Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af AaB-Jones » 28. feb 2021, 14:18

Mephisto2 skrev:
28. feb 2021, 14:10
Af alle IAO’s transfers er kun Pedro en succes.

Resten er enten skadede eller elendige.
Dine analyser er ikke så skarpsindige - til gengæld er de så ensidige, at konklusionen altid er den samme: Negativitet omkring AaB.
Motivet synes at være at tale klubben, holdet, træneren og de enkelte spillere ned. Hvad du laver på et AaB-forum kan dog undre.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1039
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mephisto2 » 28. feb 2021, 14:22

AaB-Jones skrev:
28. feb 2021, 14:18
Mephisto2 skrev:
28. feb 2021, 14:10
Af alle IAO’s transfers er kun Pedro en succes.

Resten er enten skadede eller elendige.
Dine analyser er ikke så skarpsindige - til gengæld er de så ensidige, at konklusionen altid er den samme: Negativitet omkring AaB.
Motivet synes at være at tale klubben, holdet, træneren og de enkelte spillere ned. Hvad du laver på et AaB-forum kan dog undre.
Elsker klubben - men synes godt nok, det meste lige nu er skidt.

Det må man ikke påpege?

Og fortæl mig lige, hvem der ellers er en succes?

Kzpr
Landshold
Landshold
Indlæg: 758
Tilmeldt: 8. dec 2005, 09:26
Geografisk sted: 9k
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Kzpr » 28. feb 2021, 14:23

Mephisto2 skrev:
28. feb 2021, 14:22
AaB-Jones skrev:
28. feb 2021, 14:18
Mephisto2 skrev:
28. feb 2021, 14:10
Af alle IAO’s transfers er kun Pedro en succes.

Resten er enten skadede eller elendige.
Dine analyser er ikke så skarpsindige - til gengæld er de så ensidige, at konklusionen altid er den samme: Negativitet omkring AaB.
Motivet synes at være at tale klubben, holdet, træneren og de enkelte spillere ned. Hvad du laver på et AaB-forum kan dog undre.
Elsker klubben - men synes godt nok, det meste lige nu er skidt.

Det må man ikke påpege?

Og fortæl mig lige, hvem der ellers er en succes?
Skal man påpege det 5 gange dagligt?
we'll always go down fighting....

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 28. feb 2021, 16:23

Kzpr skrev:
28. feb 2021, 14:23
Skal man påpege det 5 gange dagligt?
Rapportér indlægget, så kan det være han med tiden finder en anden hobby.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 686
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mr Gold » 28. feb 2021, 16:51

Synes godt nok det er tydeligt at Kusk gør en forskel.
Det kan da ik benægtes.
Mon han ik snart skal have en startplads

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 28. feb 2021, 17:00

Mr Gold skrev:
28. feb 2021, 16:51
Synes godt nok det er tydeligt at Kusk gør en forskel.
Det kan da ik benægtes.
Mon han ik snart skal have en startplads
Det er mere tydeligt fordi han kommer ind sent i kampen. Han er ikke en holdspiller, og derfor starter han på bænken igen igen.

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Ski » 28. feb 2021, 17:01

Mr Gold skrev:
28. feb 2021, 16:51
Synes godt nok det er tydeligt at Kusk gør en forskel.
Det kan da ik benægtes.
Mon han ik snart skal have en startplads
Hvis bare Kusk "gad" spille presspillet, så var han sikker på holdkortet hver gang.
For han bidrog i dag med noget godt, da han kom ind.

I sidste uge var han dog pinlig og ugidelig.

Men det er vel Kusk i en nøddeskal. Han vil kun det "sjove".

Derfor tror jeg desværre heller ikke han bliver i AaB, med den nye spillestil.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af AaB-Jones » 28. feb 2021, 18:45

Ski skrev:
28. feb 2021, 17:01
Mr Gold skrev:
28. feb 2021, 16:51
Synes godt nok det er tydeligt at Kusk gør en forskel.
Det kan da ik benægtes.
Mon han ik snart skal have en startplads
Hvis bare Kusk "gad" spille presspillet, så var han sikker på holdkortet hver gang.
For han bidrog i dag med noget godt, da han kom ind.

I sidste uge var han dog pinlig og ugidelig.

Men det er vel Kusk i en nøddeskal. Han vil kun det "sjove".

Derfor tror jeg desværre heller ikke han bliver i AaB, med den nye spillestil.
Det kan umuligt være hans indhop mod FCM, du henviser til...

Dårlige indhop i de to første forårskampe, ja - men i dag og mod FCM var han jo helt afgørende for, at vi kreerede en masse offensivt mod slutningen af kampene.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 28. feb 2021, 19:15

AaB-Jones skrev:
28. feb 2021, 18:45
Ski skrev:
28. feb 2021, 17:01
Mr Gold skrev:
28. feb 2021, 16:51
Synes godt nok det er tydeligt at Kusk gør en forskel.
Det kan da ik benægtes.
Mon han ik snart skal have en startplads
Hvis bare Kusk "gad" spille presspillet, så var han sikker på holdkortet hver gang.
For han bidrog i dag med noget godt, da han kom ind.

I sidste uge var han dog pinlig og ugidelig.

Men det er vel Kusk i en nøddeskal. Han vil kun det "sjove".

Derfor tror jeg desværre heller ikke han bliver i AaB, med den nye spillestil.
Det kan umuligt være hans indhop mod FCM, du henviser til...

Dårlige indhop i de to første forårskampe, ja - men i dag og mod FCM var han jo helt afgørende for, at vi kreerede en masse offensivt mod slutningen af kampene.
Det er rigtigt, men han lavede så også en assist til fcm...

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Gaarde6 » 28. feb 2021, 19:17

Jeg er sgu ærlig talt spændt på, hvad der kommer til at ske i AaB i næste vidnue.
For der skal vel ske et eller andet "vildt" skal der ikke?

Ikke nok med vi i nærmest flere sæsoner har bevist, at vi vel reelt ikke er andet end et midterhold.
Så skal vi vel også til at tænke på at leve op til de målsætninger, som ledelse og Inge snakker om (Fast top 4 hold)
OG så skal vi altså til at kigge på konkurrencen om pengene i Aalborg!
Vil som sponsor smide penge i AaB og det "evige" midterhold. Eller hopper sponsorene med på Aalborg Håndbolds Mikkel Hansen cirkus? Eller det evige tophold i skøjtehallen?

Personligt kunne jeg da godt se nogle sponsorere vælge AaB fra og Håndbolden til, hvis ikke snart vi rejser os fra de døde.
Hvis det her fortsætter kommer vi da ihvertfald til at ligge tæt, rent tilskuere mæssigt.

Så jeg tror næste vindue er meget vigtigt! VIL vi noget? Eller er det bare den sædvanlige proces plade, som vi skal høre på igen?

Ibiza Polar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Ibiza Polar » 28. feb 2021, 19:55

Men det er jo det, som vi i gang med?
Vi er i gang med at skille os af med spillere på fribillet. Vi er i gang med at anvende lønmidlerne bedre fremadrettet.

Jeg håber ikke, der sker noget vildt. Jeg håber, vi fortsætter oprydningen, henter en højreback og kigger på, om vi har nogle huller på U-holdene, som vi skal lukke med et talent eller to udefra.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Pastorius » 28. feb 2021, 20:00

Ski skrev:
28. feb 2021, 17:01
Mr Gold skrev:
28. feb 2021, 16:51
Synes godt nok det er tydeligt at Kusk gør en forskel.
Det kan da ik benægtes.
Mon han ik snart skal have en startplads
Hvis bare Kusk "gad" spille presspillet, så var han sikker på holdkortet hver gang.
For han bidrog i dag med noget godt, da han kom ind.

I sidste uge var han dog pinlig og ugidelig.

Men det er vel Kusk i en nøddeskal. Han vil kun det "sjove".

Derfor tror jeg desværre heller ikke han bliver i AaB, med den nye spillestil.
Det har intet at gøre med ikke at gide... Han er bare dårlig til det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13726
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Funky » 28. feb 2021, 20:02

Gaarde6 skrev:
28. feb 2021, 19:17
Jeg er sgu ærlig talt spændt på, hvad der kommer til at ske i AaB i næste vidnue.
For der skal vel ske et eller andet "vildt" skal der ikke?

Ikke nok med vi i nærmest flere sæsoner har bevist, at vi vel reelt ikke er andet end et midterhold.
Så skal vi vel også til at tænke på at leve op til de målsætninger, som ledelse og Inge snakker om (Fast top 4 hold)
OG så skal vi altså til at kigge på konkurrencen om pengene i Aalborg!
Vil som sponsor smide penge i AaB og det "evige" midterhold. Eller hopper sponsorene med på Aalborg Håndbolds Mikkel Hansen cirkus? Eller det evige tophold i skøjtehallen?

Personligt kunne jeg da godt se nogle sponsorere vælge AaB fra og Håndbolden til, hvis ikke snart vi rejser os fra de døde.
Hvis det her fortsætter kommer vi da ihvertfald til at ligge tæt, rent tilskuere mæssigt.

Så jeg tror næste vindue er meget vigtigt! VIL vi noget? Eller er det bare den sædvanlige proces plade, som vi skal høre på igen?
Næste vindue er følgende allerede linet op:
- MC og Tom skal videre. Skal en ny spiller erstatte sidstnævnte?
- Der arbejdes angiveligt allerede på en ny forsvarsspiller.
- Enten er Kusk vel tilbage i start-11’er varmen, eller også skal han også videre.

Der er da lidt at se frem til, foruden alt det, Inge kan finde på af overraskelser.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 28. feb 2021, 20:27

Kajally Drammeh og Abdul Razak Yusif, er to spillere jeg gerne så Inge hente til klubben. Begge to unge afrikanere til billige penge, tror på de kunne blive gode i AaB.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 28. feb 2021, 20:58

Prica22 skrev:
28. feb 2021, 20:27
Kajally Drammeh og Abdul Razak Yusif, er to spillere jeg gerne så Inge hente til klubben. Begge to unge afrikanere til billige penge, tror på de kunne blive gode i AaB.
Spændende. Dog må det vigtigste være at styrke højre back-positionen. Nu går den altså ikke længere for Hr. Pallesen. Og vi skal ikke vente længere end til sommer på Dalsgaard. Vi skal videre nu.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9620
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 28. feb 2021, 21:18

Prica22 skrev:
28. feb 2021, 20:27
Kajally Drammeh og Abdul Razak Yusif, er to spillere jeg gerne så Inge hente til klubben. Begge to unge afrikanere til billige penge, tror på de kunne blive gode i AaB.
Det var godt nok et par random navne. Hvor har du dem fra?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 28. feb 2021, 21:36

FIDEL skrev:
28. feb 2021, 20:58
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 20:27
Kajally Drammeh og Abdul Razak Yusif, er to spillere jeg gerne så Inge hente til klubben. Begge to unge afrikanere til billige penge, tror på de kunne blive gode i AaB.
Spændende. Dog må det vigtigste være at styrke højre back-positionen. Nu går den altså ikke længere for Hr. Pallesen. Og vi skal ikke vente længere end til sommer på Dalsgaard. Vi skal videre nu.
Enig, men forestiller mig ikke at de koster alverden.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5236
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Jakobsen » 28. feb 2021, 22:09

Funky skrev:
28. feb 2021, 20:02
Gaarde6 skrev:
28. feb 2021, 19:17
Jeg er sgu ærlig talt spændt på, hvad der kommer til at ske i AaB i næste vidnue.
For der skal vel ske et eller andet "vildt" skal der ikke?

Ikke nok med vi i nærmest flere sæsoner har bevist, at vi vel reelt ikke er andet end et midterhold.
Så skal vi vel også til at tænke på at leve op til de målsætninger, som ledelse og Inge snakker om (Fast top 4 hold)
OG så skal vi altså til at kigge på konkurrencen om pengene i Aalborg!
Vil som sponsor smide penge i AaB og det "evige" midterhold. Eller hopper sponsorene med på Aalborg Håndbolds Mikkel Hansen cirkus? Eller det evige tophold i skøjtehallen?

Personligt kunne jeg da godt se nogle sponsorere vælge AaB fra og Håndbolden til, hvis ikke snart vi rejser os fra de døde.
Hvis det her fortsætter kommer vi da ihvertfald til at ligge tæt, rent tilskuere mæssigt.

Så jeg tror næste vindue er meget vigtigt! VIL vi noget? Eller er det bare den sædvanlige proces plade, som vi skal høre på igen?
Næste vindue er følgende allerede linet op:
- MC og Tom skal videre. Skal en ny spiller erstatte sidstnævnte?
- Der arbejdes angiveligt allerede på en ny forsvarsspiller.
- Enten er Kusk vel tilbage i start-11’er varmen, eller også skal han også videre.

Der er da lidt at se frem til, foruden alt det, Inge kan finde på af overraskelser.
Der er bare noget som er meget væsentligere end transfers. Jeg har også i mange år troet, at mange ting kunne fixes med de 2-3 rigtige spillere, men der er jo kommet masser af spillere ind uden det er blevet bedre. Vi har et hammerdyrt hold som slet ikke præsterer. Det er de samme sygdomme vi ser på holdet igen og igen. Apati, manglende tro på egne/holdets evner og en opgivenhed ved den mindste modstand. Nu er jeg ikke den der nødvendigivs går i lejesvende hylekoret, men jeg synes vi har haft et apatisk og skrøbeligt hold i mange år også efter vi har droppet nabosønforvildelsen. Det får mig også til at tænke på om der er noget der helt grundlæggende ikke er som det skal være i AaB. Er der noget kultur, som er usundt ifht. at have et sundt performancemiljø der skaber et stærkt hold og stærke personer. Vi har jo masser af på papriet gode spillere, men hvorfor pokker leverer de ikke og hvorfor pokker har det været en AaB syge i mange år? I Kent Nielsen årerne blev der jo stille og roligt bygget en rygrad og enhed, som var velfungerende selv inden det peakerede. TIl gen gæld kan jeg næsten ikke huske, at jeg har følt holdet agerede som en enhed siden Kent smuttede.

Jeg mener jo, at vi som klub bør være med i kampen om 3-4 pladsen og komme i top seks hvert år. Jeg mener også, at vi som klub har nogle kendetegn der gør os federe end mange flere klubber og det virker lidt som den tankegang også nogle gange hersker i AaB. Der er noget arbejde og fundament som mangler og kommer ikke kun med spillerkøb selvom vi så afgjort mangler bredde og på enkelte pladser kvalitet. Jeg er meget interesseret i at se hvordan AaB kommer til at gøre tingene de næste par år og se om man får bygget noget enhed og kultur op for jeg synes godt nok de ting mangler for, at vi får noget ud af vores meget dyre hold. Jeg håber virkelig, at man langt om længe får bygget holdet "op fra bunden spillemæssigt" selvom det igen igen handler om at vi lige om lidt igen skal spille lige så flot som i 2014. Det der med, at AaB skal være et hold der spiller flot er altså et mærkeligt dogme der kom efter 2014. Vi er en stor klub der skal gå efter at dominere kampene, men det kan man gøre på mange måder og 2006-2009 holdet var da lige så fede, men på en anden måde. Summasumarum - der er alle mulige højtflyvende amibitoner og ideer og det er fint de er der, men vi mangler at tingene bliver bygget ordenligt op igen. Det håber jeg virkelig, at Inge og Marti har øje for. Jeg kunne sådan set også godt leve med, at man slækkede lidt på ambitionerne hvis man gik ud og var ærlige og sagde nu bruger vi et år eller to på at bygge det næste hold der skal performe og så få bygget det man har op og få det suppleret med de brikker der selvfølgelig mangler.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 28. feb 2021, 22:15

Prica22 skrev:
28. feb 2021, 21:36
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 20:58
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 20:27
Kajally Drammeh og Abdul Razak Yusif, er to spillere jeg gerne så Inge hente til klubben. Begge to unge afrikanere til billige penge, tror på de kunne blive gode i AaB.
Spændende. Dog må det vigtigste være at styrke højre back-positionen. Nu går den altså ikke længere for Hr. Pallesen. Og vi skal ikke vente længere end til sommer på Dalsgaard. Vi skal videre nu.
Enig, men forestiller mig ikke at de koster alverden.
Nej, men hvis de ellers har gode stats og data, så må der være rift om dem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 28. feb 2021, 22:21

Jakobsen skrev:
28. feb 2021, 22:09
Funky skrev:
28. feb 2021, 20:02
Gaarde6 skrev:
28. feb 2021, 19:17
Jeg er sgu ærlig talt spændt på, hvad der kommer til at ske i AaB i næste vidnue.
For der skal vel ske et eller andet "vildt" skal der ikke?

Ikke nok med vi i nærmest flere sæsoner har bevist, at vi vel reelt ikke er andet end et midterhold.
Så skal vi vel også til at tænke på at leve op til de målsætninger, som ledelse og Inge snakker om (Fast top 4 hold)
OG så skal vi altså til at kigge på konkurrencen om pengene i Aalborg!
Vil som sponsor smide penge i AaB og det "evige" midterhold. Eller hopper sponsorene med på Aalborg Håndbolds Mikkel Hansen cirkus? Eller det evige tophold i skøjtehallen?

Personligt kunne jeg da godt se nogle sponsorere vælge AaB fra og Håndbolden til, hvis ikke snart vi rejser os fra de døde.
Hvis det her fortsætter kommer vi da ihvertfald til at ligge tæt, rent tilskuere mæssigt.

Så jeg tror næste vindue er meget vigtigt! VIL vi noget? Eller er det bare den sædvanlige proces plade, som vi skal høre på igen?
Næste vindue er følgende allerede linet op:
- MC og Tom skal videre. Skal en ny spiller erstatte sidstnævnte?
- Der arbejdes angiveligt allerede på en ny forsvarsspiller.
- Enten er Kusk vel tilbage i start-11’er varmen, eller også skal han også videre.

Der er da lidt at se frem til, foruden alt det, Inge kan finde på af overraskelser.
Der er bare noget som er meget væsentligere end transfers. Jeg har også i mange år troet, at mange ting kunne fixes med de 2-3 rigtige spillere, men der er jo kommet masser af spillere ind uden det er blevet bedre. Vi har et hammerdyrt hold som slet ikke præsterer. Det er de samme sygdomme vi ser på holdet igen og igen. Apati, manglende tro på egne/holdets evner og en opgivenhed ved den mindste modstand. Nu er jeg ikke den der nødvendigivs går i lejesvende hylekoret, men jeg synes vi har haft et apatisk og skrøbeligt hold i mange år også efter vi har droppet nabosønforvildelsen. Det får mig også til at tænke på om der er noget der helt grundlæggende ikke er som det skal være i AaB. Er der noget kultur, som er usundt ifht. at have et sundt performancemiljø der skaber et stærkt hold og stærke personer. Vi har jo masser af på papriet gode spillere, men hvorfor pokker leverer de ikke og hvorfor pokker har det været en AaB syge i mange år? I Kent Nielsen årerne blev der jo stille og roligt bygget en rygrad og enhed, som var velfungerende selv inden det peakerede. TIl gen gæld kan jeg næsten ikke huske, at jeg har følt holdet agerede som en enhed siden Kent smuttede.

Jeg mener jo, at vi som klub bør være med i kampen om 3-4 pladsen og komme i top seks hvert år. Jeg mener også, at vi som klub har nogle kendetegn der gør os federe end mange flere klubber og det virker lidt som den tankegang også nogle gange hersker i AaB. Der er noget arbejde og fundament som mangler og kommer ikke kun med spillerkøb selvom vi så afgjort mangler bredde og på enkelte pladser kvalitet. Jeg er meget interesseret i at se hvordan AaB kommer til at gøre tingene de næste par år og se om man får bygget noget enhed og kultur op for jeg synes godt nok de ting mangler for, at vi får noget ud af vores meget dyre hold. Jeg håber virkelig, at man langt om længe får bygget holdet "op fra bunden spillemæssigt" selvom det igen igen handler om at vi lige om lidt igen skal spille lige så flot som i 2014. Det der med, at AaB skal være et hold der spiller flot er altså et mærkeligt dogme der kom efter 2014. Vi er en stor klub der skal gå efter at dominere kampene, men det kan man gøre på mange måder og 2006-2009 holdet var da lige så fede, men på en anden måde. Summasumarum - der er alle mulige højtflyvende amibitoner og ideer og det er fint de er der, men vi mangler at tingene bliver bygget ordenligt op igen. Det håber jeg virkelig, at Inge og Marti har øje for. Jeg kunne sådan set også godt leve med, at man slækkede lidt på ambitionerne hvis man gik ud og var ærlige og sagde nu bruger vi et år eller to på at bygge det næste hold der skal performe og så få bygget det man har op og få det suppleret med de brikker der selvfølgelig mangler.
Der er flere ting i det, bl. a., at træningskulturen har været for slap og, at vi har manglet kontinuitet, ny spillestil. Og så selvfølgelig har Inge overtaget en noget "skæv trup".

Låst