Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Mogens » 16. dec 2019, 09:31

Gaarde6 skrev:
14. dec 2019, 10:52
Jakobsen skrev:
14. dec 2019, 01:59
Har vi nogen som helst form for penge så gør flg.

- Hent en 6'er og ikke bare en hvilken som helst 6'er.
Vi skal have en fanden i voldsk ærgærrig type som kan spille bold og sætte fut i de andre. Projekt Magnus må slutte nu!
- Hent en gennembrudsspiller til angrebskæden.
En som arbejder hele kampen og er en pestilens ala. Pohl men måske lige med lidt mere kvalitet. Det kan frigøre Lucas til at være 10'er hvor han er bedst.
- Find en eller anden jævn spiller med en masse fanden i voldskhed og lad ham spille hver gang. Jeg mener ikke så meget Børsting, som mest har en god arbejdsmoral, men mere ovre i det Martin P agtige. Vi skal simpelthen have noget af alt det konformitet ud af det hold og noget fanden i voldskhed ind. Det her er jo blevet så kønsløst, at spillemæssige ambitioner er fuldstændigt ligegyldige.

Derudover bør de bare lade Kasper P spille i stedet for Thelander. Det har ikke været godt og det ligner slet ikke så god en handel som den så ud på papiret.
Enig i at projekt Magnus snart må ende.
Men angriberen du beskriver har vi jo i Kaufman!

HVIS det passer at vi i løbet af de næste 4 sæsoner, skal op og være et fast top 4 hold.
Så kommer det jo af sig selv det hele. Vi kan IKKE blive fast top 4 hold med mange af de spillere vi har i truppen nu.

Kort før ledelsen melder ud at vi skal være fast top 4 hold, forlænger vi med Pallesen.
Jeg synes Pallesen er fin nok at have på et hold, som har som abition at spille med i den bedste halvdel, når man samtidig tænker på at vi har en elendig økonomi.
Når man så nogle dage efter den forlængelse snakker om at skal være fast top 4 hold. Og der skal flere penge ind i klubben.
Ja så må jeg da indrømme jeg har svært ved at se, hvorfor man så forlænger med ham?
Det er jo allerede nu man skal forberede det hele frem mod top 4 tiden.

Er ambitionen virkelig at blive fast top 4 hold. Så skal vi altså ikke spille med spillere som: Børsting, Pallesen og Magnus til den tid.
Hvad angår Pallesen og uden at kende til økonomien i hans kontrakt, så er der jo ikke noget til hinder for, at han om et år bliver henvist til en rolle som reserve. Dermed ikke sagt, at fire år ikke er i hvert fald et år for meget. Omvendt kan man sige, at han er vores førstevalg på pladsen pt, og det vil i mine øjne være dumt at skifte ud på begge HB´s (ud fra den betragtning, at Paddy næppe bliver forlænget).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 16. dec 2019, 09:57

Mogens skrev:
Gaarde6 skrev:
14. dec 2019, 10:52
Jakobsen skrev:
14. dec 2019, 01:59
Har vi nogen som helst form for penge så gør flg.

- Hent en 6'er og ikke bare en hvilken som helst 6'er.
Vi skal have en fanden i voldsk ærgærrig type som kan spille bold og sætte fut i de andre. Projekt Magnus må slutte nu!
- Hent en gennembrudsspiller til angrebskæden.
En som arbejder hele kampen og er en pestilens ala. Pohl men måske lige med lidt mere kvalitet. Det kan frigøre Lucas til at være 10'er hvor han er bedst.
- Find en eller anden jævn spiller med en masse fanden i voldskhed og lad ham spille hver gang. Jeg mener ikke så meget Børsting, som mest har en god arbejdsmoral, men mere ovre i det Martin P agtige. Vi skal simpelthen have noget af alt det konformitet ud af det hold og noget fanden i voldskhed ind. Det her er jo blevet så kønsløst, at spillemæssige ambitioner er fuldstændigt ligegyldige.

Derudover bør de bare lade Kasper P spille i stedet for Thelander. Det har ikke været godt og det ligner slet ikke så god en handel som den så ud på papiret.
Enig i at projekt Magnus snart må ende.
Men angriberen du beskriver har vi jo i Kaufman!

HVIS det passer at vi i løbet af de næste 4 sæsoner, skal op og være et fast top 4 hold.
Så kommer det jo af sig selv det hele. Vi kan IKKE blive fast top 4 hold med mange af de spillere vi har i truppen nu.

Kort før ledelsen melder ud at vi skal være fast top 4 hold, forlænger vi med Pallesen.
Jeg synes Pallesen er fin nok at have på et hold, som har som abition at spille med i den bedste halvdel, når man samtidig tænker på at vi har en elendig økonomi.
Når man så nogle dage efter den forlængelse snakker om at skal være fast top 4 hold. Og der skal flere penge ind i klubben.
Ja så må jeg da indrømme jeg har svært ved at se, hvorfor man så forlænger med ham?
Det er jo allerede nu man skal forberede det hele frem mod top 4 tiden.

Er ambitionen virkelig at blive fast top 4 hold. Så skal vi altså ikke spille med spillere som: Børsting, Pallesen og Magnus til den tid.
Hvad angår Pallesen og uden at kende til økonomien i hans kontrakt, så er der jo ikke noget til hinder for, at han om et år bliver henvist til en rolle som reserve. Dermed ikke sagt, at fire år ikke er i hvert fald et år for meget. Omvendt kan man sige, at han er vores førstevalg på pladsen pt, og det vil i mine øjne være dumt at skifte ud på begge HB´s (ud fra den betragtning, at Paddy næppe bliver forlænget).
Hvad skulle problemet dog være i at udskifte på HB når ingen af dem rigtigt er gode nok?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 16. dec 2019, 12:12

Pastorius skrev:
16. dec 2019, 09:57

Hvad skulle problemet dog være i at udskifte på HB når ingen af dem rigtigt er gode nok?
At man lige har givet den ene af dem en 4-årig kontrakt?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 16. dec 2019, 14:31

Yankee skrev:
Pastorius skrev:
16. dec 2019, 09:57

Hvad skulle problemet dog være i at udskifte på HB når ingen af dem rigtigt er gode nok?
At man lige har givet den ene af dem en 4-årig kontrakt?
Var argumentet i diskussionen ikke at man gav ham en kontrakt fordi det ville være dumt at skifte begge HB’er ud?

Der kan vist ikke herske tvivl om at jeg ikke hører til holdet der forsvarer den forlængelse. Jeg har nok nærmere argumenteret for at man lige så kunne have forkortet den forrige kontrakt, uanset om man stadig ville hænge på udgiften.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 16. dec 2019, 16:10

Pastorius skrev:
16. dec 2019, 14:31
Yankee skrev:
Pastorius skrev:
16. dec 2019, 09:57

Hvad skulle problemet dog være i at udskifte på HB når ingen af dem rigtigt er gode nok?
At man lige har givet den ene af dem en 4-årig kontrakt?
Var argumentet i diskussionen ikke at man gav ham en kontrakt fordi det ville være dumt at skifte begge HB’er ud?

Der kan vist ikke herske tvivl om at jeg ikke hører til holdet der forsvarer den forlængelse. Jeg har nok nærmere argumenteret for at man lige så kunne have forkortet den forrige kontrakt, uanset om man stadig ville hænge på udgiften.
Ah, sorry - det misforstod jeg vist godt og grundigt. Giver dig fuldstændig ret.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Mogens » 17. dec 2019, 10:54

Pastorius skrev:
16. dec 2019, 09:57
Mogens skrev:
Gaarde6 skrev:
14. dec 2019, 10:52
Jakobsen skrev:
14. dec 2019, 01:59
Har vi nogen som helst form for penge så gør flg.

- Hent en 6'er og ikke bare en hvilken som helst 6'er.
Vi skal have en fanden i voldsk ærgærrig type som kan spille bold og sætte fut i de andre. Projekt Magnus må slutte nu!
- Hent en gennembrudsspiller til angrebskæden.
En som arbejder hele kampen og er en pestilens ala. Pohl men måske lige med lidt mere kvalitet. Det kan frigøre Lucas til at være 10'er hvor han er bedst.
- Find en eller anden jævn spiller med en masse fanden i voldskhed og lad ham spille hver gang. Jeg mener ikke så meget Børsting, som mest har en god arbejdsmoral, men mere ovre i det Martin P agtige. Vi skal simpelthen have noget af alt det konformitet ud af det hold og noget fanden i voldskhed ind. Det her er jo blevet så kønsløst, at spillemæssige ambitioner er fuldstændigt ligegyldige.

Derudover bør de bare lade Kasper P spille i stedet for Thelander. Det har ikke været godt og det ligner slet ikke så god en handel som den så ud på papiret.
Enig i at projekt Magnus snart må ende.
Men angriberen du beskriver har vi jo i Kaufman!

HVIS det passer at vi i løbet af de næste 4 sæsoner, skal op og være et fast top 4 hold.
Så kommer det jo af sig selv det hele. Vi kan IKKE blive fast top 4 hold med mange af de spillere vi har i truppen nu.

Kort før ledelsen melder ud at vi skal være fast top 4 hold, forlænger vi med Pallesen.
Jeg synes Pallesen er fin nok at have på et hold, som har som abition at spille med i den bedste halvdel, når man samtidig tænker på at vi har en elendig økonomi.
Når man så nogle dage efter den forlængelse snakker om at skal være fast top 4 hold. Og der skal flere penge ind i klubben.
Ja så må jeg da indrømme jeg har svært ved at se, hvorfor man så forlænger med ham?
Det er jo allerede nu man skal forberede det hele frem mod top 4 tiden.

Er ambitionen virkelig at blive fast top 4 hold. Så skal vi altså ikke spille med spillere som: Børsting, Pallesen og Magnus til den tid.
Hvad angår Pallesen og uden at kende til økonomien i hans kontrakt, så er der jo ikke noget til hinder for, at han om et år bliver henvist til en rolle som reserve. Dermed ikke sagt, at fire år ikke er i hvert fald et år for meget. Omvendt kan man sige, at han er vores førstevalg på pladsen pt, og det vil i mine øjne være dumt at skifte ud på begge HB´s (ud fra den betragtning, at Paddy næppe bliver forlænget).
Hvad skulle problemet dog være i at udskifte på HB når ingen af dem rigtigt er gode nok?
Jeg er så af den mening, at Pallesen (eller Paddy for den sags skyld) godt ville kunne gå an som reserve - de skal bare ikke være førstevalg. Derfor kunne en 2- (eller 3-årig) forlængelse til Pallesen godt give mening. Man har jo tydeligvis haft svært ved at finde en kvalificeret mand til pladsen, hvorfor skulle man så pludselig kunne finde to? Dalsgaard forlængede desværre, hvilket retter mine øjne mod bif, hvor Larsson har udløb til nytår og Gammelby ikke bliver brugt. Sidstnævnte har været røv i sin bif-tid, men han var sgu ret solid i sif. Jeg ved dog ikke, hvorvidt han er den rette type til os? Ellers kunne man måske forestille sig, at vores ny nordmand (i ledelsen) har nogle emner i kikkerten?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af RicoBR02 » 17. dec 2019, 16:02

Hvad siger vi til Bendtner som makker til tom? Så kan der laves lidt rotation med kauf.. Jeg nægter at tror på at han ikke har mere tilbage i sig.. Han skal selvfølgelig være billig i sign on og drift

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af MrBangDK » 17. dec 2019, 16:41

RicoBR02 skrev:
17. dec 2019, 16:02
Hvad siger vi til Bendtner som makker til tom? Så kan der laves lidt rotation med kauf.. Jeg nægter at tror på at han ikke har mere tilbage i sig.. Han skal selvfølgelig være billig i sign on og drift
Åh gud.... ikke Bendtner.. Fristelsen fra Gaden er for stor!
Ska' vi hak'?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 17. dec 2019, 17:14

RicoBR02 skrev:
17. dec 2019, 16:02
Hvad siger vi til Bendtner som makker til tom? Så kan der laves lidt rotation med kauf.. Jeg nægter at tror på at han ikke har mere tilbage i sig.. Han skal selvfølgelig være billig i sign on og drift
Det bliver et kæmpe nej tak.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 17. dec 2019, 17:20

Forza skrev:
17. dec 2019, 17:14
RicoBR02 skrev:
17. dec 2019, 16:02
Hvad siger vi til Bendtner som makker til tom? Så kan der laves lidt rotation med kauf.. Jeg nægter at tror på at han ikke har mere tilbage i sig.. Han skal selvfølgelig være billig i sign on og drift
Det bliver et kæmpe nej tak.
Playersponsorat fra restauratrørerne i Gaden. De skal nok få pengene retur og han tiltrækker en masse kendisser, men lad det blive i Hjørring sammen med Wessam.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 17. dec 2019, 18:22

Nå men, nu går vi jo snart ind i transfervinduet og der skal noget ud før vi får noget ind...Hvem sælges?

Jeg har min top 3:

1. Okore
2. Kusk
3. Abildgaard

Bum. Du hørte det først her!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Ham der Emil » 17. dec 2019, 18:26

raekkeettre skrev:
17. dec 2019, 18:22
Nå men, nu går vi jo snart ind i transfervinduet og der skal noget ud før vi får noget ind...Hvem sælges?

Jeg har min top 3:

1. Okore
2. Kusk
3. Abildgaard

Bum. Du hørte det først her!
Hvem skulle købe Kusk?
Byt ham ud med Ahlmann, og jeg er enig.
Et Hjerte - En Klub

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af 9520AaB » 17. dec 2019, 19:25

Ham der Emil skrev:
raekkeettre skrev:
17. dec 2019, 18:22
Nå men, nu går vi jo snart ind i transfervinduet og der skal noget ud før vi får noget ind...Hvem sælges?

Jeg har min top 3:

1. Okore
2. Kusk
3. Abildgaard

Bum. Du hørte det først her!
Hvem skulle købe Kusk?
Byt ham ud med Ahlmann, og jeg er enig.
Så du mener seriøst, at når vi ikke har en højre back der ligner superligaklasse, så skal vi sælge den eneste vb med superliganiveau??
Det er måske det dummeste jeg har hørt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 17. dec 2019, 19:27

Ham der Emil skrev:
17. dec 2019, 18:26
raekkeettre skrev:
17. dec 2019, 18:22
Nå men, nu går vi jo snart ind i transfervinduet og der skal noget ud før vi får noget ind...Hvem sælges?

Jeg har min top 3:

1. Okore
2. Kusk
3. Abildgaard

Bum. Du hørte det først her!
Hvem skulle købe Kusk?
Byt ham ud med Ahlmann, og jeg er enig.
Måske OB. ;)
Abildgaard er sgu for dårlig til en stærkere liga.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 17. dec 2019, 19:46

raekkeettre skrev:
17. dec 2019, 18:22
Nå men, nu går vi jo snart ind i transfervinduet og der skal noget ud før vi får noget ind...Hvem sælges?

Jeg har min top 3:

1. Okore
2. Kusk
3. Abildgaard

Bum. Du hørte det først her!
1. Abildgaard: Jeg er stadig meget ærgerlig over at vi ikke fik ham solgt i sommers, da jeg mener vi har brug for bedre teknikere på midtbanen. Bliver desværre nok svært at få samme transfer nu.
2. Okore: Udelukkende grundet hans kontraktsituation, da jeg ellers ser ham som værende vores bedste midterforsvarer - med afstand!
3. Pas...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 17. dec 2019, 20:45

Hanga skrev:
17. dec 2019, 19:46
raekkeettre skrev:
17. dec 2019, 18:22
Nå men, nu går vi jo snart ind i transfervinduet og der skal noget ud før vi får noget ind...Hvem sælges?

Jeg har min top 3:

1. Okore
2. Kusk
3. Abildgaard

Bum. Du hørte det først her!
1. Abildgaard: Jeg er stadig meget ærgerlig over at vi ikke fik ham solgt i sommers, da jeg mener vi har brug for bedre teknikere på midtbanen. Bliver desværre nok svært at få samme transfer nu.
2. Okore: Udelukkende grundet hans kontraktsituation, da jeg ellers ser ham som værende vores bedste midterforsvarer - med afstand!
3. Pas...
Helt enig i begge dele. Man kan håbe de i Prag stadig har fidus til Abildgaard men jeg tvivler. Og nok slet ikke til den værdi de bød i sommers.

Okore forlænger næppe så han skal sælges hvis vi får et nogenlunde bud. Desværre for jeg synes også han er den bedste og en skrantende Thelander er jeg ikke tryg ved.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Nestor » 18. dec 2019, 09:58

raekkeettre skrev:
17. dec 2019, 18:22
Nå men, nu går vi jo snart ind i transfervinduet og der skal noget ud før vi får noget ind...Hvem sælges?

Jeg har min top 3:

1. Okore
2. Kusk
3. Abildgaard

Bum. Du hørte det først her!
1. Okore vil vel ikke forlænge, så han skal sælges, hvis vi da vel og mærke er trygge ved, at vores øvrige midtstoppere er gode nok til at sikre Top 6.
2. Enig. Hvis rygterne om hans ugidelighed til træning taler sandt, må det både være i Kusks og klubben interesse, at han kommer til et sted, hvor han gider at være.
3. Rinne. Mon ikke der kunne komme et bud på ham.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Maglau » 18. dec 2019, 10:51

Nestor skrev:
18. dec 2019, 09:58
raekkeettre skrev:
17. dec 2019, 18:22
Nå men, nu går vi jo snart ind i transfervinduet og der skal noget ud før vi får noget ind...Hvem sælges?

Jeg har min top 3:

1. Okore
2. Kusk
3. Abildgaard

Bum. Du hørte det først her!
1. Okore vil vel ikke forlænge, så han skal sælges, hvis vi da vel og mærke er trygge ved, at vores øvrige midtstoppere er gode nok til at sikre Top 6.
2. Enig. Hvis rygterne om hans ugidelighed til træning taler sandt, må det både være i Kusks og klubben interesse, at han kommer til et sted, hvor han gider at være.
3. Rinne. Mon ikke der kunne komme et bud på ham.
Det rygte jeg har hørt fra truppen er at der absolut ikke er noget at udsætte på kusk træningsmoral.
Det handler udelukkende om det taktiske ifbm kampene at Børsting passer bedre ind.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Ham der Emil » 18. dec 2019, 11:03

9520AaB skrev:
17. dec 2019, 19:25
Ham der Emil skrev:
raekkeettre skrev:
17. dec 2019, 18:22
Nå men, nu går vi jo snart ind i transfervinduet og der skal noget ud før vi får noget ind...Hvem sælges?

Jeg har min top 3:

1. Okore
2. Kusk
3. Abildgaard

Bum. Du hørte det først her!
Hvem skulle købe Kusk?
Byt ham ud med Ahlmann, og jeg er enig.
Så du mener seriøst, at når vi ikke har en højre back der ligner superligaklasse, så skal vi sælge den eneste vb med superliganiveau??
Det er måske det dummeste jeg har hørt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad jeg mener er, at vil Ahlmann prøve sig af i udlandet, så er det ved at være nu. AaB er en klub, som ikke lader sig stå i vejen for spillerne, specielt ikke, når man har været så loyal som Ahlmann. Jeg håber han bliver, men under ham også at prøve sig af uden for landets grænser.

Ahlmann spiller overhovedet ikke HB, så jeg forstår ikke, hvorfor du inddrager det i diskussionen.
Et Hjerte - En Klub

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Mogens » 18. dec 2019, 11:33

Ham der Emil skrev:
18. dec 2019, 11:03
9520AaB skrev:
17. dec 2019, 19:25
Ham der Emil skrev:
raekkeettre skrev:
17. dec 2019, 18:22
Nå men, nu går vi jo snart ind i transfervinduet og der skal noget ud før vi får noget ind...Hvem sælges?

Jeg har min top 3:

1. Okore
2. Kusk
3. Abildgaard

Bum. Du hørte det først her!
Hvem skulle købe Kusk?
Byt ham ud med Ahlmann, og jeg er enig.
Så du mener seriøst, at når vi ikke har en højre back der ligner superligaklasse, så skal vi sælge den eneste vb med superliganiveau??
Det er måske det dummeste jeg har hørt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad jeg mener er, at vil Ahlmann prøve sig af i udlandet, så er det ved at være nu. AaB er en klub, som ikke lader sig stå i vejen for spillerne, specielt ikke, når man har været så loyal som Ahlmann. Jeg håber han bliver, men under ham også at prøve sig af uden for landets grænser.

Ahlmann spiller overhovedet ikke HB, så jeg forstår ikke, hvorfor du inddrager det i diskussionen.
Velsagtens fordi vi så er uden superligaklasse på nogen af backerne?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Låst