Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af RicoBR02 » 23. okt 2023, 19:06

jonas386 skrev:
23. okt 2023, 14:43
RicoBR02 skrev:
23. okt 2023, 14:19
Læs nu artiklen inden.. Det er hans afslutningsfod og fart der blandt andet bliver fremhævet..
Jeg læste artiklen, og manden bag twitterprofilen om estisk fodbold tvivler jo også på om han vil være klar til superligaen. Man køber sjældent en 18-årig, for at han kan score mål i morgen, og hvis han har de spidskompetencer på et niveau der er relevant, så er der vel ti eller elleve klubber i superligaen der sagtens kunne bruge sådan en spiller, og relativt hurtigt gøre ham til en profil.

Han siger: - "For at kunne begå sig i Danmark, skal hans taktiske forståelse øves og det samme skal hans boldomgang. Hans førsteberøring i pasningsspillet kunne blive bedre. Fysisk vil det nok også være en omvæltning. Esiliiga (Estlands næstbedste række, red.) er bare en rigtig ung liga med en gennemsnitsalder, der er yngre end FC Nordsjællands, og han mangler generelt at blive matchet op imod nogle fysiske brød."

Selvom han selv vurderer ligaen til at være et sted mellem 2. og 3. division, og nok nærmere det sidste, så lyder det ikke til at det er på et meget højere niveau end u19-ligaen herhjemme.

"I min perfekte verden røg han til en Superliga-klubs U19-hold og spillede der et halvt år og blev så enten indlemmet i Superliga-truppen eller udlånt til en lavere hylde. Når man har så meget tur i den, som Egert har, skal man ikke sidde på bænken."

Igen, det er virkeligt flotte tal, men jeg synes ikke det lyder som en spiller der pt. er relevant for førsteholdet eller er en løsning på vores problemer på den korte bane. Når det så er sagt, så er det ikke fordi jeg mener, at man under ingen omstændigheder skal forsøge sig med sådan en spiller. Det virker på langt de fleste måder også som en spiller der ville kræve noget tilvænning, ikke har oplevet den fysikske forskel, som man møder i voksenfodbold, og stadig mangler en del færdigheder for at kunne overføre bare noget, der minder om de samme tal på et højere niveau. Det er en lottokupon i ordets bedste forstand, og nærmere et køb til u19 holdet end førsteholdet.
Så forstår jeg ikke hvad det er vi diskutere? Er det nu stråmænd er et passende ord? 😉😉
Jeg skriver i mit sidste indlæg at det er en potentiel investering man køber, ikke en til 1 holdet, men med de tal så burde man helt sikkert prøve at forhøre sig..

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 349
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af bonanza » 24. okt 2023, 10:59

Hvis vi skal kigge på ønsker, mangler vi vel en forsvarsspiller, hvis planen er at forsætte med 3 mands forsvar. Hvis vi ikke henter en forsvarsspiller, så ender vi med at spille med 17 årige i bagkæden ved evt. skader, eller måske mere naturligt ændre tilbage til 4 backkæde.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 24. okt 2023, 11:25

bonanza skrev:
24. okt 2023, 10:59
Hvis vi skal kigge på ønsker, mangler vi vel en forsvarsspiller, hvis planen er at forsætte med 3 mands forsvar. Hvis vi ikke henter en forsvarsspiller, så ender vi med at spille med 17 årige i bagkæden ved evt. skader, eller måske mere naturligt ændre tilbage til 4 backkæde.
Vi mangler også en ekstra højre back.
Synes dog også den er tricky når vi ikke helt ved om det bliver fireback kæde med backs eller tre stoppere med wingbacks.
Vi skal ikke have nogen plads, hvor vi ikke har nogen spiller i reserve og for så vidt synes jeg også, at Jørgensen er et ret svagt led.
Derudover skal vi have den angriber der er den naturlige starter og en 8'er nu hvor Widell åbenbart kun måtte være 8'er i en 3-4 uger efter han blev hentet som 8'er.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af RicoBR02 » 24. okt 2023, 11:49

Jakobsen skrev:
24. okt 2023, 11:25
bonanza skrev:
24. okt 2023, 10:59
Hvis vi skal kigge på ønsker, mangler vi vel en forsvarsspiller, hvis planen er at forsætte med 3 mands forsvar. Hvis vi ikke henter en forsvarsspiller, så ender vi med at spille med 17 årige i bagkæden ved evt. skader, eller måske mere naturligt ændre tilbage til 4 backkæde.
Vi mangler også en ekstra højre back.
Synes dog også den er tricky når vi ikke helt ved om det bliver fireback kæde med backs eller tre stoppere med wingbacks.
Vi skal ikke have nogen plads, hvor vi ikke har nogen spiller i reserve og for så vidt synes jeg også, at Jørgensen er et ret svagt led.
Derudover skal vi have den angriber der er den naturlige starter og en 8'er nu hvor Widell åbenbart kun måtte være 8'er i en 3-4 uger efter han blev hentet som 8'er.
Hold kæft jeg fatter ikke en skid.. Læste dit opslag 2 gange hvor jeg læste fireback kæde på engelsk og troede at det var et nyt fancy udtryk for en defensiv med skstra slagkraft.. Jeg går bare i seng..

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Gamling » 25. okt 2023, 05:28

bonanza skrev:
24. okt 2023, 10:59
Hvis vi skal kigge på ønsker, mangler vi vel en forsvarsspiller, hvis planen er at forsætte med 3 mands forsvar. Hvis vi ikke henter en forsvarsspiller, så ender vi med at spille med 17 årige i bagkæden ved evt. skader, eller måske mere naturligt ændre tilbage til 4 backkæde.
Vi har da Skulstad 😉
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Mr Gold » 25. okt 2023, 15:54

Synes ik det er pisse svært tænke sig til hvad man gerne så på vores hold. Vi er ALDRIG blevet erstattet af noget der bare MINDER om Spalvis, vi har ik haft en giftig angriber siden.

Der er flere spændende spillere på vores hold men oprydningen er langt fra forbi.

PLUS og nu får jeg hug!!
MEN der skal altså snart komme noget mere udvikling fra Hiljes side. Vi har spillet 2 gode kampe vi har til gengæld været sindssyge vilde til at skovle point ind!!

Men vi rykker ned med et brag igen med det spil.
Det DUER bare ikke.
Hilje skal bare have tid, ja ja meeeeeeeen!!

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2546
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af baresi » 26. okt 2023, 11:00

Mr Gold skrev:
25. okt 2023, 15:54
Synes ik det er pisse svært tænke sig til hvad man gerne så på vores hold. Vi er ALDRIG blevet erstattet af noget der bare MINDER om Spalvis, vi har ik haft en giftig angriber siden.

Der er flere spændende spillere på vores hold men oprydningen er langt fra forbi.

PLUS og nu får jeg hug!!
MEN der skal altså snart komme noget mere udvikling fra Hiljes side. Vi har spillet 2 gode kampe vi har til gengæld været sindssyge vilde til at skovle point ind!!

Men vi rykker ned med et brag igen med det spil.
Det DUER bare ikke.
Hilje skal bare have tid, ja ja meeeeeeeen!!
ENIG

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1203
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Reyad » 26. okt 2023, 13:21

baresi skrev:
26. okt 2023, 11:00
Mr Gold skrev:
25. okt 2023, 15:54
Synes ik det er pisse svært tænke sig til hvad man gerne så på vores hold. Vi er ALDRIG blevet erstattet af noget der bare MINDER om Spalvis, vi har ik haft en giftig angriber siden.

Der er flere spændende spillere på vores hold men oprydningen er langt fra forbi.

PLUS og nu får jeg hug!!
MEN der skal altså snart komme noget mere udvikling fra Hiljes side. Vi har spillet 2 gode kampe vi har til gengæld været sindssyge vilde til at skovle point ind!!

Men vi rykker ned med et brag igen med det spil.
Det DUER bare ikke.
Hilje skal bare have tid, ja ja meeeeeeeen!!
ENIG
UENIG :-) I hvert fald i det sidste. Man kan ej heller forudkontere de næste otte måneder ud fra, hvad der sker lige nu. Det synes jeg ikke giver mening. Otte måneder er ekstremt lang tid i fodbold. Jeg er sikker på, at vi nok skal udvikle spillet i positiv retning.

Vi har spillet mere end to gode kampe. De tre første kampe i sæsonen var gode. Ikke alle 90 min. Men gode kampe over en bred kam.
3-1 over Kolding synes jeg var fin. Udekampen mod Sønderjyske også ok. Første halvleg ekstremt taktisk. Anden halvleg god.
Udesejrene over Vendsyssel og Horsens også gode. Som fodboldfan kan man sagtens udtale sig primært i følelser, men at sige, vi kun har spillet to gode kampe er i værste fald forkert. I bedste fald udtryk for ekstremt høje krav.

At vi godt kunne bruge en giftig angriber, er svært at være uenig i. På papiret synes jeg, vi har lavet gode indkøb. Men Helenius, Prica, Makaric mv har ikke leveret det forventede.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2546
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af baresi » 26. okt 2023, 13:41

Reyad skrev:
26. okt 2023, 13:21
baresi skrev:
26. okt 2023, 11:00
Mr Gold skrev:
25. okt 2023, 15:54
Synes ik det er pisse svært tænke sig til hvad man gerne så på vores hold. Vi er ALDRIG blevet erstattet af noget der bare MINDER om Spalvis, vi har ik haft en giftig angriber siden.

Der er flere spændende spillere på vores hold men oprydningen er langt fra forbi.

PLUS og nu får jeg hug!!
MEN der skal altså snart komme noget mere udvikling fra Hiljes side. Vi har spillet 2 gode kampe vi har til gengæld været sindssyge vilde til at skovle point ind!!

Men vi rykker ned med et brag igen med det spil.
Det DUER bare ikke.
Hilje skal bare have tid, ja ja meeeeeeeen!!
ENIG
UENIG :-) I hvert fald i det sidste. Man kan ej heller forudkontere de næste otte måneder ud fra, hvad der sker lige nu. Det synes jeg ikke giver mening. Otte måneder er ekstremt lang tid i fodbold. Jeg er sikker på, at vi nok skal udvikle spillet i positiv retning.

Vi har spillet mere end to gode kampe. De tre første kampe i sæsonen var gode. Ikke alle 90 min. Men gode kampe over en bred kam.
3-1 over Kolding synes jeg var fin. Udekampen mod Sønderjyske også ok. Første halvleg ekstremt taktisk. Anden halvleg god.
Udesejrene over Vendsyssel og Horsens også gode. Som fodboldfan kan man sagtens udtale sig primært i følelser, men at sige, vi kun har spillet to gode kampe er i værste fald forkert. I bedste fald udtryk for ekstremt høje krav.

At vi godt kunne bruge en giftig angriber, er svært at være uenig i. På papiret synes jeg, vi har lavet gode indkøb. Men Helenius, Prica, Makaric mv har ikke leveret det forventede.
DU har ret i de første kampe - specielt kampen mod Horsens hjemme- der skabte vi mange chancer og spillede flydende agressivt fodbold og pressede højt. Der spillede vi 4-3-3 med Widell på den centrale som 8er, hvor man netop brugte hans kæmpe motor i pres spillet og hvor man anvendte reelle offensive kanter.
MEN efter vi er gået over til 3-4-2-1 (3-4-3) så er vi blevet så defensivt afventende. Widell spiller stadig godt, fordi han ER god, men han anvendes forkert og man får ikke nok ud af truppen og de spillere der er. Og den del synes jeg ligger hos HILJE.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Mr Gold » 26. okt 2023, 14:03

baresi skrev:
26. okt 2023, 13:41
Reyad skrev:
26. okt 2023, 13:21
baresi skrev:
26. okt 2023, 11:00
Mr Gold skrev:
25. okt 2023, 15:54
Synes ik det er pisse svært tænke sig til hvad man gerne så på vores hold. Vi er ALDRIG blevet erstattet af noget der bare MINDER om Spalvis, vi har ik haft en giftig angriber siden.

Der er flere spændende spillere på vores hold men oprydningen er langt fra forbi.

PLUS og nu får jeg hug!!
MEN der skal altså snart komme noget mere udvikling fra Hiljes side. Vi har spillet 2 gode kampe vi har til gengæld været sindssyge vilde til at skovle point ind!!

Men vi rykker ned med et brag igen med det spil.
Det DUER bare ikke.
Hilje skal bare have tid, ja ja meeeeeeeen!!
ENIG
UENIG :-) I hvert fald i det sidste. Man kan ej heller forudkontere de næste otte måneder ud fra, hvad der sker lige nu. Det synes jeg ikke giver mening. Otte måneder er ekstremt lang tid i fodbold. Jeg er sikker på, at vi nok skal udvikle spillet i positiv retning.

Vi har spillet mere end to gode kampe. De tre første kampe i sæsonen var gode. Ikke alle 90 min. Men gode kampe over en bred kam.
3-1 over Kolding synes jeg var fin. Udekampen mod Sønderjyske også ok. Første halvleg ekstremt taktisk. Anden halvleg god.
Udesejrene over Vendsyssel og Horsens også gode. Som fodboldfan kan man sagtens udtale sig primært i følelser, men at sige, vi kun har spillet to gode kampe er i værste fald forkert. I bedste fald udtryk for ekstremt høje krav.

At vi godt kunne bruge en giftig angriber, er svært at være uenig i. På papiret synes jeg, vi har lavet gode indkøb. Men Helenius, Prica, Makaric mv har ikke leveret det forventede.
DU har ret i de første kampe - specielt kampen mod Horsens hjemme- der skabte vi mange chancer og spillede flydende agressivt fodbold og pressede højt. Der spillede vi 4-3-3 med Widell på den centrale som 8er, hvor man netop brugte hans kæmpe motor i pres spillet og hvor man anvendte reelle offensive kanter.
MEN efter vi er gået over til 3-4-2-1 (3-4-3) så er vi blevet så defensivt afventende. Widell spiller stadig godt, fordi han ER god, men han anvendes forkert og man får ikke nok ud af truppen og de spillere der er. Og den del synes jeg ligger hos HILJE.
Det har jeg også svært ved at være uenig i 😉

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1203
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Reyad » 26. okt 2023, 14:18

Mr Gold skrev:
26. okt 2023, 14:03
baresi skrev:
26. okt 2023, 13:41
Reyad skrev:
26. okt 2023, 13:21
baresi skrev:
26. okt 2023, 11:00
Mr Gold skrev:
25. okt 2023, 15:54
Synes ik det er pisse svært tænke sig til hvad man gerne så på vores hold. Vi er ALDRIG blevet erstattet af noget der bare MINDER om Spalvis, vi har ik haft en giftig angriber siden.

Der er flere spændende spillere på vores hold men oprydningen er langt fra forbi.

PLUS og nu får jeg hug!!
MEN der skal altså snart komme noget mere udvikling fra Hiljes side. Vi har spillet 2 gode kampe vi har til gengæld været sindssyge vilde til at skovle point ind!!

Men vi rykker ned med et brag igen med det spil.
Det DUER bare ikke.
Hilje skal bare have tid, ja ja meeeeeeeen!!
ENIG
UENIG :-) I hvert fald i det sidste. Man kan ej heller forudkontere de næste otte måneder ud fra, hvad der sker lige nu. Det synes jeg ikke giver mening. Otte måneder er ekstremt lang tid i fodbold. Jeg er sikker på, at vi nok skal udvikle spillet i positiv retning.

Vi har spillet mere end to gode kampe. De tre første kampe i sæsonen var gode. Ikke alle 90 min. Men gode kampe over en bred kam.
3-1 over Kolding synes jeg var fin. Udekampen mod Sønderjyske også ok. Første halvleg ekstremt taktisk. Anden halvleg god.
Udesejrene over Vendsyssel og Horsens også gode. Som fodboldfan kan man sagtens udtale sig primært i følelser, men at sige, vi kun har spillet to gode kampe er i værste fald forkert. I bedste fald udtryk for ekstremt høje krav.

At vi godt kunne bruge en giftig angriber, er svært at være uenig i. På papiret synes jeg, vi har lavet gode indkøb. Men Helenius, Prica, Makaric mv har ikke leveret det forventede.
DU har ret i de første kampe - specielt kampen mod Horsens hjemme- der skabte vi mange chancer og spillede flydende agressivt fodbold og pressede højt. Der spillede vi 4-3-3 med Widell på den centrale som 8er, hvor man netop brugte hans kæmpe motor i pres spillet og hvor man anvendte reelle offensive kanter.
MEN efter vi er gået over til 3-4-2-1 (3-4-3) så er vi blevet så defensivt afventende. Widell spiller stadig godt, fordi han ER god, men han anvendes forkert og man får ikke nok ud af truppen og de spillere der er. Og den del synes jeg ligger hos HILJE.
Det har jeg også svært ved at være uenig i 😉
Tjaa. Synes Widell var god dengang og god nu. Ser ikke den store forskel i hans præstationer.
Derudover har vi fået Otoa i spil ved formationsændring. Han er god. Caballo er blevet bedre. Til dels også Kasper Jørgensen og Thelander. Og Richard Odada.
Højholt er blevet dårligere, synes jeg. Stærkere som ren 6'er. Til stadighed har ingen vel rigtig præsteret godt på højrekanten eller centralt i angrebet.

Er ikke nødvendigvis fortaler for 3-4-3. Jeg synes også det kan bliver lidt for defensivt. Jeg er primært imod den store utilfredshed hos fans, der har ni point ned til tredjepladsen - og som er fans af et hold, der har spillet to gode kampe ud af de sidste tre. Og vel og mærke vundet ALLE tre.

Formationen synes jeg er mindre vigtig. 3-4-3 kan være underholdende og kedelig. Det samme med 4-3-3. Handler om hvordan kampen gribes an. Selvfølgelig er der plads til udvikling. Det er der for alle klubber.
Men vil hellere være et kedeligt hold der vinder kampe, end et underholdende hold, der taber kampe.
AaB har spillet kedeligt i nærmest en menneskealder, synes jeg. I det perspektiv synes jeg slet ikke spillet lige nu er kedeligt eller perspektivløst. Tværtimod.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Maglau » 26. okt 2023, 14:49

At tale om at bruge Widell forkert - som i der hvor han spiller nu - er noget af værste sludder der gang på gang bliver gentaget herinde.
Han spiller en tak længere fremme på banen end i starten og det har resulteret i at han scorer mål og assisterer - samtidigt lukker vi ikke flere mål ind. Hvordan fanden kan det være forkert brug af spiller.
Det er da indbegrebet af rigtigt brug af spiller - fodbold handler vidst om at score mål.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Brodernumsi » 26. okt 2023, 16:00

Maglau skrev:
26. okt 2023, 14:49
At tale om at bruge Widell forkert - som i der hvor han spiller nu - er noget af værste sludder der gang på gang bliver gentaget herinde.
Han spiller en tak længere fremme på banen end i starten og det har resulteret i at han scorer mål og assisterer - samtidigt lukker vi ikke flere mål ind. Hvordan fanden kan det være forkert brug af spiller.
Det er da indbegrebet af rigtigt brug af spiller - fodbold handler vidst om at score mål.
Ja, utroligt hvordan man kan mene, at vores bedste spiller bliver brugt forkert.

Han har et klasse spark, og skal ligge fremme, så han kan hakke på kassen.

Han kan jo tydeligvis, også godt finde ud af, at spille kant.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10697
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af jonas386 » 26. okt 2023, 16:26

Maglau skrev:
26. okt 2023, 14:49
At tale om at bruge Widell forkert - som i der hvor han spiller nu - er noget af værste sludder der gang på gang bliver gentaget herinde.
Han spiller en tak længere fremme på banen end i starten og det har resulteret i at han scorer mål og assisterer - samtidigt lukker vi ikke flere mål ind. Hvordan fanden kan det være forkert brug af spiller.
Det er da indbegrebet af rigtigt brug af spiller - fodbold handler vidst om at score mål.
Præmissen; at fordi Widell præsterer på målfronten, så må det også være det bedste position for holdet, er falsk.
Fodbold handler om at score mål ja, i hvert fald flere end de andre, men du kan jo ikke sige hvorvidt holdet ville score flere eller færre mål, hvis Widell spillede på midtbanen mens Bakiz og Toku spillede kanterne (eksempelvis).

Et fodboldhold er ikke bare 11 individuelle brikker, men en flydende enhed, hvor den enkelte brik gerne skal levere noget der gør holdet som helhed så godt som muligt. Når Widell spiller kant, så kan han af gode grunde ikke spille på midten, hvor vi i stedet skal spille med Højholt eller Pedro ved siden af Odada - samtidig er der kun plads til en af Bakiz og Toku. Af flere grunde vil jeg langt hellere have både Bakiz og Toku i spil frem for Højholt eller Pedro, og derfor vil jeg også hellere se Widell ved siden af Odada end på kanten.

Jeg synes Widell fungerer bedre på midtbanen, fordi han bidrager mere med sit fine defensive arbejde - navnlig erobringspillet - og er den første midtbanespiller i evigheder der kan erobre bolden centralt og hurtigt få vendt spillet. Det er vel ikke siden Risgaard vi har haft en midtbanespiller med lige så gode vendinger, og det har været mærkbart i flere år.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 447
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af DenSataniskeHest » 26. okt 2023, 16:49

Odada og widel på midtbanen gad jeg godt se.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af FlæskeFrank » 28. okt 2023, 10:17

Hvis vi efter i dag har 9-10 point til stregen, så håber jeg, at vi tester lidt mere talenterne i de sidste fire runder inden jul, så der er et fingerpeg på om der skal købes på de pladser eller talentet synes at være svaret.

Synes dog ikke, at vi kan undlade at hente en anden angrebstype end det vi har i dag. Måske ikke helt flyvefærdig.
- FlæskeFrank

Munken83
2. div
2. div
Indlæg: 160
Tilmeldt: 6. aug 2017, 18:58
Favoritspiller: Würtz - Thelander -
Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Munken83 » 30. okt 2023, 00:06

Hvad med en spiller som Muamer Brajanac fra Hobro?

Lidt info:
22 år.
189cm høj.
Højre benet.
Kontraktudløb: 30/6-2024
Kom til Hobro i Januar 2022.
Har scoret 25 gange i 62 kampe. Har scoret 8 gange i indeværende sæson.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 30. okt 2023, 01:17

Munken83 skrev:Hvad med en spiller som Muamer Brajanac fra Hobro?

Lidt info:
22 år.
189cm høj.
Højre benet.
Kontraktudløb: 30/6-2024
Kom til Hobro i Januar 2022.
Har scoret 25 gange i 62 kampe. Har scoret 8 gange i indeværende sæson.
Er nok lidt kølig ved det forslag for han kunne f.eks ikke gøre sig gældende i Horsens. Derudover synes jeg tit dækningen af Hobro i Ripodsten indikerer, at han har noget af det der dumme Balkan temperament. Vi har allerede Prica som har balkantemperament og mangler Superliganiveau. Vi skal også passe på vi ikke risikerer at købe en divisionsspiller som bare lige rammer en god stime/sæson.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 786
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Raptorr » 30. okt 2023, 07:31

Jakobsen skrev:
30. okt 2023, 01:17
Munken83 skrev:Hvad med en spiller som Muamer Brajanac fra Hobro?

Lidt info:
22 år.
189cm høj.
Højre benet.
Kontraktudløb: 30/6-2024
Kom til Hobro i Januar 2022.
Har scoret 25 gange i 62 kampe. Har scoret 8 gange i indeværende sæson.
Er nok lidt kølig ved det forslag for han kunne f.eks ikke gøre sig gældende i Horsens. Derudover synes jeg tit dækningen af Hobro i Ripodsten indikerer, at han har noget af det der dumme Balkan temperament. Vi har allerede Prica som har balkantemperament og mangler Superliganiveau. Vi skal også passe på vi ikke risikerer at købe en divisionsspiller som bare lige rammer en god stime/sæson.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Enig. Jeg håber på, at Ross får et egentlig gennembrud i denne sæson. Men sker det ikke, så jeg gerne, at vi gik på udkig efter en angriber. Det virker ikke som om, at Prica er manden vi kan satse på fremover.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af bedstefar » 30. okt 2023, 08:21

Ahlmann har kontraktudløb næste sommer, skal vi ud at kigge på ny venstreback eller kan Eugene tage over som reserve?

Højreback mangler vi også en reserve til Jørgensen, er Noshe god nok som reserve? Hvis ikke, så synes jeg man skal kigge mod Lyngby igen, de har en rigtig spændende spiller i Kumado.

Besvar