Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj
Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
YEEEEEEESSSS!!!!!!!111
YEEEEEEESSSS!!!!!!!111
Spillerne kommer for sent til AaB så regner med det først sker på søndag. Det er hvad nordjyske skrev lidt om for et par dage siden.Aabwibz skrev:Sker der noget i dag mht fejring?
Jajahaja jeg elsker verden, bolanos, fodbold Kent Nielsen, back bak back bak og pik og patter. Vi er fucking mestrene 2014
„The less you care, the happier you will be.“
-
- Allstar
Jeg gad så godt se et kamera fokusere på back, bach, bak, bag lige nu
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
- Allstar
Og det fedeste er. FCM kommer aldrig så tæt på mesterskabet igen.
AaB skal nok poppe igen om 4-5 år
AaB skal nok poppe igen om 4-5 år
AaB er min trosretning
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Fra AaBs hjemmeside:
AaB-bussen med spillere og trænerteam vil søndag aften bevæge sig fra Slagelse mod Aalborg, hvor man forventer at ankomme omkring kl. 23.30.
Her vil AaB-spillerne blive transporteret direkte til Heidis Bierbar i Jomfru Anes Gård, der danner rammen om den spontane hyldest af spillerne, så kig forbi og vær med til at fejre det danske mesterskab.
AaB-bussen med spillere og trænerteam vil søndag aften bevæge sig fra Slagelse mod Aalborg, hvor man forventer at ankomme omkring kl. 23.30.
Her vil AaB-spillerne blive transporteret direkte til Heidis Bierbar i Jomfru Anes Gård, der danner rammen om den spontane hyldest af spillerne, så kig forbi og vær med til at fejre det danske mesterskab.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lukas Spalvis
JAAAAAAAAAAA!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Med dagens resultat i Superligaen er AaB danske mestre 2013/2014. AaB-spillerne hyldes på Heidis Bierbar i Jomfru Anes Gård søndag aften.
Efter 0-0 mod FC Vestsjælland er AaB hermed danske mestre for fjerde gang på 19 år.
Grundet hensynet til torsdagens finale i DBU Pokalen vil AaB-spillerne være til stede frem til cirka kl. 2.30.
Efter næste søndags kamp mod AGF på Nordjyske Arena vil der på banen være overrækkelse af DM-pokalen og guldmedaljer, hvorefter hele spillertruppen og trænerteam vil blive kørt i åben bus gennem Aalborgs gader, hvor man blandt andet skal på officielt besøg på Aalborg Rådhus på Gammeltorv.
Nærmere information om bustur, rute m.m. følger i de kommende dage her på aabsport.dk og på AaB’s officielle Facebook-side.
Efter 0-0 mod FC Vestsjælland er AaB hermed danske mestre for fjerde gang på 19 år.
Grundet hensynet til torsdagens finale i DBU Pokalen vil AaB-spillerne være til stede frem til cirka kl. 2.30.
Efter næste søndags kamp mod AGF på Nordjyske Arena vil der på banen være overrækkelse af DM-pokalen og guldmedaljer, hvorefter hele spillertruppen og trænerteam vil blive kørt i åben bus gennem Aalborgs gader, hvor man blandt andet skal på officielt besøg på Aalborg Rådhus på Gammeltorv.
Nærmere information om bustur, rute m.m. følger i de kommende dage her på aabsport.dk og på AaB’s officielle Facebook-side.
-
- Allstar
Fucking legendarisk interview med Risgård i sekunderne, da FCK scorer. Hvis I ikke har set det endnu.....glæd jer!!!
-
- 2. div
Kald det kærlighed
Kald det lige hvad I vil
Aa aah aahhhhhhhh Aaaaaaaa B
Vi elsker jer
Det er lige hvad vi gør
Så kald det bare kærlighed
Frit efter Lars Lilholt
Kald det lige hvad I vil
Aa aah aahhhhhhhh Aaaaaaaa B
Vi elsker jer
Det er lige hvad vi gør
Så kald det bare kærlighed
Frit efter Lars Lilholt
100% hit med link.sulakvelidze skrev:Fucking legendarisk interview med Risgård i sekunderne, da FCK scorer. Hvis I ikke har set det endnu.....glæd jer!!!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- Allstar
Jeg har det ikke, men jeg er 100000 % sikker på, at det dukker op på youtube og andre steder.Funky skrev:100% hit med link.sulakvelidze skrev:Fucking legendarisk interview med Risgård i sekunderne, da FCK scorer. Hvis I ikke har set det endnu.....glæd jer!!!
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Det så bar' dø' lækkert u' ik' å'???sulakvelidze skrev:Jeg har det ikke, men jeg er 100000 % sikker på, at det dukker op på youtube og andre steder.Funky skrev:100% hit med link.sulakvelidze skrev:Fucking legendarisk interview med Risgård i sekunderne, da FCK scorer. Hvis I ikke har set det endnu.....glæd jer!!!
Hader København!
JJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- NIN
- Allstar
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Mesterskabet bliver afgjort i sidste runde, måske på målscoren. Mine bare røv! Vi er konger!
Skulle Samuel L. Jackson sætte odds på coolness, vil han pege på Kent Nielsen.
Skulle Samuel L. Jackson sætte odds på coolness, vil han pege på Kent Nielsen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
- Mr. Larsen
- Allstar
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Du skal ha fikset din underskrift hanga 2014 manglerHanga skrev:JJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Så vildt at stå med mesterskabet med en trup der er superligaens 4. Billigste. Men hold op det er fedt. Kan være stjernerne hedder Würtz, Kusk og Risgaard, men uden reserver, der leverede varen, når de fik chancen ville vi ikke ende som topholdet.
Dette er trænerstabens mesterværk. :-)
Sendt fra min C6603 med Tapatalk
Dette er trænerstabens mesterværk. :-)
Sendt fra min C6603 med Tapatalk
- 0542
- Landshold
- Favoritspiller: RADE!!!
- Geografisk sted: Houston, Tx
Lidt sjovt er det jo at det kan ende med at jeppe curth ikke får 2 medaljer, men kun 1.