Jeg har ingen agenda og Gaarsøe siger igennem hele udsendelen at "han høre ude i AaB...." men personfnidder gider jeg ikke. Synes jeg er temmelig objektiv og siger også jeg ikke er enig med dem om den bredside han får...FIDEL skrev: ↑14. jan 2022, 17:10Gaardsøe sagde selv, at det var gisninger, hvorefter han fortsatte med sin rant. Han har ingen baggrundsviden om AaB. Du har helt tydeligt en agenda.raekkeettre skrev: ↑14. jan 2022, 16:48Så er alt journalistik jo gisninger hvis man ikke kan lave kildehenvisninger...der er noget der hedder baggrundsviden og der tror jeg på de mennesker har nogle forhold ind i AaB som vi ikke kommer i nærheden af med undtagelse af Barsi, som så også kan svigte lidt.FIDEL skrev: ↑14. jan 2022, 15:27Dokumenteret!? Sikke noget vrøvl. Det er udelukkende gisninger.raekkeettre skrev: ↑14. jan 2022, 13:47Der er meget i den der gjorde jeg slukkede Men lige det med MC var bare meget "dokumenteret " fra alle parter, at jeg begyndte at lytte...Køllen I Møllen skrev: ↑14. jan 2022, 13:18Det har du ret i. Det er bare besynderligt som eksvis Højholts gennembrud negligeres fordi han “allerede var på vej”. Altså hvad skal MC så næsten gøre?raekkeettre skrev: ↑14. jan 2022, 13:13
Lige for at nuancer det lidt, så snakker de om i Ripodsten at Højholt var allerede på vej frem, men andre som Hennesbo, Prica og ja ingen andre er blevet kørt bedre ind på holdet af ungdomsspillere, eller for den sags skyld kunne det faktisk også ligne lidt at Ross og gået lidt tilbage...
Jeg tænker han har brugt så meget tid på at lave resultater som et hold at det individuelle har fået mindre fokus og derfor ser vi ikke de samme ryk som i andre klubber, men vi har så en 4. Plads....så jeg kan godt leve med det hvis planen har været at forbedre vores position så vi kan opnå bedre modstandere over en længere periode, og så derefter begynde at fokusere på det individuelle kompetencer, tror bare desværre han mistede opbakning undervejs fra trænere der er ansat til at udvikle de unge spillere, som vi så lidt med tyskeren i BIF.
Ligesom de sammenligner MC og Friis’ pointsnit og MC ligger over Friis. Og så klandrer de MC for en dårlig start. Bagefter siger de så at Friis’ snit reelt set måske burde være lidt højere fordi Feher overtog Friis’ arbejde. Hvad fanden er det for en gang tågesnak. Hvis Thomasberg vinder de første 5 kampe i foråret skal de så indgå i MC’s pointsnit?
De sejlede rundt i den udsendelse. Måske de var uforberedte fordi den blev kastet ud så pludseligt?
Men som sagt vælger jeg at tro at der var en mening med det hele, dog synes jeg det Riposten kommer med på bagkant, er meget overraskende, og mon ikke der kommer flere sandheder hen af vejen, så vi kan blive klogere. Dog er det fakta, at vi det næste halve/hele år kommer igen til at stå med en ny træner, hvad der tyder på en spillerflugt af vores mest rutineret og bedste spillere, endnu en oprydning i spillertruppen. Så må vi jo se om historien taler dette scenario op eller ned...
Ny træner og sportdirektør?
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: Nyt træner og sportdirektør?
OK, men Yankee har vist ret i at Claus luftede den på Twitter. Kan ikke huske om det så var før eller efter.Køllen I Møllen skrev: ↑14. jan 2022, 18:19Det var Gaardsøe der sagde at han synes de skulle have Krogh som træner.Pastorius skrev: ↑14. jan 2022, 16:34Ja, det er fuldstændig vildt at det forslag kom fra Claus Jensen (hvis det gjorde - han kun set referatet, orker ikke at lytte). Han plejer at være velovervejet, godt inde i tingene og nogenlunde fornuftig. Måske blev han revet med af stemningen.
...og så må man huske ikke at forveksle en Podcast med journalistik. Her er der ikke noget med kun at fremføre det der er bekræftet af to uafhængige kilder eller lignende. Der bliver talt frit fra leveren. Og så kan man efterhånden godt diskutere berettigelsen i at holde en podcast, arrangeret af en journalist fra Nordjyske, der taler med én tidligere (og ret kritisk) AaB'er og to andre journalister fra samme medie. Den ene af dem er så vist endda chef for de to andre. Der er vist ikke andet end at håbe på solide fakta eller nye rygter fra Hornevej, for at få diskussionen op på et fornuftigt niveau igen.
Edit:
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
En bruger på bold.dk skriver, at det pt. står mellem Thomasberg, Würtz og Kent Nielsen.
Ja ja, jeg ved det godt, det er bold.dk.
Ja ja, jeg ved det godt, det er bold.dk.
- Nordjyden HY
- 1. div
- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Det lagde jeg også godt mærke til. Men Würtz, hvor kommer han fra? Brugeren har trods alt kommenteret på mange opslag vedr. AaB under trænerstriden. Det lyder til, at han måske ved noget, som vi andre ikke gør.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Det er vist trukket ud af røven. Ripodsten-style.Nordjyden HY skrev: ↑14. jan 2022, 19:59Det lagde jeg også godt mærke til. Men Würtz, hvor kommer han fra?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
- 2. div
- Favoritspiller: Ahlmann
Har Würtz den krævede licens ? Det mener jeg ikke er på plads, men måske på dispensation, til der er en anden ansat.
- Nordjyden HY
- 1. div
- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Hæng mig nu ikke op på det, men jeg trorvist, at de i den nyeste udgave af Ripodsten sagde, at hverken Hiljemark og Würtz havde den krævede licens til at tage trænerollen i AaB.svenderikpoulsen skrev: ↑14. jan 2022, 20:06Har Würtz den krævede licens ? Det mener jeg ikke er på plads, men måske på dispensation, til der er en anden ansat.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
Ripodsten mener også Bo Zinck er et emne. Jeg synes ikke Würtz er manden, men kunne da sagtens tænkes de ikke har styr på fakta.Nordjyden HY skrev:Hæng mig nu ikke op på det, men jeg trorvist, at de i den nyeste udgave af Ripodsten sagde, at hverken Hiljemark og Würtz havde den krævede licens til at tage trænerollen i AaB.svenderikpoulsen skrev: ↑14. jan 2022, 20:06Har Würtz den krævede licens ? Det mener jeg ikke er på plads, men måske på dispensation, til der er en anden ansat.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Hiljemark til Nordjyske om Ramsus Würtz "Rasmus har fantastisk stor erfaring i fodboldverdenen, og jeg ser meget op til ham. Vi har et rigtig godt samarbejde og komplimenterer hinanden godt, så jeg trives utroligt godt med situationen, siger Oscar Hiljemark"
Jeg synes det er en yderst positiv kommentar. Både mht. Hiljemarks fremtid (om han flytter med Martí), men også viderebringelsen af træningskulturen
Jeg synes det er en yderst positiv kommentar. Både mht. Hiljemarks fremtid (om han flytter med Martí), men også viderebringelsen af træningskulturen
Det han hører kommer sikkert fra de spillere han repræsenterede som agent. Spillere, der måske er utilfredse med en reserverolle, og er lettere forsmåede.raekkeettre skrev: ↑14. jan 2022, 18:42Jeg har ingen agenda og Gaarsøe siger igennem hele udsendelen at "han høre ude i AaB...." men personfnidder gider jeg ikke. Synes jeg er temmelig objektiv og siger også jeg ikke er enig med dem om den bredside han får...FIDEL skrev: ↑14. jan 2022, 17:10Gaardsøe sagde selv, at det var gisninger, hvorefter han fortsatte med sin rant. Han har ingen baggrundsviden om AaB. Du har helt tydeligt en agenda.raekkeettre skrev: ↑14. jan 2022, 16:48Så er alt journalistik jo gisninger hvis man ikke kan lave kildehenvisninger...der er noget der hedder baggrundsviden og der tror jeg på de mennesker har nogle forhold ind i AaB som vi ikke kommer i nærheden af med undtagelse af Barsi, som så også kan svigte lidt.FIDEL skrev: ↑14. jan 2022, 15:27Dokumenteret!? Sikke noget vrøvl. Det er udelukkende gisninger.raekkeettre skrev: ↑14. jan 2022, 13:47Der er meget i den der gjorde jeg slukkede Men lige det med MC var bare meget "dokumenteret " fra alle parter, at jeg begyndte at lytte...Køllen I Møllen skrev: ↑14. jan 2022, 13:18
Det har du ret i. Det er bare besynderligt som eksvis Højholts gennembrud negligeres fordi han “allerede var på vej”. Altså hvad skal MC så næsten gøre?
Ligesom de sammenligner MC og Friis’ pointsnit og MC ligger over Friis. Og så klandrer de MC for en dårlig start. Bagefter siger de så at Friis’ snit reelt set måske burde være lidt højere fordi Feher overtog Friis’ arbejde. Hvad fanden er det for en gang tågesnak. Hvis Thomasberg vinder de første 5 kampe i foråret skal de så indgå i MC’s pointsnit?
De sejlede rundt i den udsendelse. Måske de var uforberedte fordi den blev kastet ud så pludseligt?
Men som sagt vælger jeg at tro at der var en mening med det hele, dog synes jeg det Riposten kommer med på bagkant, er meget overraskende, og mon ikke der kommer flere sandheder hen af vejen, så vi kan blive klogere. Dog er det fakta, at vi det næste halve/hele år kommer igen til at stå med en ny træner, hvad der tyder på en spillerflugt af vores mest rutineret og bedste spillere, endnu en oprydning i spillertruppen. Så må vi jo se om historien taler dette scenario op eller ned...
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Dejligt!Emil skrev: ↑14. jan 2022, 21:09Hiljemark itl Nordkyske om Ramsus Würtz "Rasmus har fantastisk stor erfaring i fodboldverdenen, og jeg ser meget op til ham. Vi har et rigtig godt samarbejde og komplimenterer hinanden godt, så jeg trives utroligt godt med situationen, siger Oscar Hiljemark"
-
- Superliga
- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Såvel Würtz som Hiljemark er p.t. i gang med at tage A-trænerlicens.svenderikpoulsen skrev: ↑14. jan 2022, 20:06Har Würtz den krævede licens ? Det mener jeg ikke er på plads, men måske på dispensation, til der er en anden ansat.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
Hvortil kommer , at Wurtz er en tæt på gratis løsning, og vi har jo rigeligt med assistent- og viceassistenttrænere. De 1,8 millioner kroner for Cifuentes giver så rundt regnet 18 kampe, hvor der kan råbes efter bøsser og fyres heksehyl og kanonslag afabbifar skrev: ↑14. jan 2022, 21:33Såvel Würtz som Hiljemark er p.t. i gang med at tage A-trænerlicens.svenderikpoulsen skrev: ↑14. jan 2022, 20:06Har Würtz den krævede licens ? Det mener jeg ikke er på plads, men måske på dispensation, til der er en anden ansat.
TT bliver jo den næste træner - Spørgsmålet er om vi betaler det der skal til for at få ham nu eller om vi skal vente til sommer. Inges udmeldinger i dag kunne tyde på at den nye træner (Host host TT) støder til i træningslejren.
Det er jo ikke optimalt, men det er også en uforudset situation. Jeg kan godt lide, at Inge ikke lader sig blive skubbet rundt af hverken Hammarby eller Randers. Det er et delikat spil det her og det er svært, men jeg tror egentlig på Inge kan ramme balancen mellem at vi bliver skubbet rundt og, at vi får vores nye træner hurtigst muligt.Salle17 skrev:TT bliver jo den næste træner - Spørgsmålet er om vi betaler det der skal til for at få ham nu eller om vi skal vente til sommer. Inges udmeldinger i dag kunne tyde på at den nye træner (Host host TT) støder til i træningslejren.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
../holmer
-
- 1. div
Men han kan efter sigende sige op med 6 måneders varsel.holmer skrev: ↑15. jan 2022, 00:40
Thomasberg har kontrakt indtil 2025 https://www.fodbold-transfers.dk/offici ... d-randers/
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -paa-skift
Det er godt nok ikke en optimal opladning til en meget vigtig forårssæson der lægger ud med 5 super vigtige kampe om at komme i top 6.
Håber man som trup rykker sammen om de kræfter der nu samler op efter den spanske charlatan.
Det er godt nok ikke en optimal opladning til en meget vigtig forårssæson der lægger ud med 5 super vigtige kampe om at komme i top 6.
Håber man som trup rykker sammen om de kræfter der nu samler op efter den spanske charlatan.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Nej, det er godt nok skidt. Og det vil også være en stor bet hvis den kommende træner ikke får denne træningstur med, som både kan ryste træneren sammen med truppen, og sikre at han får implementeret sine ideer.Maglau skrev: ↑15. jan 2022, 11:37https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -paa-skift
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
- Allstar
Lad os nu se, om ikke Thomasberg støder til en af de næste par dage.
Han vil gerne, AaB vil sikkert også gerne, og Randers - ja, fuck dem og giv dem nogle penge.
Han vil gerne, AaB vil sikkert også gerne, og Randers - ja, fuck dem og giv dem nogle penge.
Ædruelighedens stemme