Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Jesper Schmidt » 10. maj 2014, 22:52

Regn i morgen er en gigantisk fordel for os. Jeg mener FCV konsekvent ikke vander deres bane op til deres hjemmekampe, hvilket selvfølgelig er en gigantisk ulempe for den måde et hold som vores spiller på. Vi skal selvfølgelig ikke ud i at banen direkte står under vand, men let regn vil være en stor fordel for os.

Jeg håber godt nok spillerne har markant færre nerver på end jeg har...

Brugeravatar
ASC Vestjylland
1. div
1. div
Indlæg: 272
Tilmeldt: 8. jul 2007, 20:44
Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af ASC Vestjylland » 10. maj 2014, 22:53

Jeg hAaBer at FCM får en snitte på 4-5 mål det ville være super nice, hvis vi samtidig vinder det samme fordi så har vi bedre mål score.
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Kristian » 10. maj 2014, 22:57

ASC Vestjylland skrev:Jeg hAaBer at FCM får en snitte på 4-5 mål det ville være super nice, hvis vi samtidig vinder det samme fordi så har vi bedre mål score.
Ja for dælen og så er vi lige mestre oveni :-)

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4456
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af doukas » 10. maj 2014, 23:22

Det er ikke statistik, men ikke destomindre et faktum. AaB har aldrig været tæt på det danske mesterskab uden at vinde det. Bum. Så bare tag det roligt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Kristian » 10. maj 2014, 23:25

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-revanche" onclick="window.open(this.href);return false;

Måske dette kan berolige de sjæle der ikke kan sove i nat

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Jacob » 10. maj 2014, 23:32

Jesper Schmidt skrev:Regn i morgen er en gigantisk fordel for os. Jeg mener FCV konsekvent ikke vander deres bane op til deres hjemmekampe, hvilket selvfølgelig er en gigantisk ulempe for den måde et hold som vores spiller på. Vi skal selvfølgelig ikke ud i at banen direkte står under vand, men let regn vil være en stor fordel for os.

Jeg håber godt nok spillerne har markant færre nerver på end jeg har...
Den bane er vist fornuftigt vandet imorgen ifølge DMI: http://www.dmi.dk/vejr/til-lands/byvejr ... 20Danmark/" onclick="window.open(this.href);return false;
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af astonvilla » 10. maj 2014, 23:44

Kristian skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-revanche

Måske dette kan berolige de sjæle der ikke kan sove i nat

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Tak, men den klaphat gør ikke noget for mig. De vil jo ikke noget i morgen. Derfor skal vi vinde.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Indlæg: 122
Tilmeldt: 21. aug 2010, 20:37
Favoritspiller: Kusk

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af DEG » 11. maj 2014, 00:00

Som flere er inde på må det lidt hurtigere underlag komme os en smule til gode, hvis vi kan få bare tilnærmelsesvis samme flow i spillet som i onsdags, og særligt når vi kommer længere hen i kampen hvor banen ofte åbner sig mere op, alternativt at vi kommer foran. En nøgle må blive også at spille klogt omkring eget felt, ingen unødvendige frispark. I kampen mod Fcm havde vi Lars Christoffersen, her lagde han en linje, hvor det var tilladt at gå til den, så vi kan jo håbe på at Slagelse ikke kan få dømt de tynde frispark omkring feltet de fik sidst vi var derover. Det er en klar del af deres strategi.

Vi var mange der tog hverdagsaftens turen til Farum, forventer at se endnu flere hoveder i Slagelse, nu hvor det er weekend. Kom så for satan :@

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Mogens » 11. maj 2014, 00:30

Mr. Larsen skrev:
Mogens skrev:
Mr. Larsen skrev:Pisse dårlig stil af FCK, det burde vise respekt for guld kampen og stille med stærkeste hold.
Jeg er ikke enig. Hvis han er tvivlsom, så er det da helt fair at spare ham. Vi gjorde vel det samme med Risgård? Han kunne da muligvis have spillet i Farum (mellem 30 og 60 min), men det blev formentlig vurderet, at det var bedre at lade ham vente.

Hvis han slet ikke kunne spille i Farum, så tvivler jeg stærkt på, at han pludselig skulle være blevet klar 4 dage senere.
Nu sparer de jo ikke kun en spiller, men flere af holdets profiler til denne kamp. Det er naturligt nok Nikolai Jørgensen ikke kan klare mere pt, men de andre havde så vidt jeg har forstået ikke nogen større skader at slæbe rundt på.

Det er naturligvis helt lovligt at gøre, men det devaluerer bare lidt kampen om Guldet, og ja tildels også Bronze kampen, jeg er faktisk ret overrasket over at man sådan uden lige nærmest vil forære Brøndby de medaljer for at kunne stå måske lidt stærkere fysisk i pokal finalen.

Din sammenligning med Risgaard holder ikke, hvis der havde været nogen chance for han kunne ha spillet så havde han været med i Farum, Risgaard er nok den vigtigste spiller i offensiven for os, han sidder ikke over uden grund.
Fair nok. Jeg læste blot det skrevne: At NJ ikke var med for dem - jeg brugte ikke linket.

Ja, desværre ser man det jo af og til.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3538
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af hje1980 » 11. maj 2014, 09:12

Jesper Schmidt skrev:Regn i morgen er en gigantisk fordel for os. Jeg mener FCV konsekvent ikke vander deres bane op til deres hjemmekampe, hvilket selvfølgelig er en gigantisk ulempe for den måde et hold som vores spiller på. Vi skal selvfølgelig ikke ud i at banen direkte står under vand, men let regn vil være en stor fordel for os.

Jeg håber godt nok spillerne har markant færre nerver på end jeg har...
De vander banen... faktisk mere end AaB gør. Var vel kun før Esbjerg kampen at vi har vandet banen.
Tror vi vinder i dag, men tror også at vi må vente på at blive mester til sidste runde...

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Henriksen » 11. maj 2014, 09:41

Afgjort....

Vi tager de nødvendige eller det nødvendige point idag, men som FCK truppen har ud eller rettere afviklet sig, så ser jeg også 3 point til Tekstil-negerne.

Nej, jeg forsøger ikke at jinxe noget, og ja, jeg vil satme gerne have en afgørende kamp på eget græs, men når muligheden for at afgøre ligaen i dag er der, så må den selvfølgelig gerne komme allerede i denne runde, uanset mine masochistiske tilbøjligheder udi disciplinen at trække spændingen i langdrag.. Jeg TROR bare ikke på længere at FCM går ned med flaget mod et FCK-hold i knap så stærk en opstilling.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Pastorius » 11. maj 2014, 09:54

Mr. Larsen skrev:
MHJ skrev: Hvem ellers ofrer de i kampen mod FCM? Jeg kan se Igor ikke er med, men han blev skiftet ud i sidste kamp, så måske han er skadet. Og Delaney spillede i det centrale forsvar, så det virker som om Stadsgaard var skadet. Derudover er det minus Nikolaj Jørgensen samme trup som sidst. Og Nikolaj Jørgensen er netop lige kommet tilbage efter en skade, så det giver god mening at spare ham.
De sparer foruden Nikolai Jørgensen, Youssef Toutouh, Olof Mellberg, Kris Stadsgaard og Igor Vetokele.

http://www.bold.dk/nyt/FCK-uden-Nicolai-J-og-Vetokele" onclick="window.open(this.href);return false;
Er der nogen der har tænkt tanken at FCK's præstationer på de sidste faktisk berettiger til at skifte hele truppen ud.

Jeg er ikke nervøs. AaB tager flere point i Slagelse end FCM gør på heden - tillykke!
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6410
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af FlæskeFrank » 11. maj 2014, 10:01

Enig med Pastorius.

Synes AaB-sejr virker mere sandsynlig i dag end en FCM-sejr.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4456
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af doukas » 11. maj 2014, 10:18

Kunne man forestille sig det lidt underlige scenarie, at skulle AaB komme foran, så er det ikke sikkert Slagelse vil gøre noget for at udligne fordi de hellere vil 'beskytte' deres målscore? I så fald kan det blive en kedelig men dejlig kamp...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 562
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Elvis lever » 11. maj 2014, 10:26

Undskyld mig, men er der ikke gået lige lovlig meget kælling i det her. Den ene sære konspirationsteori efter den anden.
AaB skal vinde. Længere er den ikke.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Pastorius » 11. maj 2014, 10:43

Elvis lever skrev:Undskyld mig, men er der ikke gået lige lovlig meget kælling i det her. Den ene sære konspirationsteori efter den anden.
AaB skal vinde. Længere er den ikke.
Jo da, men bare rolig, det går over når vi begynder at feste.
Med venlig Hilsen
--
Robert

haghdk
2. div
2. div
Indlæg: 242
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af haghdk » 11. maj 2014, 11:03

Jeg har en god fornemmelse i dag. Mange snakker om at FCK sælger kampen for pokalen. Jeg er ikke enig. Jeg tror de går benhårdt efter minimum 3. pladsen. Og man skal heller ikke undervurdere presset på FCM. Vi skal bare vinde over FCV. FCM SKAL vinde over FCK.

Jeg tror at vi er bedre til at modstå presset.

Jeg kan tage fejl, men jeg har en god fornemmelse.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4771
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Maglau » 11. maj 2014, 11:21

haghdk skrev:Jeg har en god fornemmelse i dag. Mange snakker om at FCK sælger kampen for pokalen. Jeg er ikke enig. Jeg tror de går benhårdt efter minimum 3. pladsen. Og man skal heller ikke undervurdere presset på FCM. Vi skal bare vinde over FCV. FCM SKAL vinde over FCK.

Jeg tror at vi er bedre til at modstå presset.

Jeg kan tage fejl, men jeg har en god fornemmelse.
Jeg tror faktisk presset er større på os end på FCM - vi er allerede udråbt som mestre med vores program og de har resigneret. Så vi har faktisk mere at tabe end dem.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af andreasaab89 » 11. maj 2014, 11:41

Kan FCK ikke stille sådan:

Wiland
Lars J - Deleney - Margreither - Bengtson
Bolanos - TK - Claudemir - Gislason
Cornelius - Braathen

???

Det hold er da mere end rigeligt til at give FCM kamp til stregen? FCM spiller elendigt fodbold for tiden. Prøv lige at se de sidste 10 spillerunder. De har spillet tudedårligt i nærmest samtlige spillerunder og skovlet rundt og kun fået point via deres sejre over AGF, Viborg og FCV. I brøndby kampen sejlede de også fuldstændig offensivt og defensivt.

Der er intet der overbeviser mig om at FCM er i storform og får 6 point i de sidste 2 runder.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Kenneth K » 11. maj 2014, 12:11

Fuck. Jeg kan slet ikke være i min krop.

Fuck. Fuck. Fuck. FUCK!!!!!!

KOM SÅ, I RØDE PIKHOVEDER!

Låst