Hiljemark - Ny Træner

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 15. apr 2024, 20:43

Kunji skrev:
15. apr 2024, 20:39
Njak skrev:
15. apr 2024, 20:37
… når så mange trænere har præsteret efter at have forladt AaB uden succes.
Hvilke trænere, som ikke havde succes i AaB, har fået det efter de er skiftet væk?
Bruce Rioch!
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 15. apr 2024, 20:47

Fint at slippe Hiljemark nu. Men jeg håber satme, de har én klar meget snart, som kan hygge sig med rigtige kampe resten af foråret, inden forberedelse til næste sæson.

Og så håber jeg virkelig, virkelig, virkelig, at de ikke kører et eller andet discount-pis med en eller anden ukendt, uprøvet, uerfaren idiot.
Hvis der er noget, AaB trænger til, så er det en erfaren, kompetent, dedikeret mand, som kan få klubben tilbage til fordums styrke. Så åndssvagt, at man ikke betalte for Thomasberg det, han kostede.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 768
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Njak » 15. apr 2024, 20:54

Kunji skrev:
15. apr 2024, 20:39
Njak skrev:
15. apr 2024, 20:37
… når så mange trænere har præsteret efter at have forladt AaB uden succes.
Hvilke trænere, som ikke havde succes i AaB, har fået det efter de er skiftet væk?
Uden at begynde en længere debat om den del, syntes jeg AaB har været en (næsten) konstant nedtur siden 2014. Der syntes jeg flere som AaB har enten fyret eller selv er rykket videre, har præsteret fint. Blandt andet Lars Friis, Marti Cifuentes og Jakob Friis kommer lige først for i tankerne. Cifuentes kan måske diskuteres om gjorde det decideret dårligt, da der jo var lidt potentiale i spillet og resultaterne i perioder.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1203
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Reyad » 15. apr 2024, 20:59

Jeg håber virkelig på en træner med erfaring fra dansk fodbold. Ellers kan det gå grueligt galt i min optik.

Udover de nævnte med Niels Frederiksen og Lønstrup som favoritter, så kunne Steffen Højer kunne også være et bud. Erfaring med talentarbejdet fra DBU og en smule trænererfaring - uden dog at være prangende.

Thomas Nørgaard fra Sønderjyske, hvis han kan se perspektiverne i det.

Af halvskøre forslag efter at have kigget på p-licenstrænere på DBU’s liste:
- Michael Silberbauer
- Christian Poulsen
- Morten Bisgaard
- Ole Tobiasen
- Mike Tullberg

Det viser sig sågar at Stig Tøfting har P-licens, så helt umulig kan den uddannelse ikke være 😂

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 257
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af FEDE » 15. apr 2024, 21:03

Reyad skrev:
15. apr 2024, 20:59
Jeg håber virkelig på en træner med erfaring fra dansk fodbold. Ellers kan det gå grueligt galt i min optik.

Udover de nævnte med Niels Frederiksen og Lønstrup som favoritter, så kunne Steffen Højer kunne også være et bud. Erfaring med talentarbejdet fra DBU og en smule trænererfaring - uden dog at være prangende.

Thomas Nørgaard fra Sønderjyske, hvis han kan se perspektiverne i det.

Af halvskøre forslag efter at have kigget på p-licenstrænere på DBU’s liste:
- Michael Silberbauer
- Christian Poulsen
- Morten Bisgaard
- Ole Tobiasen
- Mike Tullberg

Det viser sig sågar at Stig Tøfting har P-licens, så helt umulig kan den uddannelse ikke være 😂
Ingen af dem. Vi skal have en med erfaring. SOM træner

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5073
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Kunji » 15. apr 2024, 21:07

Njak skrev:
15. apr 2024, 20:54
Kunji skrev:
15. apr 2024, 20:39
Njak skrev:
15. apr 2024, 20:37
… når så mange trænere har præsteret efter at have forladt AaB uden succes.
Hvilke trænere, som ikke havde succes i AaB, har fået det efter de er skiftet væk?
Uden at begynde en længere debat om den del, syntes jeg AaB har været en (næsten) konstant nedtur siden 2014. Der syntes jeg flere som AaB har enten fyret eller selv er rykket videre, har præsteret fint. Blandt andet Lars Friis, Marti Cifuentes og Jakob Friis kommer lige først for i tankerne. Cifuentes kan måske diskuteres om gjorde det decideret dårligt, da der jo var lidt potentiale i spillet og resultaterne i perioder.
Cifuentes præsterede glimrende i AaB.
Lars Friis er assistenttræner i Sparta Prag.
Jacob Friis var vel en ganske middel træner i AaB, som stoppede ifbm. sygdom. Han havde en rigtig fin sæson i Viborg. Nu er han assistenttræner i Augsburg.

Der er meget, der er gået galt på trænerposten i AaB, de senere år, men jeg synes ikke det er en valid pointe, at gode trænere underpræsterer i AaB for at lykkes stort bagefter.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2869
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Eksil » 15. apr 2024, 21:15

Ideelt set så panikker Silkeborg efter sæsonen og fyrer Kent.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 943
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Salle17 » 15. apr 2024, 21:21

Eksil skrev:
15. apr 2024, 21:15
Ideelt set så panikker Silkeborg efter sæsonen og fyrer Kent.
Tror næppe at tyskerne henter Kent..

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4339
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Kristian » 15. apr 2024, 21:43

Kunji skrev:
15. apr 2024, 21:07
Njak skrev:
15. apr 2024, 20:54
Kunji skrev:
15. apr 2024, 20:39
Njak skrev:
15. apr 2024, 20:37
… når så mange trænere har præsteret efter at have forladt AaB uden succes.
Hvilke trænere, som ikke havde succes i AaB, har fået det efter de er skiftet væk?
Uden at begynde en længere debat om den del, syntes jeg AaB har været en (næsten) konstant nedtur siden 2014. Der syntes jeg flere som AaB har enten fyret eller selv er rykket videre, har præsteret fint. Blandt andet Lars Friis, Marti Cifuentes og Jakob Friis kommer lige først for i tankerne. Cifuentes kan måske diskuteres om gjorde det decideret dårligt, da der jo var lidt potentiale i spillet og resultaterne i perioder.
Cifuentes præsterede glimrende i AaB.
Lars Friis er assistenttræner i Sparta Prag.
Jacob Friis var vel en ganske middel træner i AaB, som stoppede ifbm. sygdom. Han havde en rigtig fin sæson i Viborg. Nu er han assistenttræner i Augsburg.

Der er meget, der er gået galt på trænerposten i AaB, de senere år, men jeg synes ikke det er en valid pointe, at gode trænere underpræsterer i AaB for at lykkes stort bagefter.
Kan finde en på den liste, hvor det var en decideret hjerneblødning at skifte ham ud med en gammel svensker :) Bælum og Inge's idiotiske handling banker frem på nethinden.
------------------
mvh Kristian

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1203
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Reyad » 15. apr 2024, 22:00

Det er virkelig en voldsom sommer vi går i møde. Den bliver meget definerende for Ss22 og deres mulighed for succes

- Ny cheftræner
- Ny Head of Coaching
- Ny talentchef
- Ny transitionstræner

Derudover formentlig en større genopbygning af holdet på banen.
6-7 spillere ud(inkl nuværende lejespillere) og ca samme antal ind. Det er måske endda konservativt sat.
Så store udskiftninger resulterer sjældent i øjeblikkelig succes…Jeg håber fandeme de har lavet deres hjemmearbejde.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4244
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Klaus » 15. apr 2024, 22:35

Jeg er enig i, at Lønstrup kunne være et spændende valg. Hillerød burde være rykket ned nu i to sæsoner, men på en eller anden måde har Lønstrup fået det maksimale ud af holdet, og så spiller de endda flot fodbold. Per Frandsen har også været god i Hvidovre.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 15. apr 2024, 22:52

Salle17 skrev:
15. apr 2024, 21:21
Eksil skrev:
15. apr 2024, 21:15
Ideelt set så panikker Silkeborg efter sæsonen og fyrer Kent.
Tror næppe at tyskerne henter Kent..
Den tror jeg heller ikke på.
Hverken at tyskerne vil have ham eller, at Kent for den sags skyld vil. Han er jo en ældre herre på 62 og gider han et projekt, hvor han måske skal være med i fem år?
Vi skal nok også have en mere sulten mand, hvis du spørger mig.

Jeg vile såmænd gerne have begge Friis'er tilbage.
Jeg synes ikke rigtigt der er noget at hente i 1. div fordi jeg tror Lønstrup ville være et fejlcast.
Tror ikke på vi kan stjæle i resten af Superligaen.

Når man hører på hvad SSE22 folkene siger om spillestil tror jeg ikke pÅ Niels Frederiksen er manden og David Nielsen er jo mere indpisker end en projekttræner man har i fem år.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3590
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Hovedet » 15. apr 2024, 23:09

Reyad skrev:
15. apr 2024, 22:00
Det er virkelig en voldsom sommer vi går i møde. Den bliver meget definerende for Ss22 og deres mulighed for succes

- Ny cheftræner
- Ny Head of Coaching
- Ny talentchef
- Ny transitionstræner

Derudover formentlig en større genopbygning af holdet på banen.
6-7 spillere ud(inkl nuværende lejespillere) og ca samme antal ind. Det er måske endda konservativt sat.
Så store udskiftninger resulterer sjældent i øjeblikkelig succes…Jeg håber fandeme de har lavet deres hjemmearbejde.
Den er jo ikke større end så mange gange tidligere set. Desuden skal man være varsom med at betragte udskiftning som per se negativt og ligeledes den berømte kontinuitet som per se positivt. Var det f.eks. et problem, at Melker Widell afløste Ivar Fossum i efteråret?

Held og lykke til Hiljemark, om end jeg opfatter dette skifte som en gave sendt fra himlen. Skuer man et lag under antal point, er det for mig helt åbenlyst, at der har været noget rivravruskende galt med denne sæson.

Hvis det ikke har været nok at overvære de som regel trøstesløse hvis ikke direkte bizarre tildragelser på banen som 2.halvleg mod 2 x HB Køge og 2 x Kolding, kan man snuppe et hurtigt vu over statistikkerne.

I sæsonens første tre kampe i juli og start august - herunder den berømte Horsenskamp, som angiveligt skulle have været en prototype på Hiljemarks ønskede spillestil - åbenbarede sig følgende tal i gennemsnit for omtalte tre kampe:

Antal afslutninger inden for målrammen med AaB nævnt først: 10 - 3
Antal afslutninger mod mål med AaB nævnt først: 20,5 - 9,5

I de resterende 10 hjemmekampe i denne sæson har samme tal taget sig således ud i gennemsnit:

Antal afslutninger inden for målrammen med AaB nævnt først: 4,6 - 3,7
Antal afslutninger mod mål med AaB nævnt først: 12,2 - 12,8

Selvfølgelig scorer vi færre mål, og selvfølgelig slipper vi flere mål ind. Vi er ganske enkelt blevet markant ringere på alle parametre siden slutningen af juli 2023. I de første tre kampe spillede vi endda kun rigtigt godt i opgøret mod Horsens og de første 20 minutter mod Fredericia. Ikke desto mindre kom vi til en stormflod af afslutninger både på og mod modstandernes mål, og vi kunne nærmest ikke undgå at vinde de kampe grundet vores naturlige dominans.

Hiljemark har med undtagelse af den halvklare Sousa - og dertil suppleret med den i starten skadede Bakiz - haft nøjagtig den samme trup til rådighed og har haft langt mere tid til at arbejde med den. Almindelig logik ville endda foreskrive, at det fra tid til anden fremhævede "traume" måtte have været størst i den periode, hvor AaB blomstrede som aldrig siden set. Dvs. med to undtagelser: udebanekampene mod Vendsyssel og Horsens i slutseptember og startoktober. Hvor vi pudsigt nok som to lysende undtagelser dominerede på alle parametre...

Det gjorde vi i øvrigt også i 1. halvleg i den sidste kamp før jul mod HB Køge. Her vandt vi 4-0, hvad angik afslutninger inden for målrammen samt 10-1 i forhold til afslutninger mod mål og såmænd også 6-1 i hjørnespark. Og ved I hvad? Vi spillede ikke særligt godt, men vi førte 2-0 ved pausen - hvilket ikke er sket en eneste gang siden udekampen i Horsens! Af den simple årsag, at vi ikke kunne undgå det via naturlig dominans.

Jeg har endnu tilgode at få en fornuftig forklaring på Hiljemarks tilgang til 2. halvleg i samme opgør, hvor han havde nøjagtig den samme trup til rådighed, som han sågar kunne supplere med klubbens topscorer Nicklas Helenius. Ikke desto mindre var det aldeles logisk, at HB Køge vandt den halvleg 1-0, når man tager disse stats i betragtning. Antal afslutninger inden for mål med AaB nævnt først: 4-6. Afslutninger mod mål: 8-10 - hjørnespark: 0-4!!!

Hele sæsonen er gennemsyret med disse bizarre stats, der i min verden afslører et usammenhængende og usikkert mandskab, der spiller fra hånden til munden og satser på dødbolde, langskud og individuelle bravournumre ud fra taktiske oplæg, som man enten skal være geni eller idiot for at finde hoved og hale i.

Nu har vi syv kampe med friske øjne og kan måske få et mere retmæssigt billede af, hvor vi egentlig står, for det er jeg i dén grad i tvivl om efter denne sæson. For faktum er, at vi er nået dertil, at en hjemmekamp mod Kolding betragtes som en helt åben affære. For trekvart år siden havde ingen forestillet sig, at vi ikke ville vinde sådan en kamp og i øvrigt dominere den gennem 90 minutter.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2546
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af baresi » 16. apr 2024, 06:11

tror ikke transitions træneren bliver afløst 1:1 (har jeg hørt)
Men st hilje ryger ser jeg som intet tab og dem der snakker kontinuitet og nævner point smittet i 1. Div bør dykke mere ned i tingene .
Her oplever jeg udfordringer som samtidig er ønsker til ny træner (som han skal gøre bedre)
1 - alt for mange forskellige formationer
2 - intet tydeligt spilkoncept - virker mere tilfældigt
3- alt for mange for tit ude af position og for mange underlige dispositioner
4 - Ingen Tillid til de forskellige 9ere
5 - ingen eller meget lidt kontrol over kampene
6- tit er vi der vi slet ikke fra start af kampen
7 - forsvaret og keeper sejler rundt og angrebet hænger ikke sammen - og midtbanen soiller søvndyssende
8 - desuden virker spillerne mere handlingslammet og klare mangler på at tage ansvar for hinanden

Vi ligner ikke et hold men enkelt spillere der somme tider lykkes med nogle aktioner .
Hilje skulle have beholdt os i superligaen.
Men endnu mere skulle han have turdet at være entydig i sin spilmodel i hele 1. Div og have klargjort holdet til superligaen
På mange parametre starter vi forfra.
Kontinuitet har jeg intet set af - stik modsat
Det har været en stor forvirring den her sæson
Eneste positive er at vi rykker op.

Men kom nu med en tydelig træner der har et fast tømret koncept og som bruger spillere Hvor de er bedst uden at flå dem ind og ud af start 11 eren.

Jeg er spændt på hvem der kommer og er sikker på man læser udfordringerne omkring ansættelser af de stillinger der skal besættes

Alle burde kunne rykke AaB op i superligaen og vi burde også let vinde 1. Div med det hold.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af FlæskeFrank » 16. apr 2024, 07:29

Du summer det godt op, først klager du over for mange formations skift, dernæst foreslår du i anden tråd ny formation og placering af spiller(Otoa) på ny plads.

Hiljemark får slet ikke kredit og bliver skudt ting i skoene, som debatørerne er værre til end.
- FlæskeFrank

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2546
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af baresi » 16. apr 2024, 07:35

FlæskeFrank skrev:
16. apr 2024, 07:29
Du summer det godt op, først klager du over for mange formations skift, dernæst foreslår du i anden tråd ny formation og placering af spiller(Otoa) på ny plads.

Hiljemark får slet ikke kredit og bliver skudt ting i skoene, som debatørerne er værre til end.
ahh man læser det man vil læse
Jeg har nævnt at Otoa er midterforsvarer, men at jeg godt kunne se ham i en 6er rolle med en forklaring på hvorfor, ikke mindst set i lyste af at Højholt underpræsterer og sikkert er væk til sommer. Jeg kunne godt se vi havde afløseren internt hvor man faktisk kunne udnytte Otoas kvaliteter. Men skrev også at han er midterforsvarer og der man sikkert ser ham, hvilket uden tvivl giver mening.
Jeg har forslået formationer med 4 back kæder. 4-3-3 eller 4-2-3-1 - hvilket jo er det man spiller nu - begge - så det er der ikke noget nyt i.
Så tænker jeg en 4-4-2 - men jeg skriver jo også om man kunne gå lidt Old School, for at lege lidt med 4 backen og sætte 2 på toppen mv.
alt det jeg tilgengæld skriver om Hilje handler ikke om at skyde ham ned personligt, men om mine betragtninger på hele den udvikling der har været under ham. den står jeg fast på, for synes vi er i en forkert retning under ham og jeg prøver i pointer at skrive hvor jeg synes vi halter.
Han skal da have kredit for hans mentalitet, hans vilje, hans engagement, og uden tvivl så kommer han og kræver noget af sine spillere, jeg har bare ikke set ham overføre sine ting fra træningen til kamp, og syns kun det bliver ringere. Det er jo en personlig holdning og ikke noget med om jeg ikke synes han skal have kredit.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 447
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af DenSataniskeHest » 16. apr 2024, 07:45

jeg er ret sikker på Hilje var blevet fyret før eller siden. Enten efter oprykning, eller når han fejler i ligaen i første halvår... så bare godt hvis man får penge for ham, og får fundet en der kan bygge noget op, og faktisk vise fremgang efter et år.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af FlæskeFrank » 16. apr 2024, 08:45

baresi skrev:
16. apr 2024, 07:35
FlæskeFrank skrev:
16. apr 2024, 07:29
Du summer det godt op, først klager du over for mange formations skift, dernæst foreslår du i anden tråd ny formation og placering af spiller(Otoa) på ny plads.

Hiljemark får slet ikke kredit og bliver skudt ting i skoene, som debatørerne er værre til end.
ahh man læser det man vil læse
Jeg har nævnt at Otoa er midterforsvarer, men at jeg godt kunne se ham i en 6er rolle med en forklaring på hvorfor, ikke mindst set i lyste af at Højholt underpræsterer og sikkert er væk til sommer. Jeg kunne godt se vi havde afløseren internt hvor man faktisk kunne udnytte Otoas kvaliteter. Men skrev også at han er midterforsvarer og der man sikkert ser ham, hvilket uden tvivl giver mening.
Jeg har forslået formationer med 4 back kæder. 4-3-3 eller 4-2-3-1 - hvilket jo er det man spiller nu - begge - så det er der ikke noget nyt i.
Så tænker jeg en 4-4-2 - men jeg skriver jo også om man kunne gå lidt Old School, for at lege lidt med 4 backen og sætte 2 på toppen mv.
alt det jeg tilgengæld skriver om Hilje handler ikke om at skyde ham ned personligt, men om mine betragtninger på hele den udvikling der har været under ham. den står jeg fast på, for synes vi er i en forkert retning under ham og jeg prøver i pointer at skrive hvor jeg synes vi halter.
Han skal da have kredit for hans mentalitet, hans vilje, hans engagement, og uden tvivl så kommer han og kræver noget af sine spillere, jeg har bare ikke set ham overføre sine ting fra træningen til kamp, og syns kun det bliver ringere. Det er jo en personlig holdning og ikke noget med om jeg ikke synes han skal have kredit.
Firbackkæden har Hiljemark vel netop fastholdt igennem længere tid.

Vi halter, men det behøver vel ikke kun at have med Hiljemark at gøre. Det kedelige er at noget er proces og noget med det lange seje træk at gøre. Iøvrigt sælger vi Hiljemark til en resultatmæssigt langt større klub end Cifuentes/Hammarby, så et eller andet må andre kunne se.

Hiljemark satte jo Arnorsson i midterforsvaret istedet for at hive f.eks. Ahlmann ind i midterforsvaret, så han prøver jo det lange lys samtidig med resultater. Som jeg skrev andetsteds, så har Hiljemark reelt kun haft et transfervindue(vintervinduet), mens bestyrelsen havde et nedrykningsvindue i sommer. Det er altså ikke tid nok til mirakler.

Niels Frederiksen fik vel også i sin Brøndby-tid skæld ud for mange formationer. Så folk der vil have ham ind, kan jo fastholde det kritikpunkt og blot skifte trænernavnet ud.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Halil » 16. apr 2024, 10:52

Tak til Hilje for sin tid i AaB.

Desværre kunne han ikke redde AaB fra nedrykningen og det kommer til at præge mit indtryk af Hiljes tid i AaB.

Held og lykke med livet fremover.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 16. apr 2024, 10:58

Halil skrev:Tak til Hilje for sin tid i AaB.

Desværre kunne han ikke redde AaB fra nedrykningen og det kommer til at præge mit indtryk af Hiljes tid i AaB.

Held og lykke med livet fremover.
Altså jeg tror hverken Guardiola, Klopp eller Xabi Alonso havde reddet et hold der var gået så meget i stykker.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Besvar