Vent, hvad?Halamadrid skrev: ↑5. sep 2023, 22:56Sousa var på vej til lægetjek Søndag - og så lidt papirarbejde med tilladelser. Burde præsenteres i morgen.
Ang. Andre salg her til vinter, så har det ikke kun været Sousa der har skabt splid. Prip var også slem og sur over et misset skifte både sidste sommer og i vinter. Har brugte mere tid på toilettet end på banen...
Nu kommer næste oprydning til vinter, og så er vi klar til oprykning med et sammenspillet hold - vi skal først være rigtigt klar til maj med oprykning og en pokalsejr
Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
-
- Ynglinge
- Favoritspiller: Lucas Andersen
En stående joke blandt andre spillere om at han ikke gad træne så han gik på toilettet konsekvent under træningen og ofte var meget længe væk... bekræftet fra flere sider...Buzz Killington skrev: ↑5. sep 2023, 23:16Vent, hvad?Halamadrid skrev: ↑5. sep 2023, 22:56Sousa var på vej til lægetjek Søndag - og så lidt papirarbejde med tilladelser. Burde præsenteres i morgen.
Ang. Andre salg her til vinter, så har det ikke kun været Sousa der har skabt splid. Prip var også slem og sur over et misset skifte både sidste sommer og i vinter. Har brugte mere tid på toilettet end på banen...
Nu kommer næste oprydning til vinter, og så er vi klar til oprykning med et sammenspillet hold - vi skal først være rigtigt klar til maj med oprykning og en pokalsejr
Ægte Vestegns-mentalitet. Minder mig i hvertfald om da jeg arbejdede ved posten i Brøndby…nøj man kunne bruge lang tid på toilettet der.Halamadrid skrev: ↑5. sep 2023, 23:37En stående joke blandt andre spillere om at han ikke gad træne så han gik på toilettet konsekvent under træningen og ofte var meget længe væk... bekræftet fra flere sider...Buzz Killington skrev: ↑5. sep 2023, 23:16Vent, hvad?Halamadrid skrev: ↑5. sep 2023, 22:56Sousa var på vej til lægetjek Søndag - og så lidt papirarbejde med tilladelser. Burde præsenteres i morgen.
Jeg savner Winsnes
-
- 1. div
Det er da også meget sjovere at sidde på kummen og spille Boom Beach dagen lang. Jeg kan godt forstå Prip.
Det er vist godt, at han er fortid i AaB.
Var det ikke Inge Andre der snakkede om, at træningskulturen i AaB skulle professionaliseres yderligere ved at hente de rigtige spillere ind udefra, også henter han spillere som Prip og Makaric, der ikke ligefrem bidrager til en sådan kultur ved at møde op i kageform efter nogle ugers pause, og sidder på lokum og scroller instagram under træningerne.
Jeg er virkelig glad for vi har fået ny ledelse..
mig bekendt er thelander også med til at skabe utilfredshed. Hele den krig imod MC imellem fehr og mc var blandt andet styret en af thelander, ifølge rygterne. Det passer nok også meget godt med at thelander forsøger at bestemme opstillingen i bagkæden ifølge andre rygter.Halamadrid skrev: ↑5. sep 2023, 22:56Sousa var på vej til lægetjek Søndag - og så lidt papirarbejde med tilladelser. Burde præsenteres i morgen.
Og Sousa der angiveligt gik i strejke.troelsh skrev: ↑6. sep 2023, 10:32Var det ikke Inge Andre der snakkede om, at træningskulturen i AaB skulle professionaliseres yderligere ved at hente de rigtige spillere ind udefra, også henter han spillere som Prip og Makaric, der ikke ligefrem bidrager til en sådan kultur ved at møde op i kageform efter nogle ugers pause, og sidder på lokum og scroller instagram under træningerne.
Jeg mindes dog ikke at Inge decideret har fortalt det så direkte, men der har i hvert fald været spekuleret i ved f.eks. hans behandling af Kusk, og han har vel heller ikke lagt skjul på at han ønskede at rykke ved klubbens kultur på flere områder. Jeg tror hensigterne og tankerne omkring det var gode, men udførslen var helt tydeligvis ikke succesfuld.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Sidder i lufthavnen og skal mod København. Pedro er lige kommet og skal med flyet til Amsterdam. Ferie ifb med landsholdspausen eller skal han mon lejes ud til Tyrkiet?
Sousa var ifølge hans Instagram til stede på stadion. Burde han ikke være i Saudi?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
- Allstar
Alene eller med familie? For jeg håber (og tror) sgu ikke, de holder ferie pga en landskampspause.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Altså. Synes det har været et ret fint vindue for os,.men ja det ved vi jo ikke før om et stykke tid, da det er rimelig uprøvet kræfter vi har fået ind. Men ser lovende ud.
Min ENESTE større spørgsmålstegn lige nu er højre back, hvem helvede er backup der? Tror måske også den omjustering til 3-4-3, er fordi vi så har Widell, eller måske en anden til gardering. Da vi INGEN defensive back har i truppen indtil Pallesen bliver klar.
Min ENESTE større spørgsmålstegn lige nu er højre back, hvem helvede er backup der? Tror måske også den omjustering til 3-4-3, er fordi vi så har Widell, eller måske en anden til gardering. Da vi INGEN defensive back har i truppen indtil Pallesen bliver klar.
Det er jo bare for dumt, at vores suverænt bedste centrale midtbanespiller skal sættes ud på en wingback. Det er jo ikke fordi han er blevet sat til at spille den der progressive playmaker back som man ser i PL i de her år og vi midter for meget andre steder.raekkeettre skrev:Altså. Synes det har været et ret fint vindue for os,.men ja det ved vi jo ikke før om et stykke tid, da det er rimelig uprøvet kræfter vi har fået ind. Men ser lovende ud.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
AaB har nu solgt Sousa iflg. bold.dk.
------------------------------------------------
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Personligt håber jeg, at man vil bruge Nosche. Han ville jeg gerne se noget mere til.raekkeettre skrev: ↑7. sep 2023, 08:30Altså. Synes det har været et ret fint vindue for os,.men ja det ved vi jo ikke før om et stykke tid, da det er rimelig uprøvet kræfter vi har fået ind. Men ser lovende ud.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Hader København!
Brodernumsi skrev: ↑7. sep 2023, 09:09Personligt håber jeg, at man vil bruge Nosche. Han ville jeg gerne se noget mere til.raekkeettre skrev: ↑7. sep 2023, 08:30Altså. Synes det har været et ret fint vindue for os,.men ja det ved vi jo ikke før om et stykke tid, da det er rimelig uprøvet kræfter vi har fået ind. Men ser lovende ud.
Igår spillede Jeppe P wingbacken da Kasper Jørgensen gik ud.. måske han kan omskoles til den position? Ellers tænker jeg helt sikkert også at Noshe skal have spilletid på den positionBrodernumsi skrev: ↑7. sep 2023, 09:09Personligt håber jeg, at man vil bruge Nosche. Han ville jeg gerne se noget mere til.raekkeettre skrev: ↑7. sep 2023, 08:30Altså. Synes det har været et ret fint vindue for os,.men ja det ved vi jo ikke før om et stykke tid, da det er rimelig uprøvet kræfter vi har fået ind. Men ser lovende ud.
Jeg må indrømme jeg er smånervøs angående Noshe. Jaja han er stadig et par år måneder indtil han bliver 18, men det med at han aldrig er i truppen uanset hvor mange skader/karantæner eller modstanderen virker ikke som et synderligt positivt signal. Er det de fodboldmæssige evner der gør han ikke engang kan komme i betragtning i 1.div og pokalkampe mod seriehold eller det noget mentalt/modenhed der gør man pakker ham ind. Havde det været i Nordsjælland havde de allerede givet ham 10 kampe hvis de troede på ham.FlemmingG skrev: ↑7. sep 2023, 09:33Igår spillede Jeppe P wingbacken da Kasper Jørgensen gik ud.. måske han kan omskoles til den position? Ellers tænker jeg helt sikkert også at Noshe skal have spilletid på den positionBrodernumsi skrev: ↑7. sep 2023, 09:09Personligt håber jeg, at man vil bruge Nosche. Han ville jeg gerne se noget mere til.raekkeettre skrev: ↑7. sep 2023, 08:30Altså. Synes det har været et ret fint vindue for os,.men ja det ved vi jo ikke før om et stykke tid, da det er rimelig uprøvet kræfter vi har fået ind. Men ser lovende ud.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Har han ikke været skadet?Alexis skrev: ↑7. sep 2023, 09:39Jeg må indrømme jeg er smånervøs angående Noshe. Jaja han er stadig et par år måneder indtil han bliver 18, men det med at han aldrig er i truppen uanset hvor mange skader/karantæner eller modstanderen virker ikke som et synderligt positivt signal. Er det de fodboldmæssige evner der gør han ikke engang kan komme i betragtning i 1.div og pokalkampe mod seriehold eller det noget mentalt/modenhed der gør man pakker ham ind. Havde det været i Nordsjælland havde de allerede givet ham 10 kampe hvis de troede på ham.FlemmingG skrev: ↑7. sep 2023, 09:33Igår spillede Jeppe P wingbacken da Kasper Jørgensen gik ud.. måske han kan omskoles til den position? Ellers tænker jeg helt sikkert også at Noshe skal have spilletid på den positionBrodernumsi skrev: ↑7. sep 2023, 09:09Personligt håber jeg, at man vil bruge Nosche. Han ville jeg gerne se noget mere til.raekkeettre skrev: ↑7. sep 2023, 08:30Altså. Synes det har været et ret fint vindue for os,.men ja det ved vi jo ikke før om et stykke tid, da det er rimelig uprøvet kræfter vi har fået ind. Men ser lovende ud.