Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 26. maj 2017, 10:17

KJ skrev:Kusk føler sig vel heller ikke ligefrem velkommen i AaB. Jeg husker et banner eller to.
Sådan er et jo, det havde ikke været anderledes i nogen som helst andre klubber af AaBs størrelse. Selvfølgelig er vi skuffede over at han valgte at søge til FCK da han ville hjem fra udlandet, især når AaB også var op banen. Valget virkede noget koldt og kynisk. Fair nok, men forvent ikke kærlighed den anden vej så.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 26. maj 2017, 10:22

Svensk offensiv kantspiller med 8 landskampe på CV'et.

Ikke nødvendigvis et forslag herfra, for jeg kender ham ikke så godt, jeg er blot overrasket hvis Silkeborg kan være inde i billedet. Hans CV er til væsentligt mere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 26. maj 2017, 10:31

Ham svenskeren har nydelige stats. Kunne læse at han var en af tre spillere som HSV suspenderede fra førsteholdet i foråret i forsøget på at "samle holdet" i kampen om at undgå nedrykning.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 26. maj 2017, 11:01

Hanga skrev: Svensk offensiv kantspiller med 8 landskampe på CV'et.

Ikke nødvendigvis et forslag herfra, for jeg kender ham ikke så godt, jeg er blot overrasket hvis Silkeborg kan være inde i billedet. Hans CV er til væsentligt mere.
Det er ellers umiddelbart den hylde jeg ville forvente vi kiggede på. Det er jo samme historie med ham som da vi hentede jönsson bortset fra han var skadet og ikke havde landskampe.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 26. maj 2017, 11:08

Gamen skrev:
Tyskeren skrev:Første signing skule være tæt på offentliggørelse efter hvad jeg hører...
Spændende.

Iflg. mine oplysninger kan vi skyde en hvid pil efter Kusk - der var bud fra en stor klub i Benelux der blev accepteret, og det hele blev kun forhindret af skaden til Falk. De vil formentlig forsøge sig igen nu.
Fuldstændig rigtig. En belgisk klub ville have ham i vinter, men FCK sagde nej.
Jeg savner Winsnes

binderup
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 87
Tilmeldt: 16. aug 2015, 16:22

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af binderup » 26. maj 2017, 11:16

Martino skrev:
Gamen skrev:
Tyskeren skrev:Første signing skule være tæt på offentliggørelse efter hvad jeg hører...
Spændende.

Iflg. mine oplysninger kan vi skyde en hvid pil efter Kusk - der var bud fra en stor klub i Benelux der blev accepteret, og det hele blev kun forhindret af skaden til Falk. De vil formentlig forsøge sig igen nu.
Fuldstændig rigtig. En belgisk klub ville have ham i vinter, men FCK sagde nej.
Rygterne i København lød også at de ikke var villige til at betale nok for Kusk
:cheers:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 26. maj 2017, 11:31

Gamen skrev:
Tyskeren skrev:Første signing skule være tæt på offentliggørelse efter hvad jeg hører...
Spændende.

Iflg. mine oplysninger kan vi skyde en hvid pil efter Kusk - der var bud fra en stor klub i Benelux der blev accepteret, og det hele blev kun forhindret af skaden til Falk. De vil formentlig forsøge sig igen nu.
Jeg siger ikke, at du ikke har ret. Men Falks større skade skete nu efter transfervinduets lukning
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 26. maj 2017, 11:43

binderup skrev:
Martino skrev:
Gamen skrev:
Tyskeren skrev:Første signing skule være tæt på offentliggørelse efter hvad jeg hører...
Spændende.

Iflg. mine oplysninger kan vi skyde en hvid pil efter Kusk - der var bud fra en stor klub i Benelux der blev accepteret, og det hele blev kun forhindret af skaden til Falk. De vil formentlig forsøge sig igen nu.
Fuldstændig rigtig. En belgisk klub ville have ham i vinter, men FCK sagde nej.
Rygterne i København lød også at de ikke var villige til at betale nok for Kusk
Måske, men det jeg hørte var at FCK ikke ville sælge fordi de ikke var sikre på at kunne finde samme kvalitet på så kort tid uden det blev dyrt.
Jeg savner Winsnes

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 26. maj 2017, 12:44

KJ skrev:Oliver Lund på en 3-årig kontrakt. I hørte det her først. :cheers:
Hmmm, hvis det er rigtigt, er det ikke ligefrem en signing der får en til at omfavne tyren på Vesterbro: Ikke fundet god nok i OB, men dog med 16 kampe i sæsonen. Dog kan han vel ikke være ringere end det vi har i det centrale forsvar.

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af OmkringAarhus » 26. maj 2017, 13:12

Pollack2 skrev:
KJ skrev:Oliver Lund på en 3-årig kontrakt. I hørte det her først. :cheers:
Hmmm, hvis det er rigtigt, er det ikke ligefrem en signing der får en til at omfavne tyren på Vesterbro: Ikke fundet god nok i OB, men dog med 16 kampe i sæsonen. Dog kan han vel ikke være ringere end det vi har i det centrale forsvar.
Jeg tror ikke på den, men hvis det er rigtigt, må det betyde, at Holger eller KP forlader os. Der vil så stadig skulle hentes en ny profil - Okore eller Kanstrup fx.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 26. maj 2017, 13:17

KJ skrev:Oliver Lund på en 3-årig kontrakt. I hørte det her først. :cheers:
Ahhva?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 26. maj 2017, 13:19

Venner, Oliver Lund var satire..... :cheers:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 26. maj 2017, 13:20

KJ skrev:Venner, Oliver Lund var satire..... :cheers:
:thumbsup:
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2033
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9520AaB » 26. maj 2017, 13:29

KJ skrev:Venner, Oliver Lund var satire..... :cheers:
Betyder det at Rade Prica også var en joke??Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 26. maj 2017, 13:38

KJ skrev:Venner, Oliver Lund var satire..... :cheers:
Nærmere tortur!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Glenn Francisco » 26. maj 2017, 13:47

HVEM SIGNER VI??? TELL ME!!!
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af OmkringAarhus » 26. maj 2017, 14:00

Glenn Francisco skrev:HVEM SIGNER VI??? TELL ME!!!
Lucas Andersen på en 11-årig kontrakt, så vi er sikre på, han aldrig havner i FCK.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af troelsh » 26. maj 2017, 14:08

OmkringAarhus skrev:
Glenn Francisco skrev:HVEM SIGNER VI??? TELL ME!!!
Lucas Andersen på en 11-årig kontrakt, så vi er sikre på, han aldrig havner i FCK.
Medmindre de indløser frikøbklausulen ;)

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 491
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 26. maj 2017, 14:09

Søgaard skrev:
AK48hamas skrev:
Martino skrev:
AK48hamas skrev:
Funky skrev:
tRicky Martin skrev:
Læs evt. ovenstående.

Alternativt kunne Jakobsen/Würtz anvendes, men ja, det ville kræve kanter der er bedre defensivt og en mere regulær højre back. Personligt er jeg ikke vild med Børsting, så køb af en ny højre back ville jeg ikke klage over. Jeg mener dog ikke Holgersson har niveau til at spille - jeg har sågar savnet KEP til tider og så slår det slemt til. Kanstrup er niveauer bedre end Holgerssen.

Ift Aabech læs ovenstående.
Gaarde har sagt, at der skal hentes en erstatning for Mæhle, det lyder dermed ikke som en Børsting-løsning.
KEP viste lige her til eftermiddag, hvorfor man nok bør kunne stile højere end ham. Brokkede sig til et rødt kort.

Endnu en som leger Football Manager og som tror man kan flytte spillere rundt som man vil. Boersting paa hoejre back som afloeser for Maehle? Da han engang blev afprovet i forsvaret var det paa venstre back som NOEDLOESNING, samme med Anders Due en NOEDLOESNING, samme med Gilli Sorensen en NOEDLOESNING. Fordi vi engang lykkedes med Dalsgaard og FCN lykkedes med Jens Stryger Larsen, saa er der gaaet sport i at foreslaa alle mulige vanvittige dispositioner. Skal vi nu ikke bare hente en etableret naturlig hoejre back, som Gaarde endda selv har naevnt?

Jeg ser også Børsting som en spiller der kunne agere back up på højre back, så vi kan få sparer de lønkroner der pt bliver brugt på PK. Jeg ser ikke Børsting som god nok teknisk til central midt eller kant, og som angriber er han ikke stærk nok på førsteberøringer og evnen til at holde i bolden. Til gengæld er hans energi og løb uden bold perfekt til backen, og han er ret solid defensivt.
Så du vil hellere have Frederik Børsting som gardering på højre back end en feks Rune Frandsen fra vendsyssel der har været fremragende denne sæson?

Eller er det uvidenhed om alternativer der gør at folk konstant foreslår uvante dispositioner?
Frantsen har kontraktudløb om 1½-2 år. Er det din uvidenhed om økonomi, der gør du foreslår alle mulige spillere?

Hvis Vendsyssel rykker op, er han slet ikke en mulighed. Videre har vi formentlig så mange problemer i vores trup, at vi ikke kommer til at addressere en reserve til HB - vi skal have en starter først.
Ifølge ovenstående så er Rune Frantsen slet ikke en mulighed.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 26. maj 2017, 14:33

Hvis vi skal hente Rune Frantsen vil det jo være som førstevalg. Synes han er et fint bud, selvom jeg hellere så Pallesen fra Viborg.

Låst