Formation efter transfervinduet

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af FlæskeFrank » 3. maj 2021, 08:26

Det samme kan du jo sige om de offensive folk som Samuelsen og Kusk. De laver alt for få mål som slutprodukt end deres løn og placering på banen fordrer.

Når det er sagt, så indgår alle tre i nogle spilsituationer, som vi gerne vil fremelske.

Jeg tror, at van Weert vil acceptere en rolle som andenviolin. Det kan jeg f.eks. ikke forestille mig en Ronnie Schwartz vil.

Men pris og længde skal være rigtig.
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5269
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af R Rosenberg » 3. maj 2021, 08:45

Freddie skrev:
3. maj 2021, 07:24
Van Weert bærer hovedansvaret for, at AaB spiller nedrykningsspil.
Aaaaah...
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af Yankee » 3. maj 2021, 08:54

FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 08:26
Det samme kan du jo sige om de offensive folk som Samuelsen og Kusk. De laver alt for få mål som slutprodukt end deres løn og placering på banen fordrer.

Når det er sagt, så indgår alle tre i nogle spilsituationer, som vi gerne vil fremelske.

Jeg tror, at van Weert vil acceptere en rolle som andenviolin. Det kan jeg f.eks. ikke forestille mig en Ronnie Schwartz vil.

Men pris og længde skal være rigtig.
Uhørt at sætte Kasper Kusk i samme sætning som Samuelsen og van Weert.

Kasper Kusk har været en af de bedste kreative spillere i Superligaen i denne sæson. Han fører ligaen på antal åbne chancer skabt hos både Wyscout og Superliga.dk og ligger meget højt på både assists og expected assists. Det er helt rigtigt at Kasper Kusk skylder et par mål set over hele sæsonen, men det er godt nok ikke det rigtige sted at placere skylden for den manglende top-6.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5176
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af Jakobsen » 3. maj 2021, 08:56

Yankee skrev:
3. maj 2021, 08:54
FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 08:26
Det samme kan du jo sige om de offensive folk som Samuelsen og Kusk. De laver alt for få mål som slutprodukt end deres løn og placering på banen fordrer.

Når det er sagt, så indgår alle tre i nogle spilsituationer, som vi gerne vil fremelske.

Jeg tror, at van Weert vil acceptere en rolle som andenviolin. Det kan jeg f.eks. ikke forestille mig en Ronnie Schwartz vil.

Men pris og længde skal være rigtig.
Uhørt at sætte Kasper Kusk i samme sætning som Samuelsen og van Weert.

Kasper Kusk har været en af de bedste kreative spillere i Superligaen i denne sæson. Han fører ligaen på antal åbne chancer skabt hos både Wyscout og Superliga.dk og ligger meget højt på både assists og expected assists. Det er helt rigtigt at Kasper Kusk skylder et par mål set over hele sæsonen, men det er godt nok ikke det rigtige sted at placere skylden for den manglende top-6.
Enig, Samuelsen har jo vist lovende spillemæssige takter i starten, men jeg synes han er blegnet noget og, at han giver indtryk af at være en meget rusten spiller. Jeg begynder at tvivle på, at han er her efter ferien.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af FlæskeFrank » 3. maj 2021, 09:06

Yankee skrev:
3. maj 2021, 08:54
FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 08:26
Det samme kan du jo sige om de offensive folk som Samuelsen og Kusk. De laver alt for få mål som slutprodukt end deres løn og placering på banen fordrer.

Når det er sagt, så indgår alle tre i nogle spilsituationer, som vi gerne vil fremelske.

Jeg tror, at van Weert vil acceptere en rolle som andenviolin. Det kan jeg f.eks. ikke forestille mig en Ronnie Schwartz vil.

Men pris og længde skal være rigtig.
Uhørt at sætte Kasper Kusk i samme sætning som Samuelsen og van Weert.

Kasper Kusk har været en af de bedste kreative spillere i Superligaen i denne sæson. Han fører ligaen på antal åbne chancer skabt hos både Wyscout og Superliga.dk og ligger meget højt på både assists og expected assists. Det er helt rigtigt at Kasper Kusk skylder et par mål set over hele sæsonen, men det er godt nok ikke det rigtige sted at placere skylden for den manglende top-6.
Nu ønsker jeg ikke at placere manglende top6 hos en eller to spillere, men jeg har svært ved at se, at nogle i angrebet kan gå fri. De skylder alle både mål og assists. van Weert har lavet 6 mål og 3 assists, mens Kusk har lavet 3 mål og 5 assists. Hvad er bedst?
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5269
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af R Rosenberg » 3. maj 2021, 09:09

FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 09:06
Yankee skrev:
3. maj 2021, 08:54
FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 08:26
Det samme kan du jo sige om de offensive folk som Samuelsen og Kusk. De laver alt for få mål som slutprodukt end deres løn og placering på banen fordrer.

Når det er sagt, så indgår alle tre i nogle spilsituationer, som vi gerne vil fremelske.

Jeg tror, at van Weert vil acceptere en rolle som andenviolin. Det kan jeg f.eks. ikke forestille mig en Ronnie Schwartz vil.

Men pris og længde skal være rigtig.
Uhørt at sætte Kasper Kusk i samme sætning som Samuelsen og van Weert.

Kasper Kusk har været en af de bedste kreative spillere i Superligaen i denne sæson. Han fører ligaen på antal åbne chancer skabt hos både Wyscout og Superliga.dk og ligger meget højt på både assists og expected assists. Det er helt rigtigt at Kasper Kusk skylder et par mål set over hele sæsonen, men det er godt nok ikke det rigtige sted at placere skylden for den manglende top-6.
Nu ønsker jeg ikke at placere manglende top6 hos en eller to spillere, men jeg har svært ved at se, at nogle i angrebet kan gå fri. De skylder alle både mål og assists. van Weert har lavet 6 mål og 3 assists, mens Kusk har lavet 3 mål og 5 assists. Hvad er bedst?
Assists er vel ikke et så interessant parameter at bedømme en offensiv midtbanespiller på, hvis dem, der skal tyre den i rusen, ikke gør det.
Her er 'åbne chancer skabt' da et meget mere væsentligt parameter.

Hvis nu Kusk havde haft Wilczec, Uhre eller Mortensen foran sig, havde han jo ganske givet haft en del flere assists.
Ædruelighedens stemme

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af Maglau » 3. maj 2021, 09:11

FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 09:06
Yankee skrev:
3. maj 2021, 08:54
FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 08:26
Det samme kan du jo sige om de offensive folk som Samuelsen og Kusk. De laver alt for få mål som slutprodukt end deres løn og placering på banen fordrer.

Når det er sagt, så indgår alle tre i nogle spilsituationer, som vi gerne vil fremelske.

Jeg tror, at van Weert vil acceptere en rolle som andenviolin. Det kan jeg f.eks. ikke forestille mig en Ronnie Schwartz vil.

Men pris og længde skal være rigtig.
Uhørt at sætte Kasper Kusk i samme sætning som Samuelsen og van Weert.

Kasper Kusk har været en af de bedste kreative spillere i Superligaen i denne sæson. Han fører ligaen på antal åbne chancer skabt hos både Wyscout og Superliga.dk og ligger meget højt på både assists og expected assists. Det er helt rigtigt at Kasper Kusk skylder et par mål set over hele sæsonen, men det er godt nok ikke det rigtige sted at placere skylden for den manglende top-6.
Nu ønsker jeg ikke at placere manglende top6 hos en eller to spillere, men jeg har svært ved at se, at nogle i angrebet kan gå fri. De skylder alle både mål og assists. van Weert har lavet 6 mål og 3 assists, mens Kusk har lavet 3 mål og 5 assists. Hvad er bedst?
Uden tvivl Kusk - hvis du som yankee siger tager expected assist med. Det er jo ikke kusk “skyld” at han kreerede chancer falder til en spiller der ikke kan score.
Jeg er enig - van wert er super sympatisk, men vi skal have en bedre angriber ind.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af Freddie » 3. maj 2021, 09:13

FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 08:26
Det samme kan du jo sige om de offensive folk som Samuelsen og Kusk. De laver alt for få mål som slutprodukt end deres løn og placering på banen fordrer.

Når det er sagt, så indgår alle tre i nogle spilsituationer, som vi gerne vil fremelske.

Jeg tror, at van Weert vil acceptere en rolle som andenviolin. Det kan jeg f.eks. ikke forestille mig en Ronnie Schwartz vil.

Men pris og længde skal være rigtig.
Kusk har stadig kontrakt. Hans forlængelse vil blive taget op til overvejelse, når den udløber. Desuden er han ikke spidsangriber, og hvis van Weert havde været skarpere, havde Kasper Kusk haft mange flere assists i de sidste sæsoner.
Men Van Weert skal da ikke være andenviolin. Bare fordi han er blomstret op i et par kampe, er hans fremtid i AaB ultra kort, men han kan selvfølgelig spille som amatør. Det vil også overraske mig, hvis Samuelsen kan fortsætte i AaB.
Mit gæt på de spillere, der må finde et nyt selskab at spille for er van Weert, Samuelsen, Rinne, og Fossum. Fire udlændinge. Hvor kom Ronnie Schwartz fra? Han er optaget i England.
Udgifterne må ned.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af FlæskeFrank » 3. maj 2021, 09:31

R Rosenberg skrev:
3. maj 2021, 09:09
Assists er vel ikke et så interessant parameter at bedømme en offensiv midtbanespiller på, hvis dem, der skal tyre den i rusen, ikke gør det.
Her er 'åbne chancer skabt' da et meget mere væsentligt parameter.
Det er sådan set min anke. Kusk er ikke offensiv midtbanespiller. Det var han under Kent i 2014. I 2020/2021 spiller han længere fremme og kan derfor ikke putte sig uden den titel.
Maglau skrev:
3. maj 2021, 09:11
Uden tvivl Kusk - hvis du som yankee siger tager expected assist med. Det er jo ikke kusk “skyld” at han kreerede chancer falder til en spiller der ikke kan score.
Det er godt, at det ikke er naboens søn skyld, at de andre ikke sparker hans chancer i kassen... Igen han er placeret i en 3-4-3 eller 4-3-3 i forreste linje. Og det er det, som han skal måles på. Ikke højremidtbanespiller i en 4-4-2.

Ikke dermed sagt, at vi ikke kunne bruge en skarpere angriber eller vi nødvendigvis skal sælge Kusk, men Kusk har selv brændt store chancer foran mål og det vil jeg måske tilgive en wingback, men det er væsentlig mere kritisk, når det er en fra angrebslinjen.
- FlæskeFrank

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af Maglau » 3. maj 2021, 09:33

Freddie skrev:
3. maj 2021, 09:13
FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 08:26
Det samme kan du jo sige om de offensive folk som Samuelsen og Kusk. De laver alt for få mål som slutprodukt end deres løn og placering på banen fordrer.

Når det er sagt, så indgår alle tre i nogle spilsituationer, som vi gerne vil fremelske.

Jeg tror, at van Weert vil acceptere en rolle som andenviolin. Det kan jeg f.eks. ikke forestille mig en Ronnie Schwartz vil.

Men pris og længde skal være rigtig.
Kusk har stadig kontrakt. Hans forlængelse vil blive taget op til overvejelse, når den udløber. Desuden er han ikke spidsangriber, og hvis van Weert havde været skarpere, havde Kasper Kusk haft mange flere assists i de sidste sæsoner.
Men Van Weert skal da ikke være andenviolin. Bare fordi han er blomstret op i et par kampe, er hans fremtid i AaB ultra kort, men han kan selvfølgelig spille som amatør. Det vil også overraske mig, hvis Samuelsen kan fortsætte i AaB.
Mit gæt på de spillere, der må finde et nyt selskab at spille for er van Weert, Samuelsen, Rinne, og Fossum. Fire udlændinge. Hvor kom Ronnie Schwartz fra? Han er optaget i England.
Udgifterne må ned.
Du har nok ret i det med udgifterne desværre. Det bliver en hård kamp for overlevelse i næste sæson.
Man kan kun kigge misundeligt til Agf hvor jeg har hørt at de vil øge deres spillerbudget betragteligt over den næste periode- en forøgelse med helt op til 20 mio?
Nå men vi ligger vel som vi har redt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af Julgranen » 3. maj 2021, 21:47

FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 09:31
Det er godt, at det ikke er naboens søn skyld, at de andre ikke sparker hans chancer i kassen... Igen han er placeret i en 3-4-3 eller 4-3-3 i forreste linje. Og det er det, som han skal måles på. Ikke højremidtbanespiller i en 4-4-2.

Ikke dermed sagt, at vi ikke kunne bruge en skarpere angriber eller vi nødvendigvis skal sælge Kusk, men Kusk har selv brændt store chancer foran mål og det vil jeg måske tilgive en wingback, men det er væsentlig mere kritisk, når det er en fra angrebslinjen.
Nu har du været fortaler for at placere ham på bænken i en del af de seneste kampe. Jeg må bare konstatere, at du tilsyneladende ikke ser AaB’s kampe, eller i værste fald blot har en eller anden aversion mod ham.

Kasper Kusk er ikke angriber, uanset hvor meget du bliver ved med at påstå det.
I et system som vi spiller, så vil wingbacks ofte komme mindst lige så meget i feltet som Kusk, alene af den grund at hans opgave er at spille i mellemrum, eller i hvert fald trække ind i de ledige rum, foran modstandernes forsvar.
Vi spiller ikke med brede kantangribere som bl.a. Arsenal har gjort det i perioder under Arteta.
Han er ikke kantangriber.

Han er en spiller vi skal strække os meget langt for at beholde. Kampafgørende spillere som Kusk og Lucas er næsten umulige at tiltrække for os, hvis ikke det var fordi de var AaB’ere.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af Mr Gold » 4. maj 2021, 11:49

Julgranen skrev:
3. maj 2021, 21:47
FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 09:31
Det er godt, at det ikke er naboens søn skyld, at de andre ikke sparker hans chancer i kassen... Igen han er placeret i en 3-4-3 eller 4-3-3 i forreste linje. Og det er det, som han skal måles på. Ikke højremidtbanespiller i en 4-4-2.

Ikke dermed sagt, at vi ikke kunne bruge en skarpere angriber eller vi nødvendigvis skal sælge Kusk, men Kusk har selv brændt store chancer foran mål og det vil jeg måske tilgive en wingback, men det er væsentlig mere kritisk, når det er en fra angrebslinjen.
Nu har du været fortaler for at placere ham på bænken i en del af de seneste kampe. Jeg må bare konstatere, at du tilsyneladende ikke ser AaB’s kampe, eller i værste fald blot har en eller anden aversion mod ham.

Kasper Kusk er ikke angriber, uanset hvor meget du bliver ved med at påstå det.
I et system som vi spiller, så vil wingbacks ofte komme mindst lige så meget i feltet som Kusk, alene af den grund at hans opgave er at spille i mellemrum, eller i hvert fald trække ind i de ledige rum, foran modstandernes forsvar.
Vi spiller ikke med brede kantangribere som bl.a. Arsenal har gjort det i perioder under Arteta.
Han er ikke kantangriber.

Han er en spiller vi skal strække os meget langt for at beholde. Kampafgørende spillere som Kusk og Lucas er næsten umulige at tiltrække for os, hvis ikke det var fordi de var AaB’ere.

I det spille humør som de var i fredags så er Kusk og Lucas uhyggelige for en modstander!! Nu skal hele holdet jo så bare vise at i fredags ikke kun var et skridt frem og så igen 5 tilbage som det har været i laaaang tid!!

Som de spillede hele holdet i fredags så ser det satme godt ud!!
Men stabilitet vil vi se snart nu :-)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af FIDEL » 4. maj 2021, 12:03

Mr Gold skrev:
4. maj 2021, 11:49
Julgranen skrev:
3. maj 2021, 21:47
FlæskeFrank skrev:
3. maj 2021, 09:31
Det er godt, at det ikke er naboens søn skyld, at de andre ikke sparker hans chancer i kassen... Igen han er placeret i en 3-4-3 eller 4-3-3 i forreste linje. Og det er det, som han skal måles på. Ikke højremidtbanespiller i en 4-4-2.

Ikke dermed sagt, at vi ikke kunne bruge en skarpere angriber eller vi nødvendigvis skal sælge Kusk, men Kusk har selv brændt store chancer foran mål og det vil jeg måske tilgive en wingback, men det er væsentlig mere kritisk, når det er en fra angrebslinjen.
Nu har du været fortaler for at placere ham på bænken i en del af de seneste kampe. Jeg må bare konstatere, at du tilsyneladende ikke ser AaB’s kampe, eller i værste fald blot har en eller anden aversion mod ham.

Kasper Kusk er ikke angriber, uanset hvor meget du bliver ved med at påstå det.
I et system som vi spiller, så vil wingbacks ofte komme mindst lige så meget i feltet som Kusk, alene af den grund at hans opgave er at spille i mellemrum, eller i hvert fald trække ind i de ledige rum, foran modstandernes forsvar.
Vi spiller ikke med brede kantangribere som bl.a. Arsenal har gjort det i perioder under Arteta.
Han er ikke kantangriber.

Han er en spiller vi skal strække os meget langt for at beholde. Kampafgørende spillere som Kusk og Lucas er næsten umulige at tiltrække for os, hvis ikke det var fordi de var AaB’ere.

I det spille humør som de var i fredags så er Kusk og Lucas uhyggelige for en modstander!! Nu skal hele holdet jo så bare vise at i fredags ikke kun var et skridt frem og så igen 5 tilbage som det har været i laaaang tid!!

Som de spillede hele holdet i fredags så ser det satme godt ud!!
Men stabilitet vil vi se snart nu :-)
Helt enig, men vores hold har endnu til gode, både at vise stabilitet, men også vinde kampe på dage, hvor vejret er dårligt, spillet halter, og hvor banen er ringe.
I den danske liga, hvor halvdelen af trænerne helst vil parkere bussen og spille fysisk, uden tanke på at udvikle spil og spillere, så skal vi simpelthen kunne matche fysik og intensitet ELLER være endnu bedre på bolden end vi har været. Her synes jeg tendensen i AaB har været at sætte sig mellem 2 stole.....

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5269
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af R Rosenberg » 4. maj 2021, 12:39

Dels handler det naturligvis om at finde et leje. Cifuentes' umiddembare idéer har vi ikke spillerne til lige nu. Ej heller til tonserbold (heldigvis). Men udtrykket mod Odense og Lyngby ligner, at man har fundet en vej, der ser farbar ud. Det er altså heller ikke en lilleput-træner, der justerer så hurtigt og effektivt.
Læg dertil Lucas, der ligner en meget, meget sulten spiller. Og som får det bedste frem i sine legekammerater, såsom Kusk.
Tænk, når Hilje er klar...

Og så tror jeg altså bare slet, slet, slet ikke, at man kan ignorere betydningen af The West Wall. Den opbakning og stemning fra den tribune har været helt vild i de to kampe, hvor man har spillet bedst. Jeg bøjer mig i støvet.
Ædruelighedens stemme

Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 130
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af Bugatti1 » 5. maj 2021, 11:36

Jeg forstår ikke helt man er efter Van Wert.
I rigtig mange kampe blev han brugt som fløjspiller / kant spiller???
Van Wert er ikke rakethurtig eller sætter tre mand.
MEN han løber de rigtige steder hen, og er rigtig god til at placere sig rigtigt. Han hører til i midten, og i disse kampe har han scoret stort set alle sine mål. Samme med Lucas A. Han duer ikke ude på kanten. Han skal også spille centralt, med mulighed for at flagre rundt og læse spillet.
Ved ikke hvem der pludselig så at både han og Van Wert skulle spille kant?
Lader til, at Cifuentes kan se de skal spille centralt - Jeg synes bestemt der skal forlænges med Van Wert.

Formation: (4-3-2-1)

Rinne (Afløser hvis han sælges)

Ahlman, Thelander, Ny mand og ikke ham fra Silkeborg, Ny højre back.

Pedro, Hilje & Fossum

Kusk, Lucas S

Van wert/ Prica

På bænken: Hannesbo/Rufo/Samuelsen, Børsting, Kakeeto, Klitten & Ross.

Så der skal hentes en ny midterforsvarer, en ny højre back og en angriber.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af gravballe » 5. maj 2021, 16:41

Havde van wert blevet brugt rigtigt havde han uden problemer leveret over 10 mål. Jeg fatter ikke hvorfor Friis mente han skulle lege fløj.. Jeg håber man giver ham en forlængelse for jeg har svært ved at se vi har råd til en der er væsentlig bedre

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af Sønderhof » 5. maj 2021, 18:00

gravballe skrev:
5. maj 2021, 16:41
Havde van wert blevet brugt rigtigt havde han uden problemer leveret over 10 mål. Jeg fatter ikke hvorfor Friis mente han skulle lege fløj.. Jeg håber man giver ham en forlængelse for jeg har svært ved at se vi har råd til en der er væsentlig bedre
Det er altid nemt at komme og sige det nu, hvor det ser så åbenlyst ud, at han burde have spillet mere... men du ar naturligvis ret, og synes også at vi herinde, og andre AaB-fans hele tiden har pointeret at han bør spille, især når man ser hvor ringe alternativerne er, og har været. Situationen er 1:1 den samme med Kusk. Tænk alle de kampe hvor Kusk eller VW har siddet på bænken, mens Børsting, Klitten, Thellufsen, Safranko eller noget endnu værre har spillet. De har selv i deres ringeste perioder været ligeså gode som dem der har spillet istedet for.

Jeg ved dog ikke ang forlængelse. Synes vW svinger meget i niveau, men kan han holde det han har nu, er vi enige om vi ikke får bedre. Vi skal dog samtidig ikke glemme, at er er et stort spørgsmålstegn med hans mange hovedskader. Får han et nyt gok i nødden, er han ude i et halt år, eller stopper måske helt. Dertil at han er ved at være en ældre herre, og IAO pointere gang på gang at vi skal sælge for store beløb....

Jeg ser ham dog gerne blive, også fordi han er skide sympatisk og har den rette udstråling.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af gravballe » 5. maj 2021, 19:50

Sønderhof skrev:
5. maj 2021, 18:00
gravballe skrev:
5. maj 2021, 16:41
Havde van wert blevet brugt rigtigt havde han uden problemer leveret over 10 mål. Jeg fatter ikke hvorfor Friis mente han skulle lege fløj.. Jeg håber man giver ham en forlængelse for jeg har svært ved at se vi har råd til en der er væsentlig bedre
Det er altid nemt at komme og sige det nu, hvor det ser så åbenlyst ud, at han burde have spillet mere... men du ar naturligvis ret, og synes også at vi herinde, og andre AaB-fans hele tiden har pointeret at han bør spille, især når man ser hvor ringe alternativerne er, og har været. Situationen er 1:1 den samme med Kusk. Tænk alle de kampe hvor Kusk eller VW har siddet på bænken, mens Børsting, Klitten, Thellufsen, Safranko eller noget endnu værre har spillet. De har selv i deres ringeste perioder været ligeså gode som dem der har spillet istedet for.

Jeg ved dog ikke ang forlængelse. Synes vW svinger meget i niveau, men kan han holde det han har nu, er vi enige om vi ikke får bedre. Vi skal dog samtidig ikke glemme, at er er et stort spørgsmålstegn med hans mange hovedskader. Får han et nyt gok i nødden, er han ude i et halt år, eller stopper måske helt. Dertil at han er ved at være en ældre herre, og IAO pointere gang på gang at vi skal sælge for store beløb....

Jeg ser ham dog gerne blive, også fordi han er skide sympatisk og har den rette udstråling.
Du har ret vi skal ikke forlænge og lave en bræmer. Men giv ham et fair tilbud så tror jeg der er stor chance for han bliver.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af baresi » 16. jul 2021, 16:38

Formationer.
Jeg tror vi skal spille med 3 nede bagi, og så gad jeg godt det så sådan her ud: 3-4-2-1 (jeg vil rigtigt gerne have plads til kusK) :-)
Ross - Thelander - hagelskjær
Palle - Pedro - Ny mand - Ahlmann
Kusk - Prip
Milan

Det kommer helt sikkert ikke til at ske :-9

Hvis man kunne vælge frit gad jeg godt: 4-3-2-1 (her synes jeg vi udnytter de ressourcer der er optimalt - hvis vi får en ny CM)
Palle - Ross - thelander - Ahlmann
Ny CM - Pedro - Fossum
Kusk Prip
Milan

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Formation efter transfervinduet

Indlæg af Forza » 16. jul 2021, 16:44

baresi skrev:
16. jul 2021, 16:38
Formationer.
Jeg tror vi skal spille med 3 nede bagi, og så gad jeg godt det så sådan her ud: 3-4-2-1 (jeg vil rigtigt gerne have plads til kusK) :-)
Ross - Thelander - hagelskjær
Palle - Pedro - Ny mand - Ahlmann
Kusk - Prip
Milan

Det kommer helt sikkert ikke til at ske :-9

Hvis man kunne vælge frit gad jeg godt: 4-3-2-1 (her synes jeg vi udnytter de ressourcer der er optimalt - hvis vi får en ny CM)
Palle - Ross - thelander - Ahlmann
Ny CM - Pedro - Fossum
Kusk Prip
Milan
Har du set Hagelskjær spille siden du foretrækker ham i forsvaret? I ripodsten snakkede de om at han var klart bagefter de 3 andre forsvarere.

Jeg tror næppe vi ser en opstilling uden Fossum og jeg synes også han bør starte. Men jeg er med dig langt henad vejen. Jeg håber også der er plads til Kusk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar