Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1659
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Patmand » 11. jun 2021, 14:56

R Rosenberg skrev:
11. jun 2021, 14:34
Det er nogle noget tendentiøse paralleller, du drager.

Noget andet: Man kunne også vende den om, således at placeringerne måske havde været endnu dårligere uden Kusk?
Det forekommer mig du griber efter halmstrå min gode Rosenberg. Der er intet tendentiøst i det jeg skriver.

Der er flere herinde, naturligvis med én bestemt i spidsen, der giver det indtryk at Kasper Kusk er så unik for AaB's succes - eller mangel på samme? - at man dårligt kan forestille sig hvordan AaB skulle kreere noget offensivt uden ham.

Der er min påstand at AaB kunne have opnået nogenlunde identiske femte, syvende og niendepladser med en anden spiller på holdet. Det er du uenig i?

Men fortiden er måske knap så vigtig som fremtiden, og skal fremtiden indehold Kusk i AaB? Det syntes jeg ikke giver mening.

Om halvandet år kan vi afskrive de 15 mio. fuldstændigt, eller man kan sælge ham nu og få en spiller ind der peger ind i fremtiden.

Du mener der er et større afkast ved at beholde Kusk?

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af bonanza » 11. jun 2021, 15:03

Patmand skrev:
11. jun 2021, 14:56
R Rosenberg skrev:
11. jun 2021, 14:34
Det er nogle noget tendentiøse paralleller, du drager.

Noget andet: Man kunne også vende den om, således at placeringerne måske havde været endnu dårligere uden Kusk?
Det forekommer mig du griber efter halmstrå min gode Rosenberg. Der er intet tendentiøst i det jeg skriver.

Der er flere herinde, naturligvis med én bestemt i spidsen, der giver det indtryk at Kasper Kusk er så unik for AaB's succes - eller mangel på samme? - at man dårligt kan forestille sig hvordan AaB skulle kreere noget offensivt uden ham.

Der er min påstand at AaB kunne have opnået nogenlunde identiske femte, syvende og niendepladser med en anden spiller på holdet. Det er du uenig i?

Men fortiden er måske knap så vigtig som fremtiden, og skal fremtiden indehold Kusk i AaB? Det syntes jeg ikke giver mening.

Om halvandet år kan vi afskrive de 15 mio. fuldstændigt, eller man kan sælge ham nu og få en spiller ind der peger ind i fremtiden.

Du mener der er et større afkast ved at beholde Kusk?
Det virker ikke gennemtænkt at sælge en spiller fra en position vi ingen reserver har til og først erstatte ham med "en eller anden" efterfølgende. Fakta taler for sig selv, og Kusk er en af de største offensive profiler i truppen. Mener du vi bare kan undvære det?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5379
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 11. jun 2021, 15:20

Patmand skrev:
11. jun 2021, 14:56
R Rosenberg skrev:
11. jun 2021, 14:34
Det er nogle noget tendentiøse paralleller, du drager.

Noget andet: Man kunne også vende den om, således at placeringerne måske havde været endnu dårligere uden Kusk?
Det forekommer mig du griber efter halmstrå min gode Rosenberg. Der er intet tendentiøst i det jeg skriver.

Der er flere herinde, naturligvis med én bestemt i spidsen, der giver det indtryk at Kasper Kusk er så unik for AaB's succes - eller mangel på samme? - at man dårligt kan forestille sig hvordan AaB skulle kreere noget offensivt uden ham.

Der er min påstand at AaB kunne have opnået nogenlunde identiske femte, syvende og niendepladser med en anden spiller på holdet. Det er du uenig i?

Men fortiden er måske knap så vigtig som fremtiden, og skal fremtiden indehold Kusk i AaB? Det syntes jeg ikke giver mening.

Om halvandet år kan vi afskrive de 15 mio. fuldstændigt, eller man kan sælge ham nu og få en spiller ind der peger ind i fremtiden.

Du mener der er et større afkast ved at beholde Kusk?
Jeg mener, at Kusks medspilleres niveau har været endnu mere grund til placeringen.
Jeg mener, at Kusk, med bedre medspillere, er på et niveau, som kunne generere mange flere mål og point.
Jeg mener, at Kusk er en spiller på et niveau, som vi ellers ikke kan få i det nuværende AaB.
Jeg medgiver, at Kusk har været for svingende, og at han lidt for ofte er faldet ud af kampene.

Din Kusk-beef med Julgranen behøver du ikke at involvere os andre selvtænkende individer i.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
KME
Superliga
Superliga
Indlæg: 500
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KME » 11. jun 2021, 15:31

Så fik vi vores målsluger. :aabfan:

https://ligabold.dk/efter-31-maal-js-ho ... 8ayWmFW1XE

God weekend!
AaB fan since 1991 :aabfan:

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 11. jun 2021, 15:46

bonanza skrev:
11. jun 2021, 15:03
Det virker ikke gennemtænkt at sælge en spiller fra en position vi ingen reserver har til og først erstatte ham med "en eller anden" efterfølgende. Fakta taler for sig selv, og Kusk er en af de største offensive profiler i truppen. Mener du vi bare kan undvære det?
Don’t feed the troll :aabfan:

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1659
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Patmand » 11. jun 2021, 15:56

bonanza skrev:
11. jun 2021, 15:03
Patmand skrev:
11. jun 2021, 14:56
R Rosenberg skrev:
11. jun 2021, 14:34
Det er nogle noget tendentiøse paralleller, du drager.

Noget andet: Man kunne også vende den om, således at placeringerne måske havde været endnu dårligere uden Kusk?
Det forekommer mig du griber efter halmstrå min gode Rosenberg. Der er intet tendentiøst i det jeg skriver.

Der er flere herinde, naturligvis med én bestemt i spidsen, der giver det indtryk at Kasper Kusk er så unik for AaB's succes - eller mangel på samme? - at man dårligt kan forestille sig hvordan AaB skulle kreere noget offensivt uden ham.

Der er min påstand at AaB kunne have opnået nogenlunde identiske femte, syvende og niendepladser med en anden spiller på holdet. Det er du uenig i?

Men fortiden er måske knap så vigtig som fremtiden, og skal fremtiden indehold Kusk i AaB? Det syntes jeg ikke giver mening.

Om halvandet år kan vi afskrive de 15 mio. fuldstændigt, eller man kan sælge ham nu og få en spiller ind der peger ind i fremtiden.

Du mener der er et større afkast ved at beholde Kusk?
Det virker ikke gennemtænkt at sælge en spiller fra en position vi ingen reserver har til og først erstatte ham med "en eller anden" efterfølgende. Fakta taler for sig selv, og Kusk er en af de største offensive profiler i truppen. Mener du vi bare kan undvære det?
Jeg mener sagtens AaB kan undvære en snart 30-årig Kasper Kusk.
Jeg tror ikke AaB rykker ned den dag Kasper Kusk ikke længere spiller i klubben. Hvad mener du der sker når hans kontrakt udløber?

Det er gennemtænkt fordi der er mange penge bundet i Kasper Kusk, men der er ingen fremtid i ham. AaB er ikke et sted hvor de i næste sæson rækker ud efter medaljer, og så er løbet ved at være kørt for Kusk. Dertil kommer de allerede nævnte problemer med Kusk.

Prip har allerede rakt hånden ud mod AaB, men om det er ham eller en anden der skal erstatte Kusk er ligegyldigt. Kusk kan og bør erstattes.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Legum Magister » 11. jun 2021, 16:11

Maglau skrev:
11. jun 2021, 07:41
Legum Magister skrev:
10. jun 2021, 20:59
baresi skrev:
10. jun 2021, 17:54
mich1596 skrev:
10. jun 2021, 17:06
bonanza skrev:
10. jun 2021, 13:02
Julgranen skrev:
10. jun 2021, 12:19


Og det er præcis derfor vi ikke skal spilde spilleminutter på spillere som Magnus eller Frederik Børsting, men finde erstatninger med potentiale. Medmindre der er et åbenlyst formål med det - og med de to er det meget svært at se.
Begge har vist i denne sæson, at de har superliga niveau. Vi er dog enige i, at de ikke bør starte hos et top 4 hold.
Top 4 hold bliver vi ikke igen foreløbigt.
Økonomisk er FCM, FCK, AGF og BIF foran. Måske endda OB også. FCN er foran på talenter og også økonomi ift. Salg. Randers er foran i tabellen men ellers ikke.
Hvis Cifuentes får implementeret sin stil krydret med de RIGTIGE spillere til de RIGTIGE pladser, og vel at mærke ikke får solgt dem vi ikke kan undvære, så SKAL vi 100% være et top 6 hold. Og fra top 6 til top 4 behøver der ikke være ret mange 6 points kampe. AaB skulle i princippet heller aldrig have vundet mesterskabet - der var klubber der var langt større og spillere meget bedre, men det gjorde vi også.
Med den rigtige sommer går vi helt sikkert i top 6 - så skræmmende er modstanderne heller ikke. Udover et par få med meget store muskler.
BIF burde da heller ikke have vundet i år med den trup.
(dette sagt af en der virkelig har været efter Cifuentes - men som synes der er tegninger til noget interessant)
Undskyld; men hvad betyder det? De RIGTIGE spillere til de RIGTIGE pladser? Der må vel være nogle parametre for det udsagn. Ellers er det jo bare et spørgsmål om, at AaB skal finde en milliardær (helst en med bedre moral end ham FCM har fundet), der kan hælde uanede midler i klubkassen. For med ubegrænsede midler kan man jo altid finde de rigtige spillere til de rigtige pladser.
Selvfølgelig skal vi have en milliardær med bedre moral end alle de andre milliardærer i ligaen.
VORES han skal have skabt sin formue på økologiske Fairtrade produkter OG foræret hele sin formue til FNs verdensmål.
Med sådan en Karl for bordenden så sker der sager.
Tjae, nu er det svære nok ikke at finde en milliardær med bedre moral end A.H.P.; men derimod i det hele taget at finde en milliardær, der vil hælde penge i AaB. (A.H.P.'s tvivlsomme moral og forretningsetik er vist blevet diskuteret til hudløshed andetsteds her på sitet, så nok om det.)

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1659
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Patmand » 11. jun 2021, 16:12

R Rosenberg skrev:
11. jun 2021, 15:20
Patmand skrev:
11. jun 2021, 14:56
R Rosenberg skrev:
11. jun 2021, 14:34
Det er nogle noget tendentiøse paralleller, du drager.

Noget andet: Man kunne også vende den om, således at placeringerne måske havde været endnu dårligere uden Kusk?
Det forekommer mig du griber efter halmstrå min gode Rosenberg. Der er intet tendentiøst i det jeg skriver.

Der er flere herinde, naturligvis med én bestemt i spidsen, der giver det indtryk at Kasper Kusk er så unik for AaB's succes - eller mangel på samme? - at man dårligt kan forestille sig hvordan AaB skulle kreere noget offensivt uden ham.

Der er min påstand at AaB kunne have opnået nogenlunde identiske femte, syvende og niendepladser med en anden spiller på holdet. Det er du uenig i?

Men fortiden er måske knap så vigtig som fremtiden, og skal fremtiden indehold Kusk i AaB? Det syntes jeg ikke giver mening.

Om halvandet år kan vi afskrive de 15 mio. fuldstændigt, eller man kan sælge ham nu og få en spiller ind der peger ind i fremtiden.

Du mener der er et større afkast ved at beholde Kusk?
Jeg mener, at Kusks medspilleres niveau har været endnu mere grund til placeringen.
Jeg mener, at Kusk, med bedre medspillere, er på et niveau, som kunne generere mange flere mål og point.
Jeg mener, at Kusk er en spiller på et niveau, som vi ellers ikke kan få i det nuværende AaB.
Jeg medgiver, at Kusk har været for svingende, og at han lidt for ofte er faldet ud af kampene.

Din Kusk-beef med Julgranen behøver du ikke at involvere os andre selvtænkende individer i.
Selv om du ikke svarer direkte, så kan det nok ikke tolkes anderledes end at du er overbevist om, at den bedste investering er at beholde Kusk de sidste 1,5 år af hans kontraktperiode. Det er jo fair nok.

Jeg har ikke nogen speciel Kusk-beef med julgran. Hans kommentar om "don't feed the troll" er anmeldt. Jeg skal hverken kaldes for dobbeltbruger eller troll. Det er tydeligvis en knægt der er løbet tør for gode argumenter.

For mig har det ikke været nødvendigt at skifte brugernavn i årevis, modsat andre herinde.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Legum Magister » 11. jun 2021, 16:21

baresi skrev:
11. jun 2021, 07:30
Legum Magister skrev:
10. jun 2021, 20:59
baresi skrev:
10. jun 2021, 17:54
mich1596 skrev:
10. jun 2021, 17:06
bonanza skrev:
10. jun 2021, 13:02
Julgranen skrev:
10. jun 2021, 12:19


Og det er præcis derfor vi ikke skal spilde spilleminutter på spillere som Magnus eller Frederik Børsting, men finde erstatninger med potentiale. Medmindre der er et åbenlyst formål med det - og med de to er det meget svært at se.
Begge har vist i denne sæson, at de har superliga niveau. Vi er dog enige i, at de ikke bør starte hos et top 4 hold.
Top 4 hold bliver vi ikke igen foreløbigt.
Økonomisk er FCM, FCK, AGF og BIF foran. Måske endda OB også. FCN er foran på talenter og også økonomi ift. Salg. Randers er foran i tabellen men ellers ikke.
Hvis Cifuentes får implementeret sin stil krydret med de RIGTIGE spillere til de RIGTIGE pladser, og vel at mærke ikke får solgt dem vi ikke kan undvære, så SKAL vi 100% være et top 6 hold. Og fra top 6 til top 4 behøver der ikke være ret mange 6 points kampe. AaB skulle i princippet heller aldrig have vundet mesterskabet - der var klubber der var langt større og spillere meget bedre, men det gjorde vi også.
Med den rigtige sommer går vi helt sikkert i top 6 - så skræmmende er modstanderne heller ikke. Udover et par få med meget store muskler.
BIF burde da heller ikke have vundet i år med den trup.
(dette sagt af en der virkelig har været efter Cifuentes - men som synes der er tegninger til noget interessant)
Undskyld; men hvad betyder det? De RIGTIGE spillere til de RIGTIGE pladser? Der må vel være nogle parametre for det udsagn. Ellers er det jo bare et spørgsmål om, at AaB skal finde en milliardær (helst en med bedre moral end ham FCM har fundet), der kan hælde uanede midler i klubkassen. For med ubegrænsede midler kan man jo altid finde de rigtige spillere til de rigtige pladser.
ja det kan også blive noget fluffy pis det jeg skriver:-) Min pointe er at jeg gerne vil vi får ryddet op i det der er fyld og som evt. kan fyldes af talenter istedet. MC, BØRSTING, brdr. Klitten osv. Ude med dem og fyld op med talenter inde eller udefra.
Rigtige spillere ind, der mener jeg at de skal scoutes bedre end NKADA. Så hvis vi nu tænker at det vi skal som min bruge er:
1 angriber
1 offensiv
1 højre wing

Så skal der til de 3 pladser findes spillere der går direkte i start 11eren, og ikke et måske talent der har været noget men som vi kan..........
Det skal være start 11 spillere som løfter niveauet.
og kan man så finde en centerforsvarer & ekstra offensiv som mere er talent baseret eller noget så fint med det. Men vi skal have kvalitet ind på vores poster der skriger på hjælp :-)
De tre positioner er da til at forholde sig til, og jeg er egentlig ikke uenig; men jeg er nok bare mere pessimistisk, for jeg tror ikke, at det vil være nok med nye startpladsparate spillere til de tre pladser. Jeg synes, at sidste sæson viste, at AaB ikke blot har offensive problemer (hvilket de ved guderne har); men også har haft udfald i defensiven. Hagelskjær er formentlig alene en breddespiller, så der mangler en midterforsvarer, en højre back og en tredjemand til de midtbanepladser, som Pedro og Hiljemark skal dække - forhåbentlig har vi set det sidste til MC; men så mangler der en, der kan tage over, når Pedro er i karantæne og - gud forbyde det - hvis Hiljemark igen skulle blive skadet.

Prip kunne være en mulighed til at supplere de offensive huller, som du selv påpeger; men man hører intet om handlen, og angiveligt har AaB konkurrence fra hold som OB, og så kan det nemt ende med, at han går AaB's næse forbi.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 11. jun 2021, 16:52

Legum Magister skrev:
11. jun 2021, 16:21


De tre positioner er da til at forholde sig til, og jeg er egentlig ikke uenig; men jeg er nok bare mere pessimistisk, for jeg tror ikke, at det vil være nok med nye startpladsparate spillere til de tre pladser. Jeg synes, at sidste sæson viste, at AaB ikke blot har offensive problemer (hvilket de ved guderne har); men også har haft udfald i defensiven. Hagelskjær er formentlig alene en breddespiller, så der mangler en midterforsvarer, en højre back og en tredjemand til de midtbanepladser, som Pedro og Hiljemark skal dække - forhåbentlig har vi set det sidste til MC; men så mangler der en, der kan tage over, når Pedro er i karantæne og - gud forbyde det - hvis Hiljemark igen skulle blive skadet.

Prip kunne være en mulighed til at supplere de offensive huller, som du selv påpeger; men man hører intet om handlen, og angiveligt har AaB konkurrence fra hold som OB, og så kan det nemt ende med, at han går AaB's næse forbi.
Mirakelmidlet er nok ikke 3 nye spillere, det er et mere sammentømret hold og så exit knokkelspillere.

Jeg mener stadig, at det er det nuværende hold der skal løfte sig. Trænerens opgave bliver, måske sammen med et enkelt nyindkøb, at få styr på afspilsproblemerne hos de bagerste 6.
Offensivt er vores største problem at vi har for få strenge at spille på. Tilløb til chancer bliver for tilfældigt, udover at give den til Kusk.
Vi skal gerne have et alternativ.

Men meget skidt starter med vores afspilsproblemer.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Legum Magister » 11. jun 2021, 17:26

Julgranen skrev:
11. jun 2021, 16:52
Legum Magister skrev:
11. jun 2021, 16:21


De tre positioner er da til at forholde sig til, og jeg er egentlig ikke uenig; men jeg er nok bare mere pessimistisk, for jeg tror ikke, at det vil være nok med nye startpladsparate spillere til de tre pladser. Jeg synes, at sidste sæson viste, at AaB ikke blot har offensive problemer (hvilket de ved guderne har); men også har haft udfald i defensiven. Hagelskjær er formentlig alene en breddespiller, så der mangler en midterforsvarer, en højre back og en tredjemand til de midtbanepladser, som Pedro og Hiljemark skal dække - forhåbentlig har vi set det sidste til MC; men så mangler der en, der kan tage over, når Pedro er i karantæne og - gud forbyde det - hvis Hiljemark igen skulle blive skadet.

Prip kunne være en mulighed til at supplere de offensive huller, som du selv påpeger; men man hører intet om handlen, og angiveligt har AaB konkurrence fra hold som OB, og så kan det nemt ende med, at han går AaB's næse forbi.
Mirakelmidlet er nok ikke 3 nye spillere, det er et mere sammentømret hold og så exit knokkelspillere.

Jeg mener stadig, at det er det nuværende hold der skal løfte sig. Trænerens opgave bliver, måske sammen med et enkelt nyindkøb, at få styr på afspilsproblemerne hos de bagerste 6.
Offensivt er vores største problem at vi har for få strenge at spille på. Tilløb til chancer bliver for tilfældigt, udover at give den til Kusk.
Vi skal gerne have et alternativ.

Men meget skidt starter med vores afspilsproblemer.
Vi har bare set så gudsjammerligt ringe ud på den defensive/miderste midt, når hverken Hiljemark eller Pedro har spillet, at en gardering nærmest er et must.

Men jeg giver dig i øvrigt ret i, at offensiven er alt for enstrenget. Det har så ikke hjulpet, at van Weert ofte har været anbragt på fløjen. AaB mangler en goalgetter. Forhåbentlig kan Prica udvikle sig på den position; men han kan næppe udfylde rollen alene allerede nu.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 865
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af hit666 » 11. jun 2021, 17:44

1 angriber
1 offensiv
1 højre wing

er absolut minimum hvis vi skal nærme os top 4 :| :cool: :kiss: :cheers:
AaB AaB AaB AaB

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 347
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Kempes » 11. jun 2021, 19:29

hit666 skrev:
11. jun 2021, 17:44
1 angriber
1 offensiv
1 højre wing

er absolut minimum hvis vi skal nærme os top 4 :| :cool: :kiss: :cheers:
Nu er det muligt jeg er blevet lidt højre-venstre blind, men efter Lucas's skade er det så ikke på venstre wing, der mangles kvalitet? Hannesbo er vel ikke klar til en fast startplads?

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 11. jun 2021, 21:02

FlæskeFrank skrev:
11. jun 2021, 12:48
Hvornår er første træning? Vi har vel ikke så mange landsholdsspillerne, så det er vel fuldt hold fra starten.

Iøvrigt påfaldende stille om den ledige assistenttrænerstilling.
Træningen genoptages d. 17. juni.

Prica, Ross og Hannesbo har spillet U landskampe så de genoptager nok træningen noget senere, Rinne træner med det svenske 'skygge landshold' så det er også muligt at han får bevilget lidt ekstra ferie

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 11. jun 2021, 21:11

LarsNor skrev:
10. jun 2021, 22:51
Hva med Ronnie Schwartz? Er det helt væk?
Er meget ambivalent ang. Schwartz. På den ene side er han en notorisk målscorer som vi godt kan bruge efter van Weerts afsked, det der taler imod er alderen og at han næsten ikke har spillet bold siden han forlod Silkeborg IF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 11. jun 2021, 22:00

En i tråden spurgte til Prip og den er åbenbart meget tæt på (stadigvæk)

https://www.bt.dk/fodbold/bliver-prip-r ... et-paa-AaB
For overblik over AaB-nyheder:
http://www.clubnews.dk/AaB

"No dickheads"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4457
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af doukas » 11. jun 2021, 22:31

Buzz Killington skrev:
11. jun 2021, 22:00
En i tråden spurgte til Prip og den er åbenbart meget tæt på (stadigvæk)

https://www.bt.dk/fodbold/bliver-prip-r ... et-paa-AaB
Fuck Yeah - så vigtigt!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7914
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Forza » 11. jun 2021, 22:49

Buzz Killington skrev:
11. jun 2021, 22:00
En i tråden spurgte til Prip og den er åbenbart meget tæt på (stadigvæk)

https://www.bt.dk/fodbold/bliver-prip-r ... et-paa-AaB
Boomer spørgsmål:

Hvor finder man tråden? + svaret?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 11. jun 2021, 23:01

Forza skrev:
11. jun 2021, 22:49
Buzz Killington skrev:
11. jun 2021, 22:00
En i tråden spurgte til Prip og den er åbenbart meget tæt på (stadigvæk)

https://www.bt.dk/fodbold/bliver-prip-r ... et-paa-AaB
Boomer spørgsmål:

Hvor finder man tråden? + svaret?
Nej, altså i denne tråd Forza, herinde, på debatsiden, var der en der spurgte efter noget nyt. Og det "nye", dvs. "svaret" er at BT erfarer at AaB er i føresædet til at hente ham.
For overblik over AaB-nyheder:
http://www.clubnews.dk/AaB

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7914
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Forza » 11. jun 2021, 23:05

Buzz Killington skrev:
11. jun 2021, 23:01
Forza skrev:
11. jun 2021, 22:49
Buzz Killington skrev:
11. jun 2021, 22:00
En i tråden spurgte til Prip og den er åbenbart meget tæt på (stadigvæk)

https://www.bt.dk/fodbold/bliver-prip-r ... et-paa-AaB
Boomer spørgsmål:

Hvor finder man tråden? + svaret?
Nej, altså i denne tråd Forza, herinde, på debatsiden, var der en der spurgte efter noget nyt. Og det "nye", dvs. "svaret" er at BT erfarer at AaB er i føresædet til at hente ham.
Nå okay, så er jeg med.

At dømme ud fra artiklen ser det ikke ud til de har nye oplysninger siden onsdagens transfervinduet podcast.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst