Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Gamen » 5. dec 2015, 17:08

Buzz Killington skrev:
Mener du ikke man kunne opstille nogenlunde samme antal alternativer for AaB?
Spillere som har deres foretrukne position på central midt?

Jeg kan tælle Abildgaard, Risgård og Würtz af brugbare spillere efter vinterpausen (forudsat at Thomsen ryger). Og så har vi et par spillere der aldrig har fået en kamp for os.

Børsting betragter sig selv som kantspiller (venstre) og har spillet der det meste af sin ungdoms- og seniortid, men kan selvfølgelig bruges på flere pladser. Fluevægteren Patrick er forhåbentlig ikke et seriøst alternativ, han er faldet igennem de gange han har fået chancen.
Jönsson kan vel bruges der, men var meget gennemsnitlig mod Brøndby og har aldrig spillet pladsen før.

Vi er ikke i nærheden af at have lige så mange alternativer som OB.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Buzz Killington » 5. dec 2015, 17:27

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Mener du ikke man kunne opstille nogenlunde samme antal alternativer for AaB?
Spillere som har deres foretrukne position på central midt?

Jeg kan tælle Abildgaard, Risgård og Würtz af brugbare alternativer efter vinterpausen (forudsat at Thomsen ryger). Og så har vi et par spillere der aldrig har fået en kamp for os.

Børsting betragter sig selv som kantspiller (venstre) og har spillet der det meste af sin ungdoms- og seniortid, men kan selvfølgelig bruges på flere pladser. Fluevægteren Patrick er forhåbentlig ikke et seriøst alternativ, han er faldet igennem de gange han har fået chancen.
Jönsson kan vel bruges der, men var meget gennemsnitlig mod Brøndby og har aldrig spillet pladsen før.

Vi er ikke i nærheden af at have lige så mange alternativer som OB.
Din sammenlignin er en smule skæv. Du nævner blandt andet spillere for OB der aldrig har spillet superligakampe, men du er ikke bange for at sortere Børsting, og Patrick fra hos os. Derudover, så er det også en smule tendentiøst at snakke om både offensive og defensive midtbanespillere her, da Matti naturligvis ikke skal dække Wurtz eller Azer/Ari's plads. Dernæst, nej, lad være med at antage at Thomsen ryger så længe han er i truppen, ellers skal du også nævne de spillere der kan risikere at ryge hos OB. Det er alt for ensidigt det her. Hvis vi er lidt mere reelle i sammenligningen bør vi mindst nævne Risgaard, Børsting, Thomsen og Abildgaard. Shit, Enevoldsen har også spillet pladsen tidligere. Og lad da bare tage Kakeeto som tilsyneladende både har defensive og offensive kompetencer, når nu man ikke behøver at spille kampe for at nå din liste. Og Jönsson kan også nævnes, da han har vist han kan spille pladsen nogenlunde.

Alt i alt, så kan jeg ikke se at en spiller du mener ville være foran alle Risgaard-alternativerne hos AaB (Matti) skulle være langt bagefter i køen hos OB at man ikke vil skrive med ham, bare et år. OB's trup er endda et par niveauer under vores trup, så hvis Matti skulle være god nok til AaB, vil han godt nok også være godt nok til OB. Langt mere plausibelt er det at han simpelthen ikke er god nok til OB, heller ikke efter jul. Hvis det er tilfældet er han heller ikke god nok til os.

edit: jeg kan se Anders Thomsen fik et helt minut i sidste sæson, så han har naturligvis spillet superliga (!)
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Buzz Killington » 5. dec 2015, 17:28

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Du har en pointe mht. klubbernes niveau. Man kan dog sige at det er mere relevant at se på hvilken liga de klarer sig i, dvs. modstanderholdenes styrke. Men der tror jeg dog stadig du har ret i at Ene's par mål da ikke vildt imponerende. Så da vi hentede ham var rationalet nærmere at han kunne komme tilbage på Groningen- og landsholdsniveau.
Groningen-niveau? Deres sportschef's skudsmål lød på 2 "ok" sæsoner, og 1 skadesplaget sæson, da han forlod Groningen. Han var ikke nogen profil. Men det blev han så heldigvis (igen) i AaB.
Groningen-niveau som det han viste første sæson, da han også var på landsholdet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Gamen » 5. dec 2015, 18:06

Buzz Killington skrev:
Din sammenlignin er en smule skæv. Du nævner blandt andet spillere for OB der aldrig har spillet superligakampe, men du er ikke bange for at sortere Børsting, og Patrick fra hos os. Derudover, så er det også en smule tendentiøst at snakke om både offensive og defensive midtbanespillere her, da Matti naturligvis ikke skal dække Wurtz eller Azer/Ari's plads. Dernæst, nej, lad være med at antage at Thomsen ryger så længe han er i truppen, ellers skal du også nævne de spillere der kan risikere at ryge hos OB. Det er alt for ensidigt det her. Hvis vi er lidt mere reelle i sammenligningen bør vi mindst nævne Risgaard, Børsting, Thomsen og Abildgaard. Shit, Enevoldsen har også spillet pladsen tidligere. Og lad da bare tage Kakeeto som tilsyneladende både har defensive og offensive kompetencer, når nu man ikke behøver at spille kampe for at nå din liste. Og Jönsson kan også nævnes, da han har vist han kan spille pladsen nogenlunde.

Alt i alt, så kan jeg ikke se at en spiller du mener ville være foran alle Risgaard-alternativerne hos AaB (Matti) skulle være langt bagefter i køen hos OB at man ikke vil skrive med ham, bare et år. OB's trup er endda et par niveauer under vores trup, så hvis Matti skulle være god nok til AaB, vil han godt nok også være godt nok til OB. Langt mere plausibelt er det at han simpelthen ikke er god nok til OB, heller ikke efter jul. Hvis det er tilfældet er han heller ikke god nok til os.

edit: jeg kan se Anders Thomsen fik et helt minut i sidste sæson, så han har naturligvis spillet superliga (!)
Du er en værre kværulant. Du nægter at læse hvad jeg skriver. Hvis du partout vil fortsætte diskussionen, så gør det over PM.

God weekend.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Buzz Killington » 5. dec 2015, 18:40

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Din sammenlignin er en smule skæv. Du nævner blandt andet spillere for OB der aldrig har spillet superligakampe, men du er ikke bange for at sortere Børsting, og Patrick fra hos os. Derudover, så er det også en smule tendentiøst at snakke om både offensive og defensive midtbanespillere her, da Matti naturligvis ikke skal dække Wurtz eller Azer/Ari's plads. Dernæst, nej, lad være med at antage at Thomsen ryger så længe han er i truppen, ellers skal du også nævne de spillere der kan risikere at ryge hos OB. Det er alt for ensidigt det her. Hvis vi er lidt mere reelle i sammenligningen bør vi mindst nævne Risgaard, Børsting, Thomsen og Abildgaard. Shit, Enevoldsen har også spillet pladsen tidligere. Og lad da bare tage Kakeeto som tilsyneladende både har defensive og offensive kompetencer, når nu man ikke behøver at spille kampe for at nå din liste. Og Jönsson kan også nævnes, da han har vist han kan spille pladsen nogenlunde.

Alt i alt, så kan jeg ikke se at en spiller du mener ville være foran alle Risgaard-alternativerne hos AaB (Matti) skulle være langt bagefter i køen hos OB at man ikke vil skrive med ham, bare et år. OB's trup er endda et par niveauer under vores trup, så hvis Matti skulle være god nok til AaB, vil han godt nok også være godt nok til OB. Langt mere plausibelt er det at han simpelthen ikke er god nok til OB, heller ikke efter jul. Hvis det er tilfældet er han heller ikke god nok til os.

edit: jeg kan se Anders Thomsen fik et helt minut i sidste sæson, så han har naturligvis spillet superliga (!)
Du er en værre kværulant. Du nægter at læse hvad jeg skriver. Hvis du partout vil fortsætte diskussionen, så gør det over PM.

God weekend.
Der var da ingen grund til så uelegant en farvelsalut, og jeg kan da ikke lige få øje på at jeg skulle være mere kværulerende end dig her. Det er da helt fair hvis du ikke gider bruge mere tid på en diskussion der kører i ring, men du behøver sgu da ikke melde dig ud på sådan barnlig en facon.

Men god weekend alligevel.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af jonas386 » 5. dec 2015, 21:23

Interessant. Det kunne være man skulle tage et kig. Værd at bemærke at det er gratis, og tilsyneladende kan alle bare dukke op. Hvertfald såvidt jeg kan se.

Der kan læses mere her: http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... rsdag.aspx
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Imer
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 28. apr 2008, 15:24

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Imer » 7. dec 2015, 12:31

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 861365.ece

Ovenstående link er en chat, hvor Ekstra Bladets Gisle Thorsen og Arnela Muminovic(?) besvarer spørgsmål. Her skriver Arnela, at der har været rygter om AaBs interesse for Deblé, som hun mener, kunne være en mulig erstatning for Spalvis.
Er der før blevet skrevet om det?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Gamen » 7. dec 2015, 12:42

Imer skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 861365.ece

Ovenstående link er en chat, hvor Ekstra Bladets Gisle Thorsen og Arnela Muminovic(?) besvarer spørgsmål. Her skriver Arnela, at der har været rygter om AaBs interesse for Deblé, som hun mener, kunne være en mulig erstatning for Spalvis.
Er der før blevet skrevet om det?
Ja, da Viborg rykkede op. Men det kræver godt nok at han viser et andet niveau end i denne halvsæson, hvor han i de første 8-10 kampe var decideret dårlig.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Gamen » 7. dec 2015, 13:02

Robin Simovic er sandsynligvis solgt - skiftet offentliggøres i så fald til januar, og det betyder at Helsingborg mangler en angriber af samme statur. Muligvis vil de gå efter at hente Jönsson til sommer.

Helenius var et emne for IFK Göteborg under sommeren - i første omgang droppede de ham, men måske vil de prøve at hente ham på leje her i vintervinduet.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Hanga » 7. dec 2015, 13:38

Imer skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 861365.ece

Ovenstående link er en chat, hvor Ekstra Bladets Gisle Thorsen og Arnela Muminovic(?) besvarer spørgsmål. Her skriver Arnela, at der har været rygter om AaBs interesse for Deblé, som hun mener, kunne være en mulig erstatning for Spalvis.
Er der før blevet skrevet om det?
Spalvis og Deble er to vidt forskellige spillertyper. Vi har netop set med Spalvis, hvor meget det tilfører vores spil, at have en decideret boksangriber! Desuden må man sige at Deble har skuffet i superligaen og jeg håber umiddelbart det er en and.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4759
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Maglau » 7. dec 2015, 13:44

Hanga skrev:
Imer skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 861365.ece

Ovenstående link er en chat, hvor Ekstra Bladets Gisle Thorsen og Arnela Muminovic(?) besvarer spørgsmål. Her skriver Arnela, at der har været rygter om AaBs interesse for Deblé, som hun mener, kunne være en mulig erstatning for Spalvis.
Er der før blevet skrevet om det?
Spalvis og Deble er to vidt forskellige spillertyper. Vi har netop set med Spalvis, hvor meget det tilfører vores spil, at have en decideret boksangriber! Desuden må man sige at Deble har skuffet i superligaen og jeg håber umiddelbart det er en and.
Når du siger det der er det så ikke sådan at han sikkert klapper et par kasser ind i aften :@ Bare lige for at vise at du tager du fejl.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Hanga » 7. dec 2015, 13:48

Maglau skrev:
Hanga skrev:
Imer skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 861365.ece

Ovenstående link er en chat, hvor Ekstra Bladets Gisle Thorsen og Arnela Muminovic(?) besvarer spørgsmål. Her skriver Arnela, at der har været rygter om AaBs interesse for Deblé, som hun mener, kunne være en mulig erstatning for Spalvis.
Er der før blevet skrevet om det?
Spalvis og Deble er to vidt forskellige spillertyper. Vi har netop set med Spalvis, hvor meget det tilfører vores spil, at have en decideret boksangriber! Desuden må man sige at Deble har skuffet i superligaen og jeg håber umiddelbart det er en and.
Når du siger det der er det så ikke sådan at han sikkert klapper et par kasser ind i aften :@ Bare lige for at vise at du tager du fejl.
Oh shit... I've just jinxed us!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2579
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af troelsh » 7. dec 2015, 13:55

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-b ... or-emil-l/

Emil Larsen har et stort potentiale og han tidligere vist at han er en god fodboldspiller, og han har et halvt år tilbage af kontrakten.

Det store Spørgsmål er så om han kan finde tilbage til hans gamle niveau, og om hans personlighed passer ind hos AaB, i så fald kunne han vel godt være en mulig erstatning for Thomsen

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af astonvilla » 7. dec 2015, 13:59

troelsh skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-b ... or-emil-l/

Emil Larsen har et stort potentiale og han tidligere vist at han er en god fodboldspiller, og han har et halvt år tilbage af kontrakten.

Det store Spørgsmål er så om han kan finde tilbage til hans gamle niveau, og om hans personlighed passer ind hos AaB, i så fald kunne han vel godt være en mulig erstatning for Thomsen
Jeg er ikke i tvivl om at han kunne finde sit gamle niveau hvis han kom væk fra den rode-butik nede på Fyn og op til Nordjylland.

Jeg er dog lunken på personlighedsspørgsmålet.
Og så har han ligefrem udtrykt hjem-længsel til Hovedstadsområdet (bemærkelsesværdigt når han arbejder i Odense, det er jo ikke Congo, trods alt) - så det er nok temmelig fjernt for ham at flytte heeeelt til Nordjylland.

Alt i alt tror jeg han er et dårligt match for os. Dygtig fodboldspiller - utvivlsomt - men ser man på hele pakken, så siger jeg nok nej tak (og billig i drift det er han jo nok heller ikke).
Bienvenu Bassogog!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Gamen » 7. dec 2015, 14:17

astonvilla skrev: Jeg er dog lunken på personlighedsspørgsmålet.
Og så har han ligefrem udtrykt hjem-længsel til Hovedstadsområdet (bemærkelsesværdigt når han arbejder i Odense, det er jo ikke Congo, trods alt) - så det er nok temmelig fjernt for ham at flytte heeeelt til Nordjylland.

Alt i alt tror jeg han er et dårligt match for os. Dygtig fodboldspiller - utvivlsomt - men ser man på hele pakken, så siger jeg nok nej tak (og billig i drift det er han jo nok heller ikke).
Jeg synes også man efterhånden må konkludere, at han virker til at have en lettere svag psyke.
Han har været decideret usympatisk i store dele af sin OB-tid, og ikke helt accepteret sin rolle i truppen.
For mig er det lidt en Helenius om igen, og jeg tror ikke truppen har brug for folk der har for høje tanker om sig selv, uden at have så meget at have det i - slet ikke med alle de unge spillere i truppen.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. dec 2015, 15:17

Hanga skrev:
Maglau skrev:
Hanga skrev:
Imer skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 861365.ece

Ovenstående link er en chat, hvor Ekstra Bladets Gisle Thorsen og Arnela Muminovic(?) besvarer spørgsmål. Her skriver Arnela, at der har været rygter om AaBs interesse for Deblé, som hun mener, kunne være en mulig erstatning for Spalvis.
Er der før blevet skrevet om det?
Spalvis og Deble er to vidt forskellige spillertyper. Vi har netop set med Spalvis, hvor meget det tilfører vores spil, at have en decideret boksangriber! Desuden må man sige at Deble har skuffet i superligaen og jeg håber umiddelbart det er en and.
Når du siger det der er det så ikke sådan at han sikkert klapper et par kasser ind i aften :@ Bare lige for at vise at du tager du fejl.
Oh shit... I've just jinxed us!
Ja det er satme en farlig leg du har gang i der ;)

Ikke mindst fordi Deble faktisk har været rigtig stærk på det sidste, og jeg frygter lidt at han godt kunne være ond ved os i aften.

Anyways, jeg er helt enig i at Deble selvfølgelig ikke kan være i spil som en eventuel afløser for Spalvis, men for vores offensiv helt generelt kan man godt få øje på at det er en type vi kunne bruge, dog måske snarere som Thomsen afløser, uden det nødvendigvis lige skulle være på samme plads. Ser man vores offensiv over en kam, synes jeg en type som Deble kunne være en kærkommen tilføjelse, men måske har vi allerede den type på vej i Bassogog, som jeg dog ikke har noget som helst grundlag til at kunne bedømme.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Gaarde6 » 7. dec 2015, 17:35

Åh jeg drømmer altid, når jeg befinder mig i denne tråd.
Deble kunne være fedt at få fingrene i.
Omvendt er jeg bare så stor tilhænger af den måde klubben bliver kørt på nu.
Man hiver de unge op og lader dem spille. I den her halv sæson har Blåbjerg vist, hvorfor man forlængede med ham. Gilli er ved at gøre sig klar til at afløse Dalle. Børsting har hævet sig enormt.
Jeg er sgu ikke sikker på vi behøver at købe ind!
Vi har det bedste reservehold i ligaen. De skal vel også ind at spille?

Gilli tager over for Dalle.
Skulle Spalvis ryge er det vel Helenius-Jönsson eller Pohl som skal spille.
Ryger Thomsen skal Bruhn vel ind og have spilletid. Eller også skal Jönsson omskoles.

Vi må bare sige at vores ledelse har fingeren på pulsen. Hver gang vi dømmer holdet færdigt, grundet et salg, opfinder de en ny spiller til pladsen.
De har sgu været et skridt foran os herinde. Mon ikke de kan gøre det igen :thumbsup:

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af 9800 » 7. dec 2015, 22:16

Gaarde6 skrev:Åh jeg drømmer altid, når jeg befinder mig i denne tråd.
Deble kunne være fedt at få fingrene i.
Omvendt er jeg bare så stor tilhænger af den måde klubben bliver kørt på nu.
Man hiver de unge op og lader dem spille. I den her halv sæson har Blåbjerg vist, hvorfor man forlængede med ham. Gilli er ved at gøre sig klar til at afløse Dalle. Børsting har hævet sig enormt.
Jeg er sgu ikke sikker på vi behøver at købe ind!
Vi har det bedste reservehold i ligaen. De skal vel også ind at spille?

Gilli tager over for Dalle.
Skulle Spalvis ryge er det vel Helenius-Jönsson eller Pohl som skal spille.
Ryger Thomsen skal Bruhn vel ind og have spilletid. Eller også skal Jönsson omskoles.

Vi må bare sige at vores ledelse har fingeren på pulsen. Hver gang vi dømmer holdet færdigt, grundet et salg, opfinder de en ny spiller til pladsen.
De har sgu været et skridt foran os herinde. Mon ikke de kan gøre det igen :thumbsup:
Sjældent har jeg været så enig i et indlæg i transfer trådene! Jeg ser dog Bassogog eller Thrane som foran Bruhn i køen. Dalle er jeg sikker på vi har glemt 1/4 når Gilli har vist sit potentiale. Læg lige mærke til hvor mange elendige indlæg han smider i dag. Efterhånden tror jeg vores modstandere har lært at han kun har to varianter af indlæg: Fladt eller skråt tilbage.

Hvis Thomsen ryger synes jeg vi skal se os om efter et talent på 22-24 år med lidt fremtid i.

Jeg nægter at tro de kan finde på at sælge Spalvis allerede nu.

Brugeravatar
Runschen
2. div
2. div
Indlæg: 168
Tilmeldt: 1. aug 2007, 22:06

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Runschen » 8. dec 2015, 00:19

Jeg så lige interviewet med Gaarde fra i aftes. Her indikerede han mere eller mindre, at det kun var ved et salg af Thomsen, at man ville agere på transfermarkedet..

Fornuftigt synes jeg.


I onside fabler de stolpe op og stolpe ned om Falk, som en spiller der er sammenlignelig med Eriksen, men synes Thomsen totalt overstråler Falk når det kommer til at være suppens største profil (ved godt de er to forskellige typer)


Et alternativ ved et Thomsen salg:

Casper Sloth
http://youtu.be/SAgJZiSO1dE



.. akharraz var i øvrigt også fremragende mod os i dag..

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af MrRepsak » 8. dec 2015, 00:30

Osama fri til vinter. Ham ser jeg meget gerne hvis Thomsen sælges :thumbsup:
Kom så de RØ'E!

Låst