Hvad er dit argument for, at det aldrig kommer til at ske?Gnu skrev: ↑2. feb 2024, 12:50AaB med en top 4-økonomi kommer ikke til at ske, heller ikke på lang sigt. Der er for mange, som er alt for langt foran.Jakobsen skrev: ↑2. feb 2024, 12:47Jaja det er jeg da med på. Men det skal jo bare være et step på vejen mod en top seks økonomi og gerne top 4 på længere sigt.Portland skrev:Ingen grund til at sammenligne med FCK, FCM, FCN, Brøndby og AGF. De er lysår foran os.Jakobsen skrev: ↑2. feb 2024, 09:31Intet, men de er nørderne der sidder i driften og ikke dem der driver klubben med nogen stor vision for identitet osv. og de kommer ikke med nye penge. Der er brug for noget power på bestyrelsessiden for, at klubben vokser økonomisk. Hvis ikke vil vi bare få meget langsom organisk vækst der ikke rigtigt får os højere end en 8. plads indenfor de næste 10 år.DarkHorse9000 skrev: ↑2. feb 2024, 09:24Hvad har siden tyskernes indtog lugtet af gamle trætte mænd?Jakobsen skrev: ↑2. feb 2024, 09:14
Ser dem nok også mere som overgangsspillere.
Jeg har en ide om at enten Adedeji eller Ask bliver rigtigt godt. Jørgensen ser jeg mere som et supplement.
Men der venter uden tvivl et kæmpe arbejde for at få os på omgangshøjde med de andre igen og jeg er usikker på om det sker så længe de gamle trætte mænd stadig sidder og snorksover i bestyrelsen.
Det hold vi vil have til næste sæson skal vi sammenligne med de 4 klubber, som bliver 7-10 samt vel Sønderjyske.
Vi skal være bedre end 2 af de klubber og det kan sagtens blive svært.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det vil jeg gerne høre?