Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)
-
- 1. div
Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)
Ask er godt nok en dårlig spiller. Dårligere end Pedro Ferreria. Kæmpe fejlskud. Bomholt er klart bedre.
Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.Mr Gold skrev: ↑2. mar 2024, 10:58Det er vandvittigt at Posavac er slået af, af ham derR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 08:02Nordjyske har jo også et kronisk horn i siden på Posavec for some reason. Uanset om det er i deres blad, på sociale medier, Ripodsten eller noget fjerde.AaB-Jones skrev: ↑2. mar 2024, 07:57Rinne var bestemt ikke selv fejlfri i sit første år i klubben - og havde især store fejl i feltet. At kalde Posavec for det tynde øl er ligeså dumt som Nordjyskes karakter til De Boer efter gårsdagens kamp - 4 ud af 6 bolde simpelthen... Trods et par indgreb i feltet til sidst, kan jeg ikke finde mere end 2 til ham Han udstråler hverken sikkerhed eller målmandstekniske færdigheder - dem har hans konkurrent til gengæld.
De har simpelthen så umådelig svært ved at svinge sig op til at rose ham.
Derfor er det vel naturligt, at de giver hans konkurrent, der sejlede rundt i store dele af kampen, 2/3 fuld plade.
- Trickster
- Superliga
- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Det er tåbeligt at afskrive en spiller efter to kampe... giv dog manden en chance, det kan sagtens blive godt.Alpa Chino skrev: ↑2. mar 2024, 12:29Ask er godt nok en dårlig spiller. Dårligere end Pedro Ferreria. Kæmpe fejlskud. Bomholt er klart bedre.
Hair is not a right: it´s a privilege!
- Trickster
- Superliga
Jeg forstår heller intet af det. Posavec blev hentet af IAO på en fri transfer, er han på en fed hyre? Det kan være, at AaB havde muligheden for at sende ham videre denne vinter, men at han har afvist det. Nu straffes han så for at blive.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.Mr Gold skrev: ↑2. mar 2024, 10:58Det er vandvittigt at Posavac er slået af, af ham derR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 08:02Nordjyske har jo også et kronisk horn i siden på Posavec for some reason. Uanset om det er i deres blad, på sociale medier, Ripodsten eller noget fjerde.AaB-Jones skrev: ↑2. mar 2024, 07:57Rinne var bestemt ikke selv fejlfri i sit første år i klubben - og havde især store fejl i feltet. At kalde Posavec for det tynde øl er ligeså dumt som Nordjyskes karakter til De Boer efter gårsdagens kamp - 4 ud af 6 bolde simpelthen... Trods et par indgreb i feltet til sidst, kan jeg ikke finde mere end 2 til ham Han udstråler hverken sikkerhed eller målmandstekniske færdigheder - dem har hans konkurrent til gengæld.
Derfor er det vel naturligt, at de giver hans konkurrent, der sejlede rundt i store dele af kampen, 2/3 fuld plade.
-
- Allstar
Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.Mr Gold skrev: ↑2. mar 2024, 10:58Det er vandvittigt at Posavac er slået af, af ham derR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 08:02Nordjyske har jo også et kronisk horn i siden på Posavec for some reason. Uanset om det er i deres blad, på sociale medier, Ripodsten eller noget fjerde.AaB-Jones skrev: ↑2. mar 2024, 07:57Rinne var bestemt ikke selv fejlfri i sit første år i klubben - og havde især store fejl i feltet. At kalde Posavec for det tynde øl er ligeså dumt som Nordjyskes karakter til De Boer efter gårsdagens kamp - 4 ud af 6 bolde simpelthen... Trods et par indgreb i feltet til sidst, kan jeg ikke finde mere end 2 til ham Han udstråler hverken sikkerhed eller målmandstekniske færdigheder - dem har hans konkurrent til gengæld.
Men han er jo god med fødderne...
Ædruelighedens stemme
Posavec er nu slået af af følgende Theo, Mantal, og De Boer i sin AaB tid, ja Posavec stod ok i efteråret men det var ikke mange kampe vi holdt Nullet og han fik ikke diregere forsvaret ordentligtR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 17:44Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.Mr Gold skrev: ↑2. mar 2024, 10:58Det er vandvittigt at Posavac er slået af, af ham derR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 08:02Nordjyske har jo også et kronisk horn i siden på Posavec for some reason. Uanset om det er i deres blad, på sociale medier, Ripodsten eller noget fjerde.AaB-Jones skrev: ↑2. mar 2024, 07:57
Rinne var bestemt ikke selv fejlfri i sit første år i klubben - og havde især store fejl i feltet. At kalde Posavec for det tynde øl er ligeså dumt som Nordjyskes karakter til De Boer efter gårsdagens kamp - 4 ud af 6 bolde simpelthen... Trods et par indgreb i feltet til sidst, kan jeg ikke finde mere end 2 til ham Han udstråler hverken sikkerhed eller målmandstekniske færdigheder - dem har hans konkurrent til gengæld.
Og jeg synes faktisk De Boer er ok 1 div målmand som vi sikkert kan rykke op med men trivler på ham i Superligaen
Vi skal jo gerne have en målmand der kan sikre os ekstra point som vi AaB har tradition for at have
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
Wtf? Possvac reddede virkelig mange point for AaB i efteråret...Bros skrev: ↑2. mar 2024, 19:43Posavec er nu slået af af følgende Theo, Mantal, og De Boer i sin AaB tid, ja Posavec stod ok i efteråret men det var ikke mange kampe vi holdt Nullet og han fik ikke diregere forsvaret ordentligtR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 17:44Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.Mr Gold skrev: ↑2. mar 2024, 10:58Det er vandvittigt at Posavac er slået af, af ham derR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 08:02
Nordjyske har jo også et kronisk horn i siden på Posavec for some reason. Uanset om det er i deres blad, på sociale medier, Ripodsten eller noget fjerde.
Og jeg synes faktisk De Boer er ok 1 div målmand som vi sikkert kan rykke op med men trivler på ham i Superligaen
Vi skal jo gerne have en målmand der kan sikre os ekstra point som vi AaB har tradition for at have
Ja i 1 div men hvordan gik da da han stod i Superligaen sidst?DenSataniskeHest skrev: ↑2. mar 2024, 19:49Wtf? Possvac reddede virkelig mange point for AaB i efteråret...Bros skrev: ↑2. mar 2024, 19:43Posavec er nu slået af af følgende Theo, Mantal, og De Boer i sin AaB tid, ja Posavec stod ok i efteråret men det var ikke mange kampe vi holdt Nullet og han fik ikke diregere forsvaret ordentligtR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 17:44Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.
Ja i 1 div men hvordan gik da da han stod i Superligaen sidst?DenSataniskeHest skrev: ↑2. mar 2024, 19:49Wtf? Possvac reddede virkelig mange point for AaB i efteråret...Bros skrev: ↑2. mar 2024, 19:43Posavec er nu slået af af følgende Theo, Mantal, og De Boer i sin AaB tid, ja Posavec stod ok i efteråret men det var ikke mange kampe vi holdt Nullet og han fik ikke diregere forsvaret ordentligtR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 17:44Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.
Det er helt sort det der. Posavec har reddet os gang på gang og er mere end god nok til superligaen. Debatsiden glemmer hurtigt..Bros skrev: ↑2. mar 2024, 19:43Posavec er nu slået af af følgende Theo, Mantal, og De Boer i sin AaB tid, ja Posavec stod ok i efteråret men det var ikke mange kampe vi holdt Nullet og han fik ikke diregere forsvaret ordentligtR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 17:44Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.Mr Gold skrev: ↑2. mar 2024, 10:58Det er vandvittigt at Posavac er slået af, af ham derR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 08:02
Nordjyske har jo også et kronisk horn i siden på Posavec for some reason. Uanset om det er i deres blad, på sociale medier, Ripodsten eller noget fjerde.
Posavec fik en shaky start i AaB, men han stod et glimrende efterår, uagtet hvilken række det var i. Derudover så går den almene undren her på, at han er vraget i direkte konkurrence med de Boer, ikke om han skal være vores første målmand i SL.Bros skrev: ↑2. mar 2024, 20:20Ja i 1 div men hvordan gik da da han stod i Superligaen sidst?DenSataniskeHest skrev: ↑2. mar 2024, 19:49Wtf? Possvac reddede virkelig mange point for AaB i efteråret...Bros skrev: ↑2. mar 2024, 19:43Posavec er nu slået af af følgende Theo, Mantal, og De Boer i sin AaB tid, ja Posavec stod ok i efteråret men det var ikke mange kampe vi holdt Nullet og han fik ikke diregere forsvaret ordentligtR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 17:44Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11
Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.
-
- Allstar
Theo var jo kun, fordi man ville tjene penge. Det var stærkt medvirkende til, at vi rykkede ned, at man traf den idiotiske beslutning.Bros skrev: ↑2. mar 2024, 19:43Posavec er nu slået af af følgende Theo, Mantal, og De Boer i sin AaB tid, ja Posavec stod ok i efteråret men det var ikke mange kampe vi holdt Nullet og han fik ikke diregere forsvaret ordentligtR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 17:44Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.Mr Gold skrev: ↑2. mar 2024, 10:58Det er vandvittigt at Posavac er slået af, af ham derR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 08:02
Posavec reddede enormt mange point i efteråret, og han er helt god nok til et bundhold i superligaen.
Nej, han er ikke Rinne eller Zaza, men han vil stadig have et fint superliganiveau.
Ædruelighedens stemme
Vi har set Posavec for et bundhold i Superligaen.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 21:27Theo var jo kun, fordi man ville tjene penge. Det var stærkt medvirkende til, at vi rykkede ned, at man traf den idiotiske beslutning.Bros skrev: ↑2. mar 2024, 19:43Posavec er nu slået af af følgende Theo, Mantal, og De Boer i sin AaB tid, ja Posavec stod ok i efteråret men det var ikke mange kampe vi holdt Nullet og han fik ikke diregere forsvaret ordentligtR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 17:44Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.
Posavec reddede enormt mange point i efteråret, og han er helt god nok til et bundhold i superligaen.
Nej, han er ikke Rinne eller Zaza, men han vil stadig have et fint superliganiveau.
Det gik mildest talt ad helvedes til og han blev tredjevalg efter en ungdomsmålmand og en lejet lappeløsning.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
-
- Allstar
Han havde en uheldig start, ja. Og derefter en skade.Jakobsen skrev: ↑2. mar 2024, 21:47Vi har set Posavec for et bundhold i Superligaen.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 21:27Theo var jo kun, fordi man ville tjene penge. Det var stærkt medvirkende til, at vi rykkede ned, at man traf den idiotiske beslutning.Bros skrev: ↑2. mar 2024, 19:43Posavec er nu slået af af følgende Theo, Mantal, og De Boer i sin AaB tid, ja Posavec stod ok i efteråret men det var ikke mange kampe vi holdt Nullet og han fik ikke diregere forsvaret ordentligtR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 17:44Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 12:11
Det er jo, fordi han er god med fødderne. Så skide være med resten.
Det gik mildest talt ad helvedes til og han blev tredjevalg efter en ungdomsmålmand og en lejet lappeløsning.
Hvorfor Theo stod, er logik for perlehøns - og medvirkende til, at vi rykkede ned.
Jeg tror godt, at du kan forvente, at vi havde lukket min 5 mål mere ind i efteråret, hvis Theo stod der. Og havde haft færre point.
Ædruelighedens stemme
Posavec er en af de bedste shotstoppere jeg har set på kassen for AaB. Nej han er ikke god med fødderne, men at han skulle være valgt fra pga dette til fordel for De Boer der ser utrolig dårlig ud, har jeg svært ved at forstå, medmindre der er noget vi ikke ved.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 22:55Han havde en uheldig start, ja. Og derefter en skade.Jakobsen skrev: ↑2. mar 2024, 21:47Vi har set Posavec for et bundhold i Superligaen.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 21:27Theo var jo kun, fordi man ville tjene penge. Det var stærkt medvirkende til, at vi rykkede ned, at man traf den idiotiske beslutning.Bros skrev: ↑2. mar 2024, 19:43Posavec er nu slået af af følgende Theo, Mantal, og De Boer i sin AaB tid, ja Posavec stod ok i efteråret men det var ikke mange kampe vi holdt Nullet og han fik ikke diregere forsvaret ordentligtR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 17:44Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08
Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.
Hvorfor Theo stod, er logik for perlehøns - og medvirkende til, at vi rykkede ned.
Jeg tror godt, at du kan forvente, at vi havde lukket min 5 mål mere ind i efteråret, hvis Theo stod der. Og havde haft færre point.
Men vi skal helt sikkert have en ny 1. keeper når/hvis vi rykker op, og jeg er ret ærgerlig over det ikke lykkedes med Fischer.
Uheldig start er et pænt ordvalg. Han startede vildt dårligt, var enormt usikker i sine indgreb, gav alt for mange unødvendige returbolde og rendte helt komisk forkert af bolden ved en lejlighed. Så blev han skadet og Theo kom ind. AaB vælger at leje Mantl i vinterpausen selvom Posavec var ved at være tilbage, og i foråret var han decideret vraget til tredjevalg.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 22:55Han havde en uheldig start, ja. Og derefter en skade.Jakobsen skrev: ↑2. mar 2024, 21:47Vi har set Posavec for et bundhold i Superligaen.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 21:27Theo var jo kun, fordi man ville tjene penge. Det var stærkt medvirkende til, at vi rykkede ned, at man traf den idiotiske beslutning.Bros skrev: ↑2. mar 2024, 19:43Posavec er nu slået af af følgende Theo, Mantal, og De Boer i sin AaB tid, ja Posavec stod ok i efteråret men det var ikke mange kampe vi holdt Nullet og han fik ikke diregere forsvaret ordentligtR Rosenberg skrev: ↑2. mar 2024, 17:44Posavec er bare meget mere levende inde på stregen. De Boer står meget mere på flade fødder, og er ikke nær så dynamisk.Raptorr skrev: ↑2. mar 2024, 13:08
Så dårlig var de Boer nu ikke i går. Lidt usikker, især i starten, men han tog også nogle forsøg. I virkeligheden er de nok ikke så langt fra hinanden. Når det er sagt, så undrer det også mig, at Posavec ikke er førstevalg. Han viste jo netop i efteråret både niveau og stabilitet.
Derfor var jeg også meget overrasket over at han havde genvundet pladsen som førstekeeper til denne sæson, og dernæst lige så overrasket over at han endte med at være en af de mest pointvindene spillere i efteråret. For det var han uden tvivl. Nu kan vi kun forholde os til hvad vi ser i kampene, men ud fra det grundlag er det i hvert fald svært at forstå dispositionen af trænerteamet om at bænke ham igen.
Om han er god nok til superligaen synes jeg derfor er meget svært at svare på med det forløb han har haft i AaB.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Udover at jeg ikke er enig i betegnelsen, så har vi vel heller aldrig haft andet end shotstoppere?troelsh skrev: ↑3. mar 2024, 11:42Posavec er en af de bedste shotstoppere jeg har set på kassen for AaB. Nej han er ikke god med fødderne, men at han skulle være valgt fra pga dette til fordel for De Boer der ser utrolig dårlig ud, har jeg svært ved at forstå, medmindre der er noget vi ikke ved.
Men vi skal helt sikkert have en ny 1. keeper når/hvis vi rykker op, og jeg er ret ærgerlig over det ikke lykkedes med Fischer.
Jimmy, Zaza, Nicolai Larsen og Jacob Rinne havde alle deres primære styrke på stregen. Evnerne på bolden varierede, med Rinne og Zaza bedre end Larsen og Jimmy. De havde alle en svaghed på høje bolde i feltet, og hvor Rinne og Zaza nok var bedre til at komme ud og lukke vinklerne ned, så er det for mig at se meget ens målmandstyper. Min rangering vil nok være: Rinne, Zaza, Jimmy, Larsen.
Jeg synes ærlig talt ikke, at det overhovedet giver mening at nævne Posavec, som den bedste AaB'er til noget som helst, når det er baseret på kampe i 1. division, og når der var så mange fejl i superligaen som tilfældet var. Posavec er i min optik stadigvæk en af de primære grunde til vi rykkede ned, fordi han var så meget dårligere end Rinne, at vi endte med det Theo Sander projekt der endegyldigt eliminerede vores muligheder for de heldige point der også skal til for at overleve.
Når det så er sagt, så forstår jeg heller ikke at vi går med de Boer i foråret, men håber, at det er fordi vi alligevel har planer om at hente en ny 1. keeper til sommer. Og indtil da vil jeg da gerne se Posavec tilbage.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Eller også kunne vi bare have holdt muldvarpen i lommen og stanget vores U19 målmand, Marcus Bundgaard en kontrakt. Han har altid været bundsolid og uden de store humørsvingninger i niveauet. Nu rygtes han fra Vendsyssel til Elfsborg
In verbis simus faciles
Arrrhhhhh........; Marcus er en solid 1. divisions målmand, men der har været endog meget store udfald/blundere undervejs, og imo har han ikke niveauet til Superligaen
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"
- Trickster
- Superliga
Det har også krævet tæt på 100 seniorkampe for at nå det nuværende niveau, det har der ikke været plads til i AaB.