Ydesens transfer-update er artig læsning. Fint nok at vi endeligt kan vide med sikkerhed, at AaB ikke SKAL sælge for 20 mio. i dette vindue - det var vel efterhånden også en offentlig kendt hemmelighed, men det er da dejligt at vide med sikkerhed, at ledelsen ikke vil lade sig presse til et billigt Widell-salg. Omvendt lyder det meget som om, at man ligesom ikke ser andre scenarier for sig, end at Widell sælges nu eller til vinter.
Så er der sagen Højholt. Jeg er lige ved at mene, at så godt, som han spiller lige nu, så lad os da hellere have ham til rådighed indtil vinter, hvor han så kan gå efter at konvertere et forhåbentlig flot efterår til et personligt indbringende klubskifte. Men det skal times i forhold til Widell! Jeg er ikke sikker på, vi har lyst til at skulle skifte både Widell og Højholt i samme omgang. For dælan da, kunne man ikke lige lave en forlængelse med Widell…
Jeg forstår ikke helt, hvad Ydesen skriver om Kasper Jørgensen. Hvem skulle vi erstatte ham med, hvis han ryger?
Samme tvivl er der ikke med Kramer, og hvis det ikke kan blive til en forlængelse, og Thelander samtidig vil blive og forsøge at kæmpe sig tilbage, så håber jeg da virkelig på, man kan finde en eller anden løsning, så Kramer kan komme hjem til Holland allerede nu. Det er ikke samme økonomiske gevinst som hvis det var Thelander, men det må da kunne hjælpe lidt.
Og så noterer jeg mig bare, at der ikke skrives noget som helst om Helenius i den transfer-blog….
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."