Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 11. mar 2020, 12:38

9000AaB skrev:
NicoBasso skrev:
10. mar 2020, 19:08
jonas386 skrev:
9. mar 2020, 10:16
Ud
Okore
Rinne

Ind
Højre back (ung spiller der kan udfordre Pallesen) - Måske ham islændingen
6'er (Rutineret spiller der kan aflaste Magnus i større kampe)
Højre angriber (ung'ish spiller med fart i støvlerne)

Det er vel ikke for meget at antage Okore ikke forlænger, og vi sender Rinne videre? Andreas Hansen overtager nok Rinnes post, og Okore erstattes nok af Thelander, Ross eller Bærtelsen og Kasper P som sidste mand i midterforsvaret. Tænker man giver Patrick et år mere, men som yderste trupmedlem, og ikke som en spiller man regner med. Men som trupspiller tror jeg han er udmærket at have.
Derudover ser jeg gerne en forlængelse af Tengstedt. At Thellufsen bliver sendt videre, og der bliver fundet et nyt lejeophold til Wessam.

Det vil efterlade os med følgende trup

Målmand
Andreas Hansen

Højre back
Kristoffer Pallesen

Venstre back
Jakob Ahlmann
Lukas Klitten

Midterforsvar
Rasmus Thelander
Matias Ross
Anders Bærtelsen
Kasper Pedersen

Central midt
Magnus Christensen
Patrick Olsen
Iver Fossum
Jeppe Pedersen
Malthe Højholt
(Robert Kakeeto)

Frontkæde
Lucas Andersen
Kasper Kusk
Tom Van Weert
Frederik Børsting
Oliver Klitten

Øvrige
Søren Tengstedt
Patrick Kristensen
Aramis Kouzine
Rasmus Thellufsen
Wessam Abou Ali

Når jeg kaster et blik over truppen, så synes jeg egentlig at der er fin kvalitet og bredde. Men det er også tydeligt, at der skal et par folk ind til at lukke de sidste huller. Herunder især et supplement til Pallesen på højrebacken, men også en 6'er hvor vi pt KUN har Magnus. Magnus har spillet en fin sæson, men over 30+ kampe koster han desværre for mange point, og det mener jeg ikke vi har råd til i det lange løb, hvis vi har ambitioner om europa og medaljer. En rutineret skandinav med 1-2 gode år igen og kontraktudløb ville være oplagt. Både Malthe Højholt og Jeppe Pedersen slår mig nærmere som teknisk stærke 8'ere. Især Jeppe P har imponeret mig med sin teknik, afleveringer og rolighed på bolden. Jeg antager ikke, at der kommer flere op til sommer? Det var vel netop Højholt og Pedersen der blot er blevet rykket op et år tidligere?

Til midterforsvaret synes jeg også vi er noget tynde. Bærtelsen har døjet med skader, og Kasper P har imo bare ikke det der skal til. Men måske der er noget på vej her. Synes at have hørt gode ting om ham Gabriel Christensen fra U19, men det er måske endnu for tidligt. Til slut kunne jeg godt tænke mig at et offensivt supplement med fart i støvlerne, og som kan operere fra højresiden i vores opstilling. Klitten og Tengstedt er vel hhv. til venstre og centralt. Hvis vores canadiske ven viser sig at være guds gave foran mål, så kan meget dog vindes der.

Alt i alt synes jeg egentlig at vi har en udmærket start-11'er, også hvis Okore og Rinne forsvinder. Men hvis vi lige får 1-2 nye ind den rigtige vej, så kan vi løfte os ganske klart, såfremt de rigtige forstærkninger kommer ind. Jeg er spændt på at se hvad vores norske ven kan trylle frem.
Fatter ikke du vil have en ny 6er til at "aflaste" MC, han ryger til en top 5 liga hvis han kan holde niveau over foråret, shit han har været god
MC til en top 5 liga?.....................................arhhhh.........
Vel, MC har nogle ret klare kompetencer. Om de rækker til en top 5-liga kan jeg ikke vurdere, men han kunne sagtens få en værdifuld rolle på et meget bedre hold end AaB’s.

For mig er problemet at de andre spillere omkring ham ikke rigtig kompenserer for hans svagheder. Vi mangler i høj grad seriøs fart på vores midtbane (incl. kanter, specielt når vi spillere 3-4-3). Og det er både fart i boldomgang og tophastighed i højntensitetløb der mangler. Parret med de egenskaber, ville han give rigtig god mening.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 11. mar 2020, 15:35

9000AaB skrev:
11. mar 2020, 11:06
NicoBasso skrev:
10. mar 2020, 19:08
jonas386 skrev:
9. mar 2020, 10:16
Ud
Okore
Rinne

Ind
Højre back (ung spiller der kan udfordre Pallesen) - Måske ham islændingen
6'er (Rutineret spiller der kan aflaste Magnus i større kampe)
Højre angriber (ung'ish spiller med fart i støvlerne)

Det er vel ikke for meget at antage Okore ikke forlænger, og vi sender Rinne videre? Andreas Hansen overtager nok Rinnes post, og Okore erstattes nok af Thelander, Ross eller Bærtelsen og Kasper P som sidste mand i midterforsvaret. Tænker man giver Patrick et år mere, men som yderste trupmedlem, og ikke som en spiller man regner med. Men som trupspiller tror jeg han er udmærket at have.
Derudover ser jeg gerne en forlængelse af Tengstedt. At Thellufsen bliver sendt videre, og der bliver fundet et nyt lejeophold til Wessam.

Det vil efterlade os med følgende trup

Målmand
Andreas Hansen

Højre back
Kristoffer Pallesen

Venstre back
Jakob Ahlmann
Lukas Klitten

Midterforsvar
Rasmus Thelander
Matias Ross
Anders Bærtelsen
Kasper Pedersen

Central midt
Magnus Christensen
Patrick Olsen
Iver Fossum
Jeppe Pedersen
Malthe Højholt
(Robert Kakeeto)

Frontkæde
Lucas Andersen
Kasper Kusk
Tom Van Weert
Frederik Børsting
Oliver Klitten

Øvrige
Søren Tengstedt
Patrick Kristensen
Aramis Kouzine
Rasmus Thellufsen
Wessam Abou Ali

Når jeg kaster et blik over truppen, så synes jeg egentlig at der er fin kvalitet og bredde. Men det er også tydeligt, at der skal et par folk ind til at lukke de sidste huller. Herunder især et supplement til Pallesen på højrebacken, men også en 6'er hvor vi pt KUN har Magnus. Magnus har spillet en fin sæson, men over 30+ kampe koster han desværre for mange point, og det mener jeg ikke vi har råd til i det lange løb, hvis vi har ambitioner om europa og medaljer. En rutineret skandinav med 1-2 gode år igen og kontraktudløb ville være oplagt. Både Malthe Højholt og Jeppe Pedersen slår mig nærmere som teknisk stærke 8'ere. Især Jeppe P har imponeret mig med sin teknik, afleveringer og rolighed på bolden. Jeg antager ikke, at der kommer flere op til sommer? Det var vel netop Højholt og Pedersen der blot er blevet rykket op et år tidligere?

Til midterforsvaret synes jeg også vi er noget tynde. Bærtelsen har døjet med skader, og Kasper P har imo bare ikke det der skal til. Men måske der er noget på vej her. Synes at have hørt gode ting om ham Gabriel Christensen fra U19, men det er måske endnu for tidligt. Til slut kunne jeg godt tænke mig at et offensivt supplement med fart i støvlerne, og som kan operere fra højresiden i vores opstilling. Klitten og Tengstedt er vel hhv. til venstre og centralt. Hvis vores canadiske ven viser sig at være guds gave foran mål, så kan meget dog vindes der.

Alt i alt synes jeg egentlig at vi har en udmærket start-11'er, også hvis Okore og Rinne forsvinder. Men hvis vi lige får 1-2 nye ind den rigtige vej, så kan vi løfte os ganske klart, såfremt de rigtige forstærkninger kommer ind. Jeg er spændt på at se hvad vores norske ven kan trylle frem.
Fatter ikke du vil have en ny 6er til at "aflaste" MC, han ryger til en top 5 liga hvis han kan holde niveau over foråret, shit han har været god
MC til en top 5 liga?.....................................arhhhh.........
Ved heller ikke om en top 5 liga er muligt.
MEN sammen med Kusk og Pallesen er MC vel den, som ham løftet sit spil mest i det nye system.
Hold op, hvor det klæder ham som ren opryder og pres spiller i det nye system! Synes han har været fremragende!
Nu røg Abildgaard til Rusland og jeg synes MC har været noget bedre end Abildgaard.
Kunne sagtens se MC i eks en Hollandsk eller Belgisk klub, hvis han fortsætter dette spil.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 11. mar 2020, 16:06

Gaarde6 skrev:
11. mar 2020, 15:35
Ved heller ikke om en top 5 liga er muligt.
MEN sammen med Kusk og Pallesen er MC vel den, som ham løftet sit spil mest i det nye system.
Hold op, hvor det klæder ham som ren opryder og pres spiller i det nye system! Synes han har været fremragende!
Nu røg Abildgaard til Rusland og jeg synes MC har været noget bedre end Abildgaard.
Kunne sagtens se MC i eks en Hollandsk eller Belgisk klub, hvis han fortsætter dette spil.
Jeg holder stadig på at PK - også i det nye system - fungerer bedre end Pallesen, men det er selvfølgelig ikke nødvendigvis i modsætning til dit udsagn.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 12. mar 2020, 15:27

AaB var ifølge BT interesserede i Ishak i vintertransfervinduet og de forventer vi genoptager den til sommer.

https://www.bt.dk/transfervinduet/trans ... k-angriber
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 12. mar 2020, 16:44

Forza skrev:
12. mar 2020, 15:27
AaB var ifølge BT interesserede i Ishak i vintertransfervinduet og de forventer vi genoptager den til sommer.

https://www.bt.dk/transfervinduet/trans ... k-angriber
Spændende! En spiller jeg selv har slået på tromme for herinde. Husker ham som stærkt spillende i Randers, og han ved helt sikkert hvor målet står. Men med FCM, Brøndby og sikkert OB som potentielle bejlere kunne det godt gå hen og blive dyrt. Jeg er heller ikke sikker på hvor han passer ind ft den nye stil, men han skal da være velkommen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 12. mar 2020, 16:45

jonas386 skrev:
12. mar 2020, 16:44
Forza skrev:
12. mar 2020, 15:27
AaB var ifølge BT interesserede i Ishak i vintertransfervinduet og de forventer vi genoptager den til sommer.

https://www.bt.dk/transfervinduet/trans ... k-angriber
Spændende! En spiller jeg selv har slået på tromme for herinde. Husker ham som stærkt spillende i Randers, og han ved helt sikkert hvor målet står. Men med FCM, Brøndby og sikkert OB som potentielle bejlere kunne det godt gå hen og blive dyrt. Jeg er heller ikke sikker på hvor han passer ind ft den nye stil, men han skal da være velkommen.
Jeg husker ikke hvilken type han er. Kan du uddybe hans kvaliteter? Udover at han kan score mål :)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 12. mar 2020, 16:56

Forza skrev:
12. mar 2020, 16:45
jonas386 skrev:
12. mar 2020, 16:44
Forza skrev:
12. mar 2020, 15:27
AaB var ifølge BT interesserede i Ishak i vintertransfervinduet og de forventer vi genoptager den til sommer.

https://www.bt.dk/transfervinduet/trans ... k-angriber
Spændende! En spiller jeg selv har slået på tromme for herinde. Husker ham som stærkt spillende i Randers, og han ved helt sikkert hvor målet står. Men med FCM, Brøndby og sikkert OB som potentielle bejlere kunne det godt gå hen og blive dyrt. Jeg er heller ikke sikker på hvor han passer ind ft den nye stil, men han skal da være velkommen.
Jeg husker ikke hvilken type han er. Kan du uddybe hans kvaliteter? Udover at han kan score mål :)
Husker ham som en ret komplet angriber da han spillede i Randers. Fysisk stærk. Teknisk. Ok hurtig. Gode afslutninger med begge ben og udmærket på låget. Umiddelbart en mere klassisk boksangriber end Van Weert og især Kusk. Men bestemt en spiller der kunne score mange mål på et hold som vores.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 12. mar 2020, 17:24

jonas386 skrev:
12. mar 2020, 16:44
Forza skrev:
12. mar 2020, 15:27
AaB var ifølge BT interesserede i Ishak i vintertransfervinduet og de forventer vi genoptager den til sommer.

https://www.bt.dk/transfervinduet/trans ... k-angriber
Spændende! En spiller jeg selv har slået på tromme for herinde. Husker ham som stærkt spillende i Randers, og han ved helt sikkert hvor målet står. Men med FCM, Brøndby og sikkert OB som potentielle bejlere kunne det godt gå hen og blive dyrt. Jeg er heller ikke sikker på hvor han passer ind ft den nye stil, men han skal da være velkommen.
Ishak var en klassespiller da han var i Randers. Men hvis vi er i konkurrence med de nævnte klubber, har vi næppe en chance.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 12. mar 2020, 18:31

jonas386 skrev:
12. mar 2020, 16:56
Forza skrev:
12. mar 2020, 16:45
jonas386 skrev:
12. mar 2020, 16:44
Forza skrev:
12. mar 2020, 15:27
AaB var ifølge BT interesserede i Ishak i vintertransfervinduet og de forventer vi genoptager den til sommer.

https://www.bt.dk/transfervinduet/trans ... k-angriber
Spændende! En spiller jeg selv har slået på tromme for herinde. Husker ham som stærkt spillende i Randers, og han ved helt sikkert hvor målet står. Men med FCM, Brøndby og sikkert OB som potentielle bejlere kunne det godt gå hen og blive dyrt. Jeg er heller ikke sikker på hvor han passer ind ft den nye stil, men han skal da være velkommen.
Jeg husker ikke hvilken type han er. Kan du uddybe hans kvaliteter? Udover at han kan score mål :)
Husker ham som en ret komplet angriber da han spillede i Randers. Fysisk stærk. Teknisk. Ok hurtig. Gode afslutninger med begge ben og udmærket på låget. Umiddelbart en mere klassisk boksangriber end Van Weert og især Kusk. Men bestemt en spiller der kunne score mange mål på et hold som vores.
Det lyder ikke dårligt. Men som Hanga siger bliver det nok nærmest umuligt med de konkurrenter der også har vist interesse.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 12. mar 2020, 20:42

Hanga skrev:
12. mar 2020, 17:24
jonas386 skrev:
12. mar 2020, 16:44
Forza skrev:
12. mar 2020, 15:27
AaB var ifølge BT interesserede i Ishak i vintertransfervinduet og de forventer vi genoptager den til sommer.

https://www.bt.dk/transfervinduet/trans ... k-angriber
Spændende! En spiller jeg selv har slået på tromme for herinde. Husker ham som stærkt spillende i Randers, og han ved helt sikkert hvor målet står. Men med FCM, Brøndby og sikkert OB som potentielle bejlere kunne det godt gå hen og blive dyrt. Jeg er heller ikke sikker på hvor han passer ind ft den nye stil, men han skal da være velkommen.
Ishak var en klassespiller da han var i Randers. Men hvis vi er i konkurrence med de nævnte klubber, har vi næppe en chance.
...og hvis vi alligevel skulle vinde den kamp, så bliver han sikkert for dyrtkøbt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 15. mar 2020, 11:35

Tvivler på fcm stadig er ude efter ham nu når de købte Ronnie. Det var nok mere en de forsøgte at købe før de fik ham.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Ham der Emil » 16. mar 2020, 00:47

Smutter Rinne til sommer, så ser jeg gerne Sebastian Mielitz hentes ind på en fri transfer, såfremt man ikke mener, at Hansen er klar til at blive 1. keeper på Superliga holdet.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 16. mar 2020, 09:25

Ham der Emil skrev:
16. mar 2020, 00:47
Smutter Rinne til sommer, så ser jeg gerne Sebastian Mielitz hentes ind på en fri transfer, såfremt man ikke mener, at Hansen er klar til at blive 1. keeper på Superliga holdet.
Nu ser jeg langt fra alle SE kampe, men mit indtryk er at Mielitz svinger meget i niveau og har et virkelig lavt bundniveau. Jeg har måske lidt svært ved at se vi skal hente en 30 årig middelmådig keeper som andet end reserve.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 16. mar 2020, 11:40

Jakobsen skrev:
16. mar 2020, 09:25
Ham der Emil skrev:
16. mar 2020, 00:47
Smutter Rinne til sommer, så ser jeg gerne Sebastian Mielitz hentes ind på en fri transfer, såfremt man ikke mener, at Hansen er klar til at blive 1. keeper på Superliga holdet.
Nu ser jeg langt fra alle SE kampe, men mit indtryk er at Mielitz svinger meget i niveau og har et virkelig lavt bundniveau. Jeg har måske lidt svært ved at se vi skal hente en 30 årig middelmådig keeper som andet end reserve.
Helt enig.

Jeg er egentlig ret tryg ved Anders Hansen, men vi skal selvfølgelig have en ny keeper ind der kan udfordre ham. Hvis det skal være en billig løsning, så synes jeg at Rafael Romo fra Silkeborg har set fin ud. Han har kontraktudløb 31.05.2020.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af hje1980 » 18. mar 2020, 12:30

Hanga skrev:
16. mar 2020, 11:40
Jakobsen skrev:
16. mar 2020, 09:25
Ham der Emil skrev:
16. mar 2020, 00:47
Smutter Rinne til sommer, så ser jeg gerne Sebastian Mielitz hentes ind på en fri transfer, såfremt man ikke mener, at Hansen er klar til at blive 1. keeper på Superliga holdet.
Nu ser jeg langt fra alle SE kampe, men mit indtryk er at Mielitz svinger meget i niveau og har et virkelig lavt bundniveau. Jeg har måske lidt svært ved at se vi skal hente en 30 årig middelmådig keeper som andet end reserve.
Helt enig.

Jeg er egentlig ret tryg ved Anders Hansen, men vi skal selvfølgelig have en ny keeper ind der kan udfordre ham. Hvis det skal være en billig løsning, så synes jeg at Rafael Romo fra Silkeborg har set fin ud. Han har kontraktudløb 31.05.2020.
Hvis Rinne smutter for et større million beløb (som han gør på et tidspunkt), så skal der selvfølgelig hentes en fuldgod erstatning. Jeg tænker enten til sommer eller næste sommer så må en Grytebust også snart være træt af bænken i FCK.
Det er den klasse vi skal have i målet. Ikke en der har "set fin ud".

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 18. mar 2020, 12:34

hje1980 skrev:
18. mar 2020, 12:30
Hanga skrev:
16. mar 2020, 11:40
Jakobsen skrev:
16. mar 2020, 09:25
Ham der Emil skrev:
16. mar 2020, 00:47
Smutter Rinne til sommer, så ser jeg gerne Sebastian Mielitz hentes ind på en fri transfer, såfremt man ikke mener, at Hansen er klar til at blive 1. keeper på Superliga holdet.
Nu ser jeg langt fra alle SE kampe, men mit indtryk er at Mielitz svinger meget i niveau og har et virkelig lavt bundniveau. Jeg har måske lidt svært ved at se vi skal hente en 30 årig middelmådig keeper som andet end reserve.
Helt enig.

Jeg er egentlig ret tryg ved Anders Hansen, men vi skal selvfølgelig have en ny keeper ind der kan udfordre ham. Hvis det skal være en billig løsning, så synes jeg at Rafael Romo fra Silkeborg har set fin ud. Han har kontraktudløb 31.05.2020.
Hvis Rinne smutter for et større million beløb (som han gør på et tidspunkt), så skal der selvfølgelig hentes en fuldgod erstatning. Jeg tænker enten til sommer eller næste sommer så må en Grytebust også snart være træt af bænken i FCK.
Det er den klasse vi skal have i målet. Ikke en der har "set fin ud".
Jeg ser helt klart hellere vores næste målmand vi henter udefra skal være et talent. Vi har Hansen, som skulle udvikle sig rigtigt godt og være skræddersyet til spillestilen og i hvert fald som minimum er en middelmådig Superligamålmand. Så hellere hente en ung med potentiale som måske starter med at være reserve.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 18. mar 2020, 12:41

hje1980 skrev:
18. mar 2020, 12:30
Hvis Rinne smutter for et større million beløb (som han gør på et tidspunkt), så skal der selvfølgelig hentes en fuldgod erstatning. Jeg tænker enten til sommer eller næste sommer så må en Grytebust også snart være træt af bænken i FCK.
Det er den klasse vi skal have i målet. Ikke en der har "set fin ud".
Enig - i hvert fald skal der være en konkurrencesituation. Nicolai Larsen er muligvis på markedet til sommer og selvom jeg ikke er hans største fan, kunne man jo godt lave en 1-2-årig aftale med ham og så lade kampen om pladsen være åben, ligesom den i perioder har været i FCN mellem Nicolai Larsen og Peter Vindahl.

Det kunne også være en endnu yngre målmand end Andreas Hansen, der trods alt er 24. Der har jeg ikke ret godt kendskab til markedet og har svært ved at få øje på de åbenlyse muligheder inden for landets grænser.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 18. mar 2020, 13:12

Yankee skrev:
18. mar 2020, 12:41
hje1980 skrev:
18. mar 2020, 12:30
Hvis Rinne smutter for et større million beløb (som han gør på et tidspunkt), så skal der selvfølgelig hentes en fuldgod erstatning. Jeg tænker enten til sommer eller næste sommer så må en Grytebust også snart være træt af bænken i FCK.
Det er den klasse vi skal have i målet. Ikke en der har "set fin ud".
Enig - i hvert fald skal der være en konkurrencesituation. Nicolai Larsen er muligvis på markedet til sommer og selvom jeg ikke er hans største fan, kunne man jo godt lave en 1-2-årig aftale med ham og så lade kampen om pladsen være åben, ligesom den i perioder har været i FCN mellem Nicolai Larsen og Peter Vindahl.

Det kunne også være en endnu yngre målmand end Andreas Hansen, der trods alt er 24. Der har jeg ikke ret godt kendskab til markedet og har svært ved at få øje på de åbenlyse muligheder inden for landets grænser.
Jah, da vi tog chancen med Nicolaj Larsen i sin tid, da Karim for lod os, var det en god beslutning. Jeg synes Hansen har set god ud de gange jeg har set ham, og det lyder også til at være det generelle billede af ham i AaB. Vi er i en presset økonomisk situation der absolut ikke er blevet bedre med Cirkus Corona.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 20. mar 2020, 08:59

Yankee skrev:
18. mar 2020, 12:41
hje1980 skrev:
18. mar 2020, 12:30
Hvis Rinne smutter for et større million beløb (som han gør på et tidspunkt), så skal der selvfølgelig hentes en fuldgod erstatning. Jeg tænker enten til sommer eller næste sommer så må en Grytebust også snart være træt af bænken i FCK.
Det er den klasse vi skal have i målet. Ikke en der har "set fin ud".
Enig - i hvert fald skal der være en konkurrencesituation. Nicolai Larsen er muligvis på markedet til sommer og selvom jeg ikke er hans største fan, kunne man jo godt lave en 1-2-årig aftale med ham og så lade kampen om pladsen være åben, ligesom den i perioder har været i FCN mellem Nicolai Larsen og Peter Vindahl.

Det kunne også være en endnu yngre målmand end Andreas Hansen, der trods alt er 24. Der har jeg ikke ret godt kendskab til markedet og har svært ved at få øje på de åbenlyse muligheder inden for landets grænser.
Jeg synes ikke vi skal hente Larsen tilbage. Enten en ung keeper med potentiale eller en profil, afhængigt af om man vil satse på Hansen eller ej.

Nicolai Larsen er ingen af delene. Han er en middelmådig Superliga keeper i mine øjne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 20. mar 2020, 09:45

Forza skrev:
20. mar 2020, 08:59
Yankee skrev:
18. mar 2020, 12:41
hje1980 skrev:
18. mar 2020, 12:30
Hvis Rinne smutter for et større million beløb (som han gør på et tidspunkt), så skal der selvfølgelig hentes en fuldgod erstatning. Jeg tænker enten til sommer eller næste sommer så må en Grytebust også snart være træt af bænken i FCK.
Det er den klasse vi skal have i målet. Ikke en der har "set fin ud".
Enig - i hvert fald skal der være en konkurrencesituation. Nicolai Larsen er muligvis på markedet til sommer og selvom jeg ikke er hans største fan, kunne man jo godt lave en 1-2-årig aftale med ham og så lade kampen om pladsen være åben, ligesom den i perioder har været i FCN mellem Nicolai Larsen og Peter Vindahl.

Det kunne også være en endnu yngre målmand end Andreas Hansen, der trods alt er 24. Der har jeg ikke ret godt kendskab til markedet og har svært ved at få øje på de åbenlyse muligheder inden for landets grænser.
Jeg synes ikke vi skal hente Larsen tilbage. Enten en ung keeper med potentiale eller en profil, afhængigt af om man vil satse på Hansen eller ej.

Nicolai Larsen er ingen af delene. Han er en middelmådig Superliga keeper i mine øjne.
Han er en solid superligakeeper med god erfaring. Hvis man virkelig tror på Andreas Hansen skal være den nye 1- målmand, ville han være en rigtig fin mand til at holde ham til ilden, og måle sig op imod. Hvis man ikke er helt overbevist om Andreas Hansen, er jeg enig i at Nicolai Larsen er sådan lidt lala, men det er ikke sikkert at vi har mulighed for at hente fra en væsentligt højere hylde.

Jeg tror nu slet ikke han er interesseret i at komme tilbage - eller vi er interesserede i ham. Det virkede ikke til at hverken han eller AaB var rigtig kede af at kontrakten i sin tid ikke blev forlænget.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Låst