Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
-
- Allstar
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Jeg vil, som @Halil og @Steve-Dave, gerne have Richard Jensen. Også delvist pga navnet.
Han er dog på kontrakt godt halvandet år endnu i Aberdeen, så han koster nok pæng.
Han er dog på kontrakt godt halvandet år endnu i Aberdeen, så han koster nok pæng.
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Og lejet ud til Vejle resten af sæsonen.R Rosenberg skrev: ↑21. nov 2024, 20:10Jeg vil, som @Halil og @Steve-Dave, gerne have Richard Jensen. Også delvist pga navnet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
- Allstar
Og ingen aner, hvordan den aftale er skruet sammen.Kasper skrev: ↑21. nov 2024, 20:33Og lejet ud til Vejle resten af sæsonen.R Rosenberg skrev: ↑21. nov 2024, 20:10Jeg vil, som @Halil og @Steve-Dave, gerne have Richard Jensen. Også delvist pga navnet.
Ædruelighedens stemme
- Steve-Dave
- Landshold
RÆKKARD!R Rosenberg skrev: ↑21. nov 2024, 20:10Jeg vil, som @Halil og @Steve-Dave, gerne have Richard Jensen.
Eller Riickard - det kan sgu også et eller andet.Steve-Dave skrev: ↑22. nov 2024, 09:22RÆKKARD!R Rosenberg skrev: ↑21. nov 2024, 20:10Jeg vil, som @Halil og @Steve-Dave, gerne have Richard Jensen.
Tvivler dog på VB sender ham tilbage til Aberdeen.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
-
- Allstar
Nu har spilleren jo også et say i det.Jakobsen skrev: ↑22. nov 2024, 13:07Eller Riickard - det kan sgu også et eller andet.Steve-Dave skrev: ↑22. nov 2024, 09:22RÆKKARD!R Rosenberg skrev: ↑21. nov 2024, 20:10Jeg vil, som @Halil og @Steve-Dave, gerne have Richard Jensen.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Richard Jensen gjorde meget rigtig mod os i Vejle. Men I er med på, at han ikke har spillet siden.
Så der er vel ingen, som siger, at han skal være i Vejle for evigt.
Så der er vel ingen, som siger, at han skal være i Vejle for evigt.
- FlæskeFrank
Og hvorfor skulle en spiller brokke sig ude af et lejemål?R Rosenberg skrev: ↑22. nov 2024, 14:25Nu har spilleren jo også et say i det.Jakobsen skrev: ↑22. nov 2024, 13:07Eller Riickard - det kan sgu også et eller andet.Steve-Dave skrev: ↑22. nov 2024, 09:22RÆKKARD!R Rosenberg skrev: ↑21. nov 2024, 20:10Jeg vil, som @Halil og @Steve-Dave, gerne have Richard Jensen.
Det kan nærmest være karriereafsluttende ifht. at ødelægge eget renome.
Viste han sig endelig at være en finsk Masango skulle vi ikke røre ham med en ildtang.
SSE22 Indexet
-
- Allstar
Hvem snakker om at brokke sig? Lejekontrakter kan være udformet på.1000 måder, herunder fx at kommer der et bud på en spiller, kan klub og spiller gå videre med det. Det aner ingen. Det var såmænd bare det.Jakobsen skrev: ↑23. nov 2024, 00:14Og hvorfor skulle en spiller brokke sig ude af et lejemål?R Rosenberg skrev: ↑22. nov 2024, 14:25Nu har spilleren jo også et say i det.Jakobsen skrev: ↑22. nov 2024, 13:07Eller Riickard - det kan sgu også et eller andet.Steve-Dave skrev: ↑22. nov 2024, 09:22RÆKKARD!R Rosenberg skrev: ↑21. nov 2024, 20:10Jeg vil, som @Halil og @Steve-Dave, gerne have Richard Jensen.
Det kan nærmest være karriereafsluttende ifht. at ødelægge eget renome.
Viste han sig endelig at være en finsk Masango skulle vi ikke røre ham med en ildtang.
Ædruelighedens stemme
- bonanza
- Superliga
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Sebastian Jørgensen fra Malmø. Kan vi få ham på en free? Det kunne være en lille genistreg.
Han har lige sagt i et interview på bold, at det ikke peger mod retur til superligaen allerede nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Mon ikke også at de fleste klubber i ligaen ville turde at løbe risikoen med ham? Måske lige FCK ikke står og mangler, og det passer nok ikke hos FCN, men ellers er der vel 10 klubber der hellere end gerne ville tilknytte ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Tror ikke på det, men måske en lejeaftale.
Hvad med Gyamfi? Kunne det være muligt at leje ham af AGF?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Jeg ved sgu ikke helt med ham Gyamfi. Det kom meget ud af det blå og hans bedste præstationer var vel egentlig da vi med spille selvmordstaktikken med højt pres og Thelander. Jeg kunne godt frygte han var bare en moderne døgnflue, men reelt svært at sige for han kommer jo heller ikke rigtigt til at spille i AGF så længe de har Patrick Mortensen.
For os ville jeg mere se ham som kant og der er vel odds for han kunne bidrage med mere end John og Adedeji.
SSE22 Indexet
Iredale bliver jævnligt fremhævet herinde som en dårlig transfer, og det er til en vis grad forståeligt. Men hvis vi sammenligner med Helenius transferen (januar 23), så har vi fået langt mere for pengene, når det kommer til Iredale. Ikke bare har Iredale scoret mål i SL i indeværende sæson, men han har også været rimelig tilgængelig (i kampform). Sidst men bestemt ikke mindst, så belaster Iredale transferen budgettet i forsvindende grad sammenlignet med Helenius. Sidstnævnte kan ikke gøre for, at han er skadet og det her er ikke en kritik af, at han har sikret sig en god kontrakt. Men trods Iredales' mangler, så får vi måske alligevel noget for pengene med ham, og som sådan er den transfer ikke så skæv.
-
- 2. div
- Favoritspiller: Jan Pedersen
Jeg er enig i, at Iredale ser ud til at være transferen værd, der hvor du imo fejler Big time, er at drage sammenligninger med en anden spiller, på parametre som du har valgt.Raptorr skrev:Iredale bliver jævnligt fremhævet herinde som en dårlig transfer, og det er til en vis grad forståeligt. Men hvis vi sammenligner med Helenius transferen (januar 23), så har vi fået langt mere for pengene, når det kommer til Iredale. Ikke bare har Iredale scoret mål i SL i indeværende sæson, men han har også været rimelig tilgængelig (i kampform). Sidst men bestemt ikke mindst, så belaster Iredale transferen budgettet i forsvindende grad sammenlignet med Helenius. Sidstnævnte kan ikke gøre for, at han er skadet og det her er ikke en kritik af, at han har sikret sig en god kontrakt. Men trods Iredales' mangler, så får vi måske alligevel noget for pengene med ham, og som sådan er den transfer ikke så skæv.
Hvem holder best fast i bolden, hvem har de bedste aflæg, hvem har forsvaret mod dødbolde bedst, hvem giver noget til resten af truppen??
Jeg kender ikke svarene, men syntes du skulle have nøjes med din Iredale vinkel, uden at bruge egne parametre i sammenligninger.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg synes det er svært at sige Iredale har været transferen værd på nuværende tidspunkt. Det er dejligt han har formået at få bolden over stregen, men jeg er stadig ret overbevist om, at der kunne findes mange alternativer til de samme penge, som kunne have forstærket holdet som helhed mere. Han træffer ofte for mange dårlige beslutninger, og ligner en der altid overvejer sin næste aktion mens han har bolden ved fødderne, hvilket gør at han også slipper bolden for sent, eller får afsluttet igennem tre mand fra kanten af feltet. Jeg synes at have observeret en del aktioner fra hans side, hvor det hele lige sker et halvt sekund for sent, og når det så endelig bliver gjort på det rigtige tidspunkt, er kvaliteten ofte tvivlsom.
Medmindre han vitterligt begynder at score i hver eneste kamp, så er angriberposten stadig en af vores svagheder, og et sted hvor jeg håber vi handler.
Optimalt set, kunne vi godt bruge en 6'er, 9'er og højrekant. På højrekanten kan jeg godt leve med, at vi fortsætter med de nuværende spillere (Adedeji, Ross, John, Jasson etc.), eller at vi bruger Jørgensen derovre, og flytte Widell frem, men på de to andre positioner skal vi meget gerne have noget ind. Jeg har ikke nogle særlige navne i kiggerten, det virker også omsonst at gætte på spillere i tyskernes søgelys, men der skal meget gerne mere fodboldhjerne ind på banen.
Medmindre han vitterligt begynder at score i hver eneste kamp, så er angriberposten stadig en af vores svagheder, og et sted hvor jeg håber vi handler.
Optimalt set, kunne vi godt bruge en 6'er, 9'er og højrekant. På højrekanten kan jeg godt leve med, at vi fortsætter med de nuværende spillere (Adedeji, Ross, John, Jasson etc.), eller at vi bruger Jørgensen derovre, og flytte Widell frem, men på de to andre positioner skal vi meget gerne have noget ind. Jeg har ikke nogle særlige navne i kiggerten, det virker også omsonst at gætte på spillere i tyskernes søgelys, men der skal meget gerne mere fodboldhjerne ind på banen.
Jeg sammenligner to transfers, hvor vi indtil nu har fået meget lidt udbytte af en meget dyr transfer. Vi har heller ikke fået voldsomt meget ud af den anden, men dog flere SL mål, nemlig 3, hvor Helenius slet ikke har scoret i SL i denne omgang. Den anden transfer er tilmed meget - som i virkelig meget - billigere, så jeg synes ikke det er så svært at sammenligne. Fx. synes jeg ikke, at Helenius i denne sæson har lagt nok af og holdt nok fast i bolden til at det kan tippe noget i vægtskålen (når man påtænker pris + manglende mål og tilgængelighed).1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 12:52Jeg er enig i, at Iredale ser ud til at være transferen værd, der hvor du imo fejler Big time, er at drage sammenligninger med en anden spiller, på parametre som du har valgt.Raptorr skrev:Iredale bliver jævnligt fremhævet herinde som en dårlig transfer, og det er til en vis grad forståeligt. Men hvis vi sammenligner med Helenius transferen (januar 23), så har vi fået langt mere for pengene, når det kommer til Iredale. Ikke bare har Iredale scoret mål i SL i indeværende sæson, men han har også været rimelig tilgængelig (i kampform). Sidst men bestemt ikke mindst, så belaster Iredale transferen budgettet i forsvindende grad sammenlignet med Helenius. Sidstnævnte kan ikke gøre for, at han er skadet og det her er ikke en kritik af, at han har sikret sig en god kontrakt. Men trods Iredales' mangler, så får vi måske alligevel noget for pengene med ham, og som sådan er den transfer ikke så skæv.
Hvem holder best fast i bolden, hvem har de bedste aflæg, hvem har forsvaret mod dødbolde bedst, hvem giver noget til resten af truppen??
Jeg kender ikke svarene, men syntes du skulle have nøjes med din Iredale vinkel, uden at bruge egne parametre i sammenligninger.
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... k-teenager
Nu kantspiller fra Ghana på plads fra januar.
Det kan vel ikke være helt skidt, at vi har set ham an i nogle uger - plus at han har vænnet sig til europæsik bold efter et par år i England.jonas386 skrev: ↑25. nov 2024, 08:43https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... k-teenager
Han kan vel næppe være dårligere end John og John
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index