Uden at det skal blive en korteste dværg konkurrence, så tror jeg at kanten modsat Kusk er dårligere besat en midterforsvareren modsat Okore.Forza skrev: ↑2. aug 2018, 16:54Jeg tror heller man kigger på en forsvarer.De Fem skrev: ↑2. aug 2018, 16:30Jeg tror den mere vigtige sætning er:KME skrev: ↑2. aug 2018, 16:27Vi leder nu efter en spiller med målgaranti. Spændende. :-)
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... algaranti/
Det kan være en eller to spillere, siger Gaarde.
Jeg ville ikke sætte næsen op efter en forsvarer. En agriber og måske en kant.
Men sidst man ledte efter en med målgaranti fik vi Safranko, så jeg frygter det værste.
Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)
Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)
Det bliver sgu nok Duncan. Polakkerne vil i hvert fald ikke have ham mere.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... er-klubben
1 mål i 11 kampe er dog ikke imponerende. Måske han er over the hill?
Uanset hvis vi løber med ham så skal vi have noget fart og kreativitet. Vores spil mangler dynamik og det vil Duncan ikke give os. Det vil ikke hæve holdets spillemæssige niveau alverden ifht. at stille med Safranko. At Duncan så ville forvalte de få chancer bedre er en anden sag.
Uanset hvis vi løber med ham så skal vi have noget fart og kreativitet. Vores spil mangler dynamik og det vil Duncan ikke give os. Det vil ikke hæve holdets spillemæssige niveau alverden ifht. at stille med Safranko. At Duncan så ville forvalte de få chancer bedre er en anden sag.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Hvis man kan få Duncan billigt i et halvt år, ved jeg faktisk ikke om jeg ikke godt kunne have fundet på at sige ja tak. Han er stadigvæk bedre end Safranko.Jakobsen skrev: ↑2. aug 2018, 17:25Det bliver sgu nok Duncan. Polakkerne vil i hvert fald ikke have ham mere.
Jeg savner Winsnes
-
- Superliga
- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Du skal altså virkelig også anstrenge dig, hvis du vil finde en angriber med mindre målgaranti end Pavol 'No Gol' Safranko. Dunken kunne sgu være fin nok at få hjem på en kort kontrakt. Han kender Superligaen ud og ind, og jeg tror sagtens, at han kunne lave et tocifret antal mål for os, selvom han er meget stationær. Det ville helt sikkert også hjælpe Jannik Pohl at have en rutineret målræv ved sin side i en 4-4-2. Hvis man kunne få Bashkim Kadrii til kanten og Dunken til toppen, så er vi da i hvert fald bedre stillet end nu.Martino skrev: ↑2. aug 2018, 17:32Hvis man kan få Duncan billigt i et halvt år, ved jeg faktisk ikke om jeg ikke godt kunne have fundet på at sige ja tak. Han er stadigvæk bedre end Safranko.Jakobsen skrev: ↑2. aug 2018, 17:25Det bliver sgu nok Duncan. Polakkerne vil i hvert fald ikke have ham mere.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Det tætteste vi kan komme på målgaranti i superligaen inden for vores økonomiske formåen er vel Pål. Håber det bliver ham!Jakobsen skrev: ↑2. aug 2018, 17:25Det bliver sgu nok Duncan. Polakkerne vil i hvert fald ikke have ham mere.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Altså, hvornår har I sidst set Duncan spille? Han er helt, helt færdig. Der er selvfølgelig en grund til at AGF sendte ham videre og at en polsk bundklub vil af med ham efter et halvt år.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Jeg er helt enig. Han skal under ingen omstændigheder til AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Nej det synes jeg heller ikke. Hypotetisk kunne han selvfølgelig godt lave en AaB, men der er bare ikke noget der tyder på det. Ok at hente ham hvis du er Randers eller Horsens, men vi bør stile højere.
SSE22 Indexet
Min spåkone siger at vi signer Kadrii + Simon Jacobsen fra Silkeborg indenfor 48 timer.... Tror normalt ikke på den slags, men lad os se om det holder
Jeg skyder din spåkone hvis det holder stik!
Simon Jakobsen er den eneste spiller i superligaen (1 div nu), som laver flere fejl en Blåbjerg!
Pål scorer mål i ca hver anden kamp.Kokkefar skrev: ↑2. aug 2018, 17:47Det tætteste vi kan komme på målgaranti i superligaen inden for vores økonomiske formåen er vel Pål. Håber det bliver ham!Jakobsen skrev: ↑2. aug 2018, 17:25Det bliver sgu nok Duncan. Polakkerne vil i hvert fald ikke have ham mere.
Kan vi lande ham, er det bare med at slå til!
Simon jacobsen? Hvor kommer den lige fra? Lyder ret random.
------------------------------------------------
Alder, erfaring og forventet pris lyder realistisk.
Han kan sikkert blive OK.
Men godt noget andet end Matovac eller Califf. Men ok - det er pengene ikke til.
En ny KEP vil jeg tro???
Alder, erfaring og forventet pris lyder realistisk.
Han kan sikkert blive OK.
Men godt noget andet end Matovac eller Califf. Men ok - det er pengene ikke til.
En ny KEP vil jeg tro???
Tror nu godt Simon Jakobsen kan fungere sammen med Okore. Han søger kontakt i sine dueller på en langt mere direkte måde end både Blå og P. Jeg har ikke bemærket om han laver masser af fejl, det skal jeg blankt erkende, men han kommer med meget mere fysik i nærkampe (og resulterer det i masser af fri- og straffespark er det ikke en kvalitet). Om han er helt den rette ved jeg ikke, men han har en tilstedeværelse som Blå og P ikke er i nærheden af.
-
- Miniput
- Favoritspiller: Ib Simonsen
Så wieghorst vil have en spiller med målgaranti.....hvad med at udskifte wieghorst med en mand som kan bringe gejst og vilje, som vil spille offensivt, og som ikke forsøger at lave en copy-cat på Kent Nielsens spillestil
Jeg håber vi lejer Marcus Ingvartsen for resten af sæsonen, kender ligaen, og har brug for at få noget selvtillid. FCM, BIF og FCK har deres trupper på plads rent offensivt. Så værd at prøve....
Kadrii er ok, men ikke nogen drøm, men hvis....
Flores og Safranko sælges (hvis der også er plads til at hente rodic, så ok)
Pallesen, Okore, Abildgaard, Ahlmann...wurtz...kusk, thellufsen....Pohl, Ingvartsen, Kadrii (....hvis en af de 5 forreste mister bolden skal de selv fange den igen indenfor 15 sekunder :-))
Jeg håber vi lejer Marcus Ingvartsen for resten af sæsonen, kender ligaen, og har brug for at få noget selvtillid. FCM, BIF og FCK har deres trupper på plads rent offensivt. Så værd at prøve....
Kadrii er ok, men ikke nogen drøm, men hvis....
Flores og Safranko sælges (hvis der også er plads til at hente rodic, så ok)
Pallesen, Okore, Abildgaard, Ahlmann...wurtz...kusk, thellufsen....Pohl, Ingvartsen, Kadrii (....hvis en af de 5 forreste mister bolden skal de selv fange den igen indenfor 15 sekunder :-))
-
- Allstar
- Favoritspiller: messi
Simon J er elendig. Hvis vi mener det alvorligt med top 4 skal vi hente spillere af en helt anden kaliberDobbeltA skrev: ↑2. aug 2018, 20:34Tror nu godt Simon Jakobsen kan fungere sammen med Okore. Han søger kontakt i sine dueller på en langt mere direkte måde end både Blå og P. Jeg har ikke bemærket om han laver masser af fejl, det skal jeg blankt erkende, men han kommer med meget mere fysik i nærkampe (og resulterer det i masser af fri- og straffespark er det ikke en kvalitet). Om han er helt den rette ved jeg ikke, men han har en tilstedeværelse som Blå og P ikke er i nærheden af.
Kadrii er lige kommet ind for FCK