Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 2. aug 2013, 15:01

Hvis man ser bort fra det vanvittige rygte ang. Bendtner, kunne det faktisk snart være rart, hvis man oplevede lidt mere bare lidt mere aktivitet fra AaB angående erstatningen for Helenius.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af dyhrmaN » 2. aug 2013, 15:59

hvad med ham duden fra Dila Gori, han har været nævnt herinde lidt rundt omkring. Han var vildt god, særligt teknisk. Mon han har lyst til at spille i Aalborg, og kan AaB møde både transfersum og lønkrav?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Martino » 2. aug 2013, 17:34

Jeg håber da at nogen har sendt Gaarde en mail angående ham 10'eren der.
Jeg savner Winsnes

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 2. aug 2013, 20:29

De siger i FCm, at alle er til salg. Derfor må Gaarde godt sende et tilbud på Duncan.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Gaarde6 » 2. aug 2013, 20:36

jensemand57 skrev:De siger i FCm, at alle er til salg. Derfor må Gaarde godt sende et tilbud på Duncan.
Seriøst!
Så mener jeg ikke Duncan passer ind i FCM (Selvom han scorede i dag)
De små afrikanere dribler jo satme rundt omkring ham og de bruger ham HELT forkert dernede.
Selvfølgelig vil han score mål, når de bruger ham. Men den plads kunne mange andre også spille dernede med samme resultat.
Ser ham SLET ikke som den farlige angriber, som han var en gang.

Han ville passe PERFEKT ind heroppe!
Heroppe ville meget af spillet blive bygget op om ham.
Han ville være manden vi sigtede efter 8 ud af 10 gange bolden skulle i feltet.

Sagt på en anden måde.
Er rørende enig med dig :-)
Gaarde måtte gerne smide et bud på ham.
Men de sælger ham nu nok næppe for småpenge.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 2. aug 2013, 20:40

Gaarde6 skrev:
jensemand57 skrev:De siger i FCm, at alle er til salg. Derfor må Gaarde godt sende et tilbud på Duncan.
Seriøst!
Så mener jeg ikke Duncan passer ind i FCM (Selvom han scorede i dag)
De små afrikanere dribler jo satme rundt omkring ham og de bruger ham HELT forkert dernede.
Selvfølgelig vil han score mål, når de bruger ham. Men den plads kunne mange andre også spille dernede med samme resultat.
Ser ham SLET ikke som den farlige angriber, som han var en gang.

Han ville passe PERFEKT ind heroppe!
Heroppe ville meget af spillet blive bygget op om ham.
Han ville være manden vi sigtede efter 8 ud af 10 gange bolden skulle i feltet.

Sagt på en anden måde.
Er rørende enig med dig :-)
Gaarde måtte gerne smide et bud på ham.
Men de sælger ham nu nok næppe for småpenge.
Har vi - i følge rygter - penge til et tilbud på Bendtner, har vi sgu også råd til Duncan. ;)

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Gaarde6 » 2. aug 2013, 20:58

jensemand57 skrev:
Gaarde6 skrev:
jensemand57 skrev:De siger i FCm, at alle er til salg. Derfor må Gaarde godt sende et tilbud på Duncan.
Seriøst!
Så mener jeg ikke Duncan passer ind i FCM (Selvom han scorede i dag)
De små afrikanere dribler jo satme rundt omkring ham og de bruger ham HELT forkert dernede.
Selvfølgelig vil han score mål, når de bruger ham. Men den plads kunne mange andre også spille dernede med samme resultat.
Ser ham SLET ikke som den farlige angriber, som han var en gang.

Han ville passe PERFEKT ind heroppe!
Heroppe ville meget af spillet blive bygget op om ham.
Han ville være manden vi sigtede efter 8 ud af 10 gange bolden skulle i feltet.

Sagt på en anden måde.
Er rørende enig med dig :-)
Gaarde måtte gerne smide et bud på ham.
Men de sælger ham nu nok næppe for småpenge.
Har vi - i følge rygter - penge til et tilbud på Bendtner, har vi sgu også råd til Duncan. ;)
Haha Ja det er jo rigtigt :thumbsup:

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af PeterS » 2. aug 2013, 21:55

Denni Avdic som har været snakket om herinde er blevet præsenteret i AZ.

http://www.az.nl/nieuws/az-legt-avdic-t ... t/1?catid=" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Pastorius » 3. aug 2013, 11:12

jensemand57 skrev:De siger i FCm, at alle er til salg. Derfor må Gaarde godt sende et tilbud på Duncan.
Duncan skal aldrig tilbage til AaB. Jeg kan ikke klare det der "jeg jubler ikke mod min tidligere klub"-pis.

Efterhånden har han spillet så mange steder at der vel kun er tilbage at juble, når lønsedlen kommer med posten. At han også på alle mulige andre måder er en nar, hjælper selvfølgelig ikke stort.
Med venlig Hilsen
--
Robert

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Sv: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af fish » 3. aug 2013, 12:09

jonas386 skrev:Jeg kan selvfølgelig ikke afsløre mig kilde, men kan sige så meget at han ved flere lejligheder har arbejdet sammen med Tom Brooks (Bendtners agent), og rygtet skulle komme direkte fra ham.

Igen må jeg nok understrege at det selvfølgelig kun er en absolut sidste udvej, og chancen for det bliver DK er forsvindende lille. Og chancen for det lige nøjagtigt bliver AaB er endnu mindre.
Det absolut bedste ved det scenarie vil være at høre MOs begrundelse for at droppe ham fra landsholdet.... :-)

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 3. aug 2013, 12:45

Pastorius skrev:
jensemand57 skrev:De siger i FCm, at alle er til salg. Derfor må Gaarde godt sende et tilbud på Duncan.
Duncan skal aldrig tilbage til AaB. Jeg kan ikke klare det der "jeg jubler ikke mod min tidligere klub"-pis.

Efterhånden har han spillet så mange steder at der vel kun er tilbage at juble, når lønsedlen kommer med posten. At han også på alle mulige andre måder er en nar, hjælper selvfølgelig ikke stort.
Man kan selvfølgelig mene, hvad man vil om ham som person, men han har - efter min mening - de sportslige kompetencer, som holdet mangler i angrebet efter salget af Helenius. Mig bekendt var der heller nogen form for gnidninger i truppen, da han var her sidst. jeg tror også, at du vil give mig ret i, at han er en mindre "klaphat" end Bendtner, som jo i følge rygter her på siden er sat i forbindelse med AaB.

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af svendpoulsen » 3. aug 2013, 14:45

Skulle der nu - mod alle odds - være den mindste sandhed omkring Bendtner i AaB - så skal jeg have fundet en anden favoritklub :thumbsdown:

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Corona » 3. aug 2013, 15:50

Kan vi ikke bare stoppe alt snak om Bendtner? Det er et håbløst rygte som ikke giver nogen mening.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 3. aug 2013, 16:24

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... saa-twente" onclick="window.open(this.href);return false;

Så er han da helt klar til AaB :cool:

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Rasmus » 3. aug 2013, 19:47

svendpoulsen skrev:Skulle der nu - mod alle odds - være den mindste sandhed omkring Bendtner i AaB - så skal jeg have fundet en anden favoritklub :thumbsdown:
Bendtner til AaB - det kommer aldrig til at ske, - men at man ligefrem vil skifte klub pga. en spiller, giver da ingen mening :S
/ Rasmus

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Ham der Emil » 3. aug 2013, 23:24

Hvor stammer der åndsvage Bendtner rygte overhovedet fra?
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Pastorius » 3. aug 2013, 23:38

jensemand57 skrev:
Pastorius skrev:
jensemand57 skrev:De siger i FCm, at alle er til salg. Derfor må Gaarde godt sende et tilbud på Duncan.
Duncan skal aldrig tilbage til AaB. Jeg kan ikke klare det der "jeg jubler ikke mod min tidligere klub"-pis.

Efterhånden har han spillet så mange steder at der vel kun er tilbage at juble, når lønsedlen kommer med posten. At han også på alle mulige andre måder er en nar, hjælper selvfølgelig ikke stort.
Man kan selvfølgelig mene, hvad man vil om ham som person, men han har - efter min mening - de sportslige kompetencer, som holdet mangler i angrebet efter salget af Helenius. Mig bekendt var der heller nogen form for gnidninger i truppen, da han var her sidst. jeg tror også, at du vil give mig ret i, at han er en mindre "klaphat" end Bendtner, som jo i følge rygter her på siden er sat i forbindelse med AaB.
Nu har jeg ikke tillagt Bendtner-rygtet så meget troværdighed at jeg overvejer muligheden for at han kommer, men ellers har du ret.

Jeg er heller ikke nervøs for truppen, men jeg mener faktisk at vi skal fravælge folk, der ikke engang er i stand til at lade som om deres hjerte er i AaB. Jeg er helt enig i at Duncan (når han er bedst) kunne være sportsligt interessant.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jonas386 » 3. aug 2013, 23:57

Ham der Emil skrev:Hvor stammer der åndsvage Bendtner rygte overhovedet fra?
Det er ikke tale om et rygte, men at Bendtner har åbnet for muligheden til ar komme hjem til Danmark. Folk kan dog ikke læse og forstå på samme tid, og læste det som at Bendtner skulle være tæt på AaB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Buzz Killington » 4. aug 2013, 00:08

jonas386 skrev:
Ham der Emil skrev:Hvor stammer der åndsvage Bendtner rygte overhovedet fra?
Det er ikke tale om et rygte, men at Bendtner har åbnet for muligheden til ar komme hjem til Danmark. Folk kan dog ikke læse og forstå på samme tid, og læste det som at Bendtner skulle være tæt på AaB.
Bullshit Jonas, du skrev helt specifikt AaB

viewtopic.php?p=398950#p398950

Du skrev:
jonas386 skrev:Den eneste klub, udover de 2 førstnævnte der er interessante for ham (ifølge min kilde) er faktisk AaB. Hvorfor spørger folk så. Simpelt det er pga vores talentarbejde og den dermed øgede interesse fra udlandet der gør Nicklas kunne se sig selv i AaB trøjen, og at en enkelt god sæson i det danske vil kunne sende ham tilbage til England.
Stå ved din røver, og cut al forbindelse til din vanvittige kilde.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jonas386 » 4. aug 2013, 01:30

MHJ skrev:
jonas386 skrev:
Ham der Emil skrev:Hvor stammer der åndsvage Bendtner rygte overhovedet fra?
Det er ikke tale om et rygte, men at Bendtner har åbnet for muligheden til ar komme hjem til Danmark. Folk kan dog ikke læse og forstå på samme tid, og læste det som at Bendtner skulle være tæt på AaB.
Bullshit Jonas, du skrev helt specifikt AaB

viewtopic.php?p=398950#p398950

Du skrev:
jonas386 skrev:Den eneste klub, udover de 2 førstnævnte der er interessante for ham (ifølge min kilde) er faktisk AaB. Hvorfor spørger folk så. Simpelt det er pga vores talentarbejde og den dermed øgede interesse fra udlandet der gør Nicklas kunne se sig selv i AaB trøjen, og at en enkelt god sæson i det danske vil kunne sende ham tilbage til England.
Stå ved din røver, og cut al forbindelse til din vanvittige kilde.
Ja, men jeg har aldrig nævnt at der har været en kontakt eller andet. Jeg har blot nævnt at Bendtner har nævnt det som en mulig interessant klub, og ikke andet. Samtidig har jeg flere gange understreget at chancen er forsvindende lille. Det har enkelte brugere så forstået som om jeg har sagt Bendtner er på vej til at blive præsenteret i det nordjyske inden for en overskuelig fremtid.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Låst