Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Søgaard » 20. jun 2012, 19:48

FlæskeFrank skrev:Nu går Sivebæk jo efter spilletid, så mon ikke det er 1. division han starter op i. Men mener stadig han er en god spiller at få ind. Han har spillet mange superligakampe kan spille højrekant og back, hvor vi godt kunne bruge en spiller. Men om han har helt niveauet er vel lidt uklart.

Dog mener jeg, at han netop ikke ønskede at spille højreback og hvis det er tilfældet, så er vi nok ikke rette klub for ham.
Mads Bro udtaler da at VBK specifikt leder efter en højre back.. Så det er da et underligt match, såfremt man fortsat vil bruge Taz på højre midt..
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Silvermoon » 21. jun 2012, 07:27

Der dukker et nyt ansigt op ved torsdagens AaB-træning.

der er tale om højre backen Henrik Smedegaard, som senest har spillet for FC Fredericia i 1.division.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af PeterS » 21. jun 2012, 09:03

Silvermoon skrev:Der dukker et nyt ansigt op ved torsdagens AaB-træning.

der er tale om højre backen Henrik Smedegaard, som senest har spillet for FC Fredericia i 1.division.
Nu har jeg ikke fulgt nogle af fredericia's kampe, men er der nogen der kan svare på om det er en brugbar spiller på et superligahold?

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Kovacs » 21. jun 2012, 09:12

Han har tidligere været et kæmpe talent i FCM, hvilket gjorde at han også var at finde på stort set samtlige ungdomshold. Han fik et lille dyk i Vejle, men har spillet ganske stabilt som fast mand de sidste 4år i Fredericia, hvor jeg endda tror at han var anfører i de sidste. - Spændende spiller, som virkelig må være tændt for at spille op til sit bedste.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4457
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af doukas » 21. jun 2012, 10:05

Jeg husker mest Henrik Smedegaard for, at han ca. 1 minut efter han blev indskiftet for Vejle imod os blev udvist. Var vist i 2006?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Pastorius » 21. jun 2012, 10:15

Silvermoon skrev:Der dukker et nyt ansigt op ved torsdagens AaB-træning.

der er tale om højre backen Henrik Smedegaard, som senest har spillet for FC Fredericia i 1.division.
Jeg synes al den sank om forstækninger primært i forsvaret peget hen imod at AaB regner med at Lasse Nielsen er vores bedste bud på et salg. Ellers har jeg - som Yankee - svært ved at se fornuften i det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 961
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Popnizzen » 21. jun 2012, 10:22

Hvis Henrik S. er vores erstatning ved et Lasse Nielsen-salg, så er ejg alvorlig bange for nedryknings spøgelset.
I de fire år jeg har set FC Fredericias kampe (Klubben jeg selv har spillet i), så har jeg på intet tidspunkt set kvaliteter hos Henrik S. som kunne refærdiggøre en kontrakt hos AaB. Nu skal jeg ikke tale ham ned under gulvtæppet, manden var trods alt anfører for FCF og en ganske god 1. div. spiller, men så heller ikke mere!!
Jeg håber i så fald at AaB skriver med ham at han udvikler sig og bliver en god spiller for os, men pt har jeg meget svært ved at se det. Jeg kan ikke rigtig beskrive hvor jeg mener at Henrik skal forbedre sig, men mere sige at pt har han slet ikke niveauet til at spille i superligaen.
„The less you care, the happier you will be.“

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 400
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Remark » 21. jun 2012, 10:32

Tja, kender ikke Smedegaard. På mig virker det ud fra CVet som en stabil gardering for altid tvivlsomme Bøgelund, der tilsyneladende igen er halv-skadet. Det er i hvert fald bedre end Dalsgaard og PK på den back, men peger naturligvis mere mod en top 10 end top 4. Sådan må det være disse år.

Brugeravatar
0542
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 12. jul 2005, 10:50
Favoritspiller: RADE!!!
Geografisk sted: Houston, Tx

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af 0542 » 21. jun 2012, 10:52

Remark skrev:Tja, kender ikke Smedegaard. På mig virker det ud fra CVet som en stabil gardering for altid tvivlsomme Bøgelund, der tilsyneladende igen er halv-skadet. Det er i hvert fald bedre end Dalsgaard og PK på den back, men peger naturligvis mere mod en top 10 end top 4. Sådan må det være disse år.
Enig.

Og saa maa vi ogsaa vaere aerlige og sige at vi skal have fundet en decideret hoejre back som back-up for Boegelund, for eksperimentet med Dalsgaard dernede har ikke vist sig som et reelt alternativ. Hvis vi hiver Smedegaard ind, bliver det en billig signing (traferfri - og koster nok ikke kassen) og det giver os en back som back-up....
Mvh
0542

Brugeravatar
bøllemis
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
Favoritspiller: CR7
Geografisk sted: 9200

Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af bøllemis » 21. jun 2012, 11:10

Nu er det jo også kun en prøvetræning :-)
JA DAAAAAAAAA!!!!

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af sir-kargo » 21. jun 2012, 16:11

Popnizzen skrev:Hvis Henrik S. er vores erstatning ved et Lasse Nielsen-salg, så er ejg alvorlig bange for nedryknings spøgelset.
I de fire år jeg har set FC Fredericias kampe (Klubben jeg selv har spillet i), så har jeg på intet tidspunkt set kvaliteter hos Henrik S. som kunne refærdiggøre en kontrakt hos AaB. Nu skal jeg ikke tale ham ned under gulvtæppet, manden var trods alt anfører for FCF og en ganske god 1. div. spiller, men så heller ikke mere!!
Jeg håber i så fald at AaB skriver med ham at han udvikler sig og bliver en god spiller for os, men pt har jeg meget svært ved at se det. Jeg kan ikke rigtig beskrive hvor jeg mener at Henrik skal forbedre sig, men mere sige at pt har han slet ikke niveauet til at spille i superligaen.
Jeg har set ham i et par 1. div kampe - uden det selvfølgelig var ham specifikt jeg holdt øje med - men bemærkede da at deres højre-back virkede usædvanligt tung og langsom! :(

Alligevel formåede han ofte at kæmpe sig tilbage og få blokeret til hjørne og lign. efter han egt. var blevet rundet...

Men ville da godt nok hellere ha´ Sivebæk som vel er en identisk slags spiller hvis jeg kunne vælge!? :o

Hmm... jeg har selvfølgelig før taget fejl - så lad os håbe dette er en af de gange... :S
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Freddie » 22. jun 2012, 09:43

Mit håb er, at snakken peger i retning af, at Patrick Kristensen endelig kan få den plads på midtbanen han er skabt til. I længden er det ikke holdbart, at han skal være holdets vandrepokal, der må tage de job, der tilfældigvis er ledige på grund af skader eller karantæner.
Hvis vi får rystet posen godt og grundigt, ved man aldrig hvad der fslder ud.
Pastorius skrev: Jeg synes al den sank om forstækninger primært i forsvaret peget hen imod at AaB regner med at Lasse Nielsen er vores bedste bud på et salg. Ellers har jeg - som Yankee - svært ved at se fornuften i det.

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af degn » 22. jun 2012, 10:49

Indie skrev:Ser ud som om, at vi får 3 yderligere spiller, og måske et par stykker fra Mexico.. Spændende, og lidt lottokupon agtigt..

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2012/2 ... um=twitter


Er der nogen der har set hvordan de 2 mexicanere klarer sig til træning?

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Walther » 22. jun 2012, 14:13

degn skrev:
Indie skrev:Ser ud som om, at vi får 3 yderligere spiller, og måske et par stykker fra Mexico.. Spændende, og lidt lottokupon agtigt..

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2012/2 ... um=twitter


Er der nogen der har set hvordan de 2 mexicanere klarer sig til træning?
Ikke prangende igår hvert fald. Når både Curth og Augo afdribler dem, så er der grund til panderynken.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

AabMaster
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 3. sep 2007, 12:09
Geografisk sted: Aalborg c

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af AabMaster » 22. jun 2012, 14:57

Jeg vil ikke undlade en chance for at bringe et nyt rygte i spil.
I onsdags så jeg Michael Jacobsen med frue nede ved Mortens kro. Mon han er på vej tilbage? :aabfan:
Han havde forresten fået den sejeste tatoo på hele den ene arm :cool:
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

Since
1. div
1. div
Indlæg: 400
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Since » 22. jun 2012, 15:13

AabMaster skrev:Jeg vil ikke undlade en chance for at bringe et nyt rygte i spil.
I onsdags så jeg Michael Jacobsen med frue nede ved Mortens kro. Mon han er på vej tilbage? :aabfan:
Han havde forresten fået den sejeste tatoo på hele den ene arm :cool:
Manden er hjemme på ferie! Har tidligere været rygtet til Superligaen, men tvivler på han gider hjem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. jun 2012, 09:21

AabMaster skrev:Jeg vil ikke undlade en chance for at bringe et nyt rygte i spil.
I onsdags så jeg Michael Jacobsen med frue nede ved Mortens kro. Mon han er på vej tilbage? :aabfan:
Han havde forresten fået den sejeste tatoo på hele den ene arm :cool:
Det har alle fodboldspillere i disse dage. Kæft det ser stor-fesent ud. Men de må de jo selv rende og rode med. Fatter ikke de ikke kan se hvor kiksede de er.
Janteloven eksisterer IKKE!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6410
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af FlæskeFrank » 24. jun 2012, 11:11

Nu har vi en rutineret herre fra 1. division til træning og med gode muligheder for kontrakt. Samtidig har vi to mexicanere på besøg. Jeg bemærker også, at Sivebæk ikke har skrevet under nogen steder.

Jeg vil postulere noget meget overraskende, måske mest for mig selv, jeg tror AaB har penge til at hente to spillere mere :o

Det er dejligt, da forårets besparelser åbenbart har rettet skuden meget op.

Iøvrigt fatter jeg ikke, at Bøgelund ikke er fit til kamp. Jeg så ham spille i Sønderjyske, men han er åbenbart for 100. gang blevet skadet - denne gang i ferien. Flot.

Håber hver gang på Bøgelund, men lad os nu få lidt ro på pladsen. Iøvrigt mangler vi begge backs 3 uger før første kamp.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
iloveaab4ever
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 2. jun 2009, 17:19

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af iloveaab4ever » 24. jun 2012, 12:20

FlæskeFrank skrev:Nu har vi en rutineret herre fra 1. division til træning og med gode muligheder for kontrakt. Samtidig har vi to mexicanere på besøg. Jeg bemærker også, at Sivebæk ikke har skrevet under nogen steder.

Jeg vil postulere noget meget overraskende, måske mest for mig selv, jeg tror AaB har penge til at hente to spillere mere :o

Det er dejligt, da forårets besparelser åbenbart har rettet skuden meget op.

Iøvrigt fatter jeg ikke, at Bøgelund ikke er fit til kamp. Jeg så ham spille i Sønderjyske, men han er åbenbart for 100. gang blevet skadet - denne gang i ferien. Flot.

Håber hver gang på Bøgelund, men lad os nu få lidt ro på pladsen. Iøvrigt mangler vi begge backs 3 uger før første kamp.
Bøgelund træner med fra næste uge og forventer selv at han er klar til sæsonstarten.
På forhånd undskyld for det pinlige brugernavn, der blev oprettet i en alder af 11.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 690
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af jayC » 24. jun 2012, 13:54

iloveaab4ever skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu har vi en rutineret herre fra 1. division til træning og med gode muligheder for kontrakt. Samtidig har vi to mexicanere på besøg. Jeg bemærker også, at Sivebæk ikke har skrevet under nogen steder.

Jeg vil postulere noget meget overraskende, måske mest for mig selv, jeg tror AaB har penge til at hente to spillere mere :o

Det er dejligt, da forårets besparelser åbenbart har rettet skuden meget op.

Iøvrigt fatter jeg ikke, at Bøgelund ikke er fit til kamp. Jeg så ham spille i Sønderjyske, men han er åbenbart for 100. gang blevet skadet - denne gang i ferien. Flot.

Håber hver gang på Bøgelund, men lad os nu få lidt ro på pladsen. Iøvrigt mangler vi begge backs 3 uger før første kamp.
Bøgelund træner med fra næste uge og forventer selv at han er klar til sæsonstarten.
Hvor mange gange har Bøgelund ikke været ude for det? - Mener at huske at han de sidste 2 sæsoner har været klar til sæsonstarten, men blevet skadet kort efter første kamp? Krydser fingre for han bliver klar, og skulle det ikke være tilfældet, håber jeg Lynge har en erstatning klar, samt Bøgelund ikke er i AaB - han får nok en rimelig fornuftig løn i forhold til hvad han har bidraget med, hvertfald sidste år..

Så mon ikke der render en god uslebet højreback rundt i 1. division, måske i udlandet som Kent Nielsen kan slibe til og gøre til en profil?

AaB burde virkelig kigge på de modeller de har brugt i Horsens, Sønderjyske og sågar FCN, for det har de været gode til.
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Låst