Anden valgte ?? ved du med sikkerhed at AaB ikke forhandlede med begge, men at Viborg bare var en kende mere proff så intet slap ud til pressen, så ingen endte med at stå med en lorte sag hvis det kiksede ? Mon ikke Randers fortryder deres “historier” de stå med lorten nu, en træner der heller ville være i AaB som stadig skal finde tillid i spiller truppengravballe skrev: ↑25. jan 2022, 21:12Nu er han jo ikke ene om at have hørt det. Det jeg hørte var AaB havde givet TT sidste uge til at lægge pres på Randers for at få lov til og skifte og at Randers først melder om en pris, for der efter at hæve dem til det dobbelt da AaB og TT blev enige.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Nogen der kan fortælle om der står noget interessant i denne artikel?
Citat fra Ekstra Bladet
"Det springende punkt i Superligaens trænerkabale blev dog, at Randers-træneren IKKE har en opsigelsesklausul i sin kontrakt i Kronjylland. Derfor havde Søren Pedersen og co. i Randers alle kort på hånden i forhandlingen med AaB.
Det endte også med, at AaB ikke ville strække sig tilstrækkeligt økonomisk"
Det var Prica22 der kom med informationen om
opsigelsesvarslet. Kan være han kan uddybe hvor troværdigt han mener det var? Eller om det kunne være Lars Friis info han har fået leveret som om det var Thomasberg.
Jeg fik det fortalt som om han havde en opsigelse eller klausul af en art.. Oh well
Selv fortrak jeg TT med Lars Friis som nummer 2. Mest pga TT har mere erfaring. Men jeg er spændt på at se om hvilke aftryk han så sætter AaB. AGF har jo sejlet siden han smuttede
Ny træner og sportdirektør?
-
- Superliga
- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Re: Ny træner og sportdirektør?
Jeg tror egentlig, Viborg har spillet højt spil ved meget markant (og i pressen) at have afvist enhver snak om salg af Friis. Nu står de så med en opsigelse. Det lyder meget som om, de ikke havde regnet med det.Himmerland skrev: ↑25. jan 2022, 21:43Anden valgte ?? ved du med sikkerhed at AaB ikke forhandlede med begge, men at Viborg bare var en kende mere proff så intet slap ud til pressen, så ingen endte med at stå med en lorte sag hvis det kiksede ? Mon ikke Randers fortryder deres “historier” de stå med lorten nu, en træner der heller ville være i AaB som stadig skal finde tillid i spiller truppengravballe skrev: ↑25. jan 2022, 21:12Nu er han jo ikke ene om at have hørt det. Det jeg hørte var AaB havde givet TT sidste uge til at lægge pres på Randers for at få lov til og skifte og at Randers først melder om en pris, for der efter at hæve dem til det dobbelt da AaB og TT blev enige.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
"Det springende punkt i Superligaens trænerkabale blev dog, at Randers-træneren IKKE har en opsigelsesklausul i sin kontrakt i Kronjylland. Derfor havde Søren Pedersen og co. i Randers alle kort på hånden i forhandlingen med AaB.
opsigelsesvarslet. Kan være han kan uddybe hvor troværdigt han mener det var? Eller om det kunne være Lars Friis info han har fået leveret som om det var Thomasberg.
Jeg fik det fortalt som om han havde en opsigelse eller klausul af en art.. Oh well
Selv fortrak jeg TT med Lars Friis som nummer 2. Mest pga TT har mere erfaring. Men jeg er spændt på at se om hvilke aftryk han så sætter AaB. AGF har jo sejlet siden han smuttede
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Bongo - du plejer at have gode kilder, men den med at 2xFriis ikke var i spil gik ikke hjem. Du må lige drille din kilde lidt - hvem der driller hvem i Randers, skal jeg lade være usagt. Thomasberg har tacklet forløbet ganske prof, men det kommer til at gøre ondt dernede.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
Får vi Friis med det samme, kan vi ende med at stå ganske stærkt (selvom jeg helst havde beholdt Cifuentes), mens direkte konkurrenter i Viborg og Randers kan stå med ret store udfordringer.
Nej det gør jeg ikke. Jeg fik fortalt man har enige med Tt om 4 år kontrakt. Men man havde en fra udlandet man også snakkede med. Men Inge har jo tydeligvis haft flere kandidaterHimmerland skrev: ↑25. jan 2022, 21:43Anden valgte ?? ved du med sikkerhed at AaB ikke forhandlede med begge, men at Viborg bare var en kende mere proff så intet slap ud til pressen, så ingen endte med at stå med en lorte sag hvis det kiksede ? Mon ikke Randers fortryder deres “historier” de stå med lorten nu, en træner der heller ville være i AaB som stadig skal finde tillid i spiller truppengravballe skrev: ↑25. jan 2022, 21:12Nu er han jo ikke ene om at have hørt det. Det jeg hørte var AaB havde givet TT sidste uge til at lægge pres på Randers for at få lov til og skifte og at Randers først melder om en pris, for der efter at hæve dem til det dobbelt da AaB og TT blev enige.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
Viborg har også meldt hårdt ud, de ser da lidt dumme ud nu.
-
- Superliga
- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Nej de fremstå ikke dumme, men i en træls situation præcis som vi for 3 uger siden, hvad der er forhandlet i kontrakterne kan ikke ændres Men når en medarbejder vælger at sige op jf. kontrakten skal man som ledelse reagere ud fra det, det gælder for enhver virksomhed. AaB fandt en vej til at få MC ud, så ikke spilleren skulle stå over for en leder der havde valgt den fra, og jeg er sikker på Viborgs ledelse hør det samme for deres spiller.gravballe skrev: ↑25. jan 2022, 21:59Nej det gør jeg ikke. Jeg fik fortalt man har enige med Tt om 4 år kontrakt. Men man havde en fra udlandet man også snakkede med. Men Inge har jo tydeligvis haft flere kandidaterHimmerland skrev: ↑25. jan 2022, 21:43Anden valgte ?? ved du med sikkerhed at AaB ikke forhandlede med begge, men at Viborg bare var en kende mere proff så intet slap ud til pressen, så ingen endte med at stå med en lorte sag hvis det kiksede ? Mon ikke Randers fortryder deres “historier” de stå med lorten nu, en træner der heller ville være i AaB som stadig skal finde tillid i spiller truppengravballe skrev: ↑25. jan 2022, 21:12Nu er han jo ikke ene om at have hørt det. Det jeg hørte var AaB havde givet TT sidste uge til at lægge pres på Randers for at få lov til og skifte og at Randers først melder om en pris, for der efter at hæve dem til det dobbelt da AaB og TT blev enige.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
Viborg har også meldt hårdt ud, de ser da lidt dumme ud nu.
Er der nogen, der kan parafrasere fra den her?
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Det stiller også spørgsmålstegn ved om vi overhovedet har forhandlet med TT. Hvis han ikke har 6 mdr. så har vi ikke automatisk lov til at forhandle med træneren uden den sælgende klubs accept (hvis der gælder samme regler for trænere som spillere).Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
Er scenariet ikke:Buzz Killington skrev: ↑25. jan 2022, 22:35Det stiller også spørgsmålstegn ved om vi overhovedet har forhandlet med TT. Hvis han ikke har 6 mdr. så har vi ikke automatisk lov til at forhandle med træneren uden den sælgende klubs accept (hvis der gælder samme regler for trænere som spillere).Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
1. AaB henvender sig til Randers, man aftaler en pris på plads, og får lov at forhandle med TT.
2. AaB når til enighed med TT.
3. Bestyrelsen i Randers fordobler lige den aftalte pris.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Jo, den bliver mere plausibel med de nye info (selvom det stadig er vanvittigt uprofessionelt hvis de har ændret pris undervejs)Funky skrev: ↑25. jan 2022, 22:42Er scenariet ikke:Buzz Killington skrev: ↑25. jan 2022, 22:35Det stiller også spørgsmålstegn ved om vi overhovedet har forhandlet med TT. Hvis han ikke har 6 mdr. så har vi ikke automatisk lov til at forhandle med træneren uden den sælgende klubs accept (hvis der gælder samme regler for trænere som spillere).Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
1. AaB henvender sig til Randers, man aftaler en pris på plads, og får lov at forhandle med TT.
-
- Allstar
I så fald ville jeg være lidt bitter, hvis jeg var Thomasberg, da han står som den store taber her.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 22:42Er scenariet ikke:Buzz Killington skrev: ↑25. jan 2022, 22:35Det stiller også spørgsmålstegn ved om vi overhovedet har forhandlet med TT. Hvis han ikke har 6 mdr. så har vi ikke automatisk lov til at forhandle med træneren uden den sælgende klubs accept (hvis der gælder samme regler for trænere som spillere).Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
Han havde ikke indgået en dialog med AaB, hvis han ikke var meget interesseret - og slet ikke nået til enighed med AaB.
Dette kan komme til at ramme Randers hårdt i røven - I hope!
Ædruelighedens stemme
Jeg er enig i at det er Thomasberg, der er den store taber. Hvis de starter året med en halvdårlig stime, så starter snakken omkring motivation, og at han er skuffet over den behandling han har fået af Randers.R Rosenberg skrev: ↑25. jan 2022, 23:40I så fald ville jeg være lidt bitter, hvis jeg var Thomasberg, da han står som den store taber her.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 22:42Er scenariet ikke:Buzz Killington skrev: ↑25. jan 2022, 22:35Det stiller også spørgsmålstegn ved om vi overhovedet har forhandlet med TT. Hvis han ikke har 6 mdr. så har vi ikke automatisk lov til at forhandle med træneren uden den sælgende klubs accept (hvis der gælder samme regler for trænere som spillere).Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
Han havde ikke indgået en dialog med AaB, hvis han ikke var meget interesseret - og slet ikke nået til enighed med AaB.
Han er gået fra at være den træner i suppen med længst snor, til at kunne være lige på vippen allerede i marts, hvis han er uheldig.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Og så må jeg sige, at jeg føler med TT. Nu er AaB videre med en fin løsning lige om lidt (når Friis bliver købt fri), og TT som gerne ville AaB er blevet holdt for nar af sin egen arbejdsgiver.Pastorius skrev: ↑25. jan 2022, 23:49Jeg er enig i at det er Thomasberg, der er den store taber. Hvis de starter året med en halvdårlig stime, så starter snakken omkring motivation, og at han er skuffet over den behandling han har fået af Randers.R Rosenberg skrev: ↑25. jan 2022, 23:40I så fald ville jeg være lidt bitter, hvis jeg var Thomasberg, da han står som den store taber her.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 22:42Er scenariet ikke:Buzz Killington skrev: ↑25. jan 2022, 22:35Det stiller også spørgsmålstegn ved om vi overhovedet har forhandlet med TT. Hvis han ikke har 6 mdr. så har vi ikke automatisk lov til at forhandle med træneren uden den sælgende klubs accept (hvis der gælder samme regler for trænere som spillere).Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40
Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.
Citat fra Ekstra Bladet
Han er gået fra at være den træner i suppen med længst snor, til at kunne være lige på vippen allerede i marts, hvis han er uheldig.
...eller af AaB. Det ved vi ret beset ikke.
Jeg tænker det er en kalkuleret risiko han tog, da han nævnte at han selvfølgelig var interesseret i at komme til sin barndomsklub.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Vi ved det ikke, det er nu den historie, der er i omløb. Ikke den modsatte. Og den havde da ellers været mindst lige så saftig for nogen at lække.
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Hvis rygterne om at Randers har forhøjet prisen undervejs er sande, samtidig med at TT gerne ville AaB nu, så må det godt nok være en hård pille at sluge.
Jeg ser et stort trænertalent i Lars Friis og tror måden han tænker fodbold på gør han glider nemmere ind herude, men det får vi aldrig at se. Eller i hvert fald ikke endnu, det er ikke helt utænkeligt at der bliver peget på TT næste gang vi står i denne situation, forhåbentligt først om 3 år, for så vil det betyde at Lars har været en succes. Jeg vil skynde mig at indskyde at TT har bygget på lige så stille dernede, med et mindre budget end os.
Jeg ser et stort trænertalent i Lars Friis og tror måden han tænker fodbold på gør han glider nemmere ind herude, men det får vi aldrig at se. Eller i hvert fald ikke endnu, det er ikke helt utænkeligt at der bliver peget på TT næste gang vi står i denne situation, forhåbentligt først om 3 år, for så vil det betyde at Lars har været en succes. Jeg vil skynde mig at indskyde at TT har bygget på lige så stille dernede, med et mindre budget end os.
-
- Junior
- Geografisk sted: Nibe
Ha ha - Han har ikke nævnt Friis. Så nu skal han da jagtes lidt.AaB-Jones skrev: ↑25. jan 2022, 21:48Bongo - du plejer at have gode kilder, men den med at 2xFriis ikke var i spil gik ikke hjem. Du må lige drille din kilde lidt - hvem der driller hvem i Randers, skal jeg lade være usagt. Thomasberg har tacklet forløbet ganske prof, men det kommer til at gøre ondt dernede.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
Får vi Friis med det samme, kan vi ende med at stå ganske stærkt (selvom jeg helst havde beholdt Cifuentes), mens direkte konkurrenter i Viborg og Randers kan stå med ret store udfordringer.
Det han sagde var, at AaB havde kontakt til en dansk træner, som ikke var hverken Thomasberg eller de 2 x Friis, samt at det var en træner som også var i job og ikke andet. Han arbejder i agentsystemet og har megen viden om hvad der sker i Superligaen, dog på ingen måde tilknytning til AaB. Nu skal jeg få det lidt uddybet.
fik et opkald igår aftes, hvor snakken gik på TT og AaB.
min kammerat sagde at TT var tændt helt af på Randers ledelse da det går op for ham at Randers ikke vil sælge ham alligevel til det leje man havde meldt ud. Randers har presset skruen hårdere end AaB havde fået ide om, og meget hårdere åbentbart end TT selv havde en ide om.
Jeg ved intet om de 6mdr der er skrevet om her tidligere, men noget tyder på at han ikke kunne sige op, for så tror jeg faktisk han havde gjort det.
Efter min viden var/er thomasberg internt stiktosset på Søren P - udadtil måske noget andet. Og jo AaB og TT var helt enige.
Men nu blev det Lars Friis, og det lever jeg sgu fint med, havde også været glad hvis det blev TT, men fokus på Lars Friis nu. Randers og TT kan godt ende øv indenfor det næste års tid.
min kammerat sagde at TT var tændt helt af på Randers ledelse da det går op for ham at Randers ikke vil sælge ham alligevel til det leje man havde meldt ud. Randers har presset skruen hårdere end AaB havde fået ide om, og meget hårdere åbentbart end TT selv havde en ide om.
Jeg ved intet om de 6mdr der er skrevet om her tidligere, men noget tyder på at han ikke kunne sige op, for så tror jeg faktisk han havde gjort det.
Efter min viden var/er thomasberg internt stiktosset på Søren P - udadtil måske noget andet. Og jo AaB og TT var helt enige.
Men nu blev det Lars Friis, og det lever jeg sgu fint med, havde også været glad hvis det blev TT, men fokus på Lars Friis nu. Randers og TT kan godt ende øv indenfor det næste års tid.
Hvis man kan sammenligne med vores Cifuentes-forløb, så har vi snart en cheftræner:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... lars-friis
Mon ikke Friis kommer inden for de næste par dage, ud fra artiklen her under, så skal Friis ikke stå for træningen i Viborg i dag. Umiddelbart sænker de selv prisen på Friis med alle de udtalelser de kommer med.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Det kan vel også være, at forløbet er sådan:Funky skrev: ↑25. jan 2022, 22:42Er scenariet ikke:Buzz Killington skrev: ↑25. jan 2022, 22:35Det stiller også spørgsmålstegn ved om vi overhovedet har forhandlet med TT. Hvis han ikke har 6 mdr. så har vi ikke automatisk lov til at forhandle med træneren uden den sælgende klubs accept (hvis der gælder samme regler for trænere som spillere).Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
1. AaB henvender sig til Randers, får lov til at forhandle med TT og skal samtidig forhandle overgangspris med Randers
3. Men det hele strander på Randers' pris.
Der har været meget snak i tråden her, bl.a. at TT skulle have seks måneders opsigelse, hvilket nu helt afvises i Ekstra Bladet. Påstanden om, at bestyrelsen i Randers pludselig fordoblede prisen har jeg også kun set fremført i tråden her, og jeg har svært ved at forestille mig, at de har ageret så uprofessionelt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022