Bliver Friis i sædet?

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Bliver Friis i sædet?

Indlæg af Lyfe » 26. okt 2020, 21:29

Debat siden er enig om Friis er fortid snart... Lad os få en tråd i gang med kommende træner muligheder! Det er altid en underlig kombination med en sportschef der ikke selv har ansat træneren. Jeg har egentlig været fortaler vi Friis men savner en tråd hvor vi diskuterer alternativer og gætter på næste mand på posten.

Hvem vælger Inge som næste træner? Er det i 2020 eller får vi flere år med Friis?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

svenderikpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 23. nov 2018, 10:51
Favoritspiller: Ahlmann

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af svenderikpoulsen » 26. okt 2020, 21:35

Der kan ikke være tvivl om, at en evt ny træner skal formå at ændre kampbilledet på et tidapunkt, inden det er for sent. Og i den retning kan det næppe blive værre. Så bare en, der er ledig, vil være fint. Nup bare Bo H. 😊😊

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af Frygah » 26. okt 2020, 21:36

Jeg har ligesom dig længe været stor fortaler for Friis, fordi jeg vitterligt troede på hans koncept med at vi spillede med et højt pres. Men det virker som om vi er forfalden til Børsting tonser afsted oppe foran, og så løber Lucas forvildet rundt og forsøger at presse forsvarsspillere der ser ham som en irriterende flue. Og så har vi åbenbart rykket midtbanespilleren Fossum med op, mens vi har vores nye stjerneskud i Prica permanent plantet på bænken sammen med Van Wert. Jeg havde forstået højt pres som et taktisk spil hvor vi ved gode løbemønstre og god sammenhæng lukkede ned for modstanderens spil højt oppe, fik erobret bolden med de stærke midtbanefolk vi havde, også dermed kunne komme med mange folk i feltet. Og ikke det lunkne pis vi ser i dag hvor bolden bliver erobret, sparket laaaangt frem, og så er en af vores 3 "angribere" alene med 5 forsvarsspillere, og de to andre angribere halser efter for at forsøge at komme i feltet.

Så, jeg er også på det er tid til at prøve noget nyt. Men hvem har jeg sgu svært ved at finde ud af. Jeg ved ikke om holdet mangler gejst, taktisk forståelse, om vi spiller det rigtige spil eller ej, men det bliver nok svært at finde en træner der kan rumme alle 3 dele.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af gravballe » 26. okt 2020, 22:38

Jeg har altså også være meget pro Friis, men han tabte mig i foråret, da der stadig ikke var bedring at store, når han mødte modstand.
Så fik man et glimmer af håb om AaB med de nye spillere kunne formå at vinde nogle kampe, og stadig så ser man friis smide det på gulvet konstant!

Jeg håber han er fortid til vinter, jeg håber han er før. Fyr ham hellere imorgen, ansæt Kuhn som midlertdig træner så har Inge god tid, til at finde en hvor man faktisk kan bygge et hold op med. Igen idag er der jo ingen plan B.... Efter flere år i AaB har friis stadig ikke formår at indføre nogle løbe mønstre, spil mønstre eller andet man kan falde tilbage på når tingene bare ikke køre.... Det er simpelthen ikke godt nok.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13640
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af Funky » 26. okt 2020, 22:50

Det nemme svar på spørgsmålet i titlen er "næ, det gør han ikke". Det er bare et spørgsmål om, hvornår det er slut. Er det om 5 år, eller om 5 kampe? Med Inge, så tror jeg faktisk, alle i AaB har relativt kort snor. Hvis ikke det her hold, som efter at have sluttet på en 5. plads og en pokalfinale og nu er blevet forstærket, kan forbedre sig, og allerede i dette efterår give klare LØFTER om at have forbedret sig, så tror jeg, det er adjø Friis. Og jeg tror ikke engang, Inge tænker, han behøver vente til sidste kamp i efteråret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af TK-allez » 26. okt 2020, 23:33

Funky skrev:
26. okt 2020, 22:50
Det nemme svar på spørgsmålet i titlen er "næ, det gør han ikke". Det er bare et spørgsmål om, hvornår det er slut. Er det om 5 år, eller om 5 kampe? Med Inge, så tror jeg faktisk, alle i AaB har relativt kort snor. Hvis ikke det her hold, som efter at have sluttet på en 5. plads og en pokalfinale og nu er blevet forstærket, kan forbedre sig, og allerede i dette efterår give klare LØFTER om at have forbedret sig, så tror jeg, det er adjø Friis. Og jeg tror ikke engang, Inge tænker, han behøver vente til sidste kamp i efteråret.
Og man må samtidig sige, at vi ved, at vores højtprofilerede nyindkøb burde kunne levere varen (også med den løn, som vi må antage, de får). Hvis det fortsætter på denne måde, ved Inge godt, at han selv ser skidt ud, når ikke spillerne præsterer.
Jeg har en fornemmelse, og nok nærmere et håb om, at Friis er væk inden søndagens kamp mod BIF. Taber vi den med ham på posten, er han stensikkert ude af vagten mandag om en uge.
Så enig: Inge virker som en hård og kontant person, og den her laissez-faire situation finder han heller ikke tilfredsstillende.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af Fromthecradle » 26. okt 2020, 23:48

TK-allez skrev:
26. okt 2020, 23:33
Funky skrev:
26. okt 2020, 22:50
Det nemme svar på spørgsmålet i titlen er "næ, det gør han ikke". Det er bare et spørgsmål om, hvornår det er slut. Er det om 5 år, eller om 5 kampe? Med Inge, så tror jeg faktisk, alle i AaB har relativt kort snor. Hvis ikke det her hold, som efter at have sluttet på en 5. plads og en pokalfinale og nu er blevet forstærket, kan forbedre sig, og allerede i dette efterår give klare LØFTER om at have forbedret sig, så tror jeg, det er adjø Friis. Og jeg tror ikke engang, Inge tænker, han behøver vente til sidste kamp i efteråret.
Og man må samtidig sige, at vi ved, at vores højtprofilerede nyindkøb burde kunne levere varen (også med den løn, som vi må antage, de får). Hvis det fortsætter på denne måde, ved Inge godt, at han selv ser skidt ud, når ikke spillerne præsterer.
Jeg har en fornemmelse, og nok nærmere et håb om, at Friis er væk inden søndagens kamp mod BIF. Taber vi den med ham på posten, er han stensikkert ude af vagten mandag om en uge.
Så enig: Inge virker som en hård og kontant person, og den her laissez-faire situation finder han heller ikke tilfredsstillende.
Hvorfor mener du, at det er en laissez-faire situation (hvad det så end er)?

Inge har tilsyneladende indkøbt en samling 0-bonner. De har ihverfald ikke præsteret bedre resultatmæssigt end hvad der var der sidste år.

Inge Raus.
You pay for this?

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af TK-allez » 27. okt 2020, 08:24

Fromthecradle skrev:
26. okt 2020, 23:48
TK-allez skrev:
26. okt 2020, 23:33
Funky skrev:
26. okt 2020, 22:50
Det nemme svar på spørgsmålet i titlen er "næ, det gør han ikke". Det er bare et spørgsmål om, hvornår det er slut. Er det om 5 år, eller om 5 kampe? Med Inge, så tror jeg faktisk, alle i AaB har relativt kort snor. Hvis ikke det her hold, som efter at have sluttet på en 5. plads og en pokalfinale og nu er blevet forstærket, kan forbedre sig, og allerede i dette efterår give klare LØFTER om at have forbedret sig, så tror jeg, det er adjø Friis. Og jeg tror ikke engang, Inge tænker, han behøver vente til sidste kamp i efteråret.
Og man må samtidig sige, at vi ved, at vores højtprofilerede nyindkøb burde kunne levere varen (også med den løn, som vi må antage, de får). Hvis det fortsætter på denne måde, ved Inge godt, at han selv ser skidt ud, når ikke spillerne præsterer.
Jeg har en fornemmelse, og nok nærmere et håb om, at Friis er væk inden søndagens kamp mod BIF. Taber vi den med ham på posten, er han stensikkert ude af vagten mandag om en uge.
Så enig: Inge virker som en hård og kontant person, og den her laissez-faire situation finder han heller ikke tilfredsstillende.
Hvorfor mener du, at det er en laissez-faire situation (hvad det så end er)?

Inge har tilsyneladende indkøbt en samling 0-bonner. De har ihverfald ikke præsteret bedre resultatmæssigt end hvad der var der sidste år.

Inge Raus.
Fordi vi ikke rykker os. Jeg ved ikke med dig, men jeg ser ingen forbedringer i spillet - og da slet ikke i løbet af kampen, hvor Friis på intet tidspunkt vælger at justere tilgangen til kampen.
Jeg er slet ikke enig i, at Inge har fejlet. Med de spillere, som Friis har til rådighed, har han sgu fejlet big time.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5259
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af R Rosenberg » 27. okt 2020, 08:37

Fromthecradle skrev:
26. okt 2020, 23:48
TK-allez skrev:
26. okt 2020, 23:33
Funky skrev:
26. okt 2020, 22:50
Det nemme svar på spørgsmålet i titlen er "næ, det gør han ikke". Det er bare et spørgsmål om, hvornår det er slut. Er det om 5 år, eller om 5 kampe? Med Inge, så tror jeg faktisk, alle i AaB har relativt kort snor. Hvis ikke det her hold, som efter at have sluttet på en 5. plads og en pokalfinale og nu er blevet forstærket, kan forbedre sig, og allerede i dette efterår give klare LØFTER om at have forbedret sig, så tror jeg, det er adjø Friis. Og jeg tror ikke engang, Inge tænker, han behøver vente til sidste kamp i efteråret.
Og man må samtidig sige, at vi ved, at vores højtprofilerede nyindkøb burde kunne levere varen (også med den løn, som vi må antage, de får). Hvis det fortsætter på denne måde, ved Inge godt, at han selv ser skidt ud, når ikke spillerne præsterer.
Jeg har en fornemmelse, og nok nærmere et håb om, at Friis er væk inden søndagens kamp mod BIF. Taber vi den med ham på posten, er han stensikkert ude af vagten mandag om en uge.
Så enig: Inge virker som en hård og kontant person, og den her laissez-faire situation finder han heller ikke tilfredsstillende.
Hvorfor mener du, at det er en laissez-faire situation (hvad det så end er)?

Inge har tilsyneladende indkøbt en samling 0-bonner. De har ihverfald ikke præsteret bedre resultatmæssigt end hvad der var der sidste år.

Inge Raus.
Flot vinkling. Er det dig, Gaarde?

Korrekt, at der ikke er bedring. Og det peger udelukkende ét sted hen, og det ved du også godt. Truppen er væsentligt forstærket. Det skal kunne ses.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af mich1596 » 27. okt 2020, 09:57

Fromthecradle skrev:
26. okt 2020, 23:48
TK-allez skrev:
26. okt 2020, 23:33
Funky skrev:
26. okt 2020, 22:50
Det nemme svar på spørgsmålet i titlen er "næ, det gør han ikke". Det er bare et spørgsmål om, hvornår det er slut. Er det om 5 år, eller om 5 kampe? Med Inge, så tror jeg faktisk, alle i AaB har relativt kort snor. Hvis ikke det her hold, som efter at have sluttet på en 5. plads og en pokalfinale og nu er blevet forstærket, kan forbedre sig, og allerede i dette efterår give klare LØFTER om at have forbedret sig, så tror jeg, det er adjø Friis. Og jeg tror ikke engang, Inge tænker, han behøver vente til sidste kamp i efteråret.
Og man må samtidig sige, at vi ved, at vores højtprofilerede nyindkøb burde kunne levere varen (også med den løn, som vi må antage, de får). Hvis det fortsætter på denne måde, ved Inge godt, at han selv ser skidt ud, når ikke spillerne præsterer.
Jeg har en fornemmelse, og nok nærmere et håb om, at Friis er væk inden søndagens kamp mod BIF. Taber vi den med ham på posten, er han stensikkert ude af vagten mandag om en uge.
Så enig: Inge virker som en hård og kontant person, og den her laissez-faire situation finder han heller ikke tilfredsstillende.
Hvorfor mener du, at det er en laissez-faire situation (hvad det så end er)?

Inge har tilsyneladende indkøbt en samling 0-bonner. De har ihverfald ikke præsteret bedre resultatmæssigt end hvad der var der sidste år.

Inge Raus.
Du ved ikke hvad det betyder men kommentere alligevel ?

Er enig i at det ser ud til at Friis er låst i en 3-4-3 han selv mener er omstillingsparat, det er den måske også, men med Friis ved roret virker den krampagtig låst, vi så et skoleeksempel på en taktisk udskiftning der virkede fra Galca s hånd efter, var det 20 min, Friis derimod benyttede lejligheden til at se hans hold blive pillet fra hinanden uden at ændre noget nævneværdigt i en god times tid, da han så skifter ud virker det som usammenhængende indskiftninger hvor spillerne ser ud som om de løber rundt uden en gameplan.
Selvfølgeligt ved Friis en masse om fodbold, men han får slet ikke nok ud af sit spillermateriale.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6387
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af FlæskeFrank » 27. okt 2020, 19:50

Hvis ikke der er noget bedre, så bliver Friis i sædet.

Jeg har svært ved at se noget bedre. Men kan Inge hente Bodø/Glimts succestræner Kjetil Knutsen , så bytter jeg gerne.

Så hvis der ikke kan peges på navn og en hylde, som er attraktiv for os, så bliver Friis.

Og vi er stadig afsindig langt fra Wieghorst-perioden, som var et nutidigt lavpunkt.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af FIDEL » 28. okt 2020, 08:48

FlæskeFrank skrev:
27. okt 2020, 19:50
Hvis ikke der er noget bedre, så bliver Friis i sædet.

Jeg har svært ved at se noget bedre. Men kan Inge hente Bodø/Glimts succestræner Kjetil Knutsen , så bytter jeg gerne.

Så hvis der ikke kan peges på navn og en hylde, som er attraktiv for os, så bliver Friis.

Og vi er stadig afsindig langt fra Wieghorst-perioden, som var et nutidigt lavpunkt.
Kald mig naiv, men jeg vil hellere have fx. Allan Kuhn, Peter Sørensen, Bo Henriksen som træner end Friis. Og nej, Bo Henriksen står ikke kun for beton-fodbold.
Friis har ikke sat holdet rigtigt op til kampene i gud ved ikke hvor mange kampe. Endvidere virker han lammet i løbet af kampene. Og noget, der er vigtigt for mig; Når nu AaB gerne vil stå for en aggressiv spillestil med et aggressivt og offensivt udtryk, så er det da en fordel, at vores træner, har den samme udstråling og intensitet, som han "prædiker". Det er måske ikke helt fair overfor Friis, men det er nu engang sådan jeg har det, og så var der jo en grund til, at man i sin tid, hev Augu og Würtz ind i truppen, for at give noget mere humør og gejst i truppen. Det er et område, der betænkeligt nok har haltet under Friis.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2497
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af baresi » 28. okt 2020, 13:47

Friis skal fyres og det skal han fordi at:
Han taktisk er naiv og uklog, og fordi han ikke lykkes med sin plan A, og aldrig har nogen plan B. Og fordi han ikke bruger sit spillermateriale ordentligt og optimere taktik og trup derefter.
Friis vil gerne spille 3-4-3 med højt presspil og chanceskabende fodbold.
Med de spillere Friis vælger kan det kun forsvares fordi vi har et overflod af midterforsvarer. Men det er satme en dårlig undskyldning. Desuden virker det til at det er PRESspillet i sig selv der er Friis målsætning, og i så fald er Børsting den rette. MEN MEN MEN pointen er at AaB stadig sejler rundt uden mål og for mange imod. 6 kampe spillet = 6-8 i målscore og 2-2-2. Og med den start af modstandere + trupsammensætning skulle det se helt anderledes ud. Vi burde vel være helt oppe.
Man kan ikke forsvare INGE ANdres handler med 3-4-3 når Kusk, Nkada, Van Weert og Prica ikke er i start 11 eren. Alene af den årsag skal Friis ud. Det er jo helt skævt at man har sådan en bænk i Suppen. Og fossum og børsting passer ikke til den her opstilling på de pladser. Børsting kan KUN pressen. Men ingen overblik, teknik, spilstation, assist olign. Han kan maximalt komme i spil som højre windback.

3-4-3 fungerer ikke. Og med de spillere vi har bør man ofre en central forsvarer for en offensiv, for at låse mere op og skabe flere chancer. Desuden kan andre taktikker også anvendes til højt pres. Her er mit bud med nuværende trup.

4-2-3-1 (fordi man her får optimal udnyttelse af holdets ressourcer)
Rinne
Palle - Granli - Thelander - Ahlmann (Granli valgt fordi han er dygtig med bolden, hurtig og kan godt forsvare)
HIljemark - Pedro (gir sig selv)
Kusk - Fossum - Lucas ( her får man en offensiv midt med alle 3 der kombinerer godt, kan presse, har et vildt overblik, kan afslutte og er dygtige
assistmagere. Desuden alle dygtige til at komme i feltet)
Nkada (Han har altid været central angriber. Og jeg vil gerne se om hans hurtighed også stemmer overens med forståelse for spillet og
de 3 offensive, og om hans teknik og afslutninger passer til suppen, for så tror jeg han er yderst spændende. Ellers mener jeg
Prica skal ind og at Van W står bagerst i køen.

Alternativ 4-3-3 hvor blot fossum rykkes helt tilbage på den centrale.

Med de opstillinger er der både presspil, men også folk der kan holde på bolden når den er erobret og ikke mindst skabe noget.
VI fejler big time med 3-4-3 og fossum og børsting. Desuden kan palle jo ikke løse højre sides offensive tiltag som wingback.
OG jeg siger det igen. Hvis IKKE der er plads til enten KUSK, NKADA, PRICA eller Van Weert i start 11eren, så har man FEJLET.
FRIIS er skyldig i pointtabene og han skal ud. en taktisk knoldsparker

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6387
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af FlæskeFrank » 28. okt 2020, 18:45

FIDEL skrev:
28. okt 2020, 08:48
Kald mig naiv, men jeg vil hellere have fx. Allan Kuhn, Peter Sørensen, Bo Henriksen som træner end Friis. Og nej, Bo Henriksen står ikke kun for beton-fodbold.
Jeg tager gerne en omgang med Bo Henriksen. Tror han er træner, som kan plantes om og netop forholde sig til tingene.

Peter Sørensen kan jeg overhovedet ikke se, som andet end i tilfælde af brand.

Allan Kuhn har vist lidt af de samme mangler, som man drøfter omkring Friis. Så her ser jeg ingen forbedring, selvom mediedelen og positivtingen er langt bedre.
- FlæskeFrank

Bruno
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 7. aug 2020, 11:20

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af Bruno » 28. okt 2020, 19:04

FlæskeFrank skrev:
28. okt 2020, 18:45
FIDEL skrev:
28. okt 2020, 08:48
Kald mig naiv, men jeg vil hellere have fx. Allan Kuhn, Peter Sørensen, Bo Henriksen som træner end Friis. Og nej, Bo Henriksen står ikke kun for beton-fodbold.
Jeg tager gerne en omgang med Bo Henriksen. Tror han er træner, som kan plantes om og netop forholde sig til tingene.

Peter Sørensen kan jeg overhovedet ikke se, som andet end i tilfælde af brand.

Allan Kuhn har vist lidt af de samme mangler, som man drøfter omkring Friis. Så her ser jeg ingen forbedring, selvom mediedelen og positivtingen er langt bedre.
Hvis denne Peter Feher er så taktisk klog som man siger kunne Allan Kuhn da være en dejlig løsning. Søren Krogh byder vel også ind.
Desuden er de fleste spillere jo ret godt skolet også i udlandet så det kunne de nok godt finde ud af.
Jeg tror ikke man skal undervurdere hvor meget gejst og vindervilje betyder på dette niveau. Og måske den meget nordjyske og afdæmpede Friis ikke just er medicinen som dette hold mangler men nærmere en træner der bare vil vinde hver eneste bold.

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1223
Tilmeldt: 4. dec 2009, 16:10

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af Hajen » 29. okt 2020, 08:59

Nasdaq Copenhagen A/S

Børsmeddelelse nr. 2020/27

Aalborg, 29. oktober 2020

Jacob Friis har af personlige årsager valgt permanent at fratræde rollen som cheftræner i AaB.

Jacob Friis tiltrådte på cheftrænerposten 26. november 2018 og har således stået i spidsen for AaB i knap to år.

Debuten kom fire dage senere med en sejr i Esbjerg, og i alt har Jacob Friis været cheftræner for AaB i 65 betydende kampe.

For godt et år siden fik Jacob Friis’ yngste datter konstateret leukæmi, hvilket lejlighedsvis har betydet fravær fra trænergerningen i AaB, og det er i et samlet perspektiv af dette, at Jacob Friis har truffet sin beslutning.

AaB har straks igangsat processen med at finde en ny cheftræner som afløser for Jacob Friis.

I første omgang vil assistenttræner Peter Feher fra i dag midlertidigt overtage ansvaret som cheftræner med Rasmus Würtz som fortsat assistenttræner.
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af TK-allez » 29. okt 2020, 09:01

Den var kaldt , :danmarkfan:

svenderikpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 23. nov 2018, 10:51
Favoritspiller: Ahlmann

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af svenderikpoulsen » 29. okt 2020, 09:03

Det er med en trist baggrund. Ønsker Jacob og familien alt godt frem over 🌹❤️

Munken83
2. div
2. div
Indlæg: 160
Tilmeldt: 6. aug 2017, 18:58
Favoritspiller: Würtz - Thelander -
Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af Munken83 » 29. okt 2020, 09:08

svenderikpoulsen skrev:
29. okt 2020, 09:03
Det er med en trist baggrund. Ønsker Jacob og familien alt godt frem over 🌹❤️
ja det er netop på en trist baggrund. Og Håber at vi fans kan være med til at sende dem en masse positive tanker

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Bliver Friis i sædet?

Indlæg af DenGamleMand » 29. okt 2020, 09:09

Triste omstændigheder. Håber det bedste for familien Friis.

Spændende hvem Inge henter. Kjetil Knutsen blive ofte nævnt - men er han overhovedet realistisk?
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Besvar