Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 30. aug 2019, 16:00

jonas386 skrev:
30. aug 2019, 15:24
Men en forlængelse er med i overvejelserne?
Står spekulationerne om Okore's løn til troende, så siger det sig selv at vi ikke har råd til at forlænge med ham, medmindre Gaarde har fået et pengetræ på Hornevej. Hans løn udgør jo altså godt og vel 7-8 % af lønbudgettet alene.

Det bliver simpelthen for dyrt, og vores underskud in mente så skal vi til at satse på at komme af med spillere, fremfor at tilegne os yderligere lønforpligtelser.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4771
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Maglau » 30. aug 2019, 16:01

Martino skrev:
30. aug 2019, 15:14
Har hørt fra en ansat i AaB, at Okore skal sælges - eller også skal kontrakten forlænges asap, og det tror jeg ikke sker. Så forventer da han bliver solgt.
Jeg forventer klart også han bliver solgt. Tror desværre ham selv trækker den til det sidste for at få AaB til at blive møre da han selvfølgelig godt ved at de skal sælge.
Han er stadig en af ligaens absolut bedste forsvarsspillere så midterklub i Holland eller 2 Bundesliga må være oplagt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10815
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 30. aug 2019, 16:05

Gamen skrev:
30. aug 2019, 16:00
jonas386 skrev:
30. aug 2019, 15:24
Men en forlængelse er med i overvejelserne?
Står spekulationerne om Okore's løn til troende, så siger det sig selv at vi ikke har råd til at forlænge med ham, medmindre Gaarde har fået et pengetræ på Hornevej. Hans løn udgør jo altså godt og vel 7-8 % af lønbudgettet alene.

Det bliver simpelthen for dyrt, og vores underskud in mente så skal vi til at satse på at komme af med spillere, fremfor at tilegne os yderligere lønforpligtelser.
Bestemt. Hvis rygterne er sande, så kan pengene sagtens bruges bedre. Men det var udelukkende ift Martinos indlæg, og han nævnte en forlængelse. Men hvem ved hvordan verden ser ud om eksempelvis 6 måneder. Hvis vi har et, for Okore, interessant projekt, og interesserede klubber ikke nødvendigvis står i kø, så kunne en kort forlængelse med en lønnedgang være en mulighed. Han skal selvfølgelig ikke fortsætte til samme løn, men spørgsmålet er om han overhovedet kan få en lignende, eller bedre, løn andre steder.

MartinAalborg: Det er jo netop min pointe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Bongo12345
Junior
Junior
Indlæg: 53
Tilmeldt: 26. nov 2018, 09:53
Geografisk sted: Nibe

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bongo12345 » 30. aug 2019, 16:12

Jeg høre idag, at en klub som iaftes spillede sig i Euro-Leauge udviser interesse for Okore.

Jeg håber, at kan få lidt flere oplysninger.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 30. aug 2019, 16:52

Bongo12345 skrev:
30. aug 2019, 16:12
Jeg høre idag, at en klub som iaftes spillede sig i Euro-Leauge udviser interesse for Okore.

Jeg håber, at kan få lidt flere oplysninger.
Der er ikke så mange muligheder, hvis man ser realistisk på det. Måske en klub som Astana (der hentede min ønskespiller Sigurjonsson), eller ungarske Ferencvaros der også har fået flere penge at rutte med de senere år.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 971
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Rams » 30. aug 2019, 17:14

Gamen skrev:
30. aug 2019, 16:52
[quote=Bongo12345 post_id=559966 time=<a href="tel:1567174330">1567174330</a> user_id=7550]
Jeg høre idag, at en klub som iaftes spillede sig i Euro-Leauge udviser interesse for Okore.

Jeg håber, at kan få lidt flere oplysninger.
Der er ikke så mange muligheder, hvis man ser realistisk på det. Måske en klub som Astana (der hentede min ønskespiller Sigurjonsson), eller ungarske Ferencvaros der også har fået flere penge at rutte med de senere år.
[/quote]

Det kunne også være Malmø. Okore kommer hjem til Kbh, og de har kun 3 stoppere i truppen.
In verbis simus faciles

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Martino » 30. aug 2019, 19:09

jonas386 skrev:
30. aug 2019, 16:05
Gamen skrev:
30. aug 2019, 16:00
jonas386 skrev:
30. aug 2019, 15:24
Men en forlængelse er med i overvejelserne?
Står spekulationerne om Okore's løn til troende, så siger det sig selv at vi ikke har råd til at forlænge med ham, medmindre Gaarde har fået et pengetræ på Hornevej. Hans løn udgør jo altså godt og vel 7-8 % af lønbudgettet alene.

Det bliver simpelthen for dyrt, og vores underskud in mente så skal vi til at satse på at komme af med spillere, fremfor at tilegne os yderligere lønforpligtelser.
Bestemt. Hvis rygterne er sande, så kan pengene sagtens bruges bedre. Men det var udelukkende ift Martinos indlæg, og han nævnte en forlængelse. Men hvem ved hvordan verden ser ud om eksempelvis 6 måneder. Hvis vi har et, for Okore, interessant projekt, og interesserede klubber ikke nødvendigvis står i kø, så kunne en kort forlængelse med en lønnedgang være en mulighed. Han skal selvfølgelig ikke fortsætte til samme løn, men spørgsmålet er om han overhovedet kan få en lignende, eller bedre, løn andre steder.

MartinAalborg: Det er jo netop min pointe.
Han forventede også at han bliver solgt ;) Alene pga økonomi.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6101
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 30. aug 2019, 20:53

Okore sælges jo nok, men efter tilgang af Olsen, Fossum og Thelander, ser vores hold meget spændende ud. Mon ikke Okore tænker det kunne være fedt at danne makkerpar med Thelander,selvom de er samme type.
Jeg får svært ved at acceptere, hvis fx OB ender med at hente ham. Det vil være direkte dumt. Så hellere forlænge med ham til en lidt lavere løn.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 30. aug 2019, 20:59

FIDEL skrev:
30. aug 2019, 20:53
Okore sælges jo nok, men efter tilgang af Olsen, Fossum og Thelander, ser vores hold meget spændende ud. Mon ikke Okore tænker det kunne være fedt at danne makkerpar med Thelander,selvom de er samme type.
Jeg får svært ved at acceptere, hvis fx OB ender med at hente ham. Det vil være direkte dumt. Så hellere forlænge med ham til en lidt lavere løn.
OB har jo matadorpenge. Så de ville alligevel kunne tilbyde ham betydeligt flere penge end vi ville ved en evt. kontraktforlængelse.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2634
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 30. aug 2019, 21:12

Okore er ikke i nærheden af en forlængelse - og kommer ikke på tale. 😊

Bongo123456
Drenge
Drenge
Indlæg: 46
Tilmeldt: 20. jun 2019, 10:31
Geografisk sted: Nibe

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bongo123456 » 31. aug 2019, 07:52

Så fik jeg lidt mere info og der bringer bestemt ikke Okore tættere på et skifte:
Det er korrekt, at en klub der torsdag spillede sig i Euro-Leuage har vist interesse for Okore. Men det har kun være på agent-niveau, ligesom Okore skulle være 4-5 valg for klubben. Klubben har blot gjort deres "hjemmearbejde", så der kan handles hurtig sidst i transfervinduet, hvis det blev akutelt.
Efter hvad jeg har fået fortalt skulle det være en vest-europæisk klub.


Off p: Min gode ven fortæller iøvrigt, at FCM er klar til at åbne den store tegnebog i weekend, uden at kunne/ville uddybe dette.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 680
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FlemmingG » 31. aug 2019, 12:04

Var ude og se den sidste træning idag. Abildgaard var ikke tilstede - mon noget er undervejs ift transfer?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 31. aug 2019, 12:09

baresi skrev:
30. aug 2019, 21:12
Okore er ikke i nærheden af en forlængelse - og kommer ikke på tale. 😊
Planen fra begge parter har jo også fra starten været han skulle videre. Det var også derfor jeg personligt var ret skuffet over man betalte så højt et beløb og ikke fik en 4-5 årig aftale så man var garanteret en ordentlig transfersum.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4255
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Klaus » 31. aug 2019, 14:19

Hvad skal man lægge i, at Nikolaj Thomsen slet ikke er med i FCKs trup i morgen? Når man påregnede deres mange skader virker det underligt. Kan han være på vej hjem??????

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10815
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 31. aug 2019, 14:52

Klaus skrev:
31. aug 2019, 14:19
Hvad skal man lægge i, at Nikolaj Thomsen slet ikke er med i FCKs trup i morgen? Når man påregnede deres mange skader virker det underligt. Kan han være på vej hjem??????
Hvis han er gratis, og går til den famøse bankelev løn, så muligvis, men da dette næppe er tilfældet, så tror jeg ikke man skal lægge mere i det, i hvert fald ikke med AaB briller.
Jeg er dog heller ikke helt sikker på om Thomsens type vil gøre sig godt på det nuværende AaB hold. Jeg synes ikke han er hurtig nok til at tage kanten, men en mulighed er selvfølgelig Thomsen centralt sammen med Olsen og Fossum, og Lucas på venstre kant, men ved ikke helt hvad jeg synes.

Det kræver vist også at både Okore og Abildgaard ryger den anden vej. Men i det tilfælde er der selvfølgelig også en minimal mulighed for at Gaarde henter Thomsen den anden vej, såfremt Ståle er frisk på en god deal.
Men alt i alt hverken tror eller håber jeg det er tilfældet som vores trup og økonomi ser ud lige pt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

donjuul84
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 82
Tilmeldt: 23. sep 2014, 22:46
Favoritspiller: Rasmus Thelander

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af donjuul84 » 31. aug 2019, 14:52

Klaus skrev:
31. aug 2019, 14:19
Hvad skal man lægge i, at Nikolaj Thomsen slet ikke er med i FCKs trup i morgen? Når man påregnede deres mange skader virker det underligt. Kan han være på vej hjem??????
Det har jeg svært ved at forstille mig. Tror med de skader fck har og et europæisk gruppespil i sigte tror jeg de har brug for alle kræfter, men måske til januar. Tror ikke der kommer mere ind i det her vindue.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af emenike » 31. aug 2019, 15:05

Abildgaard er ikke udtaget til FCK kampen. Det var nok det for denne gang.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3661
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 31. aug 2019, 15:11

Yankee skrev:
30. aug 2019, 08:59
Hovedet skrev:
30. aug 2019, 08:51
Maglau skrev:
30. aug 2019, 07:29
Er ærligt talt meget overrasket over at der ikke er tegn/rygter på at Abildgaard er på vej ud. Han får meget svært ved at tilkæmpe sig en plads i start formationen uden der skader eller karantæner.
Ja, det undrer også mig. Vi skulle altså helst præstere et rigtigt salg i dette vindue. Noget andet er, at jeg undrer mig ligeså meget over den angivelige interesse, som Sparta Prag skulle have udvist for Abildgaard. Hvordan har de overhovedet hørt om ham, og hvorfor skulle de falde over en gedigen gennemsnitsspiller i en gedigen gennemsnitsliga i Skandinavien, når man vel må formode, at der findes et hav af spillere på det niveau i den tjekkiske liga og endnu flere, hvis man udvider søgefeltet til nabolande som Slovakiet, Østrig, Polen osv.?

Al respekt for Abildgaard i øvrigt, for der er meget få spillere, der når hans niveau, men nogen profil i elitesammenhæng synes jeg altså ikke, han er.
De har vel læst med på debatsiden inden sommerpausen. Der var Abildgaard jo meldt op til et kæmpe salgsobjekt.

Alvorligt talt, så ville det virkelig undre mig hvis Sparta Prag ikke har kølnet deres interesse efter at Abildgaard decideret er blevet bænket. Men omvendt tror jeg også Gaarde har styr på hvad han laver, så forhåbentlig kommer vi ikke til at fortryde at have afvist deres første tilbud.
Haha, ja, jeg kan heller ikke umiddelbart finde anden forklaring. Den interesse virker helt absurd. Hvis vi vitterlig kan knalde ham af for angiveligt 10-15 millioner kr,, synes jeg sgu, vi har vundet i lotteriet. Måske det bare er mig, der ikke helt har vænnet mig til de beløb, der handles for nu om stunder.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 31. aug 2019, 15:11

emenike skrev:
31. aug 2019, 15:05
Abildgaard er ikke udtaget til FCK kampen. Det var nok det for denne gang.
Han er skadet (eller "ukampdygtig" som de skriver).
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10815
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 31. aug 2019, 15:13

donjuul84 skrev:
31. aug 2019, 14:52
Klaus skrev:
31. aug 2019, 14:19
Hvad skal man lægge i, at Nikolaj Thomsen slet ikke er med i FCKs trup i morgen? Når man påregnede deres mange skader virker det underligt. Kan han være på vej hjem??????
Det har jeg svært ved at forstille mig. Tror med de skader fck har og et europæisk gruppespil i sigte tror jeg de har brug for alle kræfter, men måske til januar. Tror ikke der kommer mere ind i det her vindue.
Jeg er overbevist om, at FCK finder en ekstra central midt inden vinduet lukker. Ellers er de godt nok noget tynde centralt, så længe han kroaten er ude. Thomsen er vel eneste back-up, hvis Falk også kan gøre sig p kanten, nu hvor Fischer rykkes frem i Wind/N'Doyes fravær.

Hvis jeg var Ståle havde jeg afskibbet Thomsen uanset, og fundet en profil ala Hiljemark (der har været rygtet til FCM), eller en anden solid spiller der er på niveau med Zeca. Stage er ikke den spiller - endnu - men er nok en noget mere oplagt back-up end Thomsen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Låst