Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 3. jul 2017, 10:02

Jeg er lidt skuffet over at mit ungarnske rygte ikke er gået hjem endnu, måske - måske ikke var det Djuricin, men jeg ved at vi forhandler med en angriber, desværre stadig ikke mere end det, men synes det er spændende at de også vil agere der!
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 3. jul 2017, 10:05

- Særligt i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position, og vi er meget tilfredse med at have opnået en aftale med ham og Viborg F.F. om et skifte.

Javel ja... Og Holgersson er en spillende midterforsvarer..... Kan pege på mindst 7-8 højrebacks, som var bedre end Pallesen i sidste sæson.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB1978 » 3. jul 2017, 10:07

Lesniak til lægetjeck i dag ifølge TIPS-bladet

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -laegetjek

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 3. jul 2017, 10:08

doukas skrev:- Særligt i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position, og vi er meget tilfredse med at have opnået en aftale med ham og Viborg F.F. om et skifte.

Javel ja... Og Holgersson er en spillende midterforsvarer..... Kan pege på mindst 7-8 højrebacks, som var bedre end Pallesen i sidste sæson.
Jeg vil da rigtig gerne vide hvilke 7-8 HB's du mener det var bedre i sidste sæson?

Pallesen har været Viborgs bedste spiller og har præsteret godt i en svær sæson for holdet, så det er jeg helt uenig i.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 3. jul 2017, 10:10

doukas skrev:- Særligt i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position, og vi er meget tilfredse med at have opnået en aftale med ham og Viborg F.F. om et skifte.

Javel ja... Og Holgersson er en spillende midterforsvarer..... Kan pege på mindst 7-8 højrebacks, som var bedre end Pallesen i sidste sæson.
Ha - ja klassisk Gaarde-spin, når man er gået på kompromis og er bange for at have brændt 2,5 mio af på katten i sækken.

Nå, det er trods alt kun godt det halve af, hvad han smed efter Flores. Så på det parameter er der da fremgang.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 3. jul 2017, 10:11

le Cid skrev:+1 til Njak i rygteregnskabet!
Skal vi gætte på han alligevel får én over snuden næste gang han kommer med noget?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 3. jul 2017, 10:12

Må man godt hente to spillere på samme dag ?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 3. jul 2017, 10:12

Stærkt med en erfaren højreback i sin bedste fodboldalder!
Offensive kvaliteter, kan ikke være dårligere end Mæhle defensivt. Lækkert!

Jeg tror, vi bliver meget tilfredse med købet af Pallesen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 3. jul 2017, 10:13

doukas skrev:- Særligt i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position, og vi er meget tilfredse med at have opnået en aftale med ham og Viborg F.F. om et skifte.

Javel ja... Og Holgersson er en spillende midterforsvarer..... Kan pege på mindst 7-8 højrebacks, som var bedre end Pallesen i sidste sæson.
Larsson
Ankersen
Rømer
Mæhle offensivt, men ikke defensivt

Hvem mangler jeg?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 3. jul 2017, 10:15

AaB 85 95 99 08 skrev:
doukas skrev:- Særligt i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position, og vi er meget tilfredse med at have opnået en aftale med ham og Viborg F.F. om et skifte.

Javel ja... Og Holgersson er en spillende midterforsvarer..... Kan pege på mindst 7-8 højrebacks, som var bedre end Pallesen i sidste sæson.
Ha - ja klassisk Gaarde-spin, når man er gået på kompromis og er bange for at have brændt 2,5 mio af på katten i sækken.

Nå, det er trods alt kun godt det halve af, hvad han smed efter Flores. Så på det parameter er der da fremgang.

Så bare lige for at konkludere på det du siger:

Gaarde skal gerne hente en masse klassespillere uden at bruge transferkroner, de skulle gerne være hentet på nuværende tidspunkt i vinduet og han må ikke rose dem i medierne? Det er ikke let blive en anerkendt sportsdirektør for telefonnummeret.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af raekkeettre » 3. jul 2017, 10:16

Jeg vild med signingen af Pallesen!! Jeg var selv med til at kalde ham til AaB i efteråret sidste år....han er jo 2 skridt foran Mæhle...som virkelig kostede os nogle point sidste sæson, men samtidig også var et lyspunkt på et svagt AaB hold. Dog har Mæhle jo potentielt til at blive en noget bedre spiller end Pallesen, det er han bare ikke nu, og det potentiel koster også 4 gang så meget end Pallesen. Så de positioner på banen hvor AaB ikke har et åbenlyst talent skal vi hente vel etableret spillere ind, der har vist deres værd!! Så pisse god signing Gaarde, specielt når vi måske fortsætter i et system med Wingbacks...så er han præcis det vi hr brug for, og med en god fortjeneste! Om et år er han lige i udkanten af landsholdet....en skade så er han med til EM..

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 3. jul 2017, 10:17

raekkeettre skrev:en skade så er han med til EM..
Så skal han da have et nyt pas. Danmark kommer ikke med til det EM.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 3. jul 2017, 10:18

Tipsbladet.dk erfarer, at Filip Lesniak mandag er til lægetjek i Aalborg, og hvis alt går efter planen, vil midtbanespilleren efterfølgende blive præsenteret som ny mand i klubben. Indtil videre er der dog ikke noget, der er skrevet under

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -laegetjek

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af san » 3. jul 2017, 10:19

AaB 85 95 99 08 skrev:
doukas skrev:- Særligt i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position, og vi er meget tilfredse med at have opnået en aftale med ham og Viborg F.F. om et skifte.

Javel ja... Og Holgersson er en spillende midterforsvarer..... Kan pege på mindst 7-8 højrebacks, som var bedre end Pallesen i sidste sæson.
Ha - ja klassisk Gaarde-spin, når man er gået på kompromis og er bange for at have brændt 2,5 mio af på katten i sækken.

Nå, det er trods alt kun godt det halve af, hvad han smed efter Flores. Så på det parameter er der da fremgang.
Billede
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 3. jul 2017, 10:20

Erasmus Montanus skrev:Stærkt med en erfaren højreback i sin bedste fodboldalder!
Offensive kvaliteter, kan ikke være dårligere end Mæhle defensivt. Lækkert!

Jeg tror, vi bliver meget tilfredse med købet af Pallesen.
Han skal også overgå sig selv fra dag 1, for at holde den sobre kritik her på boardet fra døren.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 3. jul 2017, 10:21

De Fem skrev:
doukas skrev:- Særligt i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position, og vi er meget tilfredse med at have opnået en aftale med ham og Viborg F.F. om et skifte.

Javel ja... Og Holgersson er en spillende midterforsvarer..... Kan pege på mindst 7-8 højrebacks, som var bedre end Pallesen i sidste sæson.
Larsson
Ankersen
Rømer
Mæhle offensivt, men ikke defensivt

Hvem mangler jeg?
Johnny Thomsen
Mads "Mini" Pedersen
Rasmus Nissen
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 3. jul 2017, 10:22

Rart hvis Lesniak er tiltænkt def. midt hvor Magnus Christensen har meget at lære endnu, og hvor Würtz begynder at halte.
Han kan forhåbentlig udfordre Würtz.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 3. jul 2017, 10:23

Funky skrev: Han skal også overgå sig selv fra dag 1, for at holde den sobre kritik her på boardet fra døren.
Har kritikken da ikke været sober? Der er da forhåbentlig plads til at stille spørgsmålstegn ved om indkøbene er de rigtige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 3. jul 2017, 10:23

Skal Filip Lesniak spille i midten af vores kommende tremandsforsvar? 1.76, nuvel, men dygtig spiller, der åbenbart kan spille stopper. Vi er jo godt dækket ind på den defensive midtbane. Eller er MC og Abildgaard tiltænkt nye roller i den kommende sæson?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mascis » 3. jul 2017, 10:24

Synes Pallesen er en fin signing - noget af det jeg har savnet fra AaB det sidste stykke tid er nogen rutinerede spillere med et solidt bundniveau der altid præsterer bare nogenlunde.

Låst