Milan Makaric

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Milan Makaric

Indlæg af Kenneth K » 6. okt 2021, 08:24

Makaric udvikler sig rigtig fint i vores system, og det virker tydeligt på banen, at holdkammeraterne også virkelig gerne vil, at han skal blive en succes. Blandt andet eksemplificeret ved jubelscenerne efter hans assist til 1-0-målet mod Sønderjyske i weekenden. Og dét er næsten det vigtigste, og i hvert fald det jeg hæfter mig mest ved omkring Makaric for tiden. Det reflekterer nemlig den kultur, som pt. hersker i vores trup - der er ægte musketerstemning, og det er dét, der skal bære os frem mod at spille om medaljer til sommer. Og for at gentage mig selv: Hele det sportslige setup, og i særlig grad trænerteamet, fortjener i øjeblikket al den ros de overhovedet kan få - for det er dem, der har faciliteret rammerne for, at kulturen har kunne vokse sig så stærk.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Milan Makaric

Indlæg af Lyfe » 28. okt 2021, 11:59

Første interview på engelsk er nu ude med Milan. Det kommer helt sikkert til at hjælpe meget på hans samspil med holdet at hans sprog forbedres de næste 3-6 måneder.

6 mål i 14 kampe indtil videre.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Milan Makaric

Indlæg af Mr Gold » 28. okt 2021, 18:21

Lyfe skrev:
28. okt 2021, 11:59
Første interview på engelsk er nu ude med Milan. Det kommer helt sikkert til at hjælpe meget på hans samspil med holdet at hans sprog forbedres de næste 3-6 måneder.

6 mål i 14 kampe indtil videre.
[/quote

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Milan Makaric

Indlæg af Mr Gold » 28. okt 2021, 18:24

Mr Gold skrev:
28. okt 2021, 18:21
Lyfe skrev:
28. okt 2021, 11:59
Første interview på engelsk er nu ude med Milan. Det kommer helt sikkert til at hjælpe meget på hans samspil med holdet at hans sprog forbedres de næste 3-6 måneder.

6 mål i 14 kampe indtil videre.


Ahh på AaB TV :aabfan:
Fedt!!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Milan Makaric

Indlæg af Kenneth K » 29. okt 2021, 13:16

Han bliver bedre og bedre og udskriver for tiden meget store løfter. Jeg spår ham en kæmpe impact for AaB de næste par år, og dermed tror jeg, at han vil komme til at bejle til titlen som vores bedste indkøb i årevis, målt på impact. Og når jeg skriver "målt på impact" skal det forstås sådan, at jeg ikke tror, at vi kommer til at sælge Makaric videre for et stort beløb og dermed score kassen på ham; til det har han trods alt for store mangler, som vil trække ned på prisen, plus at han jo ikke er nogen vårhare. Han skal peake sin karriere nu og de næstkommende år, og det tror jeg, at han vil komme til at gøre i Aalborg - og det vil kaste rigtige mange point af til os. Jeg kan snildt se ham som ligatopscorer en gang eller to inden for de næste to-tre-fire sæsoner.

Vild med ham!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Milan Makaric

Indlæg af gravballe » 29. okt 2021, 17:28

Jeg syntes han er klasse men jeg syntes også det er en skam vi ikke formår at fodre han bedre i feltet. Når der kommer en bold der ind er han farlig med det samme, men vi får ikke smidt bolden der ind så meget.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 29. nov 2021, 11:49

gravballe skrev:
29. okt 2021, 17:28
Jeg syntes han er klasse men jeg syntes også det er en skam vi ikke formår at fodre han bedre i feltet. Når der kommer en bold der ind er han farlig med det samme, men vi får ikke smidt bolden der ind så meget.
Enig. Vores hold skal sgu blive bedre til at servicere Makaric i boksen, det kan der ikke være 2 meninger om. Desværre fungerer Ahlmann ikke godt som wingback i denne sæson, og Pallesen svinger meget i kvalitet, selvom han faktisk har haft sin bedste sæson indtil videre.
Hvis vi skal fortsætte at spille med mange indlæg i feltet, så ville det pynte gevaldigt at hente to wingbacks, der er gode med bolden og kan slå et indlæg.

Og skal holdet udvikles i possession-delen, så bør Inge jo hente minimum en 6´er med bedre evner på bolden end Pedro. Det kunne f.eks. være en Thom Haye, men det kræver nok et par fine salg, før vi får kvalitet ind.
Det kan sagtens blive en hård kamp om at forblive i top 6 i foråret - særligt hvis vi mister Rinne, Thelander og Fossum. Samtidig bør Pedro være realistisk at få solgt, da han vel ikke passer super godt til den spillestil man har kommunikeret, at AaB skal spille.

Vi er generelt i en bedre forfatning end i sidste sæson, men vi er efter min mening ikke i nærheden af at have det rette spillermateriale ift. den spillestil AaB, Inge og Marti har proklameret der skal udøves. At holdet ikke kunne byde fck rigtigt op til dans i går er enormt skuffende imo., og det viser tydeligt, at AaB endnu ikke er gearede til at være et tophold i SL.
Selvom jeg hader ågf, ligesom de fleste herinde, så har ågf jo en spillestil, der altid udfordrer topholdene. Det er meget svært at tage til Århus og få points med hjem. De er gode til at få kampen over på deres præmisser. De er Danmarks Atletico Madrid. De vil helst ikke spille fodbold, men hellere slås og skabe dramatik. Sådan spiller AaB heldigvis ikke, men vi skal altså blive bedre til at få kampene over på vores præmisser imod topholdene.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Milan Makaric

Indlæg af Hanga » 29. nov 2021, 21:32

gravballe skrev:
29. okt 2021, 17:28
Jeg syntes han er klasse men jeg syntes også det er en skam vi ikke formår at fodre han bedre i feltet. Når der kommer en bold der ind er han farlig med det samme, men vi får ikke smidt bolden der ind så meget.
Det synes jeg asbolut ikke er den hele sandhed. Vi har jo netop spillet med rigtig mange indlæg og også scoret et unormalt antal mål med hovedet, især for vores hold. Det er ikke kun medspillernes opgave at gøre Makaric farlig, han skal også selv tage de rigtige positioner, rigtige løb og komme med den rigtige timing i de ting han foretager sig. Der er en årsag til at det er Fossum og Prip der får scoret hovedparten af vores mål i feltet.

Dermed ikke sagt at holdet ikke også skal blive bedre til at fodre ham, men at skyde det hele over på dem synes jeg er forkert. Han skal blive meget dygtigere/smartere i feltet, for de fysiske forudsætninger har han.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Milan Makaric

Indlæg af Jakobsen » 30. nov 2021, 22:44

FIDEL skrev:
29. nov 2021, 11:49
gravballe skrev:
29. okt 2021, 17:28
Jeg syntes han er klasse men jeg syntes også det er en skam vi ikke formår at fodre han bedre i feltet. Når der kommer en bold der ind er han farlig med det samme, men vi får ikke smidt bolden der ind så meget.
Enig. Vores hold skal sgu blive bedre til at servicere Makaric i boksen, det kan der ikke være 2 meninger om. Desværre fungerer Ahlmann ikke godt som wingback i denne sæson, og Pallesen svinger meget i kvalitet, selvom han faktisk har haft sin bedste sæson indtil videre.
Hvis vi skal fortsætte at spille med mange indlæg i feltet, så ville det pynte gevaldigt at hente to wingbacks, der er gode med bolden og kan slå et indlæg.

Og skal holdet udvikles i possession-delen, så bør Inge jo hente minimum en 6´er med bedre evner på bolden end Pedro. Det kunne f.eks. være en Thom Haye, men det kræver nok et par fine salg, før vi får kvalitet ind.
Det kan sagtens blive en hård kamp om at forblive i top 6 i foråret - særligt hvis vi mister Rinne, Thelander og Fossum. Samtidig bør Pedro være realistisk at få solgt, da han vel ikke passer super godt til den spillestil man har kommunikeret, at AaB skal spille.

Vi er generelt i en bedre forfatning end i sidste sæson, men vi er efter min mening ikke i nærheden af at have det rette spillermateriale ift. den spillestil AaB, Inge og Marti har proklameret der skal udøves. At holdet ikke kunne byde fck rigtigt op til dans i går er enormt skuffende imo., og det viser tydeligt, at AaB endnu ikke er gearede til at være et tophold i SL.
Selvom jeg hader ågf, ligesom de fleste herinde, så har ågf jo en spillestil, der altid udfordrer topholdene. Det er meget svært at tage til Århus og få points med hjem. De er gode til at få kampen over på deres præmisser. De er Danmarks Atletico Madrid. De vil helst ikke spille fodbold, men hellere slås og skabe dramatik. Sådan spiller AaB heldigvis ikke, men vi skal altså blive bedre til at få kampene over på vores præmisser imod topholdene.
Enig. Jeg er i princippet ligeglad med spillestilen så længe vi er konsistente omkring den, rekruterer til den og er gode til den. På den ene side kan man jo sige, at vi ikke har nogen traditionel stil så på den led er det jo mere et spørgsmål om at bygge noget ud fra dem man har og så skifte ud i den retning man vil. Jeg synes lige nu, at vi har mange spillere, hvor jeg tænker de ikke er idelle i deres position.
Når vi kun spiller med to wingbacks som fløje skal de kunne mere selv IMO. De skal være hurtigere og sætte en mand så de er med til at skabe mere omkring feltet. Pallesen har kun sit standard indlæg og Ahlmann er kun god når vi sådan relationel kan spille ham fri.
Jeg så i virkeligheden nok helst, at man fik styrket den centrale midtbane så vi ideelt set ikke skulle spille med tre stoppere. Ham Michael Kjær der er med i seneste Rød Aalborg siger det meget godt. Vi er relativt gode til at bygge op nede bagfra, men midtbanen har en lille aktie her og vi går ofte hurtigt i angreb, hvor vi så ikke magter for alvor at komme i feltet. Når vi har en angribertype som Makaric kunne jeg virkelig godt tænke mig, at der var flere omkring ham at servicere ham og som han kan være opspilsstation for. Kunne vi få materialet til at spille 4-3-3 eller 4-2-3-1 tror jeg virkelig det ville pynte og ikke sikker på vi sådan antalsmæssigt er langt derfra. Vi skal have en kreativ central midt og så skal vi også have en hurtig kant eller angriber til at skabe ubalance. Vi kan ikke få nok dygtige pasningsspillere til at brodere os igennem når vi kommer op til feltet. Vi skal simpelthen have noget hurtighed og noget evne til at spille hurtigt. Derudover kunne jeg også godt tænke mig, at vi havde en yngre og hurtigere back i den ene side. Pallesen er en super arbejdshest, men kvaliteten er der ikke over tid og Ahlmann holder ikke evigt. Når/hvis vi kommer tilbage til 4-3-3 så tror jeg i øvrigt Børstings back-dage er talte. Han er slet ikke defensivt klog nok til at spille den type back.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 1. dec 2021, 12:25

Jakobsen skrev:
30. nov 2021, 22:44
FIDEL skrev:
29. nov 2021, 11:49
gravballe skrev:
29. okt 2021, 17:28
Jeg syntes han er klasse men jeg syntes også det er en skam vi ikke formår at fodre han bedre i feltet. Når der kommer en bold der ind er han farlig med det samme, men vi får ikke smidt bolden der ind så meget.
Enig. Vores hold skal sgu blive bedre til at servicere Makaric i boksen, det kan der ikke være 2 meninger om. Desværre fungerer Ahlmann ikke godt som wingback i denne sæson, og Pallesen svinger meget i kvalitet, selvom han faktisk har haft sin bedste sæson indtil videre.
Hvis vi skal fortsætte at spille med mange indlæg i feltet, så ville det pynte gevaldigt at hente to wingbacks, der er gode med bolden og kan slå et indlæg.

Og skal holdet udvikles i possession-delen, så bør Inge jo hente minimum en 6´er med bedre evner på bolden end Pedro. Det kunne f.eks. være en Thom Haye, men det kræver nok et par fine salg, før vi får kvalitet ind.
Det kan sagtens blive en hård kamp om at forblive i top 6 i foråret - særligt hvis vi mister Rinne, Thelander og Fossum. Samtidig bør Pedro være realistisk at få solgt, da han vel ikke passer super godt til den spillestil man har kommunikeret, at AaB skal spille.

Vi er generelt i en bedre forfatning end i sidste sæson, men vi er efter min mening ikke i nærheden af at have det rette spillermateriale ift. den spillestil AaB, Inge og Marti har proklameret der skal udøves. At holdet ikke kunne byde fck rigtigt op til dans i går er enormt skuffende imo., og det viser tydeligt, at AaB endnu ikke er gearede til at være et tophold i SL.
Selvom jeg hader ågf, ligesom de fleste herinde, så har ågf jo en spillestil, der altid udfordrer topholdene. Det er meget svært at tage til Århus og få points med hjem. De er gode til at få kampen over på deres præmisser. De er Danmarks Atletico Madrid. De vil helst ikke spille fodbold, men hellere slås og skabe dramatik. Sådan spiller AaB heldigvis ikke, men vi skal altså blive bedre til at få kampene over på vores præmisser imod topholdene.
Enig. Jeg er i princippet ligeglad med spillestilen så længe vi er konsistente omkring den, rekruterer til den og er gode til den. På den ene side kan man jo sige, at vi ikke har nogen traditionel stil så på den led er det jo mere et spørgsmål om at bygge noget ud fra dem man har og så skifte ud i den retning man vil. Jeg synes lige nu, at vi har mange spillere, hvor jeg tænker de ikke er idelle i deres position.
Når vi kun spiller med to wingbacks som fløje skal de kunne mere selv IMO. De skal være hurtigere og sætte en mand så de er med til at skabe mere omkring feltet. Pallesen har kun sit standard indlæg og Ahlmann er kun god når vi sådan relationel kan spille ham fri.
Jeg så i virkeligheden nok helst, at man fik styrket den centrale midtbane så vi ideelt set ikke skulle spille med tre stoppere. Ham Michael Kjær der er med i seneste Rød Aalborg siger det meget godt. Vi er relativt gode til at bygge op nede bagfra, men midtbanen har en lille aktie her og vi går ofte hurtigt i angreb, hvor vi så ikke magter for alvor at komme i feltet. Når vi har en angribertype som Makaric kunne jeg virkelig godt tænke mig, at der var flere omkring ham at servicere ham og som han kan være opspilsstation for. Kunne vi få materialet til at spille 4-3-3 eller 4-2-3-1 tror jeg virkelig det ville pynte og ikke sikker på vi sådan antalsmæssigt er langt derfra. Vi skal have en kreativ central midt og så skal vi også have en hurtig kant eller angriber til at skabe ubalance. Vi kan ikke få nok dygtige pasningsspillere til at brodere os igennem når vi kommer op til feltet. Vi skal simpelthen have noget hurtighed og noget evne til at spille hurtigt. Derudover kunne jeg også godt tænke mig, at vi havde en yngre og hurtigere back i den ene side. Pallesen er en super arbejdshest, men kvaliteten er der ikke over tid og Ahlmann holder ikke evigt. Når/hvis vi kommer tilbage til 4-3-3 så tror jeg i øvrigt Børstings back-dage er talte. Han er slet ikke defensivt klog nok til at spille den type back.
Enig, og Marti ER mere en 4-2-3-1 træner. Afhængigt af hvordan transfervinduet forløber, så tror jeg sagtens Marti kan finde på at gå tilbage til 4-2-3-1 eller 4-3-3.
Ind med en Lars Kramer, 2 nye backs samt en 6´er, så tror jeg sgu på en top 4 placering i denne sæson. Det vil betyde ekstremt meget, hvis holdet fik to boldsikre wingbacks, der samtidig har en stor motor. Det ville skabe mere plads centralt til Makaric, Trajkovski, Prip mfl.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Milan Makaric

Indlæg af Kokkefar » 14. jul 2022, 14:18

Apropos den Makaric-bashing der foregår for tiden (måske mest på twitter); Makaric er den 4. skarpeste spiller i superligaen opgjort på antal mål mod xG. Han er en spiller der skal serviceres, men han banker altså lortet ind. Ligesom fx Spalvis og Rade. Og med de offensive profiler vi har i Lucas, Prip, Kusk, Sousa, så skal det altså kunne lade sig gøre at sætte ham op til 10+ scoringer i år.

https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... g-uskarpe/

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Milan Makaric

Indlæg af jonas386 » 14. jul 2022, 14:26

Kokkefar skrev:
14. jul 2022, 14:18
Apropos den Makaric-bashing der foregår for tiden (måske mest på twitter); Makaric er den 4. skarpeste spiller i superligaen opgjort på antal mål mod xG. Han er en spiller der skal serviceres, men han banker altså lortet ind. Ligesom fx Spalvis og Rade. Og med de offensive profiler vi har i Lucas, Prip, Kusk, Sousa, så skal det altså kunne lade sig gøre at sætte ham op til 10+ scoringer i år.

https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... g-uskarpe/
Det er vel netop derfor at folk herinde ikke forstår han virker til at stå bag Høgh. Jeg ønsker kun en ny angriber fordi det virker til at tilliden til Makaric, fra AaBs side, virker lav. Hvis ikke vi ser ham som vores førsteangriber og gerne vil sende ham videre, så skal vi have noget nyt ind.

På længere sigt kan jeg sagtens se en Superliga-spiller i Ementa, men jeg er ikke sikker på det bliver i angrebet
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Milan Makaric

Indlæg af Jakobsen » 14. jul 2022, 14:44

jonas386 skrev:
Kokkefar skrev:
14. jul 2022, 14:18
Apropos den Makaric-bashing der foregår for tiden (måske mest på twitter); Makaric er den 4. skarpeste spiller i superligaen opgjort på antal mål mod xG. Han er en spiller der skal serviceres, men han banker altså lortet ind. Ligesom fx Spalvis og Rade. Og med de offensive profiler vi har i Lucas, Prip, Kusk, Sousa, så skal det altså kunne lade sig gøre at sætte ham op til 10+ scoringer i år.

https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... g-uskarpe/
Det er vel netop derfor at folk herinde ikke forstår han virker til at stå bag Høgh. Jeg ønsker kun en ny angriber fordi det virker til at tilliden til Makaric, fra AaBs side, virker lav. Hvis ikke vi ser ham som vores førsteangriber og gerne vil sende ham videre, så skal vi have noget nyt ind.

På længere sigt kan jeg sagtens se en Superliga-spiller i Ementa, men jeg er ikke sikker på det bliver i angrebet
Synes det er en No brainer med Makaric fremfor Høgh. Der er klasseforskel og derfor må man få integreret “Maka” i den spillestil vi har. Hjulmand/Flemming P i FCN har jo også varieret formation og angribertype indenfor deres system og det kan da godt være “Maka” ikke er den perfekte angriber, men vi kan sagtens få 5-10 mål ud af ham. Jeg har svært ved at se Kasper Høgh lave over to.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Milan Makaric

Indlæg af jonas386 » 14. jul 2022, 14:55

Jakobsen skrev:
14. jul 2022, 14:44
jonas386 skrev:
Kokkefar skrev:
14. jul 2022, 14:18
Apropos den Makaric-bashing der foregår for tiden (måske mest på twitter); Makaric er den 4. skarpeste spiller i superligaen opgjort på antal mål mod xG. Han er en spiller der skal serviceres, men han banker altså lortet ind. Ligesom fx Spalvis og Rade. Og med de offensive profiler vi har i Lucas, Prip, Kusk, Sousa, så skal det altså kunne lade sig gøre at sætte ham op til 10+ scoringer i år.

https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... g-uskarpe/
Det er vel netop derfor at folk herinde ikke forstår han virker til at stå bag Høgh. Jeg ønsker kun en ny angriber fordi det virker til at tilliden til Makaric, fra AaBs side, virker lav. Hvis ikke vi ser ham som vores førsteangriber og gerne vil sende ham videre, så skal vi have noget nyt ind.

På længere sigt kan jeg sagtens se en Superliga-spiller i Ementa, men jeg er ikke sikker på det bliver i angrebet
Synes det er en No brainer med Makaric fremfor Høgh. Der er klasseforskel og derfor må man få integreret “Maka” i den spillestil vi har. Hjulmand/Flemming P i FCN har jo også varieret formation og angribertype indenfor deres system og det kan da godt være “Maka” ikke er den perfekte angriber, men vi kan sagtens få 5-10 mål ud af ham. Jeg har svært ved at se Kasper Høgh lave over to.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg kan også sagtens se 15+ mål fra Makaric i den rigtige sæson, hvor både det brede backspil og de offensive midtbanespillere finder ud af at servicere ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Milan Makaric

Indlæg af san » 22. aug 2022, 20:31

Ved ikke om det har været oplyst men, Har lige hørt at Makaric mødte op 6 kg tungere og i utrolig dårlig form efter sommerferien. Måske det er derfor han ikke er 1 valg pt 🤔

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Milan Makaric

Indlæg af Dennis Nielsen » 22. aug 2022, 21:00

san skrev:
22. aug 2022, 20:31
Ved ikke om det har været oplyst men, Har lige hørt at Makaric mødte op 6 kg tungere og i utrolig dårlig form efter sommerferien. Måske det er derfor han ikke er 1 valg pt 🤔
han er pt også tykkere, end han var sidste sæson. Jeg skrev faktisk til en ven og påpegede, at han så tungere ud, da han kom ind i kampen mod bif.

det harmonerer godt med de rygter, der omhandler, at maka ikke har imponeret under træning. Det er sgu svært at gøre som overvægtig

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Milan Makaric

Indlæg af gwailo » 22. aug 2022, 23:08

san skrev:
22. aug 2022, 20:31
Ved ikke om det har været oplyst men, Har lige hørt at Makaric mødte op 6 kg tungere og i utrolig dårlig form efter sommerferien. Måske det er derfor han ikke er 1 valg pt 🤔
Jeg er med på at han kan være mødt op tungere og i dårlig form, men 6 kg tror jeg simpelthen ikke på. Med mindre han har levet af piskefløde i de tre ugers ferie truppen havde.
// gwailo

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Milan Makaric

Indlæg af Mr Gold » 23. aug 2022, 09:04

gwailo skrev:
22. aug 2022, 23:08
san skrev:
22. aug 2022, 20:31
Ved ikke om det har været oplyst men, Har lige hørt at Makaric mødte op 6 kg tungere og i utrolig dårlig form efter sommerferien. Måske det er derfor han ikke er 1 valg pt 🤔
Jeg er med på at han kan være mødt op tungere og i dårlig form, men 6 kg tror jeg simpelthen ikke på. Med mindre han har levet af piskefløde i de tre ugers ferie truppen havde.
Uanset hvad så har han bare ik imponeret til træning.
Der er flere der har skreget efter ham til start 11’er men har ikke gjort sig berettiget til det. Ementa har været langt bedre til træning.

Maca skal tage sig sammen, han har en bedre afslutningsfod men det nytter bare ik når han ik præsterer.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Milan Makaric

Indlæg af R Rosenberg » 23. aug 2022, 09:37

Mr Gold skrev:
23. aug 2022, 09:04
gwailo skrev:
22. aug 2022, 23:08
san skrev:
22. aug 2022, 20:31
Ved ikke om det har været oplyst men, Har lige hørt at Makaric mødte op 6 kg tungere og i utrolig dårlig form efter sommerferien. Måske det er derfor han ikke er 1 valg pt 🤔
Jeg er med på at han kan være mødt op tungere og i dårlig form, men 6 kg tror jeg simpelthen ikke på. Med mindre han har levet af piskefløde i de tre ugers ferie truppen havde.
Uanset hvad så har han bare ik imponeret til træning.
Der er flere der har skreget efter ham til start 11’er men har ikke gjort sig berettiget til det. Ementa har været langt bedre til træning.

Maca skal tage sig sammen, han har en bedre afslutningsfod men det nytter bare ik når han ik præsterer.
Den evige diskussion om, hvorvidt man skal gøre sig fortjent via træning eller i kampene.

Personligt synes jeg, at det er lidt mere vigtigt, at man er afgørende i kampene, end at man er god til træning, selvom man naturligvis skal tage det seriøst.
Ædruelighedens stemme

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Milan Makaric

Indlæg af 9520AaB » 23. aug 2022, 09:43

R Rosenberg skrev:
Mr Gold skrev:
23. aug 2022, 09:04
gwailo skrev:
22. aug 2022, 23:08
san skrev:
22. aug 2022, 20:31
Ved ikke om det har været oplyst men, Har lige hørt at Makaric mødte op 6 kg tungere og i utrolig dårlig form efter sommerferien. Måske det er derfor han ikke er 1 valg pt Billede
Jeg er med på at han kan være mødt op tungere og i dårlig form, men 6 kg tror jeg simpelthen ikke på. Med mindre han har levet af piskefløde i de tre ugers ferie truppen havde.
Uanset hvad så har han bare ik imponeret til træning.
Der er flere der har skreget efter ham til start 11’er men har ikke gjort sig berettiget til det. Ementa har været langt bedre til træning.

Maca skal tage sig sammen, han har en bedre afslutningsfod men det nytter bare ik når han ik præsterer.
Den evige diskussion om, hvorvidt man skal gøre sig fortjent via træning eller i kampene.

Personligt synes jeg, at det er lidt mere vigtigt, at man er afgørende i kampene, end at man er god til træning, selvom man naturligvis skal tage det seriøst.
Lyder som den gode gamle Kasper Kusk diskussion igen.
Jeg er sgu også til at Makaric spiller istedet for Ementa, men ret beset kan man vel ikke have en startopstilling af 11 spillere, der kun gider kampe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Besvar