Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Fromthecradle » 25. mar 2022, 21:09

KME skrev:
25. mar 2022, 21:04
Brodernumsi skrev:
25. mar 2022, 16:58
KME skrev:
25. mar 2022, 16:43
Måske skulle man overveje ham Aleksandar Trajkovski fra Nordmakedonien - han scorede vist et vigtigt mål mod Italien....

Spøg til side: Underligt at han ikke viste mere hos os... :aabfan:
Jeg så ikke kampen. Spillede han godt?
Eller bliver hans indsats vurderet udelukkende på målet? :)
Jeg så kun målet - så må blive dig svar skyldigt... :aabfan:
Han spillede et eller andet sted mellem dårligt og rædderligt. Fed, filmende og for lidt fight. Men et fantastisk mål.
You pay for this?

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlemmingG » 31. mar 2022, 15:40

Vi har talt meget om Kramer fra Viborg, som eventuel erstatning/supplement til Thelander efter sommerferien..
Et nyt navn i puljen, kunne det være Nicolas Madsen? FCM-talent, i den her sæson udlånet til Heerenveen. Lyder ikke som en spiller, som umiddelbart brænder for at komme tilbage til det midtjyske..
Har været stort set fast mand nede i Holland, ung ( 20 - 21 år ) og jeg mindes ham som en rimelig dygtig boldspiller fra hans tid i Herning

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1056
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Sønderhof » 31. mar 2022, 21:03

FlemmingG skrev:
31. mar 2022, 15:40
Vi har talt meget om Kramer fra Viborg, som eventuel erstatning/supplement til Thelander efter sommerferien..
Et nyt navn i puljen, kunne det være Nicolas Madsen? FCM-talent, i den her sæson udlånet til Heerenveen. Lyder ikke som en spiller, som umiddelbart brænder for at komme tilbage til det midtjyske..
Har været stort set fast mand nede i Holland, ung ( 20 - 21 år ) og jeg mindes ham som en rimelig dygtig boldspiller fra hans tid i Herning
Ham så jeg bestemt også gerne i AaB.

Jeg tror bare han koster tættere på 20 end 10 millioner.

Fast mand i Holland og fast mand på u21, hvor han er over Højholt, som vi ikke ville sælge for 15.

Jeg har en fortsat drøm og Magnus Kofoed, som jeg medgiver virker lidt urealistisk.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 31. mar 2022, 23:31

Sønderhof skrev:
FlemmingG skrev:
31. mar 2022, 15:40
Vi har talt meget om Kramer fra Viborg, som eventuel erstatning/supplement til Thelander efter sommerferien..
Et nyt navn i puljen, kunne det være Nicolas Madsen? FCM-talent, i den her sæson udlånet til Heerenveen. Lyder ikke som en spiller, som umiddelbart brænder for at komme tilbage til det midtjyske..
Har været stort set fast mand nede i Holland, ung ( 20 - 21 år ) og jeg mindes ham som en rimelig dygtig boldspiller fra hans tid i Herning
Ham så jeg bestemt også gerne i AaB.

Jeg tror bare han koster tættere på 20 end 10 millioner.

Fast mand i Holland og fast mand på u21, hvor han er over Højholt, som vi ikke ville sælge for 15.

Jeg har en fortsat drøm og Magnus Kofoed, som jeg medgiver virker lidt urealistisk.
Men han er da midtbanespiller og erindrer ham ikke umiddelbart som en der ville passe ind i bagkæden.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2440
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 1. apr 2022, 00:04

FlemmingG skrev:
31. mar 2022, 15:40
Vi har talt meget om Kramer fra Viborg, som eventuel erstatning/supplement til Thelander efter sommerferien..
Et nyt navn i puljen, kunne det være Nicolas Madsen? FCM-talent, i den her sæson udlånet til Heerenveen. Lyder ikke som en spiller, som umiddelbart brænder for at komme tilbage til det midtjyske..
Har været stort set fast mand nede i Holland, ung ( 20 - 21 år ) og jeg mindes ham som en rimelig dygtig boldspiller fra hans tid i Herning
Han er da midtbanespiller

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1056
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Sønderhof » 1. apr 2022, 01:10

Jakobsen skrev:
31. mar 2022, 23:31
Sønderhof skrev:
FlemmingG skrev:
31. mar 2022, 15:40
Vi har talt meget om Kramer fra Viborg, som eventuel erstatning/supplement til Thelander efter sommerferien..
Et nyt navn i puljen, kunne det være Nicolas Madsen? FCM-talent, i den her sæson udlånet til Heerenveen. Lyder ikke som en spiller, som umiddelbart brænder for at komme tilbage til det midtjyske..
Har været stort set fast mand nede i Holland, ung ( 20 - 21 år ) og jeg mindes ham som en rimelig dygtig boldspiller fra hans tid i Herning
Ham så jeg bestemt også gerne i AaB.

Jeg tror bare han koster tættere på 20 end 10 millioner.

Fast mand i Holland og fast mand på u21, hvor han er over Højholt, som vi ikke ville sælge for 15.

Jeg har en fortsat drøm og Magnus Kofoed, som jeg medgiver virker lidt urealistisk.
Men han er da midtbanespiller og erindrer ham ikke umiddelbart som en der ville passe ind i bagkæden.
Siger ham, der mener Pohl kunne have endt som AaB's svar på Patrick Vieira ;)

Du har selvfølgelig helt ret. Havde ikke fanget, at det var i sammenhæng med midterforsvaret han nævnes.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af gravballe » 4. apr 2022, 13:38

https://www.bt.dk/superligaen/superliga ... er-faerdig

Jon Thorsteinsson færdig i AGF, så gad vide om det er Brøndby der napper ham, eller om rygterne om AaB er rigtige? Kan dog ikke rigtigt se hvad vi skal med ham i AaB, er jo mere deffensivt vi har mangler.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 4. apr 2022, 17:33

Hvad er en realistisk salgspris, hvis Fossum skulle blive solgt til en norsk eller svensk klub til sommer?

Vi skal gerne undgå en situation som med Rinne, hvor kontrakten bare udløber og vinduet for at tjene gode penge lukker. 10 millioner er vel slet ikke urealistisk i dagens marked? Og eksempelvis Bodø og Malmø må vælte sig i penge efterhånden. Han har stadig et godt navn og er på mål/assist afgjort en profil i ligaen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 4. apr 2022, 18:54

jonas386 skrev:
4. apr 2022, 17:33
Hvad er en realistisk salgspris, hvis Fossum skulle blive solgt til en norsk eller svensk klub til sommer?

Vi skal gerne undgå en situation som med Rinne, hvor kontrakten bare udløber og vinduet for at tjene gode penge lukker. 10 millioner er vel slet ikke urealistisk i dagens marked? Og eksempelvis Bodø og Malmø må vælte sig i penge efterhånden. Han har stadig et godt navn og er på mål/assist afgjort en profil i ligaen.
Jeg tænker, at vi skal være maje, maje glade, hvis vi kan få 10 mio for Fossum.
Ædruelighedens stemme

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2316
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Dalbjerg » 4. apr 2022, 21:57

gravballe skrev:
4. apr 2022, 13:38
https://www.bt.dk/superligaen/superliga ... er-faerdig

Jon Thorsteinsson færdig i AGF, så gad vide om det er Brøndby der napper ham, eller om rygterne om AaB er rigtige? Kan dog ikke rigtigt se hvad vi skal med ham i AaB, er jo mere deffensivt vi har mangler.
Han vil passe fremragende ind i BIF eller FCM..

I AaB.. Nej tak.. Ham, Nicolai Poulsen, Bo Henriksen og David Nielsen er at finde på min persona non grata liste for AaB. Så kan de være nok så "dygtige" til det de gør, men nej tak til dem i den smukke stribede trøje!

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Fromthecradle » 4. apr 2022, 22:07

Dalbjerg skrev:
4. apr 2022, 21:57
gravballe skrev:
4. apr 2022, 13:38
https://www.bt.dk/superligaen/superliga ... er-faerdig

Jon Thorsteinsson færdig i AGF, så gad vide om det er Brøndby der napper ham, eller om rygterne om AaB er rigtige? Kan dog ikke rigtigt se hvad vi skal med ham i AaB, er jo mere deffensivt vi har mangler.
Han vil passe fremragende ind i BIF eller FCM..

I AaB.. Nej tak.. Ham, Nicolai Poulsen, Bo Henriksen og David Nielsen er at finde på min persona non grata liste for AaB. Så kan de være nok så "dygtige" til det de gør, men nej tak til dem i den smukke stribede trøje!
Helt enig. Og tænker at Grabara og BakBakGak kan tilføjes til listen.
You pay for this?

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2316
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Dalbjerg » 4. apr 2022, 22:49

Fromthecradle skrev:
4. apr 2022, 22:07
Dalbjerg skrev:
4. apr 2022, 21:57
gravballe skrev:
4. apr 2022, 13:38
https://www.bt.dk/superligaen/superliga ... er-faerdig

Jon Thorsteinsson færdig i AGF, så gad vide om det er Brøndby der napper ham, eller om rygterne om AaB er rigtige? Kan dog ikke rigtigt se hvad vi skal med ham i AaB, er jo mere deffensivt vi har mangler.
Han vil passe fremragende ind i BIF eller FCM..

I AaB.. Nej tak.. Ham, Nicolai Poulsen, Bo Henriksen og David Nielsen er at finde på min persona non grata liste for AaB. Så kan de være nok så "dygtige" til det de gør, men nej tak til dem i den smukke stribede trøje!
Helt enig. Og tænker at Grabara og BakBakGak kan tilføjes til listen.
Grabara er ikke helt deroppe endnu.. Men han er én aktion a la "sparket" fra at være på listen!

Backen BakBack er på en anden liste med Glen.. Den såkaldte kav-liste, hvor jeg helst vil være fri for dem, men trods alt ikke føler, at de er deciderede... Ja..
(Og dermed også sagt, at måske er Bo Henriksen også mere på kav-listen end "dumt svin" listen.. Men jeg er virkelig træt af at se ham opføre sig som en 4-årig..)

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mogens » 5. apr 2022, 11:16

Med udgangspunkt i vores nuværende trup (med afgang af Rufo og RInne), men MED Thelander, Fossum og Kusk samt Andreas Hansen tilbage i den stribede efter ferien, hvor mener folkene, at vores 3 hovedprioriteter i forhold til nye spillere ligger? De optimistiske briller tages i øvrigt på, og dermed er anføreren tilbage i truppen:-)

Jeg leger lidt med tanken om, hvorvidt Lukas kan bruges på den centrale midtbane? Som erobringsspiller er han næppe stærk, men jeg synes egentlig, at der er "mange meter" i ham. Jeg kan ikke se nogen grund til, at han IKKE kan blive vores svar på fck´s Falk. Med ham på den centrale midt kunne man forvente noget offensivt og så samtidig have defensiv dækning med en stærk, defensivt orienteret makker.

Nye ønsker fra mig:

En (wing)back til begge sider (medmindre vores islænding viser sig stærk - det er dog noget nær umuligt at vurdere pt).
En stærk central midtbane eller central forsvarsspiller

Offensivt mener jeg, at vi har nok at skyde med. Ikke mindst, når Lukas er tilbage.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2590
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af baresi » 5. apr 2022, 12:25

Mogens skrev:
5. apr 2022, 11:16
Med udgangspunkt i vores nuværende trup (med afgang af Rufo og RInne), men MED Thelander, Fossum og Kusk samt Andreas Hansen tilbage i den stribede efter ferien, hvor mener folkene, at vores 3 hovedprioriteter i forhold til nye spillere ligger? De optimistiske briller tages i øvrigt på, og dermed er anføreren tilbage i truppen:-)

Jeg leger lidt med tanken om, hvorvidt Lukas kan bruges på den centrale midtbane? Som erobringsspiller er han næppe stærk, men jeg synes egentlig, at der er "mange meter" i ham. Jeg kan ikke se nogen grund til, at han IKKE kan blive vores svar på fck´s Falk. Med ham på den centrale midt kunne man forvente noget offensivt og så samtidig have defensiv dækning med en stærk, defensivt orienteret makker.

Nye ønsker fra mig:

En (wing)back til begge sider (medmindre vores islænding viser sig stærk - det er dog noget nær umuligt at vurdere pt).
En stærk central midtbane eller central forsvarsspiller

Offensivt mener jeg, at vi har nok at skyde med. Ikke mindst, når Lukas er tilbage.
jeg synes det betyder meget om vi vil spille med wingbacks i en 3-5 bagkæde eller en 4 bagkæde med backs
AH kommer ikke retur - AaB henter en ny målmand til at erstatte Rinne. Det er jeg stensikker på.
Jeg så gerne 4 positioner
- Ny målmand
- Ny højre back/wingback
- 1 Central Midt
- Forlængelse med Kusk

Rinne, Thelander, Fossum og MC er væk (alt andet er utopi at tro)
Bejlere til salg:
Prip & højholt & (kusk pga. kontraktudløb, men håber på forlængelse)

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1497
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Lyfe » 5. apr 2022, 12:36

baresi skrev:
5. apr 2022, 12:25
Mogens skrev:
5. apr 2022, 11:16
Med udgangspunkt i vores nuværende trup (med afgang af Rufo og RInne), men MED Thelander, Fossum og Kusk samt Andreas Hansen tilbage i den stribede efter ferien, hvor mener folkene, at vores 3 hovedprioriteter i forhold til nye spillere ligger? De optimistiske briller tages i øvrigt på, og dermed er anføreren tilbage i truppen:-)

Jeg leger lidt med tanken om, hvorvidt Lukas kan bruges på den centrale midtbane? Som erobringsspiller er han næppe stærk, men jeg synes egentlig, at der er "mange meter" i ham. Jeg kan ikke se nogen grund til, at han IKKE kan blive vores svar på fck´s Falk. Med ham på den centrale midt kunne man forvente noget offensivt og så samtidig have defensiv dækning med en stærk, defensivt orienteret makker.

Nye ønsker fra mig:

En (wing)back til begge sider (medmindre vores islænding viser sig stærk - det er dog noget nær umuligt at vurdere pt).
En stærk central midtbane eller central forsvarsspiller

Offensivt mener jeg, at vi har nok at skyde med. Ikke mindst, når Lukas er tilbage.
jeg synes det betyder meget om vi vil spille med wingbacks i en 3-5 bagkæde eller en 4 bagkæde med backs
AH kommer ikke retur - AaB henter en ny målmand til at erstatte Rinne. Det er jeg stensikker på.
Jeg så gerne 4 positioner
- Ny målmand
- Ny højre back/wingback
- 1 Central Midt
- Forlængelse med Kusk

Rinne, Thelander, Fossum og MC er væk (alt andet er utopi at tro)
Bejlere til salg:
Prip & højholt & (kusk pga. kontraktudløb, men håber på forlængelse)
Køber man så en ny 1 målmand eller en anden målmand og giver posten til Theo?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 5. apr 2022, 12:39

Mogens skrev:
5. apr 2022, 11:16
Med udgangspunkt i vores nuværende trup (med afgang af Rufo og RInne), men MED Thelander, Fossum og Kusk samt Andreas Hansen tilbage i den stribede efter ferien, hvor mener folkene, at vores 3 hovedprioriteter i forhold til nye spillere ligger? De optimistiske briller tages i øvrigt på, og dermed er anføreren tilbage i truppen:-)
De største mangler på holdet er en central spiller (stopper eller central midt), der kan diktere spillets tempo og flytte rundt på modstanderen ved gode side- og dybdepasninger. Sekundært er det en offensivspiller med ekstrem fart - enten wingback, kant eller angriber. Begge behov kræver 1-2 spillere, men de kan godt komme indefra - fx hvis Malthe Højholt kan tage et skridt mere.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 5. apr 2022, 12:53

Yankee skrev:
5. apr 2022, 12:39
Mogens skrev:
5. apr 2022, 11:16
Med udgangspunkt i vores nuværende trup (med afgang af Rufo og RInne), men MED Thelander, Fossum og Kusk samt Andreas Hansen tilbage i den stribede efter ferien, hvor mener folkene, at vores 3 hovedprioriteter i forhold til nye spillere ligger? De optimistiske briller tages i øvrigt på, og dermed er anføreren tilbage i truppen:-)
De største mangler på holdet er en central spiller (stopper eller central midt), der kan diktere spillets tempo og flytte rundt på modstanderen ved gode side- og dybdepasninger. Sekundært er det en offensivspiller med ekstrem fart - enten wingback, kant eller angriber. Begge behov kræver 1-2 spillere, men de kan godt komme indefra - fx hvis Malthe Højholt kan tage et skridt mere.
Jeg synes nu også vi efter Friis tiltræden - igen - har set, hvorfor Pallesen slet ikke er god nok til at spille med, når vi spiller sådan som vi gerne vil. Det bliver spændende at se hvilken løsning Friis vælger på fredag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

AaB-7730
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12. jan 2021, 09:54
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af AaB-7730 » 5. apr 2022, 12:55

Det er altid svært at vurdere kvaliteten af en spiller som man ikke kender.. synes ham her minder om thelander, og kunne sagtens være afløseren.
Sindssyg aggressiv, teknisk god og en god venstre fod.

https://m.youtube.com/watch?v=Q7LSENB3fkQ

https://www.transfermarkt.com/jimmy-tab ... ler/250907

Som en ny Wing kunne ham her være et emne:

https://www.transfermarkt.com/advan-kad ... ler/318829

https://m.youtube.com/watch?v=oxapsxQxdJY

Begge er transferfri nu..

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 5. apr 2022, 13:30

Pastorius skrev:
5. apr 2022, 12:53
Jeg synes nu også vi efter Friis tiltræden - igen - har set, hvorfor Pallesen slet ikke er god nok til at spille med, når vi spiller sådan som vi gerne vil. Det bliver spændende at se hvilken løsning Friis vælger på fredag.
Jeg er ikke helt enig i betragtningen omkring Pallesen. Det er vel nærmere Ahlmann, som har spillet sig op under Friis end Pallesen, som har spillet sig ned. Og derfor bliver han lidt mere iøjnefaldende(samt at Kusk og Magnus har gjort det godt og Børsting borte, så antallet af prugelknabe har været begrænset).

Men jeg håber, at Gedsted får chancen på fredag med Pallesen i karantæne. Men det er jo nok Kehinde, som står på Randers-siden, så det er en mundfuld. Så hurtighed er måske løsningen og det har Gedsted.

Vi skal vel dele transfervinduet op i to - sæsonstart og lukkedato. Hvis altså vi skal spille Europa. For så skal Fossum og Kusk vel først ud sidst i vinduet ?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 5. apr 2022, 13:58

FlæskeFrank skrev:
5. apr 2022, 13:30
Pastorius skrev:
5. apr 2022, 12:53
Jeg synes nu også vi efter Friis tiltræden - igen - har set, hvorfor Pallesen slet ikke er god nok til at spille med, når vi spiller sådan som vi gerne vil. Det bliver spændende at se hvilken løsning Friis vælger på fredag.
Jeg er ikke helt enig i betragtningen omkring Pallesen. Det er vel nærmere Ahlmann, som har spillet sig op under Friis end Pallesen, som har spillet sig ned. Og derfor bliver han lidt mere iøjnefaldende(samt at Kusk og Magnus har gjort det godt og Børsting borte, så antallet af prugelknabe har været begrænset).

Men jeg håber, at Gedsted får chancen på fredag med Pallesen i karantæne. Men det er jo nok Kehinde, som står på Randers-siden, så det er en mundfuld. Så hurtighed er måske løsningen og det har Gedsted.

Vi skal vel dele transfervinduet op i to - sæsonstart og lukkedato. Hvis altså vi skal spille Europa. For så skal Fossum og Kusk vel først ud sidst i vinduet ?
Jeg er helt enig i at den centrale midtbane er den post vi har størst behov for at fylde ud, men højre back kommer hurtigt derefter. Pt. har vi vel kun Ahlmann til at dække backpladsERNE. Backups hedder Ross, Hagelkjær og Granli, hvoraf maks én er i overskud, når vi spiller med tre baggerst. Hvis MC og Pedro stadig er ude, så har vi heller ikke alternativer til den centrale midtbane. Det bliver Højholt og Fossum.

Vi må håbe at de holder holde rhjem, demd er skal starte.

Til dem der synes offensiven er på plads, så tænker jeg at målet er at komme af med Fossum til sommer, men at også enten Kusk eller Prip (den sidste han nok størst kommerciel værdi) skal skydes af. Så der bliver travlt for Inge.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar