Helt enig. Jeg undrede mig også over, at det blev meldt ud, at vi var interesserede i at skrive med ham, men at timingen var skæv, og vi derfor ville vente til sommer (sådan tolkede jeg det i hvert fald). Men der var vel ikke noget der forhindrede dem i at skrive med ham, og så bare lade ham spille foråret i sin nuværende klub.Buzz Killington skrev: ↑28. jul 2020, 14:18Med mindre der gælder helt specielle regler for unge spillere, så kan man godt lukke aftaler udenfor transfervinduet (med mindre FM har løget for mig). Så den hænger både på Gaarde og Inge hvis de fucker den her op.jonas386 skrev: ↑28. jul 2020, 14:07Det passer med at Gaardes nølen betyder, at vi går glip af et Islandsk 100-års talentBuzz Killington skrev: ↑28. jul 2020, 14:02Få nu for helvede lukket den aftale med Valgeir Valgeirsons kraft fandme. Han er gået helt vikingeamok i den nye sæson. Har spillet 8 kampe, og har lavet 4 assists og 4 mål. Han er 17 år, og spiller næsten altid fuld tid. Så sent som i går aftes scorede han 2 mål i HKK's 3-2 nederlag til Fylkir.
Men meget imponerende stats. Han virkede også meget spændende da han var her.
Jeg håber stadig at vi lander ham, men det ville lige ligne, hvis der kommer nogen ind fra højre og snupper ham foran os.
Har han også spillet back i foråret, eller bruger de ham længere fremme på banen?