ham også om at slå høje indlæg imod Lucas - At vi så i enkelte kampe har ham (Lucas) isoleret alene med tre mand, så skal det taktiske oplæg selvfølgelig ikke ændres. Høje bolde ind i feltet, og konstant overraskelse over der ikke er nogen til at modtage, eller elendige indlæg hvor vi i selv upressede situationer forærer bolden væk.

Jeg ved ikke hvad Friis tager, men hans taktiske dispositioner er altså helt væk. Hvis ikke vi er markant bedre end modstanderen, så vinder vi ikke. Det falder 100p tilbage på Friis. Jeg er så træt af at se de samme fejl igen og igen og igen. Hvorfor lærer man ikke noget som træner efter så mange kampe? Har han ikke øjne i hovedet, eller ved han bare ikke bedre?
Enig. Jeg er også blevet mere Friis-spektisk end jeg var i starten. I en kamp som i går savner jeg virkelig også nogle justeringer i sådan en første halvleg. Så må vi jo prøve andre opspilsmønstre eller justere i organisationen. Modsat WIeghorst og Søndergaard som havde meget dårligere hold burde Friis kunne få mere ud af det selvom truppen stadig har et par store mangler. Derudover har vi alt for mange af vores gode spillere der kæmper med det for tiden; Lucas, Fossum og Kusk mest iøjnefaldende og før det har Okore skøjtet rundt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af strangecap » 10. dec 2019, 15:29

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ex- ... im-farvel/

Så er der en mere ex Aaber ;) der skal videre. Hvis vi kunne få ham gratis til en lav løn kan jeg altså godt se noget potentiale i ham vi kan profitere på i fremtiden.

En af grundende til at han spillede meget lidt til sidste var jo f.eks. at vi skulle spille nye ind fordi han skulle retur.

Og vijle og ærgerrighed havde han masser af :)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 10. dec 2019, 15:32

strangecap skrev:
10. dec 2019, 15:29
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ex- ... im-farvel/

Så er der en mere ex Aaber ;) der skal videre. Hvis vi kunne få ham gratis til en lav løn kan jeg altså godt se noget potentiale i ham vi kan profitere på i fremtiden.

En af grundende til at han spillede meget lidt til sidste var jo f.eks. at vi skulle spille nye ind fordi han skulle retur
Jeg vil gerne have en kant mere, men jeg tror ikke umiddelbart Ochs er ham vi har brug for. Vil have en type der kan flænse forsvaret med nogle løb og det så jeg ikke i ham da han var her. Han burde være mere end god nok som Tysk U21 landsholdsspiller, men det er en anden type vi mangler.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Brodernumsi » 10. dec 2019, 19:02

strangecap skrev:
10. dec 2019, 15:29
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ex- ... im-farvel/

Så er der en mere ex Aaber ;) der skal videre. Hvis vi kunne få ham gratis til en lav løn kan jeg altså godt se noget potentiale i ham vi kan profitere på i fremtiden.

En af grundende til at han spillede meget lidt til sidste var jo f.eks. at vi skulle spille nye ind fordi han skulle retur.

Og vijle og ærgerrighed havde han masser af :)
Han ender vel i OB.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kristian » 11. dec 2019, 18:26

strangecap skrev:
10. dec 2019, 15:29
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ex- ... im-farvel/

Så er der en mere ex Aaber ;) der skal videre. Hvis vi kunne få ham gratis til en lav løn kan jeg altså godt se noget potentiale i ham vi kan profitere på i fremtiden.

En af grundende til at han spillede meget lidt til sidste var jo f.eks. at vi skulle spille nye ind fordi han skulle retur.

Og vijle og ærgerrighed havde han masser af :)
Jeg var virkelig ikke stor fan af Ochs. Han var meget ordinær men led vel stort under Morten Wieghorst.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Ham der Emil » 12. dec 2019, 16:08

Mht. Kusk, kunne man ikke lave en “Anders Due” på ham. Udleje han til FCN i 6 måneder. Han passer fint ind i deres koncept, og kan muligvis komme retur, men noget nyt i bagagen. Anders Due blomstrede op igen efter hans udlån til Farum klubben.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 14. dec 2019, 01:59

Har vi nogen som helst form for penge så gør flg.

- Hent en 6'er og ikke bare en hvilken som helst 6'er.
Vi skal have en fanden i voldsk ærgærrig type som kan spille bold og sætte fut i de andre. Projekt Magnus må slutte nu!
- Hent en gennembrudsspiller til angrebskæden.
En som arbejder hele kampen og er en pestilens ala. Pohl men måske lige med lidt mere kvalitet. Det kan frigøre Lucas til at være 10'er hvor han er bedst.
- Find en eller anden jævn spiller med en masse fanden i voldskhed og lad ham spille hver gang. Jeg mener ikke så meget Børsting, som mest har en god arbejdsmoral, men mere ovre i det Martin P agtige. Vi skal simpelthen have noget af alt det konformitet ud af det hold og noget fanden i voldskhed ind. Det her er jo blevet så kønsløst, at spillemæssige ambitioner er fuldstændigt ligegyldige.

Derudover bør de bare lade Kasper P spille i stedet for Thelander. Det har ikke været godt og det ligner slet ikke så god en handel som den så ud på papiret.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 14. dec 2019, 10:52

Jakobsen skrev:
14. dec 2019, 01:59
Har vi nogen som helst form for penge så gør flg.

- Hent en 6'er og ikke bare en hvilken som helst 6'er.
Vi skal have en fanden i voldsk ærgærrig type som kan spille bold og sætte fut i de andre. Projekt Magnus må slutte nu!
- Hent en gennembrudsspiller til angrebskæden.
En som arbejder hele kampen og er en pestilens ala. Pohl men måske lige med lidt mere kvalitet. Det kan frigøre Lucas til at være 10'er hvor han er bedst.
- Find en eller anden jævn spiller med en masse fanden i voldskhed og lad ham spille hver gang. Jeg mener ikke så meget Børsting, som mest har en god arbejdsmoral, men mere ovre i det Martin P agtige. Vi skal simpelthen have noget af alt det konformitet ud af det hold og noget fanden i voldskhed ind. Det her er jo blevet så kønsløst, at spillemæssige ambitioner er fuldstændigt ligegyldige.

Derudover bør de bare lade Kasper P spille i stedet for Thelander. Det har ikke været godt og det ligner slet ikke så god en handel som den så ud på papiret.
Enig i at projekt Magnus snart må ende.
Men angriberen du beskriver har vi jo i Kaufman!

HVIS det passer at vi i løbet af de næste 4 sæsoner, skal op og være et fast top 4 hold.
Så kommer det jo af sig selv det hele. Vi kan IKKE blive fast top 4 hold med mange af de spillere vi har i truppen nu.

Kort før ledelsen melder ud at vi skal være fast top 4 hold, forlænger vi med Pallesen.
Jeg synes Pallesen er fin nok at have på et hold, som har som abition at spille med i den bedste halvdel, når man samtidig tænker på at vi har en elendig økonomi.
Når man så nogle dage efter den forlængelse snakker om at skal være fast top 4 hold. Og der skal flere penge ind i klubben.
Ja så må jeg da indrømme jeg har svært ved at se, hvorfor man så forlænger med ham?
Det er jo allerede nu man skal forberede det hele frem mod top 4 tiden.

Er ambitionen virkelig at blive fast top 4 hold. Så skal vi altså ikke spille med spillere som: Børsting, Pallesen og Magnus til den tid.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 14. dec 2019, 13:13

Gaarde6 skrev:
14. dec 2019, 10:52
Jakobsen skrev:
14. dec 2019, 01:59
Har vi nogen som helst form for penge så gør flg.

- Hent en 6'er og ikke bare en hvilken som helst 6'er.
Vi skal have en fanden i voldsk ærgærrig type som kan spille bold og sætte fut i de andre. Projekt Magnus må slutte nu!
- Hent en gennembrudsspiller til angrebskæden.
En som arbejder hele kampen og er en pestilens ala. Pohl men måske lige med lidt mere kvalitet. Det kan frigøre Lucas til at være 10'er hvor han er bedst.
- Find en eller anden jævn spiller med en masse fanden i voldskhed og lad ham spille hver gang. Jeg mener ikke så meget Børsting, som mest har en god arbejdsmoral, men mere ovre i det Martin P agtige. Vi skal simpelthen have noget af alt det konformitet ud af det hold og noget fanden i voldskhed ind. Det her er jo blevet så kønsløst, at spillemæssige ambitioner er fuldstændigt ligegyldige.

Derudover bør de bare lade Kasper P spille i stedet for Thelander. Det har ikke været godt og det ligner slet ikke så god en handel som den så ud på papiret.
Enig i at projekt Magnus snart må ende.
Men angriberen du beskriver har vi jo i Kaufman!

HVIS det passer at vi i løbet af de næste 4 sæsoner, skal op og være et fast top 4 hold.
Så kommer det jo af sig selv det hele. Vi kan IKKE blive fast top 4 hold med mange af de spillere vi har i truppen nu.

Kort før ledelsen melder ud at vi skal være fast top 4 hold, forlænger vi med Pallesen.
Jeg synes Pallesen er fin nok at have på et hold, som har som abition at spille med i den bedste halvdel, når man samtidig tænker på at vi har en elendig økonomi.
Når man så nogle dage efter den forlængelse snakker om at skal være fast top 4 hold. Og der skal flere penge ind i klubben.
Ja så må jeg da indrømme jeg har svært ved at se, hvorfor man så forlænger med ham?
Det er jo allerede nu man skal forberede det hele frem mod top 4 tiden.

Er ambitionen virkelig at blive fast top 4 hold. Så skal vi altså ikke spille med spillere som: Børsting, Pallesen og Magnus til den tid.
Meget enig i det er mærkeligt med Pallesen. Jeg kan dog ikke lade være at tænke om planen måske en solid breddespiller på pladsen i en del år frem fordi vi ikke har nogen backs på vej. Jeg synes dog også fire år er helt hen i vejret. Er det fordi han skal være noget bredde og måske mentor på sigt så synes jeg kan man skulle køre med kortere forlængelser da han anyway næppe bliver ombejlet. Lidt som man gjorde med Anders Due der fik en masse 1 årige forlængelser.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Låst