Jeg har godt nok også svært ved at se det skulle være energien værd. Hvis han skulle være relevant på et AaB-hold, så skulle det nok være som wingback, men det forsvarer han alt for dårligt til. Hvis vi gik over at spille fast 4-4-2 ville det måske give en smule mening som venstre midtbane der kunne trække ind i banen. Det er som jeg husker det, den eneste plads han har gjort det godt på. På U21 brugte de ham mere centralt på midten og det blev aldrig godt.Eksil skrev: ↑8. dec 2021, 10:22Det tror jeg er lige drastisk nok, men det er klart at han ikke kan leve på CVet længere. Ville ønske at han kom til en god lang prøvetræning for at se om han være med på AaBs niveau længere. Ideelt set er han en billig Fossum erstatning, men man kan ikke betale ham ubeset.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ingen grund til at se ham an, han er helt tydeligt meget langt fra sit tidligere niveau. Hvis vi skal hente en ældre spiller skal han kunne gøre en stor forskel nu og her, ellers skal vi hente spillere der kan udvikles og sælges. Thomsen opfylder ingen af disse kriterier.Eksil skrev: ↑8. dec 2021, 10:22Det tror jeg er lige drastisk nok, men det er klart at han ikke kan leve på CVet længere. Ville ønske at han kom til en god lang prøvetræning for at se om han være med på AaBs niveau længere. Ideelt set er han en billig Fossum erstatning, men man kan ikke betale ham ubeset.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hanga skrev: ↑8. dec 2021, 11:03Ingen grund til at se ham an, han er helt tydeligt meget langt fra sit tidligere niveau. Hvis vi skal hente en ældre spiller skal han kunne gøre en stor forskel nu og her, ellers skal vi hente spillere der kan udvikles og sælges. Thomsen opfylder ingen af disse kriterier.Eksil skrev: ↑8. dec 2021, 10:22Det tror jeg er lige drastisk nok, men det er klart at han ikke kan leve på CVet længere. Ville ønske at han kom til en god lang prøvetræning for at se om han være med på AaBs niveau længere. Ideelt set er han en billig Fossum erstatning, men man kan ikke betale ham ubeset.
Enig. Han har absolut intet at gøre i AaB eller andre top 6 klubber i Danmark.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Han ender i Lyngby eller Silkeborg, i Lyngby der kender han i forvejen solkongen, og det er tæt på hans elskede København, og i Silkeborg ser det ud til, at far Kent jagter de fortabte AaB sønner.Forza skrev: ↑8. dec 2021, 11:14Hanga skrev: ↑8. dec 2021, 11:03Ingen grund til at se ham an, han er helt tydeligt meget langt fra sit tidligere niveau. Hvis vi skal hente en ældre spiller skal han kunne gøre en stor forskel nu og her, ellers skal vi hente spillere der kan udvikles og sælges. Thomsen opfylder ingen af disse kriterier.Eksil skrev: ↑8. dec 2021, 10:22Det tror jeg er lige drastisk nok, men det er klart at han ikke kan leve på CVet længere. Ville ønske at han kom til en god lang prøvetræning for at se om han være med på AaBs niveau længere. Ideelt set er han en billig Fossum erstatning, men man kan ikke betale ham ubeset.
Jeg tror ikke større klubber er interesseret.
Spørgsmålet er om han ikke både er for dyr til SIlkeborg og han kan jo ikke en gang siges at være en sikker forstærkning.troelsh skrev: ↑8. dec 2021, 11:24Han ender i Lyngby eller Silkeborg, i Lyngby der kender han i forvejen solkongen, og det er tæt på hans elskede København, og i Silkeborg ser det ud til, at far Kent jagter de fortabte AaB sønner.Forza skrev: ↑8. dec 2021, 11:14Hanga skrev: ↑8. dec 2021, 11:03Ingen grund til at se ham an, han er helt tydeligt meget langt fra sit tidligere niveau. Hvis vi skal hente en ældre spiller skal han kunne gøre en stor forskel nu og her, ellers skal vi hente spillere der kan udvikles og sælges. Thomsen opfylder ingen af disse kriterier.Eksil skrev: ↑8. dec 2021, 10:22Det tror jeg er lige drastisk nok, men det er klart at han ikke kan leve på CVet længere. Ville ønske at han kom til en god lang prøvetræning for at se om han være med på AaBs niveau længere. Ideelt set er han en billig Fossum erstatning, men man kan ikke betale ham ubeset.
Skal Thomsen noget her igen så skal det være på en meget billig kontrakt der modsvarer et længere genopbygningsprojekt for en ældre spiller.
Kan slet ikke se ham forstærke os efter et mislykket ophold i en norsk midterklub og flere år i kulden hos FCK.
Derudover er han hverken den hurtige målfarlige spiller eller styrende spilfordelene midtbane vi leder efter.
Jeg ser ham heller ikke kunne gøre en forskel på wingbacken eller som Fossum afløser. Han var bedst som indadvendt kant og sætter vi ham frem i vores frontkæde, hvor han bedst kan være det så vil det ikke fostærke os.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Han ender i en 1 div klub på sjælland så han kan bo i København... Vildt så langt han er faldet i kvalitet fra da han var bedst. Kunne rigtig godt li ham som spiller da vi havde piraten men har svært ved at se han kommer til at vise noget som helst i resten af hans tid som spiller.troelsh skrev: ↑8. dec 2021, 11:24Han ender i Lyngby eller Silkeborg, i Lyngby der kender han i forvejen solkongen, og det er tæt på hans elskede København, og i Silkeborg ser det ud til, at far Kent jagter de fortabte AaB sønner.Forza skrev: ↑8. dec 2021, 11:14Hanga skrev: ↑8. dec 2021, 11:03Ingen grund til at se ham an, han er helt tydeligt meget langt fra sit tidligere niveau. Hvis vi skal hente en ældre spiller skal han kunne gøre en stor forskel nu og her, ellers skal vi hente spillere der kan udvikles og sælges. Thomsen opfylder ingen af disse kriterier.Eksil skrev: ↑8. dec 2021, 10:22Det tror jeg er lige drastisk nok, men det er klart at han ikke kan leve på CVet længere. Ville ønske at han kom til en god lang prøvetræning for at se om han være med på AaBs niveau længere. Ideelt set er han en billig Fossum erstatning, men man kan ikke betale ham ubeset.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Ja, det ville ikke være en god idé at hive ham til AaB. Thomsen skal finde gnisten igen og det kunne sagtens være via 1-2 år i en divisionsklub ligesom Patrick Olsen i Helsingør. Best case er at han på samme måde finder spilleglæden igen og brænder 1. division af, og så kan han sagtens være relevant for AaB. Han er trods alt kun 28, så der burde være et par gode år i ham endnu.Lyfe skrev: ↑8. dec 2021, 13:33
Han ender i en 1 div klub på sjælland så han kan bo i København... Vildt så langt han er faldet i kvalitet fra da han var bedst. Kunne rigtig godt li ham som spiller da vi havde piraten men har svært ved at se han kommer til at vise noget som helst i resten af hans tid som spiller.
-
- Landshold
- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
En sjællandsk klub fra 1. division lyder meget sandsynligt. Han er næppe relevant for Helsingør eller Lyngby, såfremt de rykker op, ellers kunne de klubber godt være en mulighed. Hvidovre IF og HB Køge er nok ikke steder, der vil passe Thomsen, da spillestilen begge steder involverer, at man løber til man smager blod, for så at løbe lidt mere. Måske Fremad Amager, hvis de overlever nu hvor de har fået nyt ejerskab.Lyfe skrev: ↑8. dec 2021, 13:33Han ender i en 1 div klub på sjælland så han kan bo i København... Vildt så langt han er faldet i kvalitet fra da han var bedst. Kunne rigtig godt li ham som spiller da vi havde piraten men har svært ved at se han kommer til at vise noget som helst i resten af hans tid som spiller.troelsh skrev: ↑8. dec 2021, 11:24Han ender i Lyngby eller Silkeborg, i Lyngby der kender han i forvejen solkongen, og det er tæt på hans elskede København, og i Silkeborg ser det ud til, at far Kent jagter de fortabte AaB sønner.Forza skrev: ↑8. dec 2021, 11:14Hanga skrev: ↑8. dec 2021, 11:03Ingen grund til at se ham an, han er helt tydeligt meget langt fra sit tidligere niveau. Hvis vi skal hente en ældre spiller skal han kunne gøre en stor forskel nu og her, ellers skal vi hente spillere der kan udvikles og sælges. Thomsen opfylder ingen af disse kriterier.Eksil skrev: ↑8. dec 2021, 10:22Det tror jeg er lige drastisk nok, men det er klart at han ikke kan leve på CVet længere. Ville ønske at han kom til en god lang prøvetræning for at se om han være med på AaBs niveau længere. Ideelt set er han en billig Fossum erstatning, men man kan ikke betale ham ubeset.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Jeg tror heller ikke Thomsen er relevant for os.
Men jeg ser det mere sandsynligt, at han allierer sig med en dygtig agent, der kan skaffe ham et godt ophold et eksotisk sted i 3-4 år. Også trækker han sig tilbage
Dog kender jeg ikke Thomsen. Da han spillede i AaB virkede han som en meget hårdtarbejdende spiller med ben i næsen. Han løb solen sort.
Sådan virkede han ikke i FCK.
Potentialet er der. Men kan være svært at finde frem så mange år senere. En prøvetræning synes jeg dog ville være fint. Lad ham bare træne med som en tjeneste. Også kan han jo imponere og få en kontrakt. Som Risgård gjorde det fx.
Men jeg ser det mere sandsynligt, at han allierer sig med en dygtig agent, der kan skaffe ham et godt ophold et eksotisk sted i 3-4 år. Også trækker han sig tilbage
Dog kender jeg ikke Thomsen. Da han spillede i AaB virkede han som en meget hårdtarbejdende spiller med ben i næsen. Han løb solen sort.
Potentialet er der. Men kan være svært at finde frem så mange år senere. En prøvetræning synes jeg dog ville være fint. Lad ham bare træne med som en tjeneste. Også kan han jo imponere og få en kontrakt. Som Risgård gjorde det fx.
Det er måske hans primære talent du beskriver der. Det var jo derfor han var den perfekte Kent Nielsen spiller, da det hold vandt på at løbe de andre ihjel.Legum Magister skrev: ↑8. dec 2021, 19:49
En sjællandsk klub fra 1. division lyder meget sandsynligt. Han er næppe relevant for Helsingør eller Lyngby, såfremt de rykker op, ellers kunne de klubber godt være en mulighed. Hvidovre IF og HB Køge er nok ikke steder, der vil passe Thomsen, da spillestilen begge steder involverer, at man løber til man smager blod, for så at løbe lidt mere. Måske Fremad Amager, hvis de overlever nu hvor de har fået nyt ejerskab.
Enig i det hele, men jeg synes, hans ophold i FCK bar mere præg af manglende stabilitet og kontinuerlig spilletid. Jeg oplevede ham stadig som hårdtarbejdende, men uden samme rum for kreativitet, hvilket er naturligt, når man ikke er profil i en klub. Og så var han heller aldrig helt fit.Reyad skrev: ↑9. dec 2021, 08:38Jeg tror heller ikke Thomsen er relevant for os.
Jeg er også helt klart for en prøvetræning, hvis det skulle blive aktuelt. Prøvetræninger er først rigtigt noget skidt, hvis de hæmmer kvaliteten af træningen og det tvivler jeg på, Thomsen ville gøre. Dermed ikke sagt, at jeg ville græde snot over et scenarie, hvor det ikke sker.
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Hvis vi skal kigge på Cifuentes første år, så er Nikolaj Thomsen vel en type, som er oplagt til Cifuentes' system.
Men hvis vi skal foryngre holdet så er han fuldstændig uinteressant. Ligesom noget mere spilletid i Norge havde været at foretrække, men det kunne jo så måske betyde, at han gerne vil træne med os i januar?
Men hvis vi skal foryngre holdet så er han fuldstændig uinteressant. Ligesom noget mere spilletid i Norge havde været at foretrække, men det kunne jo så måske betyde, at han gerne vil træne med os i januar?
- FlæskeFrank
Det vil i mine øjne være idiotisk at hente Thomsen. Han er færdig. Vi skal have noget yngre og talentfuldt ind.FlæskeFrank skrev: ↑9. dec 2021, 09:20Hvis vi skal kigge på Cifuentes første år, så er Nikolaj Thomsen vel en type, som er oplagt til Cifuentes' system.
Den er jeg med på. Jeg synes Thomsen har nogle fede egenskaber, der mangler i truppen. Vi skaber slet ikke nok chancer i åbent spil, og måske kan Thomsen være et værktøj her. Desuden kan han dække en lang række positioner, hvor vi er tynd besat. Begge wingbacks, de to def.midt, Fossums plads og fløjene. Det er realistisk, at en til flere af følgende er væk senest til sommer: Fossum, Ferreira, Højholt, Børsting, Kusk og Trajkovski.FlæskeFrank skrev: ↑9. dec 2021, 09:20Hvis vi skal kigge på Cifuentes første år, så er Nikolaj Thomsen vel en type, som er oplagt til Cifuentes' system.
Jeg kan sagtens se for mig, at Thomsen kan lave en Risgård, og vende tilbage og få en flot anden runde i klubben. Udfordringen er, at vi ikke ved hvilken forfatning han er i, hvorfor en prøvetræning vil være super.
Har svært ved at se Thomsen vende tilbage til Aalborg.Sønderhof skrev: ↑9. dec 2021, 10:28Den er jeg med på. Jeg synes Thomsen har nogle fede egenskaber, der mangler i truppen. Vi skaber slet ikke nok chancer i åbent spil, og måske kan Thomsen være et værktøj her. Desuden kan han dække en lang række positioner, hvor vi er tynd besat. Begge wingbacks, de to def.midt, Fossums plads og fløjene. Det er realistisk, at en til flere af følgende er væk senest til sommer: Fossum, Ferreira, Højholt, Børsting, Kusk og Trajkovski.FlæskeFrank skrev: ↑9. dec 2021, 09:20Hvis vi skal kigge på Cifuentes første år, så er Nikolaj Thomsen vel en type, som er oplagt til Cifuentes' system.
Jeg kan sagtens se for mig, at Thomsen kan lave en Risgård, og vende tilbage og få en flot anden runde i klubben. Udfordringen er, at vi ikke ved hvilken forfatning han er i, hvorfor en prøvetræning vil være super.
Et hurtigt kik på hans 400 stories fra københavn ligner ikke en fyr der vil blomstre op ved at komme til aalborg. Ved godt hans stil ikke har noget at gøre med evnerne men skal han pludselig lave en risgård så kræver det også at han er glad og tilpas udenfor banen.
https://www.instagram.com/p/CQ74P1ojCZ2 ... _copy_link
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Surheden over at Thomsen godt kan li at bo i København fatter jeg simpelthen ikke.Lyfe skrev: ↑9. dec 2021, 10:37Har svært ved at se Thomsen vende tilbage til Aalborg.Sønderhof skrev: ↑9. dec 2021, 10:28Den er jeg med på. Jeg synes Thomsen har nogle fede egenskaber, der mangler i truppen. Vi skaber slet ikke nok chancer i åbent spil, og måske kan Thomsen være et værktøj her. Desuden kan han dække en lang række positioner, hvor vi er tynd besat. Begge wingbacks, de to def.midt, Fossums plads og fløjene. Det er realistisk, at en til flere af følgende er væk senest til sommer: Fossum, Ferreira, Højholt, Børsting, Kusk og Trajkovski.FlæskeFrank skrev: ↑9. dec 2021, 09:20Hvis vi skal kigge på Cifuentes første år, så er Nikolaj Thomsen vel en type, som er oplagt til Cifuentes' system.
Et hurtigt kik på hans 400 stories fra københavn ligner ikke en fyr der vil blomstre op ved at komme til aalborg. Ved godt hans stil ikke har noget at gøre med evnerne men skal han pludselig lave en risgård så kræver det også at han er glad og tilpas udenfor banen.
Hvor læser du surhed? København er da en storby med helt andre muligheder end i en provinsby som Aalborg. Og med mange flere subkulturer end i Aalborg.Eksil skrev: ↑9. dec 2021, 10:52Surheden over at Thomsen godt kan li at bo i København fatter jeg simpelthen ikke.Lyfe skrev: ↑9. dec 2021, 10:37Har svært ved at se Thomsen vende tilbage til Aalborg.Sønderhof skrev: ↑9. dec 2021, 10:28Den er jeg med på. Jeg synes Thomsen har nogle fede egenskaber, der mangler i truppen. Vi skaber slet ikke nok chancer i åbent spil, og måske kan Thomsen være et værktøj her. Desuden kan han dække en lang række positioner, hvor vi er tynd besat. Begge wingbacks, de to def.midt, Fossums plads og fløjene. Det er realistisk, at en til flere af følgende er væk senest til sommer: Fossum, Ferreira, Højholt, Børsting, Kusk og Trajkovski.FlæskeFrank skrev: ↑9. dec 2021, 09:20Hvis vi skal kigge på Cifuentes første år, så er Nikolaj Thomsen vel en type, som er oplagt til Cifuentes' system.
Så kan vi aldrig hente spillere, der på sociale medier viser glæde over, at være bosiddende steder der ikke i tilstrækkelig grad minder om Aalleren?Lyfe skrev: ↑9. dec 2021, 10:55Hvor læser du surhed? København er da en storby med helt andre muligheder end i en provinsby som Aalborg. Og med mange flere subkulturer end i Aalborg.Eksil skrev: ↑9. dec 2021, 10:52Surheden over at Thomsen godt kan li at bo i København fatter jeg simpelthen ikke.Lyfe skrev: ↑9. dec 2021, 10:37Har svært ved at se Thomsen vende tilbage til Aalborg.Sønderhof skrev: ↑9. dec 2021, 10:28Den er jeg med på. Jeg synes Thomsen har nogle fede egenskaber, der mangler i truppen. Vi skaber slet ikke nok chancer i åbent spil, og måske kan Thomsen være et værktøj her. Desuden kan han dække en lang række positioner, hvor vi er tynd besat. Begge wingbacks, de to def.midt, Fossums plads og fløjene. Det er realistisk, at en til flere af følgende er væk senest til sommer: Fossum, Ferreira, Højholt, Børsting, Kusk og Trajkovski.FlæskeFrank skrev: ↑9. dec 2021, 09:20Hvis vi skal kigge på Cifuentes første år, så er Nikolaj Thomsen vel en type, som er oplagt til Cifuentes' system.
Det der argument køber jeg ikke. At det skulle være diskvalificerende, at han eksplicit viser, han er glad for det urbane københavnerliv, synes jeg er forstokket og latterlig vinkling. Det er fuldstændig uvedkommende!
Vi har at gøre med en ung mand fra Skagen, som vi ved har en super indstilling ifht til livet som professionel fodboldspiller. Punktum.
Jeg har ikke nævnt at det er diskvalificerende og fint du synes det er latterligt. Men at drive tøjbutik i københavn og have et socialt liv der ikke ville kunne eksisterer på samme måde i Aalborg, er ikke det jeg nødvendigvis tænker er fremmende for en der skal have vendt sin karrierer. At du ikke mener at der er forskel på københavn og aalborg og at alle mennesker passer lige godt ind i begge byer vil jeg så sige er latterligt.Sønderhof skrev: ↑9. dec 2021, 11:09Så kan vi aldrig hente spillere, der på sociale medier viser glæde over, at være bosiddende steder der ikke i tilstrækkelig grad minder om Aalleren?Lyfe skrev: ↑9. dec 2021, 10:55Hvor læser du surhed? København er da en storby med helt andre muligheder end i en provinsby som Aalborg. Og med mange flere subkulturer end i Aalborg.Eksil skrev: ↑9. dec 2021, 10:52Lyfe skrev: ↑9. dec 2021, 10:37Har svært ved at se Thomsen vende tilbage til Aalborg.Sønderhof skrev: ↑9. dec 2021, 10:28Den er jeg med på. Jeg synes Thomsen har nogle fede egenskaber, der mangler i truppen. Vi skaber slet ikke nok chancer i åbent spil, og måske kan Thomsen være et værktøj her. Desuden kan han dække en lang række positioner, hvor vi er tynd besat. Begge wingbacks, de to def.midt, Fossums plads og fløjene. Det er realistisk, at en til flere af følgende er væk senest til sommer: Fossum, Ferreira, Højholt, Børsting, Kusk og Trajkovski.FlæskeFrank skrev: ↑9. dec 2021, 09:20Hvis vi skal kigge på Cifuentes første år, så er Nikolaj Thomsen vel en type, som er oplagt til Cifuentes' system.
Surheden over at Thomsen godt kan li at bo i København fatter jeg simpelthen ikke.
Det der argument køber jeg ikke. At det skulle være diskvalificerende, at han eksplicit viser, han er glad for det urbane københavnerliv, synes jeg er forstokket og latterlig vinkling. Det er fuldstændig uvedkommende!
Vi har at gøre med en ung mand fra Skagen, som vi ved har en super indstilling ifht til livet som professionel fodboldspiller. Punktum.
Vi snakker jo ikke om en hvor alt på banen bare kører og han ville blive hentet som en lysende stjerne men en der ikke kunne slå igennem i norge og skal have vendt sin karrierer. Men lad os se om han vælger en Jysk klub - jeg tvivler.
Jeg synes vi skal gå efter spillere med pil op der udviser ærgerrighed og store ambitioner.
Thomsen er for mig en spiller med kraftig pil ned, og fremstår heller ikke særlig ærgerrig eller ambitiøs da han gav op efter et halvt år i Frankrig, og ikke sagt et kvæk efter at have brugt 5 år som reserve i FCK.
Thomsen er for mig en spiller med kraftig pil ned, og fremstår heller ikke særlig ærgerrig eller ambitiøs da han gav op efter et halvt år i Frankrig, og ikke sagt et kvæk efter at have brugt 5 år som reserve i FCK.