Trænerjagt
-
- Superliga
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Trænerjagt
Noget nyt om staben?
Transitionstræner
Fysisktræner
Mentaltræner (Martin Langagergaard står ikke længere på hjemmesiden)
Akademi:
Head of coaching
U17
Chefscout
Transitionstræner
Fysisktræner
Mentaltræner (Martin Langagergaard står ikke længere på hjemmesiden)
Akademi:
Head of coaching
U17
Chefscout
Tog martin langagergaard ikke med Ståle til det norske landshold? Det er mig bekendt en del år siden han har været i AaB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
- Superliga
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Han var på siden i starten af december: https://web.archive.org/web/20231207061 ... aenerstab/
// gwailo
Der er nu sat navn på 4 nye i staben:
https://aabsport.dk/nyheder/2024/juni/a ... ge-sektor/
Head of Performance: Pierre Gillo (HSV)
Assistenttræner: Jack Cassidy (Cambridge United)
Fysisk træner: Mads Wurms Kristoffersen (Vendsyssel)
Fysioterapeut: Kristoffer Lindgren Overgaard (tidl. AaB)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Og ny U17 cheftræner er også kommet på plads i dag.Hanga skrev: ↑20. jun 2024, 16:49Der er nu sat navn på 4 nye i staben:
Nogen der har et overblik over om der stadig “mangler” nogle til personalefronten? Er Würtz stilling blevet besat endnu?
Jeg tror umiddelbart at Jack Cassidy er Würtz afløser. Man valgte godt nok at give Würtz titlen som transitionstræner, men indtil da var han assistent nr. 2 og fungerede vel også stadig som sådan. Jack Cassidy kommer netop fra en rolle i Cambridge der lyder meget som en transitionstræner:emenike skrev: ↑22. jun 2024, 12:26Og ny U17 cheftræner er også kommet på plads i dag.Hanga skrev: ↑20. jun 2024, 16:49Der er nu sat navn på 4 nye i staben:
Nogen der har et overblik over om der stadig “mangler” nogle til personalefronten? Er Würtz stilling blevet besat endnu?
Fra linkedin: "Currently the Senior Professional Development Phase Coach (U21) and Pathways Manager at Cambridge United FC"
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det troede jeg også, men læste på Nordjyske han bliver assistent med ansvar for det defensive.Hanga skrev:Jeg tror umiddelbart at Jack Cassidy er Würtz afløser. Man valgte godt nok at give Würtz titlen som transitionstræner, men indtil da var han assistent nr. 2 og fungerede vel også stadig som sådan. Jack Cassidy kommer netop fra en rolle i Cambridge der lyder meget som en transitionstræner:emenike skrev: ↑22. jun 2024, 12:26Og ny U17 cheftræner er også kommet på plads i dag.Hanga skrev: ↑20. jun 2024, 16:49Der er nu sat navn på 4 nye i staben:
Fra linkedin: "Currently the Senior Professional Development Phase Coach (U21) and Pathways Manager at Cambridge United FC"
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
På papiret er det nogle rigtigt fine ansættelser. Gode erfaringer, også fra fodboldkulturer der måske ikke ligner den danske. En 34 årig u17-træner, med 10 års erfaring fra tilsvarende stillinger i Horsens og SønderjyskE, synes jeg egentlig er meget pænt.
Jeg er ikke blind over for udfordringerne, men jeg synes vi tager nogle rigtig positive skridt i øjeblikket.
Jeg er ikke blind over for udfordringerne, men jeg synes vi tager nogle rigtig positive skridt i øjeblikket.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Nå for dælen, ja så må vi stadig være på jagt efter en decideret transitionstræner.Jakobsen skrev: ↑22. jun 2024, 12:58Det troede jeg også, men læste på Nordjyske han bliver assistent med ansvar for det defensive.Hanga skrev:Jeg tror umiddelbart at Jack Cassidy er Würtz afløser. Man valgte godt nok at give Würtz titlen som transitionstræner, men indtil da var han assistent nr. 2 og fungerede vel også stadig som sådan. Jack Cassidy kommer netop fra en rolle i Cambridge der lyder meget som en transitionstræner:emenike skrev: ↑22. jun 2024, 12:26Og ny U17 cheftræner er også kommet på plads i dag.Hanga skrev: ↑20. jun 2024, 16:49Der er nu sat navn på 4 nye i staben:
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Allstar
Vi er jo ved at bygge en superhelteklub op. En cheftræner, der nærmest er navnebror med manden bag Frank Dux samt en Head of Performance, der lyder mistænkeligt meget som The Governator.
Har vi nogle lysblonde høj-IQ svenskere i pipeline til staben?
Det kan kun blive godt.
Det kan kun blive godt.
Ædruelighedens stemme
Det lyder mere som ringvrag fra 80'erne og 90'ernes action film.R Rosenberg skrev: ↑8. jul 2024, 18:29Vi er jo ved at bygge en superhelteklub op. En cheftræner, der nærmest er navnebror med manden bag Frank Dux samt en Head of Performance, der lyder mistænkeligt meget som The Governator.
Det kan kun blive godt.
Vi mangler vel stadig en Head of Coaching?
Tak - jeg hørte præcis det samme med Pierre Gillo men en kammerat mente jeg var helt væk i den sammenligning.R Rosenberg skrev: ↑8. jul 2024, 18:29Vi er jo ved at bygge en superhelteklub op. En cheftræner, der nærmest er navnebror med manden bag Frank Dux samt en Head of Performance, der lyder mistænkeligt meget som The Governator.
Det kan kun blive godt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Allstar
Din kammerat er blæst - det er cut from the same cloth.Hanga skrev: ↑8. jul 2024, 20:08Tak - jeg hørte præcis det samme med Pierre Gillo men en kammerat mente jeg var helt væk i den sammenligning.R Rosenberg skrev: ↑8. jul 2024, 18:29Vi er jo ved at bygge en superhelteklub op. En cheftræner, der nærmest er navnebror med manden bag Frank Dux samt en Head of Performance, der lyder mistænkeligt meget som The Governator.
Det kan kun blive godt.
Ædruelighedens stemme
Enig - jeg tænkte også Arnold med det samme.R Rosenberg skrev: ↑8. jul 2024, 21:01Din kammerat er blæst - det er cut from the same cloth.Hanga skrev: ↑8. jul 2024, 20:08Tak - jeg hørte præcis det samme med Pierre Gillo men en kammerat mente jeg var helt væk i den sammenligning.R Rosenberg skrev: ↑8. jul 2024, 18:29Vi er jo ved at bygge en superhelteklub op. En cheftræner, der nærmest er navnebror med manden bag Frank Dux samt en Head of Performance, der lyder mistænkeligt meget som The Governator.
Det kan kun blive godt.
SSE22 Indexet