Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 13. jul 2020, 12:26

Frygah skrev:
13. jul 2020, 10:05
Forza skrev:
13. jul 2020, 09:18
MrBangDK skrev:
13. jul 2020, 09:13
Forza skrev:
13. jul 2020, 09:02
Udover Matthew som ikke blev til noget, har der godt nok været stille med rygterne.

Med tanke på at man leder efter spillere til alle kæder, må man enten være langt fra at hente spillere eller også har man virkelig fået lukket af for mediernes kilder i klubben. Jeg håber det sidste er tilfældet.

Vi trænger virkelig til nogle transfernyheder.
Måske man venter til sæsonen er slut med at melde noget som helst ud. Fokus på nuværende trup og så videre til næste års..
Det tror jeg du har ret i. Men der er trods alt ret lukket på rygtefronten også. Der plejer at dukke noget op.
Arh, jeg synes faktisk AaB er blevet markant bedre til at holde mund omkring transferrygter i de senere år. Det er pisseirriterende for os som fans, men vel alligevel et sundhedstegn for klubben som professionel aktør på spillermarkedet.
Så er vi jo enige :)

Ja, det er pisse irriterende for os men det er heldigvis en fordel for klubben at stikkerlinjen ikke er åben.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 13. jul 2020, 12:52

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mogens » 13. jul 2020, 13:21

Køllen I Møllen skrev:
11. jul 2020, 08:03
troelsh skrev:
11. jul 2020, 07:18
Mr. Larsen skrev:
10. jul 2020, 17:46
gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo konsekvensen af at klubben de senere år har sejlet rundt sportslig, AGF er en up comming klub med bedre og bedre sportslige resultater de senere år, er det virkelig så underligt at han vælger en klub hvor chancen for at vinde noget er betydelig større end hvor han kommer fra?

Held og Lykke Tengsted, ingen sure miner herfra pøj pøj med fodbold karrieren ! :thumbsup:
Jeg håber virkelig ikke mange fans har det på samme måde som dig, for som AaB fan bør det løbe en koldt op ad ryggen når et af vores lovende talenter skifter til en rival.

Talentudvikling er grundstenen i vores klub, og hvis vi bare klapper i hænderne og siger “Nårh ja Århus er jo også større end Aalborg, og Nårh ja de har bare et større potentiale end os” så har vi da for alvor kastet håndklædet i ringen, og kalde os middelmådighedens højborg.

Med tanker på vi de sidste tyve år har været milevidt foran agf, er det utrolig hvor hurtigt et øjebliksbillede kan mudrer det hele til.

Hvis vi ønsker vores ledelse skal udstråle vi er stor klub i Danmark, så kræver det som minimum selvforståelsen blandt fans er den samme. Aalborg er også en meget større by end Herning, og meget kan man sige om hedebønderne men selvforståelsen har aldrig fejlet noget, hvilket man nogengange savner blandt visse nordjyder.
Ville være meget enig med dig hvis Tengstedt var et kæmpestort talent. Som eksvis Silberbauer var det. Men Tengstedt er 20 år gammel. Hvor mange starter har han for AaB? Han er ikke noget særligt. Jeg ville gerne have beholdt ham men som reserve. At han gerne vil videre til Agf kan ikke bringe mit pis i kog. Havde han været et supertalent havde det været noget helt andet.
Af de 3 kampe jeg så u19 sidste sæson, der var Tengstedt i top2 i alle tre kampe på et utrolig profilrigt hold. Jeg ved, at 3 kampe ikke betyder det store, men jeg synes, at han absolut var en af de mest spændende spillere.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

ebbejeppe
2. div
2. div
Indlæg: 120
Tilmeldt: 15. maj 2006, 12:25

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af ebbejeppe » 13. jul 2020, 13:44

Mens der tilsyneladende ikke sker alverden, kunne jeg godt tænke mig at debattere målmandsposten, hvor jeg håber, at nogen med mere indsigt end mig kan byde ind.

Rinne står senest flot kamp i Farum og det virker ikke til, at et salg denne sommer er urealistisk. Særligt med Inges udtalelser for nyligt (https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... inne-salg/)

Andreas Hansen ligner en mand, der er udset til at tage over, så spørgsmålet er ham, der skal være hans konkurrent/anden keeper. Hvem kan være interessante og realistiske for os? Og er der nogen, der ved, hvad vi kan forvente af Nicolai Christensen? Er aktuel til at være back-up, en fremtidens mand eller ikke en, vi kan forvente se få førsteholdskampe?

Jeg synes i øvrigt, at det er iøjnefaldende, at AaB over de seneste år har leveret så få målmænd fra egne rækker. Der har vel ikke været en keeper siden Stenild, som reelt har været i nærheden af en stamplads (og det vel +10 år siden). Og før Stenild skal vi vel tilbage til Jimmy. Måske blot en tilfældighed, men det undrer mig alligevel, at talentafdelingen har leveret en markant del førsteholdskampe på alle øvrige positioner, mens det er meget længe siden, at vi har set en keeper fra egne rækker.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FlæskeFrank » 13. jul 2020, 13:57

Nicolai Flø fra Vendsyssel er vel den oplagte toer/konkurrent, hvis Rinne smutter. Han har kontraktudløb, prøvet superligaen. Ikke prangende men leverer varen, især hvis man satser på Andreas Hansen.
- FlæskeFrank

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af 9000AaB » 13. jul 2020, 15:55

FlæskeFrank skrev:
13. jul 2020, 13:57
Nicolai Flø fra Vendsyssel er vel den oplagte toer/konkurrent, hvis Rinne smutter. Han har kontraktudløb, prøvet superligaen. Ikke prangende men leverer varen, især hvis man satser på Andreas Hansen.
Har Flø ikke været i AaB tidligere?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 13. jul 2020, 16:26

FlæskeFrank skrev:
13. jul 2020, 13:57
Nicolai Flø fra Vendsyssel er vel den oplagte toer/konkurrent, hvis Rinne smutter. Han har kontraktudløb, prøvet superligaen. Ikke prangende men leverer varen, især hvis man satser på Andreas Hansen.
Det bliver spændende hvis Rinne sælges. Det ligner ikke vi har noget mega talent internt så med formodningen om at Hansen bliver 1. valg så er spørgsmålet vel om man går "Hansen-vejen" og henter den kommende førstekeeper eller om man går "Tømrer Carsten vejen" og primært henter en trænings-/garderingsmålmand i håbet om man kun skal bruge ham i meget få kampe. Flø som der nævnes kunne vel være et bud, hvis man går "Tømrer Carsten vejen".
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af michael_nagg » 13. jul 2020, 16:47

Rønnow er for nylig blevet bedt om at finde en ny klub. Men han er nok for dyr

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 13. jul 2020, 17:24

Så for satan. Vi lejer en fransk spiller, Timothé Nkada.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 13. jul 2020, 17:31

FIDEL skrev:
13. jul 2020, 17:24
Så for satan. Vi lejer en fransk spiller, Timothé Nkada.
Ja, hvis det er med klausul er det spændende. Ellers er det ikke specielt vildt. Ligue 1 er altså ikke så stærkt at en 20 årig spillet med enkelte indhop kan komme og gøre en forskel i suppen.

Edit: men fedt med en chef der tør hente spillere fra utraditionelle lande.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af RicoBR02 » 13. jul 2020, 17:33


FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 13. jul 2020, 17:34

Buzz Killington skrev:
13. jul 2020, 17:31
FIDEL skrev:
13. jul 2020, 17:24
Så for satan. Vi lejer en fransk spiller, Timothé Nkada.
Ja, hvis det er med klausul er det spændende. Ellers er det ikke specielt vildt. Ligue 1 er altså ikke så stærkt at en 20 årig spillet med enkelte indhop kan komme og gøre en forskel i suppen.
Rigtigt. Han er en erstatning for Tengstedt, så nok kun en midlertidig løsning.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 13. jul 2020, 17:37

FIDEL skrev:
13. jul 2020, 17:34
Buzz Killington skrev:
13. jul 2020, 17:31
FIDEL skrev:
13. jul 2020, 17:24
Så for satan. Vi lejer en fransk spiller, Timothé Nkada.
Ja, hvis det er med klausul er det spændende. Ellers er det ikke specielt vildt. Ligue 1 er altså ikke så stærkt at en 20 årig spillet med enkelte indhop kan komme og gøre en forskel i suppen.
Rigtigt. Han er en erstatning for Tengstedt, så nok kun en midlertidig løsning.
Det er bare Tipsbladets overskrift der kalder ham en erstatning for Tengeren. Men de har bare sakset nyheden fra et fransk medie uden at forhøre sig med nogen med relation til AaB. Så vi ved ikke rigtigt noget om hvad tanken bag er.

Chant'et skriver dog sig selv. Hvem ka'...

Edit: Southampton har tidligere været ude efter ham:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/03/29/d ... the-nkada/
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 13. jul 2020, 17:57

Håber lidt, at det er en and. Kan se der har været snak om Southampton da han skiftede til Rennes, så sikkert et udmærket talent. Men der må være mere fidus i at hente bevist kvalitet der enten kan være her nogle sæsoner, eller som vi kan tjene nogle penge på. Lejemål kan være fint, men jeg ser ikke meget perspektiv i en 20 årig franskmand, der ikke har mere interesse i AaB end den øjeblikkelige sæson.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af mich1596 » 13. jul 2020, 18:01

Ja ja, så sker da der et eller andet, håber de har scoutet ham ordentligt, men dufter af lottokupon og det kan jo være fint nok.
Nogle kuponer går jo hjem.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 13. jul 2020, 18:38

Spændende med et utraditionelt navn. Alene det han er inde omkring u-19 landsholdet i Frankrig gør ham ret spændende.

Omvendt skal vi simpelthen have en købsoption for det giver mening for mig. Der er en utrolig stor upside ved ham hvis det er tilfældet og det ville give ret mening for han er nok i den dyre ende for en klub som AaB.

Med AaB’s store ambitionsniveau på salgsfronten, så nytter det heller ikke meget med lejeaftaler for unge - uden købsklausul. De unge der spiller skal være salgsbare. Ellers er erfaring vel mere attraktivt for os på leje.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af ekni99 » 13. jul 2020, 18:38

jonas386 skrev:
13. jul 2020, 17:57
Håber lidt, at det er en and. Kan se der har været snak om Southampton da han skiftede til Rennes, så sikkert et udmærket talent. Men der må være mere fidus i at hente bevist kvalitet der enten kan være her nogle sæsoner, eller som vi kan tjene nogle penge på. Lejemål kan være fint, men jeg ser ikke meget perspektiv i en 20 årig franskmand, der ikke har mere interesse i AaB end den øjeblikkelige sæson.
Stade Reims, ikke Rennes.

Der er 4-500km mellem de to byer.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 13. jul 2020, 18:41

Forza skrev:
13. jul 2020, 18:38
Spændende med et utraditionelt navn. Alene det han er inde omkring u-19 landsholdet i Frankrig gør ham ret spændende.

Omvendt skal vi simpelthen have en købsoption for det giver mening for mig. Der er en utrolig stor upside ved ham hvis det er tilfældet og det ville give ret mening for han er nok i den dyre ende for en klub som AaB.

Med AaB’s store ambitionsniveau på salgsfronten, så nytter det heller ikke meget med lejeaftaler for unge - uden købsklausul. De unge der spiller skal være salgsbare. Ellers er erfaring vel mere attraktivt for os på leje.
Kan man tænke sig, at han i første omgang har sagt ja til en lejeaftale for at se AaB an?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 13. jul 2020, 18:50

177 høj og 68 kg. Det kunne tyde på en teknisk/hurtig spiller.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 13. jul 2020, 18:50

Funky skrev:
13. jul 2020, 18:41
Forza skrev:
13. jul 2020, 18:38
Spændende med et utraditionelt navn. Alene det han er inde omkring u-19 landsholdet i Frankrig gør ham ret spændende.

Omvendt skal vi simpelthen have en købsoption for det giver mening for mig. Der er en utrolig stor upside ved ham hvis det er tilfældet og det ville give ret mening for han er nok i den dyre ende for en klub som AaB.

Med AaB’s store ambitionsniveau på salgsfronten, så nytter det heller ikke meget med lejeaftaler for unge - uden købsklausul. De unge der spiller skal være salgsbare. Ellers er erfaring vel mere attraktivt for os på leje.
Kan man tænke sig, at han i første omgang har sagt ja til en lejeaftale for at se AaB an?
Sagtens. Og AaB har jo samme interesse for at kende niveauet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst