Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
RufusTheDog

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af RufusTheDog » 19. aug 2020, 10:41

Det ville være en god case, hvis folk stoppede med skrive case i hvert andet indlæg. Tak!

Magster
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 6. jul 2017, 12:38

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Magster » 19. aug 2020, 10:43

FIDEL skrev:
19. aug 2020, 10:38
Magster skrev:
19. aug 2020, 10:28
Jeg er helt med på præmissen om signal værdien i at sælge en spiller til en konkurrent, jeg kunne ærligt talt ikke være mere ligeglad dog, hvis det var Lucas, jo så var det en anden snak, men det er det IKKE! Det er Olsen, og jeg vil vædde på at AaB har fået et godt bud, har sagt fint, tag du en snak med dem, og så har hans loyalitet været så lille at en større løn-check var udslagsgivenede, det kan jeg sgu ikke holde i mod ham, lad os sige han er gået fra 100k i AaB til 180k i GF' eller lign. Uden nogen særlig forhold til Aalborg og AaB ville jeg selv ikke være i tvivl om et skifte, money talks, både for klub og spiller er min pointe.

Anyways, jeg tror vi bliver fint tilfreds når Markus Henriksen lige har spillet sig i form, og kommer i gang med landsholds ping pong med Fossum - Mark my words.. :)
Altså, henter Inge André Markus Henriksen, så får han gudestatus i Aalborg. Meeeen den er nok liiiige urealistisk nok. Dog bør der være penge i kassen nu til at give en stor profil en flot løn og sign on, hvis nødvendigt.
Mon ikke Ferreira bliver præsenteret idag!?

Rygtet om Tosin Kehinde til enten os eller agf, er også meget interessant. Kehinde er en spiller, som kan erstatte Lucas om 1 års tid, når Lucas flyver fra reden. Kehinde har ihvertfald potentialet, men mangler et slutprodukt på sine aktioner.
Det var Fossum vel også før det skete - Virker som om han skal have et reboot af karrieren efter et dumt halvt år i Bristol, men ja - det er wishful thinking, det skal man have lov til. :)

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af andreasaab89 » 19. aug 2020, 10:47

1) Man skal huske at Olsen blev tidligt professionel og INGEN uddannelse har at falde tilbage på. Og han har aldrig rigtig spillet steder hvor han har tjent godt. Manden er 27 år. Jeg tror også han tænker lidt på at han har 3-4 gode år tilbage til at skulle tjene boksen og han ikke har noget at falde tilbage på? Hvis AGF giver ham 200K eksempelvis og vi gav ham 80 så kan jeg godt se det fra hans vinkel.

2) Samtidig er det et spørgsmål hvilken formation vi vil spille. Kører vi hårdt på at holde end 3-4-3 passer Olsen ikke rigtigt ind. Han er ikke god nok defensivt til at være en af de 2 centrale spillere og som falsk 9'er tror jeg stadig Prica og Van Weert er tiltænkt. Han passede perfekt ind som 8'er i vores 3-mands midtbane.
Fossum er klart passende ind centralt og så mangler vi en ekstra type der som virkelig har en enorm arbejdsradios men stadig er stærk på bolden.
Tror MC og portugiseren er set som backup og vi sigter på at få en super spiller ind ved siden af Fossum her.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Uldahl » 19. aug 2020, 10:49

Holder det med + 1 million € så er det sgu en fin handel af Inge, jeg er sikker på han kan finde en spiller der passer bedre til 3-4-3 systemet end PO.

Hans defensive mangler taget i betratning, så passer han ikke skide godt ind i det nye system. Fin pris for en fodbold nomade der er hentet for 500.000. Vi er i gang med at bygget et hold op og det koster penge, PO er en fin case, og de penge kan bruges bedre.

Brugeravatar
Kallerhauge
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 31. okt 2008, 14:12
Geografisk sted: 9982 Ålbæk

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kallerhauge » 19. aug 2020, 10:53

Det er vel kun tiden der kan vise om det her er en god eller dårlig handel.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 19. aug 2020, 10:54

Uldahl skrev:
19. aug 2020, 10:49
Holder det med + 1 million € så er det sgu en fin handel af Inge, jeg er sikker på han kan finde en spiller der passer bedre til 3-4-3 systemet end PO.

Hans defensive mangler taget i betratning, så passer han ikke skide godt ind i det nye system. Fin pris for en fodbold nomade der er hentet for 500.000. Vi er i gang med at bygget et hold op og det koster penge, PO er en fin case, og de penge kan bruges bedre.
Der var en Århus-gut der skrev at vi havde fået 10 mio. + 15 % ved videresalg. Hvis det er sandt er det mere end godkendt.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Uldahl » 19. aug 2020, 10:58

Julgranen skrev:
19. aug 2020, 10:54
Uldahl skrev:
19. aug 2020, 10:49
Holder det med + 1 million € så er det sgu en fin handel af Inge, jeg er sikker på han kan finde en spiller der passer bedre til 3-4-3 systemet end PO.

Hans defensive mangler taget i betratning, så passer han ikke skide godt ind i det nye system. Fin pris for en fodbold nomade der er hentet for 500.000. Vi er i gang med at bygget et hold op og det koster penge, PO er en fin case, og de penge kan bruges bedre.
Der var en Århus-gut der skrev at vi havde fået 10 mio. + 15 % ved videresalg. Hvis det er sandt er det mere end godkendt.
Absolut. Det virker som om at flere her inde lukker øjnene for hans mangler, og lader sig forblænde af hans atitude. Godt arbejde af Inge.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 19. aug 2020, 10:59

RufusTheDog skrev:
19. aug 2020, 10:41
Det ville være en god case, hvis folk stoppede med skrive case i hvert andet indlæg. Tak!
Haha, ro på ven :-)

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 854
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af hit666 » 19. aug 2020, 11:00

Patrick (Rundetrunte) Olsen var en god spiller men vi kan finde bedre ........................BUM :cool:
AaB AaB AaB AaB

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 19. aug 2020, 11:08

Kunne det være jeg får mit ønske opfyldt med en 2 årige kontrakt til Sparv, samtidig med vi får den unge Portugiser ind, så vi sikre fødekæden, men samtidig har et højt stabilt niveau. Synes også, at kunne høre på Sparv, at han kun snakker "rigtigt" med en interessant klub, men at det trak ud - det kunne være PO handlen...

Er bare usikker på om han er udpræget 6er, og ikke kan fylde den 2 mands-midtbane. Men igen vi har Fossum som ikke 10 vilde heste kunne holder tilbage fra at løbe forlæns...

RufusTheDog

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af RufusTheDog » 19. aug 2020, 11:09

Julgranen skrev:
19. aug 2020, 10:59
RufusTheDog skrev:
19. aug 2020, 10:41
Det ville være en god case, hvis folk stoppede med skrive case i hvert andet indlæg. Tak!
Haha, ro på ven :-)
Du skulle aldrig have sat det skib i søen. Men OK - PO er da en grotesk god case.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 19. aug 2020, 11:10

Julgranen skrev:
19. aug 2020, 10:54
Uldahl skrev:
19. aug 2020, 10:49
Holder det med + 1 million € så er det sgu en fin handel af Inge, jeg er sikker på han kan finde en spiller der passer bedre til 3-4-3 systemet end PO.

Hans defensive mangler taget i betratning, så passer han ikke skide godt ind i det nye system. Fin pris for en fodbold nomade der er hentet for 500.000. Vi er i gang med at bygget et hold op og det koster penge, PO er en fin case, og de penge kan bruges bedre.
Der var en Århus-gut der skrev at vi havde fået 10 mio. + 15 % ved videresalg. Hvis det er sandt er det mere end godkendt.
Hvis det er sandheden - så begynder jeg at komme ned på jorden igen :thumbsup:

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 19. aug 2020, 11:11

raekkeettre skrev:
19. aug 2020, 11:08
Kunne det være jeg får mit ønske opfyldt med en 2 årige kontrakt til Sparv, samtidig med vi får den unge Portugiser ind, så vi sikre fødekæden, men samtidig har et højt stabilt niveau. Synes også, at kunne høre på Sparv, at han kun snakker "rigtigt" med en interessant klub, men at det trak ud - det kunne være PO handlen...

Er bare usikker på om han er udpræget 6er, og ikke kan fylde den 2 mands-midtbane. Men igen vi har Fossum som ikke 10 vilde heste kunne holder tilbage fra at løbe forlæns...
Hvad i alverden skal vi med Sparv, som var reserve i FCM og som efterhånden er ved at være gammel?

Sparv ryger med 90 % sikkerhed til Sverige.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 19. aug 2020, 11:12

RufusTheDog skrev:
19. aug 2020, 11:09
Du skulle aldrig have sat det skib i søen. Men OK - PO er da en grotesk god case.
:thumbsup: Hahaha, han er faktisk en grotesk case.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 19. aug 2020, 11:15

Julgranen skrev:
19. aug 2020, 11:11
raekkeettre skrev:
19. aug 2020, 11:08
Kunne det være jeg får mit ønske opfyldt med en 2 årige kontrakt til Sparv, samtidig med vi får den unge Portugiser ind, så vi sikre fødekæden, men samtidig har et højt stabilt niveau. Synes også, at kunne høre på Sparv, at han kun snakker "rigtigt" med en interessant klub, men at det trak ud - det kunne være PO handlen...

Er bare usikker på om han er udpræget 6er, og ikke kan fylde den 2 mands-midtbane. Men igen vi har Fossum som ikke 10 vilde heste kunne holder tilbage fra at løbe forlæns...
Hvad i alverden skal vi med Sparv, som var reserve i FCM og som efterhånden er ved at være gammel?

Sparv ryger med 90 % sikkerhed til Sverige.
Spiller han ikke stadigvæk på det Finske landshold der skal til EM - og han har været skadet i et stykke tid, og synes når han er kommet ind, så har han været god. Han er bare blevet slået af, af 2 SINDSYGE stærke midtbanespillere i FCM, så kvaliteten til vores hold tror jeg bestemt han har, og han er gratis.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 19. aug 2020, 11:20

Nå, men AaB viser da en potentiel investor, at de kan tjene penge på sine spillere. Lige netop dette tror jeg er meget vigtigt for AaB i denne tid. :S

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 19. aug 2020, 11:20

De 15% er maksimalt 3 millioner oveni, og så skal det være fordi Olsen brænder ligaen og europa totalt af, og solgt for 20-30 millioner. Det er der vel ingen der tror på er realistisk, hans alder og GF's europa muligheder taget i betragtning. Det er for mig at se kun en god situation, hvis vi formår at finde en bedre spiller til billigere penge, og jeg er sgu spændt på hvor vi skal finde de 10 mål over en sæson som Olsen har præsteret. Det er ikke ham portugiseren der fylder det hul, og mit indtryk er da også, at han er en spiller der ville komme uanset om Olsen var solgt eller ej.

Hvis Inge formår at hente en absolut hylde-A spiller med de rigtige kompetencer, så kan vi snakke om den gode case. Hvis ikke, så er det imo ikke noget at juble voldsomt over. Det er ikke aktier vi leger med.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 19. aug 2020, 11:20

Har vi hørt PO nogle steder offentligt sige tak til fans og klubben? Synes det er lidt mærkeligt, da det mange gange er med i de presseudsendelser som klubberne laver ved en handlen. Men der står intet i det jeg har set...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 19. aug 2020, 11:22

raekkeettre skrev:
19. aug 2020, 11:20
Har vi hørt PO nogle steder offentligt sige tak til fans og klubben? Synes det er lidt mærkeligt, da det mange gange er med i de presseudsendelser som klubberne laver ved en handlen. Men der står intet i det jeg har set...
Jo det har han gjort, mener det var en artikel i tipsbladet jeg så det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 19. aug 2020, 11:25

Vi skal ha´ den Ferreira-transfer idag, som et lille plaster på såret!!!!! :aabfan:

Låst