Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)
Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)
Rygtet går på, at Tim Prica ryger til Sverige, da deres vindue stadig er åbent.
Nogen der ved noget?
Nogen der ved noget?
Jeg har ikke adgang til artiklen, men ud fra overskriften lyder det som om han snart er fortid i AaB.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/pric ... ne/4801357
Ikke andet end nordjyske mener han er rejst til sverige men at Kappmeier ikke vil kommenterer på det andet end i generelle vendinger.troelsh skrev: ↑20. feb 2024, 10:24Jeg har ikke adgang til artiklen, men ud fra overskriften lyder det som om han snart er fortid i AaB.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/pric ... ne/4801357
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
- mich1596
- Allstar
- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
IFK Norrköping eller IK Sirius ifølge expressen.
https://www.expressen.se/sport/fotboll/ ... a-klubbar/
https://www.expressen.se/sport/fotboll/ ... a-klubbar/
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
- 2. div
- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Der render en tidligere dansk landsholdsspiller rundt i bunden af championship som har lavet assist i 2/3 kampe. Tænker han kunne være en kæmpe gevinst.
Kampe for Ajax og anfører for tidligere DM guld vindere.
Svensker testen ville gå amok
Til gengæld kunne han slet ikke finde motivationen, sidst han var i Danmark. Blev sat af holdet i NordicBet Ligaen........PohlErDenNyeAugo skrev: ↑20. feb 2024, 23:26Der render en tidligere dansk landsholdsspiller rundt i bunden af championship som har lavet assist i 2/3 kampe. Tænker han kunne være en kæmpe gevinst.
Hvis han er billig i drift, så OK for mig.
Ja. 2-3 gode kampe. Til gengæld har han samlet set været dårlig på banen siden 2020 i Danmark.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑20. feb 2024, 23:26Der render en tidligere dansk landsholdsspiller rundt i bunden af championship som har lavet assist i 2/3 kampe. Tænker han kunne være en kæmpe gevinst.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Ifølge Expressen her til morgen, så har Prica valgt Norrköping som sin nye klub - kun lægetjek mangler.
Underligt at hverken Nordjyske eller de svenske medier nævner noget om en overgangssum. Håber da vi får et par mio + en fornuftig videresalgsklausul for ham, der vel pt var nummer 2 på 9'er-positionen i klubben.
Underligt at hverken Nordjyske eller de svenske medier nævner noget om en overgangssum. Håber da vi får et par mio + en fornuftig videresalgsklausul for ham, der vel pt var nummer 2 på 9'er-positionen i klubben.
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Norreköping har solgt for flotte beløb de sidste sæsoner, så de burde have lidt på kistebunden til en transfer.AaB-Jones skrev: ↑21. feb 2024, 09:50Ifølge Expressen her til morgen, så har Prica valgt Norrköping som sin nye klub - kun lægetjek mangler.
Det skulle ikke undre, om Prica kommer til at brage igennem i Sverige...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Men niveauet er vel også lavere end i Superligaen.doukas skrev: ↑21. feb 2024, 10:00Norreköping har solgt for flotte beløb de sidste sæsoner, så de burde have lidt på kistebunden til en transfer.AaB-Jones skrev: ↑21. feb 2024, 09:50Ifølge Expressen her til morgen, så har Prica valgt Norrköping som sin nye klub - kun lægetjek mangler.
Det skulle ikke undre, om Prica kommer til at brage igennem i Sverige...
Det virker som om, at de her 1½ divisionsspillere, som MC, Høgh, Hagelskjær osv. generelt gør sig bedre i Norge/Sverige.
Der skal da sikkert nok være nogen af dem som kunne gøre sig som trupspillere eller sågar startere i Superligaen i den helt rigtige klub, men jeg tror ærligtalt, at det er et fåtal. Trenden med 1½ divisionsspillere som får succes i Norge virker jo til at være bredere end bare hos AaB. For nogen er det sikkert fordi de bare finder et sted, hvor de passer bedre ind, men når det er så mange må det også sige noget om en niveauforskel.
Se bare Wessam f.eks. som blev fundet for let til Superligan i både AaB og SIF. Han viste sig at være en habil 1. divisionsspiller og det gjorde nok til at han kunne præstere fint i den svenske liga. Omvendt var de fleste mål mod de andre små hold deroppe udover en enkelt kasse mod Malmö.
De skal spille i en række med flere hold og laere kvalitet. Så derfor betyder Prica succes i Sverige ikke, at vi har smidt guld på gaden. Derudover tror jeg bare åget fra hans far i den her klub er alt for stort.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Jeg har det sådan at hvis vi kan få dækket hvad vi betalte for Mathias Jørgensen så vil det være fint - og ja, så må der meget gerne være en klausul også (det har Esbjerg måske også på Jørgensen).AaB-Jones skrev: ↑21. feb 2024, 09:50Ifølge Expressen her til morgen, så har Prica valgt Norrköping som sin nye klub - kun lægetjek mangler.
Ærger mig over at det aldrig blev til et gennembrud her - han er en spiller jeg aldrig helt har kunnet opgive, men han har ved gud fået mange chancer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Skal vi ikke også betale noget til østrigerne. Jeg mener der noget oppe og vende da han var udlejet?Hanga skrev: ↑21. feb 2024, 10:35Jeg har det sådan at hvis vi kan få dækket hvad vi betalte for Mathias Jørgensen så vil det være fint - og ja, så må der meget gerne være en klausul også (det har Esbjerg måske også på Jørgensen).AaB-Jones skrev: ↑21. feb 2024, 09:50Ifølge Expressen her til morgen, så har Prica valgt Norrköping som sin nye klub - kun lægetjek mangler.
Ærger mig over at det aldrig blev til et gennembrud her - han er en spiller jeg aldrig helt har kunnet opgive, men han har ved gud fået mange chancer.
Det tror jeg ikke, pånær det de har krav på af udviklingspengene (eller hvad det nu hedder)ekni99 skrev: ↑21. feb 2024, 10:48Skal vi ikke også betale noget til østrigerne. Jeg mener der noget oppe og vende da han var udlejet?Hanga skrev: ↑21. feb 2024, 10:35Jeg har det sådan at hvis vi kan få dækket hvad vi betalte for Mathias Jørgensen så vil det være fint - og ja, så må der meget gerne være en klausul også (det har Esbjerg måske også på Jørgensen).AaB-Jones skrev: ↑21. feb 2024, 09:50Ifølge Expressen her til morgen, så har Prica valgt Norrköping som sin nye klub - kun lægetjek mangler.
Historien gik på at Østrigerne nærmest havde ham gratis på lån fordi målet for os var at han fik spilletid og blev solgt på denne baggrund.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... erens-loen
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Tak for afklaring.Hanga skrev: ↑21. feb 2024, 10:50Det tror jeg ikke, pånær det de har krav på af udviklingspengene (eller hvad det nu hedder)ekni99 skrev: ↑21. feb 2024, 10:48Skal vi ikke også betale noget til østrigerne. Jeg mener der noget oppe og vende da han var udlejet?Hanga skrev: ↑21. feb 2024, 10:35Jeg har det sådan at hvis vi kan få dækket hvad vi betalte for Mathias Jørgensen så vil det være fint - og ja, så må der meget gerne være en klausul også (det har Esbjerg måske også på Jørgensen).AaB-Jones skrev: ↑21. feb 2024, 09:50Ifølge Expressen her til morgen, så har Prica valgt Norrköping som sin nye klub - kun lægetjek mangler.
Historien gik på at Østrigerne nærmest havde ham gratis på lån fordi målet for os var at han fik spilletid og blev solgt på denne baggrund.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... erens-loen
Der var noget med at IAO forhandlede en klausul ind, så de fik en procentdel af et salg, hvis det lykkedes at sælge ham efter - men jeg formoder at det kun omhandlede den periode han var udlejet.ekni99 skrev: ↑21. feb 2024, 10:48Skal vi ikke også betale noget til østrigerne. Jeg mener der noget oppe og vende da han var udlejet?Hanga skrev: ↑21. feb 2024, 10:35Jeg har det sådan at hvis vi kan få dækket hvad vi betalte for Mathias Jørgensen så vil det være fint - og ja, så må der meget gerne være en klausul også (det har Esbjerg måske også på Jørgensen).AaB-Jones skrev: ↑21. feb 2024, 09:50Ifølge Expressen her til morgen, så har Prica valgt Norrköping som sin nye klub - kun lægetjek mangler.
------------------------------------------------
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Måske vi sælger ham for et to cifret millionbeløb, hvor AaB kun ser ca 1 million af dem.Forza skrev:Der var noget med at IAO forhandlede en klausul ind, så de fik en procentdel af et salg, hvis det lykkedes at sælge ham efter - men jeg formoder at det kun omhandlede den periode han var udlejet.ekni99 skrev: ↑21. feb 2024, 10:48Skal vi ikke også betale noget til østrigerne. Jeg mener der noget oppe og vende da han var udlejet?Hanga skrev: ↑21. feb 2024, 10:35Jeg har det sådan at hvis vi kan få dækket hvad vi betalte for Mathias Jørgensen så vil det være fint - og ja, så må der meget gerne være en klausul også (det har Esbjerg måske også på Jørgensen).AaB-Jones skrev: ↑21. feb 2024, 09:50Ifølge Expressen her til morgen, så har Prica valgt Norrköping som sin nye klub - kun lægetjek mangler.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
- 2. div
- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
ikke flere spydigheder omkring den gode LucasForza skrev: ↑21. feb 2024, 09:28Ja. 2-3 gode kampe. Til gengæld har han samlet set været dårlig på banen siden 2020 i Danmark.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑20. feb 2024, 23:26Der render en tidligere dansk landsholdsspiller rundt i bunden af championship som har lavet assist i 2/3 kampe. Tænker han kunne være en kæmpe gevinst.
Pt er jeg mest rystet over den artikel på tipsblaet hvor der står Tim Prica faktisk scorede 13 gange i 60 kampe.
Må være inklusiv kampe mod serie hold i pokalen. Men ja et mål er et mål.
De syv mål i denne sæson, som de har været skrevet om. Der er kun to i ligaen - resten må være mod Egen og/eller VSK i pokalen.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑22. feb 2024, 01:44ikke flere spydigheder omkring den gode LucasForza skrev: ↑21. feb 2024, 09:28Ja. 2-3 gode kampe. Til gengæld har han samlet set været dårlig på banen siden 2020 i Danmark.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑20. feb 2024, 23:26Der render en tidligere dansk landsholdsspiller rundt i bunden af championship som har lavet assist i 2/3 kampe. Tænker han kunne være en kæmpe gevinst.
Pt er jeg mest rystet over den artikel på tipsblaet hvor der står Tim Prica faktisk scorede 13 gange i 60 kampe.
Må være inklusiv kampe mod serie hold i pokalen. Men ja et mål er et mål.
SSE22 Indexet
Jeg er virkelig spændt på, hvad der kommer ud om overgangssum. Han har hverken brændt suppen, 1. division eller østrigsk fodbold af, men omvendt er stadig kun 21 og har halvandet år tilbage af sin kontrakt. Jeg mener og håber, at det bør/kan give 1,5-2,5 mio. kr. overgangssum. Hvis vi kommer ned på et niveau, der minder om ophævelse, synes jeg, at det vidner om en voldsom iver blandt Kappmeier og co. for at rydde op og - fortsat - gøre plads til andre typer i sommervinduet.
Det ærgrer mig, at det ikke blev til mere med Prica og som andre også nævner, tror jeg sagtens, at han kan komme til at score sin andel kasser i Allsvenskan
Det ærgrer mig, at det ikke blev til mere med Prica og som andre også nævner, tror jeg sagtens, at han kan komme til at score sin andel kasser i Allsvenskan